Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk student is jouw favoriet?

Browny
3
13%
Deetui
2
8%
Froos
6
25%
Hugo
4
17%
Simsmeid
1
4%
Luna
2
8%
Jente
1
4%
Markos
5
21%
Totaal aantal stemmen: 24

184 berichten • Pagina 5 van 10

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: The studs - September 2000 (deel 1)

Heb weer alles ingehaald en wat doe je het fantastisch! :D
En dan froos, haalt hij alleen de Chickies uit bed! :laugh
Heb echt zin in de volgende up..
Ps: ik denk dat browny het heeft gedaan..


Heb het verwijderd wat hier stond wegens (misschien) Mensen die zich aangesproken voelen..

V
Was niet beledigend bedoeld.. Echt sorry als je je aangesproken voelt..
En anders mijn excuses Lam.. Ga het ff verwijderen voor degene die zich aangesproken voelt..
Mij exuses.. Was niet echt slim van me.. ;)

Laatst gewijzigd door markos op vr 14 jun 2013, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - September 2000 (deel 1)

^haha, hier zit wel iemand die echt praktijkschool heeft gedaan hoor :fluit xD

September 2000 (deel 2)

Afbeelding
De helft was maar op school gekomen...
"Waar zijn de anderen?" Vroeg Sylvia. Niemand wist het...
"Ik denk dat ze in ieder geval niet hier zijn," zei Markos. Sylvia moest zuchten.
"Daar was ik inmiddels ook wel achter," zei Sylvia vermoeid.

Afbeelding
"Roel gaat jullie buitensport les geven. Dus ga naar buiten en meld je aan," zei Sylvia.
"Gym was mijn lievelingsvak altijd, ik ben benieuwd wat we gaan doen," zei Browny.
"Nou, bewegen dus. Kom op, stelletje slakken! Schiet een beetje op," zei Sylvia. Iedereen vond haar maar een pittige tante.

Afbeelding
Het thema was rolschaatsen. Het ging direct fout bij Luna.

Afbeelding
Ze kon zich net op tijd vasthouden...
"Oké, dit wordt mij te dol! Ik ga niet verder," zei Luna die bang was.
"Luna, kom op nou. Je bent toch wel wat gewend?" Vroeg Browny.

Afbeelding
Iedereen behalve Browny vond het eng om te doen. Roel moest zelfs Markos's handje vasthouden. Hij wist zich geen raad meer en zwaaide naar Sylvia.
"Sylvia, kun je me helpen?" Riep Roel.

Afbeelding
Sylvia lag echter op een bankje te slapen, ze had het helemaal gehad voor vandaag.
Roel besefte dat hij dit alleen moest oplossen.
"Nou, ik weet niet waar de andere helft is gebleven van jullie. Maar met vier personen kan ik dit nog net aan," zei Roel.
Uiteindelijk ging iedereen het maar proberen.

Afbeelding
Een paar minuten later...
"Ik ben doodop, ik kan niet meer," vertelde Browny.
"Ik voel mijn benen gewoon niet meer...Dit is niet te doen!" Luna had het ook vrij snel opgegeven. Het viel toch zwaar tegen.

Afbeelding
Markos en Hugo waren de enige twee die redelijk sportief waren. Roel ging naast de kant staan om ze aan te moedigen, vooral Markos.
"Haal hem in, Markos! Haal Hugo in!" Riep Roel.
Markos probeerde sneller te gaan om Hugo in te halen, maar Hugo was hier blijkbaar meer ervaren in. Als kind was hij al dol op schaatsen.

Afbeelding
Markos viel hard neer...
"Markos, gaat het wel?" Roel ging bezorgd naar Markos toe.
"Ik zie sterretjes met vliegende varkens," zei Markos. Het werd Markos blijkbaar teveel...
"Doe het dan maar wat rustiger aan," stelde Roel voor.

Afbeelding
Ondertussen was Hugo bij de dames aangekomen.
"Kom op, doorgaan. Markos is net gevallen en nu zit ik in mijn ééntje te schaatsen," vertelde Hugo.
"Niet iedereen is zo sportief als jij," zeurde Luna.

Afbeelding
"Ik zie kleine nijlpaarden dansen met strikjes op hun hoofd. Ik zie ook heel veel kikkers die met elkaar dansen over de vloer," Roel begon zich zorgen te maken over Markos. Zijn val was blijkbaar harder dan gedacht.
"Oké, einde les! Markos is even de weg kwijt en ik wil niet dat jullie ook iets overkomen," vertelde Roel.

Afbeelding
Jente was aan het spijbelen en kocht een hele grote jurk voor haar zelf. Toen ze in haar kamer kwam trok ze het aan en bekeek zichzelf in de spiegel.
"Jente, meid. Wat zie je er toch weer bloedmooi uit," zei ze met volle trots.

Afbeelding
Op dat moment kwam Froos binnen.
"Chickie, waarom ben jij niet op school?"
"Ooit van kloppen gehoord? Ik wilde gaan shoppen. Ik had geen zin om saaie lessen te volgen. Waarom ben jij niet op school?" Vroeg Jente.
"Ik had gedroomd over jou vannacht, ik wilde je langer meemaken dus bleef ik maar uitslapen," vertelde Froos.

Afbeelding
Jente had er schoon genoeg van en draaide zich om.
"Oké, dat doet de deur dicht! Froos, wanneer ga jij nou eens begrijpen dat ik jou NIET wil?"

Afbeelding
"Chickie, doe even rustig, man! Ik mag toch wel over jou dromen?" Froos vond het niet leuk dat Jente nog steeds niets van hem wou weten.
"De enige jongen die ik leuk vind is Hugo," gaf Jente toe.
Froos schrok daarvan.

Afbeelding
Ze kwamen recht tegenover elkaar te staan.
"Ik ben veel knapper dan Hugo," zei Froos.
"Niet, jij bent lelijk!" Froos kon er niet tegen om afgewezen te worden.
"Chickie, ik ben de gozer van je dromen! Geef mij nou eens de kans om dat te bewijzen," smeekte Froos.
"Ik ga alleen voor knappe jongens, ze moeten een sixpack hebben. En ze moeten een leuk kopje hebben, mooie haar, mooie tanden. En jij hebt dat allemaal niet," Froos voelde zich gekwetst.

Afbeelding
Simsmeid was te boos om naar school te gaan. Ze ging haar frustraties bij het darten eruit gooien. Ze ging zich inbeelden dat ze op Markos gericht waren.
Deetui was niet naar school gegaan omdat hij wilde inbreken bij Simsmeid's kamer. Hij was aan het oefenen om de perfecte inbreker te worden. Plotseling moest hij niezen...
Simsmeid draaide zich om.
"Wie is daar?" Deetui begon nu bang te worden...

Afbeelding
Deetui ging zich verbergen achter Simsmeid's kast, trok zijn maag in en probeerde zo stilletjes mogelijk naar de andere kant te gaan.
"Hmm, ik weet toch zeker dat ik iemand hoorde," zei Simsmeid.

Afbeelding
Aan de andere kant kwam Deetui weer eruit en probeerde zachtjes naar de deur te gaan...

Afbeelding
...Maar helaas net te laat.
"DEETUI!" Schreeuwde Simsmeid.
Deetui bleef geschrokken stil staan.
"Kom onmiddelijk hier," zei Simsmeid dreigend.

Afbeelding
Deetui kwam weer de kamer in en stond recht voor Simsmeid. Ze kwam langzaam naar hem toe.
"Sorry, ik was alleen maar aan het oefenen!" Zei Deetui die het bijna in zijn broek deed van angst.

Afbeelding
"Deetui, je weet toch dat ik val op slechte jongens?" Simsmeid pakte Deetui beet en zoende hem direct. Deetui was in shock, dit had hij nooit verwacht.
Na het zoenen liet Simsmeid hem weer los. Deetui had er even geen woorden voor.
"Deetui, ik kan er niet langer om heen. Ik ben verliefd op je," zei Simsmeid. Deetui wist niet wat hij hoorde...Simsmeid verliefd op hem? Was het nou wel zo verstandig om haar af te wijzen? Want het was echter niet wederzijds, en iedereen wist hoe gevaarlijk Simsmeid kon zijn als je haar boos kreeg.

---------------
Binnenkort deel 3! :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: The studs - September 2000 (deel 2)

Oeh, Froos wilt chickies maar krijgt ze niet, Deetui wilt geen chickies maar krijgt ze wel XD
Jente met haar jurk aan, geweldig! :laugh

En dat gedoe op de rolschaatsbaan :P
Dit is echt een geweldig dagboek! :swing
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: The studs - September 2000 (deel 2)

Oh jee! En het betekent dat ik dit:
Jente schreef:Ik ga alleen voor knappe jongens, ze moeten een sixpack hebben. En ze moeten een leuk kopje hebben, mooie haar, mooie tanden.
Wel allemaal heb. (A)

Froos is echt grappig dom, waarom geeft hij niet gewoon toe dat hij wordt afgewezen... En misschien is het het beste om het maar meteen toe te geven van Deetui, dan wordt het het minst pijnlijk. :sweatdrop
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: The studs - September 2000 (deel 2)

^
Haha, idd XD Ik denk dat jij hier de 'coole' gast moet voorstellen :sweatdrop

En arme Froos, eigenlijk bedoelt hij het best goed... denk ik... soort van... nevermind XD
En arme Deetui, uiteindelijk wordt Simsmeid toch wel boos, denk ik :P
Gebruikersavatar
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2009
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:01

Re: The studs - September 2000 (deel 2)

Erg leuke update! :D

Grappig dat iedereen met rolschaatsen viel. :lol

En Jente die Froos op zijn kop geeft. :laugh

Leuk, dat Deetui weer aan het inbreken was. ;)

SimsMeid valt op Deetui, maar hij niet op haar. :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: The studs - September 2000 (deel 2)

September 2000 (deel 3)

Afbeelding
Aan het eind van de schooldag kwam Sylvia bij Roel langs om hem op te halen. Ze gingen namelijk altijd samen met de bus. Sylvia had altijd een hoop te klagen na zo'n lange dag, en daar was Roel haar perfecte persoon voor.
"Sylvia, toen ik terug kwam vond ik een cadeautje in de klas," vertelde Roel.

Afbeelding
Roel haalde het cadeautje te voorschijn.
"Weer van je geheime aanbidder?" Vroeg Sylvia.
"Ja, ik had er al ingekeken. Een doosje chocolade met erop: "Niet te dik worden, schatje,'..."
Sylvia vond dit te ver gaan.

Afbeelding
Op dat moment kwam Hugo eraan. Hij was iets vergeten te vragen aan Roel, maar hij bleef bij de deur staan omdat Sylvia er was.
"Ik weet niet welke leerling op jou verliefd is, maar dit moet wel kappen. Het is geen dating school," vertelde Sylvia. Hugo zag dat Roel een cadeautje vasthield...
"Je overdrijft wel een beetje, Sylvia. Of ben je soms jaloers?" Vroeg Roel.
"Nee, natuurlijk niet! Maar je moet wel grenzen stellen, Roel. Straks lopen ze allemaal over je heen, het begint nu misschien met een geheime aanbidder, straks is het een stalker," vertelde Sylvia.
Hugo hoorde alles...Iemand was verliefd op meester Roel!

Afbeelding
Een uurtje later zaten Deetui en Simsmeid op Deetui's kamer.
"Wat een gave kamer heb jij, net een gevangenis," zei Simsmeid. Deetui keek haar vreemd aan.
"Hoezo dat nou weer?" Vroeg hij.
"Nou, echt zo'n boevenkamer lijkt het wel. Ik vind je nu nog leuker," antwoordde Simsmeid.

Afbeelding
"Zullen we het doen?" Vroeg Simsmeid.
"Wat doen?" Deetui begreep niet waar Simsmeid nou heen wou. Simsmeid moest om Deetui lachen.
"Kom op nou, willen alle jongens dat dan niet?" Omdat Deetui geen wederzijdse gevoelens had, kon hij niet meegaan in de fantasie van Simsmeid. Hij gebruikte haar stiekem als een project: Hoe stoute meisjes eigenlijk kunnen zijn. Als aankomend badguy hoorde je dat wel te weten!
"Zucht, ik bedoel of je met mij naar bed wilt!" Zei Simsmeid vermoeid.

Afbeelding
"Als je niet wilt dan ga ik meppen hoor," dreigde Simsmeid. Deetui kwam snel dichterbij haar kruipen. Omdat hij stiekem bang begon te worden.
"Zo goed, liefste?" Vroeg Deetui.
"Perfect!" Simsmeid was helemaal tevreden. Ze was zo blij met Deetui als 'vriendje', ook al wist ze nog niet beter.

Afbeelding
Deetui had hier helemaal geen zin in, maar hij liet zich maar gaan. Je kon beter nooit een 'nee' zeggen tegen Simsmeid, anders kon het wel je dood worden!

Afbeelding
Froos ging zich omkleden en trok zijn sportkleren aan, hij schoof de tv wat verder weg zodat hij ruimte genoeg had om te trainen. Zijn doel was een sixpack bereiken voor Jente.
Ondertussen deed Markos de bedden goed, toch voelde hij zich niet op zijn gemak in deze kamer.
"Froos, heb je ook niet het gevoel dat er iets is in deze kamer?" Vroeg Markos.

Afbeelding
"Hoe kom je daar nou bij?" Vroeg Froos terwijl hij op de grond ging zitten. Markos liep zachtjes naar hem toe.
"Ik geloof dat er iets verborgen ligt in deze kamer," fluisterde Markos.
"Hé, gozer. Als dit weer iets is zoals met de maan, dan ga ik een andere kamer zoeken hoor. Dan sleep ik mijn bed wel bij iemand anders neer," zei Froos die zich begon te ergeren aan Markos.
"Nee, ik weet zeker dat ik gelijk heb dit keer! Deze kamer heeft geheimen..." Markos was er heilig van overtuigd dat er iets niet klopte.

Afbeelding
Froos zag dat de training begon en ging zich voorbereiden.
"Oké, Markos. Nu je mond houden. Ik ga nu trainen zodat Jente mij wel ziet staan! Als het mij lukt om de perfecte lichaam te krijgen, dan koop ik voor Jente een mooie strakke zwembroek en dan gaat zij naar mij opkijken!" Markos trok een vies gezicht...Het idee alleen al, Bleh!

Afbeelding
In de speelhal vertelde Hugo aan Luna en Browny wat hij had gehoord vanmiddag over meester Roel.
"Haha, meen je dat? O, ik weet meteen wie dat doet," zei Luna.
"Je bedoeld Jente zeker?" Vroeg Browny.
"Ja, wie anders..." Hugo was het daar wel mee eens. Zoiets zou echt iets voor Jente zijn.
"Ze zat ook achter mij aan, dus het zal mij niets verbazen!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Jente binnen.
"Als je het over de duivel hebt," fluisterde Luna.
"O, Hugo! Mag ik ook mee doen?" Vroeg Jente.
"Moet jij niet naar Roel gaan?" Vroeg Browny. Jente begreep niet wat Browny bedoelde...
"Nee, hoezo?"

Afbeelding
"Nou, het zal ons niet verbazen als jij een oogje op meester Roel hebt. Hij schijnt een aanbidder te hebben," vertelde Hugo. Jente schoot in de lach.
"Alsof ik op oudere mannen val? Nee, geef mij maar iemand met zwart haar, donkerblauw jasje met zwart gemixt, donkere spijkerbroek...en als hij HUGO heet," Luna begon het zat te worden met Jente in de buurt.
"Je kan ook nooit normaal doen hé," zei Luna.
Jente wist niet hoe ze de stok moest gebruiken bij het spel...

Afbeelding
Browny moest erom lachen...
"Gewoon tegen de ballen slaan ermee," zei Browny tegen Jente.
"Via de zijkant van dat stok?" Vroeg Jente.

Afbeelding
Luna had er geen zin meer in en verliet de speelhal.
"Spelen jullie maar door met dat rare wijf, ik ga een boek lezen," zei Luna. Browny en Hugo vonden het jammer dat Luna opeens onsportief deed. Maar ze lieten haar maar gaan...
"Zo, laten we verder spelen?" Stelde Jente voor.

Afbeelding
Luna ging op haar bed zitten en keek sip voor zich uit...Het leek wel alsof ze ergens mee zat.

Afbeelding
"O...Meester Roel. Ik hoop dat je mijn cadeautje leuk vond. Binnenkort zullen wij samen zijn en dan verlaten we deze gekke plek!"


---------------
Hoe zullen de ontwikkelingen verder gaan in Oktober 2000? :) Dat zie je in de volgende update!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie