Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

120 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Wannabe rules

Bedankt voor de leuke reacties! :)
@ Djon black, haha ben benieuwd welke dingen jij dan bedenkt in een verhaal. :P
Veel fantasie valt toch wel mee bij mij? :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Wannabe rules

Wraak is zoet, als begin is dit goed!

Afbeelding
Eind van de middag werd Darko gebeld door de boze Rachel, die nou weleens wou weten hoe het zat.
"Hoe kom je erbij dat ik met Maartje naar huis ben gegaan? Ik ken dat mens niet eens," zei Darko.
"Lul, hoe weet ze dan dat je bij mij was? Dat mens is echt gestoord, ze denkt zelfs dat je een vampier bent," vertelde Rachel.

Afbeelding
Toen was er bij Darko een lichtje gaan branden...
"Oja?" Vroeg hij.
"Ja, maar genoeg over die nerd. Kom je vanavond of niet?" Vroeg Rachel ongeduldig.
"Hoezo vanavond?" Vroeg Darko.
"Nou, we zouden het gisterenavond doen maar je had me zomaar verlaten, ik neem aan dat je het nu goed wilt maken?" Darko wist dat hij veel had goed te maken, maar hij had nu geen tijd om aan seks te denken met Rachel.
"Ik kom wel wanneer het mij uitkomt, ik probeer de spanning een beetje in te houden," verzon Darko snel. Rachel zuchtte maar vond het uiteindelijk goed.

Afbeelding
Na een paar minuten hingen ze op.
"Ik heb eerst een appeltje te schillen met die Maartje. Daag nooit een vampier uit!"

Afbeelding
In de avond waren Juf Kramp en Maartje nog steeds op school. Iedereen had het gebouw inmiddels verlaten en hun waren nog over.
"Maartje, als je snel toegeeft dat je fout zat, over Rachel's vriendje, dan kun je zo weer naar huis en kan ik weer achter Facebook!" Maartje bleef echter volhouden dat ze niet gek was.

Afbeelding
"Darko is echt een vampier, ik lieg niet!" Zweerde Maartje. Juf Kramp had er schoon genoeg van. Ze liep bij Maartje vandaan.
"Jullie kinderen zijn ook altijd hetzelfde. In mijn tijd had je niet eens internet of Facebook, en jij leest zo'n stomme boek over vampieren? Ik ga nu naar de toiletten en laat ik niet merken dat jij het lokaal verlaat, want dan heb je hele grote problemen met mij!" Maartje had Juf Kramp nog nooit zo streng gezien. Ze bleef alleen achter...

Afbeelding
Op dat moment voelde Maartje zich bekeken. Ze keek naar buiten...Toen schrok ze zich dood.
Ze stond op van de schrik.
"Nee, het is niet waar...Hij leeft echt nog steeds!"

Afbeelding
Maartje keek toe hoe Darko sluipend over het schoolplein ging, op weg naar de voordeur.
Hij komt natuurlijk om Maartje wat aan te doen!

--------------------
In de volgende update ontwikkelen de problemen zich verder en verder...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Wannabe rules

Bedankt voor de reacties weer! :) Ik laat jullie niet langer in spanning.

Toiletten of no return

Afbeelding
Maartje twijfelde...Moest ze toch in de klas blijven? Ze mocht niet weggaan van Juf Kramp...Ojee, Juf Kramp! Ze moest weten dat ze gevaar liepen nu!
Maartje rende toch maar het lokaal uit, op zoek te gaan naar Juf Kramp.

Afbeelding
Ondertussen was Juf Kramp al bij de toiletten, ze bekeek zichzelf in de spiegel.
"Hmm, voor mijn leeftijd zie ik er nog best mooi uit. Ik hoop maar dat Maartje snel toegeeft dat ze fout zat. Dan kan ik weer zo snel mogelijk een foto van mezelf maken, om voor op Facebook te zetten."

Afbeelding
Darko liep richting de klas.
"Nu ben je er geweest..."

Afbeelding
Maar er was niemand.
"What the..." Darko was verward. Hij wist toch zeker dat iemand hier binnen was.
"Ik begin nog aan mijn talenten te twijfelen, niet goed, Darko!" Zei hij tegen zichzelf.

Afbeelding
"Hmm, ben ik nog zo mooi als ik op de toilet zit? Even uittesten hoor.."

Afbeelding
Een paar seconden later kwam Maartje binnen.
Nee, hier is ze ook niet, dacht Maartje. Ze raakte volledig in paniek. Darko zou natuurlijk allang in school zijn!

Afbeelding
Door al die spanningen kreeg ze last van haar maag. Ze ging snel naar de wc. Ze had niet door dat Juf Kramp er naast zat.

Afbeelding
Een minuut later kwam Darko binnen...
Pff, wat een stank! Darko realiseerde zich dat Maartje op de wc moest zitten.
Nu heb ik je, kreng, dacht Darko.

Afbeelding
Darko riep alle duistere krachten op, donkere wolken en onweer met bliksem kwamen boven het schoolgebouw te staan.
"Gij zult hier voor eeuwig opgesloten zitten, gestikt worden door uw eigen stank!"

Afbeelding
Tevreden met een voldaan gevoel ging Darko daarna weer weg.
Die komt hier nooit meer uit, hihi.

Afbeelding
Na een paar minuten kwam Maartje toch naar buiten...
"Zo, dat luchtte even op. Misschien is die vampier al de school uit," zei Maartje.

Afbeelding
Juf Kramp hoorde dat.
"MAARTJE?! Wat doe je hier? Ga terug naar het lokaal, jongedame!"

Afbeelding
Maartje wist niet dat Juf Kramp ook bij de toiletten zat en rende meteen weg. Uiteindelijk besloot ze toch maar de school te verlaten, ze had allang thuis moeten zijn!
"JEEZUS...Maartje! Wat een stank, wat heb je gegeten?!" Juf Kramp ging bijna over haar nek.

Afbeelding
Juf Kramp probeerde eruit te komen, maar ze zat opgesloten. De vloek van Darko was gemikt op de verkeerde toilethokje.
"Wat krijgen we nou? Maartje heb je mij opgesloten? MAARTJE!"
Geen antwoord...De stank werd steeds erger en erger.
"HELP ME!! O mijn god, als ik hier uit kom ga ik dit als status update doen op mijn Facebook. Weet zeker dat ik heel veel likes ga krijgen," zei Juf Kramp om zichzelf kalm te houden.
Maar het mocht niet baten...Juf Kramp stikte door de stank, ze overleed ter plekke.

-----------------
In de volgende update gaat Rachel een feestje organiseren
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Wannabe rules

Haha, echt leuk dit verhaal XD Juf Kramp met haar facebookverslaving xD
Wel erg eigenlijk dat ze dood is :o

Ik wil meeeer :drool
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Wannabe rules

Haha, tja ik heb een levendige fantasie blijkbaar. :P
@ Slimpie Roel, dat overlijden op de wc niet. :') Maar met dat onweer enzo kan alleen met een andere wezen erin.

Rachel is het zat

Afbeelding
De volgende schooldag werd het lichaam van Juf Kramp bij de toiletten gevonden. Sommige leerlingen maakte er foto's van om op Facebook te zetten, bij Juf Kramp's profiel die zich eigen voor deed als een fotomodel erop.

Afbeelding
Een tijdelijke vervanger, meneer Geurts, was in de klas gekomen om het droevige nieuws te vertellen.
"Ik had het al op mijn Facebook gezet als status vanmorgen, dat Juf Kramp was overleden. Ik had binnen een half uur bijna tien duizend likes!" Vertelde Marijke.
"Vind je het gek? Niemand mocht dat kreng," zei Rachel. Francis hoorde het nieuws niet eens omdat ze met Dave weer bezig was, die ze had uitgenodigd om naar de klas te komen.
Maartje was de enige die echt geschrokken was.
Het moest die vampier zijn geweest, kan niet anders...

Afbeelding
Meneer Geurts keek naar het koppel.
"Zijn jullie altijd zo bezig in de klas?" Vroeg hij. Francis en Dave gingen er niet op reageren.
"Meneer Geurts, van wie krijgen we nu voortaan les? Niet dat we ooit echt les hebben gehad," zei Marijke.
"Nou, daar kom ik dus ook voor. We hebben voorlopig geen vervanging voor jullie. Jullie zijn de komende week vrij. Beschouw dit maar als een vervroegd vakantie, alleen dan wel in de rouw om Juf Kramp," vertelde Geurts.
"Rouw? Ik vind dit wel een feestje waard!" Zei Rachel.

Afbeelding
Maartje voelde zich genoodzaakt te zeggen wat er was gebeurd gisterenavond.
"Geurts, ik weet hoe Juf Kramp is gestorven! Ik moest gisteren nablijven en toen kwam Rachel's vriendje op school, die vampier. Hij wilde mij pakken maar hij heeft Juf Kramp vermoord," vertelde Maartje.
"Nee hé, gaat dat mens weer," zei Rachel vermoeid. Meneer Geurts schoot in de lach.
"Heb je niet teveel van die films gekeken?" Niemand kon Maartje geloven. Meneer Geurts had ook geen tijd voor die onzin.
"Nog even een vraagje, heeft één van jullie Johnny gezien? Hij is al een tijdje niet meer op school verschenen. Zijn ouders weten ook niet waar hij is gebleven," vroeg Meneer Geurts.
Niemand had een idee waar hij mogelijk kon zijn...
"Misschien is die ook gepakt door die vampier!" Ging Maartje door.

Afbeelding
Niemand reageerde op Maartje. Iedereen vond dat ze gek geworden was. Meneer Geurts wilde nog even achter de pc zitten waar Juf Kramp altijd zat. Dave moest hem gaan helpen.
"Dave, jij bent toch goed met computers?" Vroeg Geurts.
"Ja, redelijk...Hoezo?"
"Ik wil nou weleens weten wat Juf Kramp op Facebook altijd deed, help me om dr account te hacken nu ze toch dood is..."
Maartje snapte niet wat erom haar heen gebeurde, ze werd niet meer serieus genomen en iedereen leek het wel fijn te vinden zo. Maar het was helemaal niet fijn!

Afbeelding
Rachel liep overspannen het lokaal uit door Maartje's heftige gedrag. Maartje ging haar achterna.
Vlak daarna verscheen er een andere docente bij de deur.
"Is dit het lokaal waar Juf Kramp les gaf?" Vroeg de docente.
"Ja, hoezo?" Vroeg Francis.
"Ik wil haar Facebook weleens zien! We kregen nooit de kans om te kijken," zei de docente.
"Pech voor je, ik ben eerder!" Riep Geurts.

Afbeelding
Ondertussen had Maartje Rachel ingehaald.
"Rachel luister nou, je vriend is een vampier!"

Afbeelding
Rachel draaide zich boos om.
"IK WORD NIET GOED VAN JOU!" Schreeuwde ze kwaad. Maartje schrok ervan, ze had Rachel nog nooit zo boos gezien.
"Rachel, ik wil je alleen maar beschermen. Hij denkt vast dat ik dood ben, nu kan ik je misschien beter helpen!" Vertelde Maartje.
"Jij bent echt gek geworden, hé. Maartje, jij bent en zult NOOIT een vriendin van mij worden. Accepteer nou eens dat ik je niet mag!" Maartje geloofde Rachel niet.
"Je bent onder invloed van die vampier, laat me je helpen..."
"NEE! Laat me gewoon met rust!" Zei Rachel kwaad.
"Rachel, ik heb huisarrest gekregen van mijn ouders omdat ik moest nablijven gisteren. Kom bij mij logeren dan ben je veilig!"
"Over mijn lijk!" Rachel was vastbesloten een eindstreep te trekken.

Afbeelding
Rachel liep vervolgens boos weg.
"Doei, Maartje. Ga maar verder dromen over je vampieren, je bent een erge, domme, wannabe die ik OOIT heb ontmoet!" Maartje begon te huilen. Ze dacht dat Rachel het niet meende, maar dat ze vast onder hypnose moest zijn door Darko.
En ze heeft huisarrest gekregen, hoe kan ze Rachel nou nog beschermen tegen die vampier?

--------------------
In de volgende update komt Marijke's diepste wens uit en tegelijk in de problemen.
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Wannabe rules

Bedankt allemaal! :D Goed om te lezen dat de humor toch goed naar voren komt. :P
@Slimpie Hugo, ja het moest zo iemand zijn waarvan iedereen haar niet zou mogen. Haha. :P
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Wannabe rules

Haha, mevrouw Kramp is wel gruwelijk aan haar einde gekomen XD
Maar hoe haar leerlingen erop reageren is hilarisch XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie