Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

The studs - December 2000 (deel 1)

"DRINNGG"....wie herkent dat geluid nou niet. Waarvan je al wéét dat het geen zin heeft om nog een broodje te gaan eten, of dat je nog een vriendin wilt bellen. Het enige wat je weet, is dat je het daglicht voor voorlopig 'vaarwel' moet zeggen, want je moet naar SCHOOL!
Oei, school....school! Dat pijnlijke woord van zes duivelse letters die samen jouw grootste nachtmerrie vormen... :scared Maarja, wees eens eerlijk: Zonder s-c-h-o-o-l kunnen we niet spellen, lezen en schrijven. :)
Daarom dit dagboek, waarin wij het leven volgen van 8 studenten, die samen de komende 5 schooljaren tijd doorbrengen in hun studentenhuis, uitgaansleven en natuurlijk, minst leuke plek van alles: de klas.
Er hebben drie studenten zich echter al aangemeld om hier een studie te gaan volgen.
Het zijn drie hele bekende van dit forum: Nummer één heeft al heel wat op zijn naam staan, maar houdt ervan om gezellig mee te doen.
Nummer twee heeft een kat en een broer moeten verlaten om zijn studentenleven te ontdekken.
En nummer drie krijgt toestemming van E&T om een studie te volgen...Dat zijn natuurlijk:
Deetui!
Slimpie Hugo!
Froos!
Die drie zijn al van de partij! :D Ik zoek alleen nog 1 jongen en 4 meisjes die gezellig de komende 5 jaar met hun op studie willen gaan.

Tijd en verloop van de updates:
Het verhaal gaat beginnen in Augustes 2000 en zal eindigen in Juni 2005. Ik heb voor deze tijdperk gekozen omdat ik in het verleden wou gaan. Ik had eerst 1990 in mijn hoofd, maar dat is wel erg ouderwets *kuch*(Ik kom zelf uit 1990)
Je zult wel denken: Hoe gaan de updates eruit zien?
Zo gaan de updates worden, elke (grote update) zal in 3 delen gedaan worden dat zich van maand naar maand afspeelt.
Voorbeeld: Update Augustes 2000 (deel 1 2 en 3) Update September 2000 (deel 1 2 en 3) Update Oktober 2000 (deel 1 2 en 3) en zo steeds verder.
Omdat er 8 studenten mee kunnen doen wil ik dus dat elke student/lid van het forum die erin zit, de ruimte en gelegenheid krijgt erin om in bijna elke update voor te komen. Zo komt iedereen evenveel voor natuurlijk en blijft het leuk! Wel afhankelijk van de verhalen.

Afbeelding
Een studentenhuis langs de water kant...Is het niet vredig? :)

Afbeelding
Ben jij zo'n student die niet te beroerd is om een kamer te delen?

Afbeelding
Hou jij van aandacht? En alles wat met hip te maken heeft? Misschien is deze kamer dan wat voor jou...

Afbeelding
Verlang jij naar eigen succes, rijkdom en vooral veel roze? Een echte meidenkamer staat dan voor jou klaar.

Afbeelding
Toch meer willen leren buiten schooltijden? Dan is deze kamer voor jou ideaal!

De studenten:
Jongens:
- Froos
- Deetui
- Hugo
- Markos

Meisjes:
- Luna (Floralina Starling)
- SimsMeid
- Browny (BabyBrowny)
- Jente

Laatst gewijzigd door lam6 op di 25 jun 2013, 17:48, 24 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: The studs - Proloog en inschrijvingen

Yeah, ik ben ook van de partij! :swing
En ik dacht even aan De Sims 3 (Maar dat kan niet want dit staat in het Sims 2 dagboekengedeelte xD ) Maar sims 2 is veel leuker! :D
Ik ben ook benieuwd naast Hugo en Froos (en Floralina Starling?) naar de medestudenten! :P

En ik ben benieuwd naar mijn verhaallijn :twisted
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Proloog en inschrijvingen

Ik heb je PM gelezen en je staat erbij! :D het sprak mij meteen aan, ook over je eigen ideeën. Ik was al van plan zo'n karakter erin te doen, dus, jij bent erbij! :)
Ik heb een lijstje erbij gezet zodat mensen kunnen zien wie er in zitten en wie ik nog zoek. :)
Nog 3 meisjes en 1 jongen te gaan...wie o wie wilt zijn/haar studentenleven wagen? (a)

@ Deetui, ja in sims 3 heb ik studententijd ook niet, in sims 2 wel. Maar in de sims 2 versie kun je de klassen ook niet zien, dus die ga ik ook nabouwen. :)
Er zullen trouwens ook veel gastrollen voorbij schieten qua docenten en medestudenten buiten het studentenhuis natuurlijk, die voor veel ophef gaan zorgen ook. (A)

Er is nog plek over voor 4, dus...Ik en je medestudenten wachten op jullie! :D
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Proloog en inschrijvingen

Markos had zich aangemeld en hij staat erbij! Daarmee zijn de jongens nu compleet. :)
Alleen nog twee meisjes die zich willen opgeven, en dan kan ik beginnen. :) Je hebt nog tot zaterdag de tijd om aan te melden!

V Het dagboek gaat nou niet in real life 5 jaar duren...Het verhaal gaat zich in 5 jaar tijd afspelen. ;)
Dus van elke maand 1 hele grote update in drie delen. :)

Laatst gewijzigd door lam6 op do 06 jun 2013, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - Proloog en inschrijvingen

^
Oke, gelukkig maar voor jouw :sweatdrop Anders duurt het wel heel lang :D
Jeeh! :swing
Dankjewel Lam dat ik in ben gekomen :knuffel
He er echt zin in maar nog een vraagje: Ga je echt 5 jaar door? :huh
Nogmaal super dankje :knuffel

Laatst gewijzigd door markos op vr 07 jun 2013, 06:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - Proloog en inschrijvingen

Jente, je staat erbij! :) Bij deze zijn de inschrijvingen nu wel afgerond.
Ik ga jullie nu aanmaken, en als goed is, komt de allereerste update al vanavond. :) En anders morgen.
Maar ik heb er helemaal zin in! :thumbup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie