Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 3)

^Haha dankjewel! xD

@ Lestis, aangenaam! Haha, altijd leuk om te zien wie er volgen. :) En als je een stille lezer bent geeft dat niet hoor. :) Ben al blij dat het verhaal je aanspreekt.

Ik wou een update gaan doen nu, maar photobucket doet weer een beetje raar. Dat is ook even aan de laatste update te zien dat sommigen foto's het even niet doen (wel als die error weer voorbij is)
Ik wacht even tot die error voorbij is, hopelijk vanavond al want ik wil dolgraag de nieuwe update gaan maken. xD
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 3)

November 2000 (deel 1)

Afbeelding
De tafel stond klaar met Markos's foto en de kaarsjes werden aangestoken. Het herdenken was begonnen.

Afbeelding
"Lieve alle aanwezigen, vandaag zullen wij ons trouwe vriend herdenken," zei Froos om mee te beginnen.
"Hij was niet eens mijn vriend," zei Jente.
"De mijne ook niet," voegde Deetui eraan toe.
"Oké, studiegenoot dan! Beetje meer respect graag," zei Froos ongeduldig. Browny en Hugo die achteraan zaten vonden het maar vreemd. Als Markos echt dood was, waar was zijn lichaam dan?
Ook Luna moest haar hoofd erbij houden, omdat ze ook aan Roel moest denken.

Afbeelding
Markos's favoriete nummer werd opgezet. Een nummer dat over studeren ging...Iedereen, behalve Browny en Hugo, begonnen te huilen.
"Markos, we gaan je zo erg missen!" Zei Simsmeid.

Afbeelding
Markos hoorde zijn favoriete nummer dat afgespeeld werd.
"Jeetje, ze houden echt een herdenking over mij! Ik moet nu toch echt hieruit komen voordat ik echt dood ga," Markos probeerde alle boeken uit, misschien was er ergens een geheime knop.

Afbeelding
Na een paar minuten lukte het eindelijk...

Afbeelding
"WAAAH, HET IS MARKOS!" Schreeuwde Jente. De rest schrok zich ook dood...

Afbeelding
...Behalve Browny en Hugo, die hadden de grootste lol van hun leven.
"Hahaha, zie je wel dat hij nog leeft," zei Browny. Hugo vond de reacties geweldig.
"Je...Je zat gewoon al die tijd achter een boekenkast?" Vroeg Jente geschrokken.
"Het is een geheime kamer," antwoordde Markos.
"Dit is al de tweede keer dat je ons in de maling neemt," zei Simsmeid.

Afbeelding
Ook Froos kon het niet geloven, maar hij bekeek het op een hele andere manier dan de rest.
"Jemig, Markos...Je bent Jezus geworden! Dat haar en dat baard...En je staat op uit de dood," zei Froos.
"Ik ben nooit dood geweest," zei Markos kwaad.

Afbeelding
"Als jij mij had gehoord, kon je me bevrijden!" Markos gaf Froos een klap voor zijn hoofd.
"Au, ik had zelfs een herdenking voor je gedaan! Je wordt bedankt hoor, Jezus!"

Afbeelding
Kort daarna ging iedereen weer naar hun eigen kamers. Deetui ging met Simsmeid mee.
"Het is toch wat, met die Markos. Ik wist echt niet dat hun een geheime kamer hadden," vertelde Deetui.
"In mijn kamer heb ik ook geheimen," zei Simsmeid.

Afbeelding
Simsmeid liet haar bed tonen aan Deetui.
"Jij slaapt nooit op de bank?" Deetui was helemaal verbaasd.
"Nee, ik heb een tweepersoonsbed! Leuk hé!"

Afbeelding
"En nu kunnen we het dus doen," zei Simsmeid. Deetui schrok ervan...
"Wat doen?" Vroeg Deetui.
"Wat denk je zelf, de vorige keer was het in jouw kamer. En nu gaan we het hier doen," Deetui had er eigenlijk helemaal geen zin in. Hij besloot maar om te bekennen wat hij echt voelde over Simsmeid.

Afbeelding
Deetui hield zijn hand voor zijn mond, hij kon het bijna niet zeggen.
"Wat doe je zo gespannen?" Vroeg Simsmeid.
"Simsmeid, ik vind je een hele leuke meid...Maar...Ik ben bang dat jij meer voelt voor mij dan ik voor jou," zei Deetui.

Afbeelding
Simsmeid begreep meteen waar dit heen ging...
"ZEG DAT WOORD NIET!" Ze deed haar oren dicht.
"Ik...Ik hou niet van je...Het is uit, als het aan was ofzo," zei Deetui.
"IK HOOR JE NIET, LALALALAA!"
"HET IS UIT!" Schreeuwde Deetui. Simsmeid's hart brak...Ze voelde zich gebruikt door een aansteller.

Afbeelding
Deetui realiseerde zich dat hij beter kon weggaan.
"Deetui?" Riep Simsmeid.
Deetui begon een stukje harder te lopen...
"Deetui?!"
Deetui begon bijna te rennen...
"DEETUI!"
Simsmeid haalde hem in en keek hem woest aan.

Afbeelding
Deetui voelde de hete adem van Simsmeid in zijn nek...
"Waar dacht jij heen te gaan, player dat je bent! Ik laat mij niet zomaar gebruiken," zei Simsmeid. Deetui begon angstig te kijken.
"Alsjeblieft, doe mij niets," smeekte Deetui.
"Al die tijd deed je zo stoer, je zei altijd dat je een grote boef was. Maar eigenlijk ben je gewoon een schijterig kippetje dat niet eens iets durft te stelen. Ik zal je dit zeggen, Deetui...Ik ben WEL erg gemeen! En, ik durf ALLES!" Simsmeid was van plan om Deetui niet meer te laten gaan...Het zag er niet goed uit voor Deetui.


--------------------
Binnenkort deel 2 van November! :)
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: The studs - November 2000 (deel 1)

Erg leuke udpates! :D

Dat nablijven was erg grappig beschreven. :lol

Ook dat iedereen denkt dat Markos dood is. :P

Ik hoop alleen wel dat ze hem op tijd vinden. Anders zit hij wel heel kort in dit dagboek. :fluit

Ik zie dat Markos toch nog op tijd is ontsnapt, maar wel tijdens zijn eigen herdenking. :laugh

En dat Luna haar belofte op deze manier meteen verbreekt. (A)

Simsmeid doe nu geen stomme dingen waar je later spijt van krijgt. :scared
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - November 2000 (deel 1)

November 2000 (deel 2)

Afbeelding
De klas kreeg weer les van meneer Roel. Hij zag dat Deetui er niet bij was vandaag.
"Hoe komt het toch dat jullie bijna nooit compleet zijn, weet iemand waar Deetui is?" Vroeg Roel.
Iedereen keek naar Simsmeid, zij was voor het laatst bij hem.

Afbeelding
"Simsmeid? Weet jij waarom Deetui er niet is vandaag?" Vroeg Roel.
"Hij was, ehm...Ziek! Hij heeft de griep dus hij kon niet op school komen vandaag," verzon Simsmeid ter plekke.

Afbeelding
Na de les ging Browny opzoek naar Hugo, ze vond hem op de gang.
"Hugo, ik wil je voor iets gaan uitnodigen," vertelde Browny.
"Voor wat?" Hugo was erg nieuwsgierig.
"Ik wil vanavond eventjes de sauna ingaan, misschien heb je zin om mee te gaan?"

Afbeelding
Jente hoorde alles op een afstand...
"Lijkt me heerlijk, ik ben er zelf ook wel aan toe," zei Hugo.
"Mooi, laten we afspreken om zeven uur bij de sauna," stelde Browny voor. Jente begon erg jaloers te worden op Browny...

Afbeelding
Luna was nog steeds in het lokaal omdat ze Roel wou spreken.
"Wat kan ik voor je doen, Luna?"
"Ik wil graag wat extra bijles van u krijgen, met wiskunde," verzon Luna. Roel was verbaasd daarover.
"Ik dacht dat wiskunde één van je sterkste vakken was?" Luna begon zich een beetje te schamen dat ze zich dommer voor moest doen dan dat ze was.
"Blijkbaar toch niet zo goed, kunt u me daar niet bij helpen?"

Afbeelding
Roel liep langs Luna heen, ze rook zijn aftershave erg sterk.
"Ik wil je wel bijles geven dan, elke week op woensdag na schooltijd," zei Roel. Luna was daar erg gelukkig mee: Eindelijk kreeg ze meer aandacht van Roel!

Afbeelding
In de avond ging Hugo om half zeven al naar de sauna. Hij was eerder klaar met zijn huiswerk dan verwacht.

Afbeelding
Browny was zich ondertussen aan het voorbereiden. Dit was een belangrijk moment voor haar: Ze gaat aan Hugo bekennen dat ze hem leuk vind.
"Oké, je ziet er normaal uit voor vanavond," zei Browny tegen haarzelf.

Afbeelding
Toen ze naar de deur wou gaan kreeg ze hem echter niet open...
"Wat is dit nou?"

Afbeelding
Jente had de pooltafel naar Browny's deur geschoven...
"Pff, wat is dat ding zwaar. Nu me voorbereiden om naar de sauna te gaan," zei Jente met volle trots.
Browny hoorde dat...
"JENTE? HAAL ME ERUIT!"

Afbeelding
Een paar minuten later kwam Jente ook de sauna in. Hugo was verbaasd.
"Jente, ik had je niet verwacht," zei Hugo.
"Hoezo, dit is toch een openbare ruimte?" Vroeg Jente.
"Ja, dat is waar...Maar ik had met Browny afgesproken. Ze is alleen aan de late kant al," vertelde Hugo.

Afbeelding
"Dan kom ik je toch gezelschap houden, mooie jongen," zei Jente terwijl ze naast hem kwam zitten. Hugo vond dat ze te dichtbij kwam en schoof een stukje op.
"Misschien komt Browny zo wel, maar bedankt!" Zei Hugo uit beleefdheid.

Afbeelding
Opeens kwam Froos binnen...
"Hey, jullie ook hier? Gezellig," zei Froos. Jente zat hier echter niet op te wachten. Haar versierpogingen hadden nu niet zoveel nut meer.
"Hey, Chickie...Vind je het erg als ik naast je kom zitten?" Vroeg Froos.
"JA, want ik zit naast Hugo, toch Hugo?" Hugo negeerde Jente. Jente probeerde Hugo in te palmen en Froos probeerde dat bij Jente, maar het had geen succes.
"Dude, wist je dat Pooltafels konden lopen?" Begon Froos opeens.
Jente schrok ervan...
"Hoezo?" Vroeg Hugo.
"Nou, die tafel is naar Browny's deur gelopen, grappig hé!"

Afbeelding
Zonder wat te zeggen ging Hugo direct op staan en liep de sauna uit. Jente wilde hem achterna gaan maar bleef bij de deur staan.
"Hij wilde vast die lopende pooltafel zien," zei Froos.
"JE WORDT BEDANKT, WAT BEN JE TOCH EEN STOMKOP!" Zei Jente kwaad.

Afbeelding
Hugo had zich gelijk omgekleed en schoof de pooltafel opzij...Binnen trof hij een huilende Browny aan.
"Browny, ik wist echt niet dat je opgesloten was," zei Hugo. Browny schaamde zich ervoor, de ergste avond ooit van haar leven.
"Je zult me vast dom vinden dat ik niet was komen opdagen," zei Browny.
"Nee, helemaal niet. Jij kon er toch ook niets aandoen dat iemand die tafel tegen je deur deed?"

Afbeelding
"Jente had dat gedaan, ik heb me nooit zo vernederd gevoeld omdat ik je iets wou zeggen vanavond," Browny begon nog meer te huilen en Hugo ging haar troosten.
"Rustig maar, ik zorg er wel voor dat Jente jou niet meer lastig valt. Bovendien, ik denk dat ik al weet wat je wou vertellen," zei Hugo.

Afbeelding
Browny keek verbaasd naar Hugo.
"Echt waar?" De blik in Hugo's ogen werden al duidelijk.
"Ik wou je eigenlijk hetzelfde zeggen, en ik hoop dat ik het juist heb," zei Hugo.
"Al vanaf de eerste dag dat ik je zag..."

Afbeelding
Opeens kwam Jente naar binnen...
"Hugo het spijt me dat..." Opeens zag ze Browny en Hugo samen staan.

Afbeelding
De twee begonnen te kussen...
"Vuile bedrieger, je was van mij!" Zei Jente kwaad. Hugo draaide zich naar Jente om.
"Jente, nu moet je echt kappen. Ik ben verliefd op Browny en zij is verliefd op mij," zei Hugo.
Jente kon er slecht tegen dat ze zomaar aan de kant werd gezet, niemand had dit ooit bij haar gedaan.
"Maar ik ben zoveel knapper dan zij," zei Jente.
"Ik val gewoon niet op jou, punt uit!" Jente werd woedend op Hugo en Browny, en vooral op Browny...
"Hier krijgen jullie spijt van, echt waar!" Dreigde Jente.

-----------------
Binnenkort deel 3 :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie