Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 7 van 10

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 2)

OMG! Die baard van Froos XD :lol Ik lachte me rot! :lol
En huilende Deetui blijft grappig :p Maar hopelijk komt het goed met Luna, die zit nu alleen met die gekke Sylvia! :scared
En Markos dan! :o Froos is wel een beetje dom (doof), hopelijk snapt iemand anders Markos wel, voor hij ècht omkomt van de honger...
Leuke up en leuk gedaan weer. Ik heb al zin in deel 3 :swing
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 2)

Haha, ja die baarden vond ik wel een grappig iets om erin te doen. xD alsof het nablijven eeuwen leek te duren.

Oktober 2000 (deel 3)

Afbeelding
Luna kreeg een gesprek met Sylvia op school.
"Luna, ook al lijk ik erg streng. Jullie zullen mij ongetwijfeld wel een kreng vinden. Ik heb het beste voor met jullie allemaal. Dus ook met jou," vertelde Sylvia.
"Ik mag toch zelf weten op wie ik val?" Vroeg Luna.

Afbeelding
Sylvia ging opstaan en pakte haar raadboek over liefde.
"Nee, Luna. Roel is een stuk ouder dan jij. Ik wil niet dat je ongelukkig wordt met hem. Zie je dit boek? Daar staat alle wijze raad in wat je moet doen met onmogelijke liefdes," vertelde Sylvia. Luna begon doodmoe te worden van Sylvia's gezeik.
"Beloof me dat je niet meer achter Roel aangaat. Ik ga nu lunchen en wat mij betreft kan je naar je studentenhuis," vertelde Sylvia.
"Oké, ik beloof het. Ik zal niet meer achter Roel aanlopen," zei Luna.

Afbeelding
Toen Sylvia het lokaal uit was, wilde Luna ook vertrekken. Opeens zag ze Roel door de gang lopen, hij was weer op school.
"O, Roel...Ik kan het niet helpen maar jij bent zo'n lekkerding!" Luna besloot haar belofte te breken, ze kon maar niet over Roel heen komen.

Afbeelding
Ze deed alsof ze flauwviel, om zo beter zijn aandacht te trekken.
Roel kwam het lokaal binnen...
"Luna! Mijn god, gaat het wel?"

Afbeelding
Roel ging Luna helpen om weer overeind te komen. Luna's plan was geslaagd, ze had nu volledig zijn aandacht te pakken.
"Ik heb te weinig gegeten, geloof ik..." zei Luna.
"Je moet ook goed voor jezelf zorgen, meisje..." Luna vond het geweldig dat Roel zo snel bezorgd was om haar.

Afbeelding
"Zal ik Sylvia erbij roepen? Zij heeft ervaring met EHBO," stelde Roel voor.
"NEE, dat hoeft niet! Sylvia is naar...eh...een vergadering! Ze heeft net de school verlaten," zei Luna vluchtig die niet naar Sylvia wou. Anders zou haar plan in de soep lopen...
"Zal ik je dan naar huis brengen? Je woont toch in een studentenhuis samen met anderen?" Stelde Roel voor.
"Ja, wil je me brengen? Ik ben anders bang dat ik weer val," zei Luna. Roel vond dat prima en ging met haar mee...Luna heeft hem precies waar ze hem hebben wilt.

Afbeelding
Ondertussen had Froos een paar medestudenten erbij geroepen om de 'geest' van Markos te horen.
Zij hoorden echter niets...

Afbeelding
...Omdat Markos in slaap was gevallen.

Afbeelding
"Als Markos dood zou zijn, waar is zijn lichaam dan? Volgens mij ben jij een beetje gek aan het worden," zei Deetui.
"Froos, ik heb geen zin in geintjes. Ik moet zo nog mijn nagels doen," zei Jente. Froos was ervan overtuigd dat het spookte in de kamer.
"Hij is echt dood, ik hoorde hem nog vandaag," zei Froos bezorgd.
"Hahaha, jij bent echt gek! Markos is niet dood," zei Simsmeid die haar lach niet meer kon inhouden.
"Zijn jullie dan niet bang?" Vroeg Froos.
"Bang? Ik? Ik ben NOOIT bang voor geesten," zei Deetui.

Afbeelding
Opeens werd Markos wakker en maakte vreemde geluiden...
"Uuh, ooh...pff," het ging steeds slechter met hem.

Afbeelding
De anderen schrokken zich wild...
"Uuuh..." Toen was het doodstil...
"WHAA! Dat was de stem van Markos!" Schreeuwde Simsmeid.
"Ik zei het je toch, hij is dood! Morsdood!" Zei Froos verdrietig.
Deetui raakte helemaal in paniek en wilde de kamer uitvluchten...

Afbeelding
Simsmeid hield hem tegen.
"Wat heb jij nou weer?" Vroeg Simsmeid.
"Ik ben zó bang voor geesten..." zei Deetui. Simsmeid ging hem troosten. Jente stond er raar van te kijken.
"En net stond je zo stoer te praten dat je niet bang was?"

Afbeelding
Hoe dan ook, ze kwamen tot de conclusie dat Markos inderdaad overleden moest zijn. Iedereen begon verdrietig te worden.
"We gaan een herdenking doen in deze kamer, snik!" Zei Froos verdrietig.
"Z...zal ik bloemen kopen? Arme Markos!" Jente kon haar tranen ook niet meer houden.
"Waarom moet het leven zo hard zijn...Boeh!! Markos, we missen je zo erg!" Zei Deetui.
"Ga de rest maar inlichten erover, we gaan een herdenking doen," zei Simsmeid. Ze had er spijt van dat ze zo was uitgevallen tegen Markos, want dit verdiende hij niet.

----------------
In de volgende update zitten wij al in november! :D wat gaat het jaar toch snel :P
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 3)

Ben weer bij! :D
Wat ben ik ook dom eigenlijk hè! XD
Maar jongens.. Ik Ben Niet DOOD! :D
Echt super grappig, heb me weer kapot gelachen :lol
heb al zin in november :swing
'Fantastisch hoe je het doet.. :D :thumbsup
En dan Deetui.. :lol
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 3)

Deetui schreef:Wat erg voor Deetui! :O
(Ook voor Markos (A) )

Maar waar is Hugo? :huh

Dat vroeg ik me ook af! :sweatdrop

Maar November, betekent dat dat Markos een maand opgesloten zit? :O
Hahaha! xD

Denk nog steeds dat het een tactiek is van Deetui om aan SimsMeid te ontsnappen. :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 3)

Haha bedankt allemaal! Goed om te lezen dat het verhaal nog steeds goed doet. :)
En het gaat alleen maar beter worden: November en December zullen hele spannende maanden worden bij Deetui en Simsmeid... :fluit Ook kunnen we in December onze eerste gast ontvangen dat tijdelijk komt logeren bij The studs. Ze heeft al eerder in 1 van mijn dagboeken gezeten en ze kan voor een hoop ellende zorgen... :fluit

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie