Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 6 van 10

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - September 2000 (deel 3)

Luna?? :o
Dat had ik niet verwacht! :D
maar wat een leuke update! Echt heel leuk :swing
Ben heel benieuwd naar oktober.. :D
En ik vind het toch wel zielig voor Froos hoor.. :(
Hij doet zo z'n best! :)

Ook bied ik ven mijn exuses aan..
markos schreef:Was niet beledigend bedoeld.. Echt sorry als je je aangesproken voelt..
En anders mijn excuses Lam.. Ga het ff verwijderen voor degene die zich aangesproken voelt..
Mij exuses.. Was niet echt slim van me..
Over die praktijkschool.. Heb het bericht aangepast..
Hopelijk voel je je niet aangesproken.. :huh
Nogmaals sorry,
Markos :knuffel
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - September 2000 (deel 3)

Oktober 2000 (deel 1)

Afbeelding
Op school was iedereen gekomen behalve Markos, die bleef bij het studentenhuis om verder onderzoek te doen naar zijn eigen studentenkamer.
"Waarom zijn jullie nooit compleet?" Vroeg Sylvia. Niemand van de klas gaf daar een antwoord op...
"Nou, goed. Jullie zouden vandaag wiskunde krijgen, maar dat gaat niet door. Ik ga jullie een andere les geven," stelde Sylvia voor.
"Een andere les?" Vroeg Browny.

Afbeelding
"Een les over EERLIJK zijn. Meester Roel heeft vandaag een vrije dag, maar het betreft wel over hem," vertelde Sylvia.
"O, ja...Hij heeft een geheime aanbidder toch?" Vroeg Hugo.
"Inderdaad, en om daar een eind aan te maken: Ik EIS vandaag een bekentenis!"

Afbeelding
"Wat is nou het probleem? Hij heeft een geheime aanbidder, dus?" Jente vond het nergens op slaan dat het zo'n groot probleem werd.
"Het probleem is, is dat de geheime aanbidder het onmogelijk maakt voor mijn collega om normaal te kunnen functioneren tegenover zo'n stel apen als jullie," vertelde Sylvia grof.

Afbeelding
"Heb jij het soms gedaan, Jente?" Vroeg Sylvia.
"Nee, ik heb niets gedaan! Ik val niet eens op oudere mannen," zei Jente.
"Zij valt op mij," zei Froos achteraan die zich ermee begon te bemoeien.
"Houdt je klep!" Zei Jente boos.
"Zie je, juf. Zij houdt van mij!" Ging Froos door.

Afbeelding
Sylvia merkte dat het geen enkele zin had.
"Jullie gaan allemaal nablijven, net zo lang tot iemand gaat bekennen over de geheime cadeautjes die Roel kreeg," vertelde Sylvia. Heel de klas was geschrokken...Hugo en Browny stonden op om met de juf te gaan praten.

Afbeelding
"Juf, je kunt ons niet laten nablijven. Niet iedereen heeft er wat mee te maken," zei Browny die voor haar zelf op kwam. Hugo bleef erbij staan...
"Jullie moeten gewoon nablijven. Jullie weten dat ik erg streng ben, dus jullie moeten geen geintjes bij mij uithalen," vertelde Sylvia.
"U bent veel te streng, en manier van aanpakken weet u ook niet," Sylvia schrok van Browny's harde woorden.
"Voor jou volgt nog een zware straf, jongedame!"

Afbeelding
Deetui begon opeens te huilen...
"Ik wil niet nablijven!" Simsmeid stond op en probeerde haar 'vriendje' te troosten. Maar Deetui was volledig ontroostbaar geworden.
"Jezus zeg, Deetui! Dit had ik nou nooit achter jouw boevenhoofdje gezocht!"

Afbeelding
Sylvia en Browny kwamen erbij staan.
"Weet iemand wat er met die jankerd aan de hand is?" Vroeg Sylvia.
"Ik heb geen idee, misschien bent u gewoon veel te streng," zei Browny.
"Hou jij nou maar verstandig je mond dicht, dom kind!" Zei Sylvia boos.

Afbeelding
Hugo kwam er ook bij kijken.
"Hé, Deetui. Kom op, het is maar nablijven?" Deetui stond op van zijn stoel terwijl hij nog ging huilen.
"Ik...Ik moet gewoon weg," zei Deetui dramatisch. Simsmeid stond verbaasd naar Hugo te kijken.
"Naja zeg, wat voor een vriendje heb ik nou?" Zei Simsmeid. Deetui viel haar nu vies tegen.
Heel de klas schrok ervan...Hadden Deetui en Simsmeid met elkaar?

Afbeelding
"HO EVEN! Jongeman, ik zei NABLIJVEN! Dus ga terug op je stoel zitten en wacht tot er een bekentenis is gedaan door de dader," zei Sylvia streng.

Afbeelding
"Je...Je...Je hoeft niet zo lelijk te doen!" Zei Deetui angstig.
"GA ZITTEN!" Sylvia begon het spuugzat te worden.

Afbeelding
Iedereen ging snel terug richting zijn plek...
"Jullie blijven net zo lang na, tot dat ik weet wie die geheime aanbidder is. Want dit soort spelletjes accepteer ik niet op MIJN school!"
"Het is jouw school niet," zei Browny bijdehand.
Luna zat bezorgd toe te kijken...Ze durfde niet te bekennen. Maar ze vond het ook erg dat haar klasgenoten nu ook in de problemen kwamen...Wat moest ze nou doen?

Afbeelding
Ondertussen was Markos aan het rond kijken op zijn kamer...Toch was er niets verdachts te zien. Hij wist zeker dat er iets moest zijn...

Afbeelding
Markos begon nu aan zichzelf te twijfelen. Was hij echt gek aan het worden? Steeds maar opzoek gaan naar een verklaring of antwoord dat er niet was?

Afbeelding
Markos gaf het maar op...
"Pff, dan ga ik maar iets lezen. Misschien wordt ik daar dan wel slimmer op..."

Afbeelding
Opeens gebeurde er iets vreemds...
"Huh, wat gebeurd er?"

Afbeelding
"EEN GEHEIME KAMER!" Markos liep er direct naar binnen zonder na te denken. De boekenkast ging weer achter hem dicht. Markos realiseerde het zich niet, maar hij zat nu opgesloten.

Afbeelding
"Hahaha, zie je wel! Ik ben niet gek! Ik wist dat er iets was! Hahaha! O, wat zullen de andere gaan opkijken!"
Maar helaas, Markos kon er niet meer uitkomen. Hij zat echt opgesloten.

------------------------
Binnenkort deel 2 van Oktober!

Laatst gewijzigd door lam6 op za 15 jun 2013, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 1)

O, nee! Nou kan Markos het eindelijk bewijzen, zit ie vast! :scared
En die klas... Jeetje! Maar Sylvia is streng en ik ben wel brutaal hoor :sweatdrop
Deetui, is eigenlijk wel een gevoelig knulletje volgens mij :fluit

Prachtige screens en geweldige up weer :swing
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 1)

Erg leuke uodate!

Best wel raar, maar de vorige update dacht ik serieus al aan dat er misschien iets achter die boekenkast zat! xD
Maar ik wist niet of dat kon bij S2, dus zei ik er maar niets van. :')

En best een slimme tactiek van Deetui, de huilebalk uithangen en dan gedumpt worden. :3
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 1)

^Hmm...ik heb nog meer plannen tussen Simsmeid en Deetui hoor... :twisted (A) Het is nog niet over, hun 'relatie' xD

@ Slimpie Roel, Deetui vond het vreselijk om na te blijven, zo erg dat die moest huilen. :P
Floralina Starling
Snackventer Snackventer
Berichten:
75
Lid geworden op:
do 16 aug 2012, 15:25

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 1)

Luna degene die de cadeautjes heeft gestuurd?! Die had ik niet zien aankomen! En ze moet gewoon dapper zijn en het opbiechten voor ze de hele klas tegen zich krijgt.
Moest paar updates geleden trouwens erg lache om Froos met z'n 'O nee, chickies moeten gered worden!' Geweldig :lol
En ben benieuwd hoe de situatie tussen Froos, Jente en Hugo zich gaat ontwikkelen.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Oktober 2000 (deel 1)

Oktober 2000 (deel 2)

Afbeelding
De uren dat ze moesten nablijven werden DAGEN. Luna kon het maar niet over haar hart krijgen om te bekennen. Ze was veel te bang voor Sylvia. Roel was helaas ziek geworden en kon daardoor niet op school komen. Hij was dus nergens van op de hoogte wat er daar gebeurde...

Afbeelding
Sylvia bracht om de tijd wat eten in de klas en als iemand naar de wc moest, moest dat onder begeleiding. Het leek wel een gevangenis.
De deur van de klas zat heel de tijd op slot.
"Wat zit ze nu te doen?" Vroeg Jente.
"Ze is een boek aan het lezen, ze is nog steeds aan het wachten op een bekentenis," vertelde Browny.

Afbeelding
Deetui had inmiddels een baard gekregen...Hij bleef maar huilen.
"Ik wil hier weg, we komen hier nooit meer levend uit!" Simsmeid probeerde hem te troosten.
"Lieverd, het komt wel goed! Wat kan jij je druk maken om niks zeg," zei Simsmeid.

Afbeelding
Ook de andere jongens liepen er onverzorgd bij...

Afbeelding
...Vooral Froos!
"Er moet toch een manier zijn om hier weg te komen?" Vroeg Froos.
"Ik heb al paar keer het alarmnummer gebeld, maar ze nemen ons niet serieus," vertelde Hugo.
"Ik snap niet waarom Markos niet naar school is gekomen de afgelopen dagen? Hij zal toch wel moeten merken dat we niet meer terug kwamen?"

Afbeelding
"Psst, jongens! De redding is nabij! Er komt een voorbijganger langs. Als we nou allemaal naar de ramen toe gaan en roepen om hulp, dan gaat hij ons misschien wel redden," vertelde Jente. Luna vond dat een geweldig idee. Misschien konden ze er toch nog onderuit komen zonder te bekennen.

Afbeelding
De voorbijganger merkte de studenten inderdaad op. Hij ging naar Luna toe. Hij had het alleen echter verkeerd begrepen...
"Hoeveel kost je?" Vroeg de man.

Afbeelding
Sylvia had het echter in de gaten en rende naar buiten toe.
"WEGWEZEN, je hebt hier niets te zoeken!" De man schrok zo erg van Sylvia, dat hij er meteen vandoor ging. Daar ging hun laatste kans...

Afbeelding
Heel de klas begon weer te zuchten en Luna kon het allemaal niet meer aanhoren...
"Oké, ik geef toe!"

Afbeelding
"Ik heb het gedaan...Ik ben VERLIEFD op meester Roel!" Heel de klas keek haar verbaasd aan, iedereen werd er stil van. Sylvia hoorde dat die buiten stond. Ze ging naar binnen en liet iedereen weer vrij, behalve Luna. Zij moest langer blijven...

Afbeelding
Vannacht was iedereen, behalve Luna, weer aangekomen bij het studentenhuis. Uitgeput en vooral smerig. De jongens gingen hun baarden weg laten halen...Al snel was het weer ochtend.

Afbeelding
Froos vond het vreemd dat hij Markos nog niet had gezien, hij ging vermoeid op zijn bed zitten.
"Pff, wie had dat gedacht...Luna die verliefd is op Roel?" Zei Froos die nog steeds verbaasd was.
"Froos, ben jij dat?" Riep Markos vanuit de geheime kamer...
Froos schrok zich dood...Was dat nou Markos?

Afbeelding
"Froos, je moet me helpen! Ik zit achter de boekenkast! Waar waren jullie al die tijd, ik zit hier al zo lang opgesloten!" Froos antwoordde echter niet...

Afbeelding
"FROOS?!" Riep Markos. Froos had echter andere ideeën...Hij hoorde niet goed wat Markos zei, dus kon hij niet weten dat hij achter de boekenkast zat.
"O, nee! Markos is vast overleden en nu zit zijn geest in de kamer," Froos begon bang te worden.
Markos hoorde hem wel goed...
"Een geest? Waar heb je het over? Haal mij hieruit!"

Afbeelding
"Markos is vast door de honger omgekomen en nu spookt hij rond in deze kamer," hoorde Markos Froos zeggen.
"NEEE, FROOS IK ZIT HIER!" Schreeuwde Markos.

Afbeelding
Froos begon bang te worden en verliet gelijk de kamer. Markos hoorde de deur gaan.
"FROOS, WAAR GA JE HEEN? HAAL MIJ HIERUIT! FROOOOOOOOOOOOS!!"
Maar helaas voor Markos was Froos al ver weg...Hij was ervan overtuigd dat zijn kamer spookte.
Het leek erop dat Markos voorlopig nog wel vastzat.

------------------
Binnenkort deel 3 :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie