Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 4 van 10

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 2)

Augustus 2000 (deel 3)

Afbeelding
Deetui en Hugo gingen de school verder verkennen, met Markos die steeds hun achterna liep.
"Mag ik met jullie mee lopen?" Vroeg Markos.
"Kan me niets schelen," zei Deetui onbeschoft. Hugo was gelukkig wat vriendelijker en zei dat hij het wel gezellig vond.
"Kom maar mee hoor, Markos! Je hoort er ook tenslotte bij," zei Hugo. Markos klapte vrolijk in zijn handjes en liep snel mee.
"Ohw, wat leuk! Nu zijn we beste vriendjes geworden voor altijd!" Hugo mocht Markos wel, maar nu al beste vriendjes? Ach, hij zal het wel goed bedoelen.

Afbeelding
In de kantine werd Froos genegeerd door de dames. Wat hij ook deed of zei, niemand had interesse in hem.
"Jij denkt dat je elke meid kan krijgen je die wilt, hé..." Riep Simsmeid. Froos werd er niet vrolijker op.
"Hoe durf je zo'n toon aan te slaan tegen Ome Froosje! Jij bent een stoute Chickie!" Simsmeid schoot in de lach.
"Hou nou maar op," fluisterde Browny tegen Simsmeid.
"Hé, stom kind. Vertel mij niet wat ik wel en niet moet doen!" Simsmeid begon weer behoorlijk boos te worden. Browny hield verstandig haar mond dicht.
Deetui kwam op dat moment binnen samen met Hugo en Markos.

Afbeelding
De jongens besloten om bij Froos te gaan zitten.
"Je deed een geweldige actie, man! Tegen die gekke Sylvia!" Zei Deetui die wel bewondering had voor Froos.
"Ik wou dat de chicks trots op mij waren," jammerde Froos.
"Waarom heb je zo'n obsessie voor vrouwen? Er is meer in het leven dan hun," vertelde Markos.
"Probeer jij de wijsneus uit te hangen, nerd?" Riep Jente die af stond te luisteren.
Een volledig acceptatie in de groep zat er dus nog niet in...

Afbeelding
Hugo had er schoon genoeg van en wilde alvast terug gaan naar het studentenhuis. Browny vond dat een goed idee en besloot om met hem mee te gaan. Jente hield Hugo tegen...
"Lekkerding, waarom ga je nu al weg?"
"Ik ben jouw lekkerding niet, ik ben gewoon Hugo!" Jente voelde zich gekwetst.
"Maar, wat stelde dat dan voor vannacht?" Hugo begon vreemd te kijken naar Jente.
"Wat vannacht?"

Afbeelding
"Dat wij naar bed zijn geweest en nu laat je mij gedumpt achter, player die je bent!" Iedereen schrok zich dood, was het waar wat Jente zei over Hugo?
Browny was de enige die door had dat Jente dit uit wraak begon te doen, omdat Hugo haar afwees.
"Jente, je mag dan volmaakt zijn. Maar als Hugo je niet wilt moet je dat accepteren," zei Browny die voor Hugo op kwam.
"Waar bemoei jij je mee? Jij hebt zeker zelf geen vriendje zodat je met onze relatie bemoeit?" Hugo schrok van Jente's brutale woorden.
"Wij hebben niks met elkaar, Jente! Dat maak jij ervan!"
"Ja, je bent gewoon een player! Eerst laat je mij geloven dat er wat is tussen ons, en nu dump je mij hard," vertelde Jente.
"Kom, Hugo. Hier gaan we verder geen aandacht aan besteden," zei Browny. Samen met Hugo liep ze de kantine uit. De rest bleef verslagen toekijken, vol van verbazing.
"Weet je, liefde komt altijd van twee kanten. En ik zie maar één kant dus ik denk dat dit geen liefde is," zei Markos plotseling.
"JE MEENT HET!" schreeuwde Jente kwaad.

Afbeelding
Ondertussen hadden de docenten besproken hoe ze deze leerlingen gaan aanpakken. Roel had een koffiepauze genomen en kwam weer terug het lokaal in.
"Wat denk je, zullen we doorgaan met deze klas?" Vroeg Sylvia. Roel twijfelde echter...
"Ik weet het niet..." zei hij onzeker. Sylvia vond het vreemd.
"Hoezo, je vond het nog zo'n leuke klas zei je net?" Sylvia begreep niets van Roel's gedrag.

Afbeelding
"Toen ik naar mijn jas ging, vond ik een briefje in mijn jaszak. Ik weet zeker dat al mijn zakken leeg waren want ik laat nooit iets achter," vertelde Roel.
"Een briefje? Wat voor briefje?" Vroeg Sylvia verbaasd. Roel ging vertellen wat er in het briefje stond.
"Je was geweldig, jij bent mijn droomprins....XXX je stoute leerling," Sylvia keek vol verbazing naar Roel.
"Mijn god, heeft één van hun een oogje op jou? Ik wist dat je geliefd was altijd onder de leerlingen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt met jou," vertelde Sylvia.
"Inderdaad, maar...We komen er wel achter wie die geheime aanbidder is. Ik laat mijn baan niet verpesten door een wanhopige verliefde puber. Wij gaan gewoon door met deze klas, en dan zien we het vanzelf," vertelde Roel.
"Ik hou mijn hart vast," zei Sylvia.

------------------
In de volgende update komt September aan de beurt. En dan zien we de ontwikkelingen verder gaan... :D
Bedankt voor de leuke reacties!
Hebben jullie al een vermoeden wie die geheimzinnige aanbidder is van docent Roel? :fluit
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 3)

Slimpie Hugo schreef:^ ik denk van niet, Lam kennende. Ik denk dat dit juist niet door Browny geschreven is, om ons in verwarring te brengen.
:fluit
Wie zou het dan wel zijn volgens jou? xD
En Jente kan niet zo goed tegen afwijzingen. :P
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 3)

^ nee, gewoon niet. :sweatdrop
lam6 schreef:
Slimpie Hugo schreef:^ ik denk van niet, Lam kennende. Ik denk dat dit juist niet door Browny geschreven is, om ons in verwarring te brengen.
:fluit
Wie zou het dan wel zijn volgens jou? xD
En Jente kan niet zo goed tegen afwijzingen. :P

Yes! Die fluitende smiley bevestigt dat ik gelijk heb! Ik denk SimsMeid, omdat die 'stoer' is. Of Markos, omdat hij stoer wil zijn. :sweatdrop

Ik wacht maar gewoon af. Krijgen we het nog wel dit schooljaar te weten? :S
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 3)

^Ik dacht ja, jij kan wel bij de bij-personages xD Omdat je het zo jammer vond dat je niet erin voor kwam, heb ik het maar zo bedacht...En je hebt gelijk een geheime aanbidder :)

Bedankt voor de reacties! :D Jente gaat wat grof worden, ze wilt Hugo volledig voor dr zelf, maar of dat lukt? :fluit

@ Slimpie Hugo, het wordt nog dit schooljaar bekend wie het is. Anders is het wel erg langdradig... xD Want er gaan nog meer dingen gebeuren.
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 3)

Erg leuke updates! :thumbsup

Froos die al meteen straf krijgt. ;)
Deetui die zich stiekem verstopt op de kamer van Luna. Om zijn inbrekersvaardigheden te oefenen. :laugh
Simsmeid die op Deetui is en Browny is op Roel. :)

Erg leuk dat Simsmeid Froos op zijn kop geeft. (A)

Ook erg leuk dat Roel op deze manier toch nog mee kan doen. :knuffel

Ik ben benieuwd wie Roel dat briefje heeft gestuurd. Ik zelf denk toch Browny. :fluit
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 3)

September 2000 (deel 1)

Afbeelding
In de nacht had Markos nog een boek uitgelezen over natuurrampen. Toen hij het ging opbergen, zag hij iets vreemds buiten...

Afbeelding
Markos keek nog eens goed en was volledig in shock.
"Nee...Dit kan niet waar zijn!"

Afbeelding
Markos ging snel naar zijn kamer om Froos wakker te maken.
"Froos, je moet opstaan! Er staat heel iets ergs te gebeuren," vertelde Markos. Froos werd wakker en keek slaperig naar Markos.
"Ik lag net zo lekker te dromen over Jente, wat is er zo belangrijk?"

Afbeelding
Markos ging vertellen wat hij had gezien...
"Geloof of het niet, maar...De maan bestaat niet meer! Het is weg, vernietigd..." Froos keek verbaasd naar Markos.
"Gozer, heb je niet teveel gedronken?" Vroeg Froos.
"Nee, kijk maar buiten! De maan is echt weg. Het einde van de wereld is aangekomen," vertelde Markos. De manier hoe hij erover ging praten, klonk heel serieus.
"Wacht even, waarom voorspel je het einde van de wereld als de maan zojuist de lul is geweest?" Froos begreep er niets van.
"Als de maan weg kan, dan kunnen wij dat ook. Iedereen zal sterven binnenkort, alle mannen, vrouwen, dieren..."

Afbeelding
Toen Froos het woord 'vrouwen' hoorde, schrok hij zich wild.
"CHICKIES, ze mogen niet dood gaan! Oh jee! Wat moeten we doen, Markos?! Dit is echt een ramp!"
"Waarschuw de anderen, maak ze wakker!" Schreeuwde Markos.

Afbeelding
Froos ging eerst naar Jente toe en maakte haar wakker.
"Liefje, het einde van de wereld is aangekomen! Je moet snel mee gaan om te overleven!" Jente stond vermoeid op.

Afbeelding
Ze gaf Froos direct een klap.
"HOE DURF JE MIJN SCHOONHEIDSSLAAPJE TE VERSTOREN!" Na dat Jente gekalmeerd was, ging ze samen met Froos naar de hal toe om daar te verzamelen.

Afbeelding
Een paar minuten later had Froos alle meisjes wakker gemaakt, behalve Browny omdat zij haar deur op slot had.
"Waar zijn de jongens, Froos?" Vroeg Markos die in paniek rondjes liep om de bank.
"Ik heb alleen de chickies wakker gemaakt," zei Froos.
"Je mag wel een verdomd goede reden hebben waarom je ons zo wakker maakt, wat is er aan de hand?" Vroeg Simsmeid.
Markos ging iedereen uitleggen wat er aan de hand was.

Afbeelding
Simsmeid en Jente leken het snel te geloven...
"Maar alleen de maan is toch weg? Dan hebben ze marsmannetjes er alleen last van," vertelde Jente.
"Marsmannetjes komen van Mars, die leven niet op de maan," zei Simsmeid.
"Nee, ze komen van de maan!" Jente bleef bij haar standpunt.
"Niet waar, als je er in gelooft weet je dat ze van Mars komen!" Simsmeid begon een beetje boos te worden op Jente. De discussie werd erger...Froos vond dat wel leuk, zo tussen twee boze dames te zitten.

Afbeelding
Luna was er septisch over.
"Dat jullie zelfs geloven in Marsmannetjes! Kom op, volgens mij valt het allemaal wel mee en staat de maan gewoon aan de andere kant?" Luna maakte zich er niet zo druk over.

Afbeelding
"Markos, laat ons zien of de maan echt verdwenen is," zei Simsmeid. Ze stond op en liep met Markos naar het raam toe. Jente liep er achterna.
"Ik wil dit unieke moment ook wel zien, kan ik later aan mijn kleinkinderen vertellen. Zoiets is heel erg bijzonder!" Luna keek met een zucht naar de drie die naar het raam gingen.
"Jullie zijn echt raar," zei Luna.
"Froos, maak ook de jongens wakker en trap wat mij betreft de deur in bij Browny. Het is de bedoeling dat hun het ook overleven," zei Markos.
Simsmeid en Jente keken naar buiten, de maan was inderdaad niet te zien. Ze begonnen nu echt bang te worden.

Afbeelding
Even later was iedereen compleet. Iedereen moest in één lijn staan terwijl Markos ging uitleggen hoe ze het moesten overleven. Deetui, Browny en Hugo hadden geen idee wat er aan de hand was.

Afbeelding
Simsmeid, Jente en Froos stonden te trillen op hun benen van angst. Luna zat er redelijk ontspannen bij.
"Jullie zijn echt niet wijs. De wereld komt niet zomaar aan zijn einde," zei Luna.
"Gaat de wereld dood?" Vroeg Hugo.
Markos ging alles nogmaals uitleggen zodat de anderen het ook wisten.
"O, Markos! Niet weer alles uitleggen, ik ben al zo bang!" Zei Jente. Toch ging Markos alles uitleggen.

Afbeelding
Toen Markos alles had uitgelegd. Nam Deetui het woord over en liep naar Markos toe.
"Geen wonder dat je de maan niet hebt kunnen zien," begon Deetui. Iedereen begon stil te worden...
"Wist jij hiervan dan?" Vroeg Markos.
"Ja, afgelopen avond stond in het weerbericht dat het bewolkt zou worden," zei Deetui.
Simsmeid's gezicht ging van angstig naar verbazing...
"Loos alarm dus, iedereen naar bed!" Zei Hugo.

Afbeelding
Simsmeid kreeg weer een woede aanval.
"Dus al die tijd, dat jij ons bang liep te maken met je einde van de wereld verhalen, is gewoon simpel omdat jij het weerbericht niet volgt?" Vroeg Simsmeid.
"Nou, jij blijkbaar ook niet...Een mens kan toch fouten maken?" Vroeg Markos.
"HOUDT JE MOND!" Schreeuwde Simsmeid.
Iedereen besefte dat het maar beter was om snel naar hun kamers te gaan, want met een boze Simsmeid gaat dit erg fout aflopen...

Afbeelding
Markos en Simsmeid bleven over...Simsmeid trok een merkwaardige blik naar Markos.
"W..waarom kijk je zo?" Vroeg Markos angstig.
"Ik heb zin om te meppen," zei Simsmeid. Markos deed een stap achteruit...
"Kom op nou, Simsmeid. Je gaat me toch niet in elkaar slaan nu? Het was nooit mijn bedoeling om jullie bang te maken, ik dacht echt dat de wereld verging," zei Markos.
"Er gaat inderdaad een wereld kapot...JOUW wereld!" Dreigde Simsmeid.

Afbeelding
Markos begon weg te rennen van Simsmeid. Simsmeid ging de achtervolging in zetten.
"IK MAAK JE AF, NERD! KOM HIER!" Markos was gelukkig beter in rennen dan Simsmeid, hij kwam op tijd bij zijn kamer aan en deed de deur op slot. Simsmeid ging er tegen aan slaan.
"Je bent nog niet van mij af, Markos!"

-------------
Binnenkort deel 2 van September :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie