Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

ZLZR: Het eerste seizoen

Het eerste seizoen is nog niet eerder getoond, en aangezien de herhalingen beginnen bij ZLZR omdat de server eruit lag, kunnen de huidige volgers genieten van het eerste seizoen van ZLZR in deze dagboek. Benieuwd hoe het allemaal begonnen was en verder ging? Dan kun je het hier lezen!
Houdt er wel rekening mee dat de screens destijds gemaakt zijn door een 16 jarige Lam6. En hier en daar kunnen er schrijf foutjes in zitten, maar ik doe mijn best om die eruit te krijgen. De screens en schrijfstijl zijn vergeleken met nu enorm verbeterd natuurlijk.
Ook kan het voorkomen dat er een aantal foto's ontbreken, je zult dit opmerken als er tekst staat zonder een plaatje. Die foto kan dan nooit meer terug gevonden worden helaas en is het even aan je fantasie wat erin voorkomt. Maar de teksten zijn compleet en dat is het belangrijkste!

Afbeelding

Afbeelding
In een kleine, maar toch wel leuke huisje woont de familie van Leeuwen.
Afbeelding
Dit is Eric van Leeuwen. Hij is al een jaartje met zijn vrouw getrouwd: Shanna van Leeuwen. Hij was vroeger de grootste maffia van heel het land. Maar in het verleden heeft hij een paar jaar in de gevangenis gezeten. En heeft er dus wat van geleerd. Hij is nu een goede man geworden.

Afbeelding
En dit is dus Shanna van Leeuwen. Zij viel vroeger vaak op slechte mannen. Dat vond ze vaak aantrekkelijk...Maar nu is zij ook veranderd en beseft dat Eric beter een goede man kan zijn.

Afbeelding
"Lieverd, nu we al een jaar getrouwd zijn...ehm...Heb jij dan nog serieuze plannen voor de toekomst?"
"Ik kan het niet volgen, Shanna." Zei Eric.

Afbeelding
Samen gingen ze op de bank zitten en zaten een tijdje met elkaar te praten. Shanna vertelde ook wat ze graag zou willen hebben met Eric.
"Een kind?" Vroeg hij.
"Ja, ik wil al zo lang een kindje met je, schatje." Zei Shanna nogal verlegen. Uiteindelijk bleek dat Eric dat ook zou willen.
"Wij gaan een kind krijgen schat, onze eigen zoontje of dochtertje."

Afbeelding
(volledige foto's Mariska en Henk's introductie ontbreekt. Maar in tweede update zie je ze wel)
Een paar straten verderop woont de familie Roem. Henk en Mariska wonen al een halfjaartje in deze buurt. En er is vreugde op komst: Mariska is pas zwanger geworden!
Al snel was het babykamertje ingericht. Mariska keek er elke dag trots op.
Samen is ze gelukkig met Henk. Mariska droomde al jaren over een baby te krijgen met Henk.

Afbeelding
En hier woont één van de rijkste gezinnen van het stadje.
De familie Steen. Sandra en Marco wonen hier met hun tweelingdochter's: Kim en Meike.

Afbeelding
Kim speelt altijd met het bad. Alsof ze vaak op een boot zit. Kim kan er niet mee stoppen. Af en toe blijft ze van die kinderachtige dingen doen terwijl ze al bijna volwassen is. Niemand weet dit van haar. Buiten de deur doet ze zich heel erg groot voor...

Afbeelding
Kim pest soms haar tweelingzus Meike. Meike is wat softer dan Kim.

Afbeelding
Meike maakte vuur bij het openhaard. Het is best koud nu dat de zomer voorbij is. Kim was eerder niet blij...
"Wat moet jij nou weer in me kamer Meike?"
"Rustig, ik zocht alleen wat warmte op hoor!" Zei Meike.
Kim sloeg toen op Meike's hoofd.
"Au, KIM IK WORD HET ZO ECHT ZAT MET JE HOOR!"

Afbeelding
En dit zijn dus Sandra en Marco. Hun zijn nog steeds gelukkig. Hoewel sinds dat ze een tweeling hadden is het leven wel stukken zwaarder geworden...Maar daar zijn ze al 16 jaar aan gewend. Want ze zijn erg dol op hun dochters.

Afbeelding
En tot slot woont hier de familie van Dijk.
Stan heeft 5 jaar geleden ze vrouw verloren die bij een auto ongeluk was omgekomen. En moest verder Johan opvoeden in ze ééntje. Nu zijn ze hier naartoe verhuist om een nieuw leven te beginnen. Hoewel het verleden soms hun nog kunnen achtervolgen...

Afbeelding
Stan geeft Johan seksuele voorlichting. Johan kreeg dat niet vaak op zijn oude school. Stan leert Johan heel wat dingen zelf te doen. Johan gaat minder naar school omdat hij altijd gepest werd.

----
Binnenkort nieuwe update :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: ZLZR: Het eerste seizoen

Dankjewel! :) Hoop dat jullie het een fijn seizoen zullen vinden.
@ Deetui, ik schrijf al sinds mijn twaalfde. Niet aan dit dagboek hoor maar gewoon aan verhalen. Haha.

Ik vond dit trouwens wel erg merkwaardig, ik heb de foto's van vroeger en nu naast elkaar gezet om te laten zien wat ik bedoel. En echt, ik heb haar NOOIT veranderd! Alleen enkele keer een kapsel verandering maar zelfs daarna bleef ze hetzelfde.

Afbeelding

Ze zit nog steeds in zelfde levensjaar (Stop gezet namelijk).
Lijkt net alsof ze naar een chirug is geweest ofzo, wat echte soap acteurs vaak doen in real life. :')
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: ZLZR: Het eerste seizoen

Nee, de linker is van vroeger. Toen was mijn pc ook nieuw, haha. :) Ik heb geen idee hoe dat zo is gekomen maar gelukkig loopt de rest er nog steeds hetzelfde erbij.
Ik ga alvast een nieuwe update plaatsen.

Afbeelding

Afbeelding
Johan doet veel aan zijn huiswerk. Hij moet vaak inhalen. Diep van binnen wilt hij het liefst weer een normaal leven hebben. Een moeder wilde hij ook, en vrienden.

Afbeelding
Stan liep naar de woonkamer. Hij vond dat het huis wel erg mooi was. Veel beter dan hun oude huis. Maar Stan blijft aan zijn dode vrouw denken...

Afbeelding
Bij de familie Steen gaat het even niet lekker. Sandra heeft een migraine aanval gehad en moet flink rusten.

Afbeelding
Kim en Meike zaten buiten. Ze verveelden zich snel dood. Ze gingen maar praten over het huis.

Afbeelding
Later in de middag was Sandra wat opgeknapt en kwam ook buiten zitten met Marco.
"Pap, hoe komt het dat we zo rijk zijn geworden?" Vroeg Kim.
"Haha, daar vraag je me wat. Ik had vroeger de lotto gewonnen vlak voor jullie geboorte. Wij zaten diep in de schulden."
"Ah, en toen zijn we dus in dit huis gaan wonen?" Vroeg Meike.
"Klopt, lieverd!" Zei Sandra.

Afbeelding
Die nacht werd Shanna wakker. Ze droomde dat ze een baby zou krijgen. Maar bij de geboorte was hij dood. Ze had een dode zoon gekregen. "Oh mijn god wat een afschuwelijke nachtmerrie!"

Afbeelding
Als ze even naar buiten keek zag ze dat er een inbreker kwam....
Afbeelding
Shanna belde snel de politie op.
Als ze naar de deur wou rennen was het al te laat: De inbreker was binnen!

Afbeelding
De inbreker duwde Shanna opzij en steelde gelijk de televisie.
Afbeelding
Shanna maakte Eric wakker. Samen rende ze terug naar de woonkamer.
De politieagent had de inbreker al te pakken.

Afbeelding
De inbreker was opgepakt. En Shanna en Eric hadden hun televisie weer terug. Ze waren weer dolgelukkig!

Afbeelding
De volgende dag bij de familie Roem was Henk niet lekker. En dat was gisteren ook al zo. Mariska is ook al een tijdje misselijk.
Henk heeft veel last van zijn hoofd...

Afbeelding
Mariska maakte wat eten klaar om Henk wat op te vrolijken.

Afbeelding
Het gaat niet echt goed met Henk...Hij word steeds zwakker en de pijn word steeds erger...

Afbeelding
Henk viel keihard op de grond ineens....Mariska schrok ervan.

Afbeelding
Mariska stond in shock te kijken...

Afbeelding
Snel besloot ze 112 te bellen.
Ze vertelde in paniek wat er was gebeurd.

Afbeelding
Paar uur later zaten ze al in het ziekenhuis. De dokters hadden Henk onderzocht.
Het nieuws was schokkend...
Henk bleek een tumor in zijn hoofd te hebben dat erg kwaadaardig is.
Mariska was helemaal geschrokken van het nieuws. Ze bleef alleen maar zitten en vooruit kijken...
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: ZLZR: Het eerste seizoen

Haha, inderdaad. :P Jammer dat ze hier en daar wat veranderd is.

Afbeelding

Afbeelding

"Alles komt goed lieverd, jij word beter."
"We krijgen ook een kind binnenkort dus je moet het niet opgeven!"

Afbeelding

De volgende dag ging Kim voor het eerst in haar leven brood maken...

Afbeelding

Even later kwam Meike erbij zitten.
"Nou nou Kim toch! De knappe meid heeft brood gemaakt! hahaha."

"Wat lach je me uit, snotaap!" Zei Kim.

Afbeelding

Toen kwamen de ouders...

"Kim doe normaal tegen je zus, niemand is hier een snotaap!"

Afbeelding

Even later was Kim weer aan het spelen bij de badkuip....Dat ging ze steeds meer doen.

Afbeelding

Dan komt Sandra binnen.

"Wat was je aan het doen Kim?"

Kim schrokte zich wild.
"Ehm niks, ik was opzoek naar me tandenborstel ik denk misschien ligt hij bij de badkuip!"

Afbeelding

Johan was weer niet naar school gegaan. Stan vond dat het eens weer tijd werd om wel te gaan.

Afbeelding

Ook vond Stan dat Johan werk moest zoeken. Hij moest toch ergens beginnen met zijn leven?

"Zou dat niet moeilijk zijn pap om werk te zoeken? Ik heb niet veel diploma's!"

"Geeft niet jongen, we beginnen bij de makkelijkste werk van het land. En als jij je school goed hebt afgerond kan je hogere banen krijgen waardoor je meer geld kan verdienen!"

Afbeelding
Na een hele tijd had Johan een goeie baan gevonden. Stan was erg blij om te horen.

Afbeelding
Mariska was dag en nacht onrustig. Ze sliep slecht. Ze is doodsbang dat haar man het niet gaat redden. De dokters waren daar ook bang voor.

Afbeelding

Opeens kreeg ze een telefoontje met slecht nieuws: Henk gaat de ochtend niet meer halen. Mariska ging gelijk naar het ziekenhuis.

Afbeelding

Maar het was al te laat...Henk was dood.

---------
En dat was Henk's exit erin. Kortste personage dat ZLZR ooit heeft gehad. :')
Volgende keer weer een update!
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: ZLZR: Het eerste seizoen

Afbeelding

Afbeelding

De uren gingen voorbij. Mariska was die hele nacht aan het huilen en kon niet slapen. Henk was dood. Nu ze zwanger is gaat ze het kindje later alleen opvoeden zonder vader...


Afbeelding

De begravenis van Henk vloog voorbij. Alleen Mariska bleef nog achter om te rouwen.
De tijd vloog voorbij. En Mariska werd al hoogzwanger. Daar schrok ze erg van.

Mariska raakt helemaal in de war. Ze wilt het kindje niet meer. Daarom sporte ze elke dag veel in de hoop dat ze een miskraam kreeg.

Afbeelding

Eric heeft goed nieuws, hij heeft eindelijk een nieuwe baan gevonden. Shanna is erg blij om te horen.

Eric was opweg naar zijn nieuwe baan. Shanna is bezorgd de laatste tijd om Mariska en belt haar op of ze langs kon komen.
Even later kwam Mariska aan.

Afbeelding

"Hallo lieverd, nog gecondoleerd!" Zei Shanna.
"Ja dankjewel, nu ben ik zwanger van hem. Deze kind kan nooit later een vader hebben."

"Ik vind dat je hulp moet zoeken. Je kan deze zwangerschap niet alleen aan."

"Naar wie moet ik hulp zoeken dan? Ik hoopte zelfs dat ik een miskraam kreeg!"

Shanna schrok ervan.

"Je moet een verpleegster in huis nemen tijdelijk die je kan helpen," zei Shanna.

Afbeelding
Op dat moment kwam er weer een inbreker binnen. Shanna en Mariska schrokken zich wild.

Afbeelding

Mariska vluchtte naar de kamer. De inbreker ging achter haar aan.
"Luister jij, geef al je geld!" Zei de inbreker.
Mariska schreeuwde in paniek.

Afbeelding

De inbreker wou gaan vluchten toen de alarm af ging. Maar werd al bij de woonkamer opgepakt.

Afbeelding

"Jemig, dit is al de tweede inbreker in een korte tijd!" Zei Shanna.

Even later ging Mariska weer weg. Ze gaat hulp zoeken. Shanna wenste haar sterkte.

Afbeelding
Even later in de avond was Eric weer thuis. Shanna kwam met goed nieuws: Ze krijgen een kindje!

---------
Binnenkort meer! :)
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: ZLZR: Het eerste seizoen

@ Slimpie Hugo, er werden veel kinderen geboren toen ja XD haha.
@ Deetui, ik schreef toch altijd wel in verleden tijd? :P Maar vroeger wisselde ik daar erg vaak in dus misschien is dat nog terug te zien.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie