Nieuwe update

De psychiater van Gina was aangekomen in Droomzicht, Hans liet haar naar binnen.

"Wat een mooie huis." de vrouw keerde zich ondertussen om naar Hans die achter haar stond.
"Laat ik mezelf voorstellen, ik ben Hans, de man van Gina." zei hij een beetje verlegen...

"Aangenaam, Hans! Mijn naam is Uzlem Baci. Ik kom uit Turkije en ik woon nu bijna tien jaar in Nederland. En ik doe dit werk sinds twee jaar en met succes!" vertelde Uzlem. Hans werd verbaasd.
"Je nederlands is wel goed, de meeste hebben moeite ermee omdat het één van de moeilijkste talen is die er bestaat! Ben jij niet te jong om psychiater te zijn?" vroeg Hans.
Uzlem moest lachen.
"Haha, nee ik ben nu vijfentwintig jaar." antwoorde Uzlem.

"Mag ik uw vrouw ontmoeten?" vroeg Uzlem.
Hans wou Gina roepen maar die zat met de deur op slot in de kamer, totaal niet in de stemming voor hulp.
"Ze zou zo wel beneden komen." zei Hans. Hij ging voor Uzlem een kopje thee maken.
Uiteindelijk kwam Gina niet naar beneden de hele middag....

Jackson kwam in de middag langs om met Kim te praten, alleen Kim wou niet. Maar Jackson gaf het niet op en wist een manier om haar aandacht te krijgen: In het zwembad duiken!
Een uurtje later kwam hij weer terug met een zwembroek en wou een duik nemen in het zwembad, Kim zag dit gebeuren en rende naar beneden.
"Wat ben jij aan het doen? Blijf met je vieze voeten uit het zwembad!" schreeuwde Kim.

Jackson liep gelijk naar Kim.
"Eindelijk heb ik je aandacht." zei hij opgelucht.
"WAT DACHT JIJ DAN?! Jij komt hier binnen om te zwemmen terwijl ons kind vermist wordt! En waarschijnlijk heeft zijn opa van JOUW kant dit allemaal gedaan." zei Kim kwaad.
Jackson kwam voor zijn vader op.
"Mijn vader is niet één van de aardigste, maar een moord of ontvoering zou hij NOOIT doen." zei Jackson.
"Wacht maar tot MIJN vader zijn geheugen terug krijgt van wat er is gebeurd die dag. Als hij weet dat Wax het was dan zou hij een zware straf krijgen!"

Intussen waren Mariska, Marco en Sheila op bezoek bij Louise. Ze zaten te praten over Marco's kleinzoon Rik die nog steeds vermist werdt.
"Kan de politie dan echt niets doen?" vroeg Louise die voorbij kwam.
"Nee, er is geen bewijs dat Wax het was, tenzij ik weer me geheugen terug krijg dan weet ik het zeker." zei Marco.
"Maar ook al krijg jij je geheugen terug, dat wilt nog niet zeggen dat Wax de dader was. Een geheugen is niet genoeg bewijs!" zei Sheila.

Mariska vertelde dat ze laatst met Priya probeerde te praten, daar werd Marco boos om.
"Waarom doe je dat nou? Je weet dat ze gevaarlijk zijn!" zei Marco kwaad. Hij stond op en liep de kamer uit.
"Het spijt me, lieverd!" riep Mariska.

Mariska ging hem achterna en zag hem zitten in een andere kamer, waar hij zat te huilen.
"Waarom werd je nou boos op mij? Ik bedoelde het alleen maar goed." zei Mariska en kwam erbij zitten.

"Ik wil gewoon niet dat jou iets overkomt..." zei Marco verdrietig en ging zijn tranen wegvegen.
"Sandra, mijn ex, was vroeger ontvoerd door Wax. We dachten allemaal dat ze dood was gegaan tijdens een val in de bergen. Maar ze leefde nog al die tijd, en ze wist te ontsnappen aan Wax. Maar nog geen maand later werd ze zonder enkele reden vermoord door iemand. En ik weet gewoon zeker dat Wax hiermee te maken had. Nu heeft hij ook mijn kleinzoon afgenomen en doet nu mijn dochter Kim pijn hiermee, en straks overkomt jou ook wat en dat wil ik niet!" vertelde Marco.
Mariska kende het verhaal maar was nog steeds in shock erdoor.
"Dat die man dit allemaal doet en nog ook ermee weg komt, hij moet echt gestraft worden! De politie geloofde nooit erin over het verhaal van Sandra, omdat er te weinig bewijs was." zei Mariska.

Sheila en Louise zaten nog te praten aan tafel.
"Mag ik niet bij jou komen wonen? Ik voel me echt niet meer veilig thuis door dit." zei Sheila.
"Sheila, luister goed naar mij, heb vertrouwen in je moeder en stiefvader dat alles goed komt. En ik denk ook dat het geen goed idee is om hier weer te wonen. Want in dit huis was je echte vader overleden." zei Louise.
"Je hebt wel gelijk..." zei Sheila met een diepe zucht.

In de avond gingen Julia en John samen uit.
Julia had een leuke plan in gedachten en wou dit met John bespreken.

Samen hielden ze elkaar's hand vast op tafel.
"John, aangezien we allemaal geen leuke tijd hebben, Leyla die het moeilijk heeft door de verkrachting, Jessica die ziek is, en jouw zusje Sheila die bang is door de ontvoering van Rik, heb ik een leuke plan bedacht voor ons allemaal." zei Julia.
"Wat is je plan dan?" vroeg John.
"Nou, Ik ga een weekendje "tieneruitje" organiseren. Voor de tieners onder ons. Gezellig een weekendje naar het buitenland." zei Julia.
John vond dit een geweldig idee.
"Gaaf! Waarom neem je ook niet Shurlien mee? Dan kan ze je beter leren kennen." zei John.
Julia moest zuchten, daar had ze eigenlijk niet veel zin in...Maar John had wel gelijk, ze kende Shurlien nog niet zo goed en doet nu al rot tegen haar sinds ze in Droomzicht woont.
"Maargoed, ik zat eraan te denken om bij de grens van Duitsland een hotel te boeken, bij de grote rivier van de bergen." vertelde Julia.
John schrok en werd opeens wit.
"Weet je niet dat daar rare dingen gebeuren?" vroeg hij.

Julia trok haar hand weg door boosheid.
"Begin jij nu ook al? Op internet staan er al veel verhalen over. Wat een onzin!" zei Julia.
"Nou, ik las op internet dat daar veel mensen zijn verdwenen in de afgelopen jaren. Sommige werden dood terug gevonden en andere zijn nooit meer terug gevonden." zei John.
"Blabla, allemaal onzin. Er wordt zelfs gezegd dat het spookt daar bij de bergen, wat een bijgeloof allemaal. Nee ik geloof daar niet in!" zei Julia.
--------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels