Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 3 van 10

Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: The studs - Studenten melden zich aan (deel 2)

Haha! :lol

Er ontstaan al meteen problemen. Hugo die verbrand binnen komt en Jente laat schrikken. :laugh
Froos die niet weet wanneer een meisje iets wel of niet wilt. :P
Deetui die als een inbreker binnen komt en uiteindelijk ook nog een angsthaas blijkt te zijn. :D
En SimsMeid is al meteen aangebrand. Ik denk dat ze nog wel voor meer problemen gaat zorgen. :fluit

Echt een leuke update, Lam. ;)

Ik kan niet wachten op de volgende update. :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Studenten melden zich aan (deel 2)

Dankjewel allemaal. :D
Ik heb al wat spannende verhaallijnen bedacht ook voor dit eerste jaar. Binnenkort (Ergens rond december 2000 pas in het verhaal) kunnen we een (bekende!) eerste gastrol ontvangen. ZE heeft al eens eerder in 1 van mijn dagboeken gezeten en zal weer dezelfde rol doen... Maar wie dat is, hou ik nog even voor mezelf. :fluit

@ Deetui, inderdaad. Lol, ik probeerde Markos niet na te maken als Giel Beelen, maar nu je het zegt... xD
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Studenten melden zich aan (deel 2)

Augustus 2000 (deel 1)

Afbeelding
Iedereen besloot maar toch om het beste ervan te maken. Er was geen weg meer terug en iedereen had zijn opleiding al betaald. Toen de avond viel ging de rest ook hun nieuwe kamers bezoeken...

Afbeelding
Jente had niets beters te doen en besloot Simsmeid op te zoeken, om te praten over afgelopen middag.
"Ik vond je heel goed vechten, mijn complimenten!" Simsmeid zat verveeld op de bank.
"Dankje, en jij bent...Barbie?"

Afbeelding
Jente voelde zich beledigd en ging uit wraak vervelende opmerkingen maken over Simsmeid's kamer.
"Whaha, dit is jouw kamer? Ik kwam hier vanmiddag ook, maar ik vond het te lelijk! Gelukkig heb ik een betere kamer gevonden," vertelde Jente. Simsmeid ging opstaan omdat ze Jente vervelend vond worden.

Afbeelding
"Het heeft niet eens een bed, je zult dus altijd op de bank moeten slapen!" Simsmeid had er schoon genoeg van.
"Ja, en weet je wat? Ik ben er tevreden mee! Ga vooral zo door en ik sla je ook in elkaar, jongedame!" Dreigde Simsmeid.
"Hmpf, ik mag dan een éénpersoonsbed hebben, maar jij hebt er geen één. Dus ik ben nog altijd beter dan jou," zei Jente die daarna met volle kapsones de kamer uit liep.

Afbeelding
Simsmeid liep daarna naar de muur toe en haalde iets te voorschijn...

Afbeelding
"Geen bed, hé...Ik heb zelfs een tweepersoonsbed!" Simsmeid moest er bijna om lachen. Gelukkig dat Jente deze truc niet door had, anders had ze deze kamer genomen vanmiddag.

Afbeelding
Froos kwam een kamer binnen en zag dat deze twee bedden had.
"Hier moet je dus met een kamergenoot zitten? Wat is dat voor vage shit?"

Afbeelding
Opeens kreeg Froos een idee...
"Misschien moet ik deze kamer wel delen met...Een CHICKIE!"

Afbeelding
Froos vond het een geweldig plan en nam gelijk zijn plek in, nu was het te hopen dat Jente naar binnen zou wandelen, of één van de andere dames...De deur ging open...
Froos ging snel op zijn bed liggen en stond er helemaal klaar voor.
"Kom maar binnen, Chickie. Ome Froosje wacht op je," zei Froos.

Afbeelding
"Ome Froosje wie?" Vroeg Markos.
Froos schrok zich rot...
"Hé, man...Wat is dit? Jij bent geen Chickie?!"
"Nee, ik ben Markos, aangenaam! En jij bent?"

Afbeelding
Froos was gelijk in een pest humeur, omdat hij de kamer moest delen met een jongen. Hij had ook geen behoefte om Markos beter te leren kennen.
"Ik, eh...Moet leren, gozer! Morgen eerste schooldag, je weet toch hoe dat gaat, man," Froos pakte snel een boek uit zijn tas en besloot om zogenaamd te leren. Alles was beter dan met Markos praten.
"Ik weet heel veel, ik kan je overhoren als je wilt," stelde Markos vriendelijk voor.
"Ik doe dat alleen met Chickies, gozer!" Froos had er echt geen zin in om met Markos te praten.

Afbeelding
"Oké, dan ga ik maar televisie kijken," zei Markos. Hij ging voor de televisie zitten en deed hem aan.
Froos deed alsof hij studeerde, maar stiekem was het een andere boek dat gekaft was...Froos ging stilletjes lachen om de paar minuten. Markos merkte dat, hij vroeg zich af wat Froos werkelijk aan het lezen was. Dat klonk niet echt als een studieboek.

Afbeelding
Hugo had eindelijk de tijd om zich op te knappen en bezocht daarna zijn kamer. Jente was toevallig in de buurt en zag Hugo lopen.
"O mijn god, is dat die jongen die zo smerig aankwam vanmiddag? Hij ziet er toch niet zo slecht uit.."

Afbeelding
"Hé...dinges. Jongen, joehoee?! Hé, ik wil even sorry zeggen van vanmiddag. Ik wil je beter leren kennen, hé...Hallo? Ik ben..."

Afbeelding
*BOEM* "...Jente..." En toen stond ze voor een dichte deur dat met een harde klap dicht ging.
"NOU ZEG!"

Afbeelding
Een uurtje later werd Hugo wakker in zijn kamer, wat lag zijn bed toch heerlijk. Hij zag ook dat er een hokje in zijn kamer stond. Hij wilde gaan onderzoeken wat dit was.
"Pff, wat is het donker hier binnen...Hé, volgens mij kun je hiermee foto's maken!"

Afbeelding
Na een paar melige foto's te hebben gemaakt waren ze direct klaar. Hugo kon niet wachten om ze te zien en liep gelijk het hokje uit.

Afbeelding
Hij bleek niet alleen te zijn geweest...
"Wat is dit? Huh?" Hugo begreep er niets van...

Afbeelding
Jente sprong uit het hokje, ze bleek toch nog te hebben ingebroken in Hugo's kamer.
"Verassing! Oehw, wat ben jij toch KNAP!" Hugo schrok zich rot.
"Heb jij al die tijd in mijn kamer rond gehangen terwijl ik sliep?" Vroeg Hugo.
"Je sliep als een prinsje! Ohw, ik heb ook nog even in je tas gekeken en je paspoort gecheckt...Je hebt een mooie naam, Hugo! Hele sexy naam zelfs!"
Hugo begon bang te worden van Jente, ze leek wel een stalker...

Afbeelding
"Het spijt me zo dat ik rot deed vanmiddag, maar nu zie je er veel beter uit!" Jente was stapel verliefd aan het worden op Hugo.
"Ja, in de badkamer mezelf gewassen die jij zo smerig vond," zei Hugo.
"Ik neem al mijn gemene woorden terug, Schatje!" Het leek wel alsof Jente van plan was om te blijven slapen in Hugo's kamer. Hugo voelde zich er niet gemakkelijk op...

--------------
Binnenkort deel 2 van Augustes 2000! :D

V Typfoutje inderdaad, :P haha. Deetui komt in deel 2 voor. :D

Laatst gewijzigd door lam6 op ma 10 jun 2013, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 1)

Ik hoop niet dat jij ons zo voorstelt, dan zo Jente echt arrogant zijn, Deetui een flop-inbreker, Markos een flop-geleerde, Simsmeid agressief, ik een sauna-inbreker, die dan nog aardig aan de normale kant is, en Froos... :o XD
O, ja, en Hugo. Hij is eigenlijk best normaal, behalve dat aaien dan, maar hij heeft een stalker XD

Leuk gedaan weer :D
Heb al zin in deel II

Gelukkig :sweatdrop
En ben benieuwd... Spannender... :drool
v

Laatst gewijzigd door BabyBrowny op ma 10 jun 2013, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 1)

Haha, nee. De karakters bedenk ik echt zelf, iedereen is weer uniek in zijn eigen rol. :P Gelukkig is de realiteit heel anders :P
Goed om te lezen dat het verhaal nog steeds aan slaat, en het gaat ook beter worden de komende tijd...en, spannender. (a)
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 1)

Heb weer even ingehaald.. :D
Wat fantastisch hoe je get doet! Lach me gewoon kapot :lol
En sorry froosje (H) Geen chickies voor ome froosje! Dat stuk vond ik echt leuk! :D
En dan Jente en hugo... :lol
Heb echt heel erg gelachen en kan niet wachen op deel 2 :swing
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 1)

Echt geweldige leuke update! :D

SimsMeid die stiekem het verborgen tweepersoonsbed heeft gevonden. :flapper

Laat Jente daar maar niet achter komen. :P

En Jente die Hugo stalkt. En dat Froos dacht dat hij met een meid zijn kamer moet delen en er eens achter komt dat hij hem met Markos moet delen. :lol
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 1)

Augustus 2000 (deel 2)

Afbeelding
Vermoeid ging Luna haar eerste avond door brengen in haar kamer. Ze baalde enorm dat er geen weg meer terug was. Toch probeerde ze het beste ervan te maken...
"Pff, ik ben zo moe dat ik nu al ga slapen. Die Markos heeft alle energie uit mijn lijf gepraat," zei Luna toen ze in haar bed kroop.

Afbeelding
"Aaaah, heerlijk! Lekker dromen over NORMALE mensen," Luna deed haar ogen dicht en viel meteen in slaap.

Afbeelding
Ze wist niet dat Deetui in haar kamer was geslopen en haar in de gaten hield. Deetui was aan het oefenen om de perfecte inbreker te worden.

Afbeelding
"Hihi, ze weet niet dat ik in haar kamer zit..." Deetui bleef de hele nacht in Luna's kamer.
Toen het bijna ochtend werd, besloot hij toch maar om weer naar zijn eigen kamer te gaan. Luna werd wakker door vreemde geluiden maar kon niet zien dat het Deetui was.

Afbeelding
In de ochtend kwamen Browny en Hugo elkaar tegen in de eetkamer. Hugo vertelde over wat Jente deed vannacht.
"Haha, ze is verliefd op je," zei Browny.
"Nou, ik niet op haar. Ze ging maar moeilijk mijn kamer uit," vertelde Hugo. Hij vond het niet leuk dat Jente zo erg ging opdringen aan hem.
"Maak het dan duidelijk aan haar, als jij niet wilt dan heeft zij pech!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Luna binnen lopen.
"O, fijn dat jullie er zijn! Volgens mij zijn jullie de enigen waar ik een beetje normaal mee kan praten," zei Luna. Browny vond dat Luna een beetje vreemd deed...
"Hebben we iets gemist ofzo?" Vroeg Browny.

Afbeelding
"Nou, verklaar mij voor gek ofzo, maar ik denk dat het spookt in onze studentenhuis," vertelde Luna. Hugo en Browny waren verbaasd.
"Heb jij dan een geest gezien in jouw kamer vannacht?" Vroeg Hugo.
"Nee, maar ik vond een soort voetafdruk naast mijn kast. Er zat een beetje stront aan..." Vertelde Luna.
"Een spook met stront aan zijn schoenen, geloof je het zelf? Nee, ik denk dat iemand gewoon jou kamer is in geweest," vertelde Browny.

Afbeelding
"Maar waarom zou iemand dat willen doen? Ik voel me echt niet veilig tussen al die gekken hier! Ik wil gewoon weg!" Luna raakte helemaal in paniek.
"Dat valt ook wel weer mee, je moet alleen geen problemen zoeken met Simsmeid want die is echt sterk," vertelde Browny.
"Ik vind Jente ook anders wel eng. Ze brak bij mij in vannacht, dus misschien was ze ook in jouw kamer," vertelde Hugo.
"Jente loopt op hoge hakken, dit was echt van een schoen. Het moet een jongen geweest zijn..." Browny ging nadenken en kwam opeens op een antwoord.
"Natuurlijk...FROOS! Met zijn chickie obsessies!"
"Is die gek in mijn kamer geweest?" Vroeg Luna.
"Het zou kunnen, hij loopt volgens mij achter elke vrouw aan die hij maar ziet," zei Hugo.

Afbeelding
Later die ochtend gingen alle studenten voor het eerst naar hun school, dat overigens meer op een huisje leek...
Luna bleef denken eraan dat het Froos was die in haar kamer was vannacht, maar ze probeerde het van zich af te zetten. Want school was veel belangrijker.

Afbeelding
Over Froos gesproken...
"Psst, Chickie! Achter je...Hé, PSST!" Jente werd er knettergek van.
"Froos, houdt je mond! Ik wil jou niet, is dat nog niet duidelijk?"
"Hé, PSST, Chickie!" Froos bleef doorgaan om Jente te irriteren. Hij vond haar nog knapper als ze boos keek.

Afbeelding
Eventjes later was de hele klas compleet, nu was het wachten op de docenten.

Afbeelding
Een paar minuten later kwamen ze binnen.
"Sorry dat we wat later zijn. Hallo, mijn naam is Sylvia!" Sylvia liep rechtstreeks door naar het bureau om te gaan zitten.
De klas vond haar best streng overkomen...

Afbeelding
De andere docent leek een stuk aardiger te zijn.
"Welkom, lieve studenten! Mijn naam is Roel Slimpie, maar je kan me ook gewoon Roel noemen. Ik wordt jullie persoonlijke begeleider tijdens jullie lesjaren. Sylvia gaat meer de lessen overnemen en ik sta op de achtergrond als jullie steun nodig hebben," vertelde Roel met zijn charmante stem. Browny keek verlegen de andere kant op, ze begon te blozen door Roel.

Afbeelding
"Wat een kakker, die Roel. Ik vind jou veel interessanter," fluisterde Simsmeid naar Deetui.
"Hoezo dat dan?" Fluisterde Deetui terug.
"Jij hebt echt zo'n ondeugend hoofdje, ik val wel op slechte jongens," zei Simsmeid.

Afbeelding
"Ik zit achter je rug, je kijkt niet om...Maar ome Froosje is niet zo dom!
Lieve schoonheid, ik moet het toch aan je kwijt.
Ik vind je mooi, ik vind je leuk, door jou lig ik steeds in een deuk!
Draai je om naar mij, en sta dan aan mijn zij!
Je staat vast in de kou, maar ooit ben jij mijn vrouw"

"OH MIJN GOD, HOUDT JE KOP!" Schreeuwde Jente die gek werd van Froos's gezang.

Afbeelding
Browny en Luna wisten niet hoe ze moesten reageren in deze klas...

Afbeelding
De strenge Sylvia kwam naar voren en keek boos naar Froos.
"Froos, kom even voor de klas staan!" Froos voelde zich gevleid dat een charmante dame dat aan hem vroeg. Sylvia had echter andere plannen met hem. Ze wilde hem in de gang zetten voor straf.

Afbeelding
Froos liep naar Sylvia toe en wilde haar een knuffel geven. Sylvia duwde hem van zich af.
"FROOS, BEHEERS JE!" Roel bleef als een standbeeld erbij staan terwijl Sylvia in moeilijkheden kwam. Want Roel was nog niet klaar met zijn toespraak.
"Sla hem op zijn gezicht, mevrouw Sylvia!" Riep Jente. Hugo zat bezorgd toe te kijken...

Afbeelding
Sylvia kreeg Froos van zich af.
"Wat denk je wel, voel jij je wel goed?" Froos schaamde zich een beetje...
"Sorry, ik dacht dat je me leuk vond," zei Froos.
"Ik ben jouw docente! Niet je vriendin, Froos! Ga maar de gang op, ik wil je vandaag niet meer zien in mijn lokaal! Kom morgen maar terug als je meer beheerst bent!" Jente schoot in de lach.
"Goedzo, mevrouw Sylvia!"
Ook al deed Froos een beetje vreemd met zijn vrouwen obsessie, Hugo en Browny vonden het toch wel zielig voor hem. Uiteindelijk bedoelde hij het niet zo slecht.


--------------------
Vanavond deel 3 :D
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: The studs - Augustus 2000 (deel 2)

Ik moet hier echt vaker naar kijken. Het is gewoon erg fijn om te lezen.

En die Froos, hij is ook niet echt helemaal 100%
Maarja, mannen houden gewoon eenmaal van mooie vrouwen :P

En als er ooit een personage bij moet komen met een forumnaam, dan mag je mij gerust vragen :)

Laatst gewijzigd door Koen op di 11 jun 2013, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie