"Jij...jij bent echt niet goed in je hoofd!" zei Shanna geschrokken.
"Inderdaad, dus ik zal maar een beetje normaal doen als ik jou was." zei Shurlien op een gemene toon.
"Denk maar niet dat jij hiermee weg komt!" zei Shanna kwaad.

Shanna liep bij Shurlien vandaan.
"Wacht maar tot ik het Eric heb verteld, dan zwaait er wat voor jou!" riep Shanna.
"Als jij mij uit huis zet ben jij nog lang niet jarig, ouwe!" riep Shurlien.

In de avond kwamen Priya en Wax op bezoek bij Jackson. Wax hoopte dat hij Jackson van gedachten kon veranderen om niet met Kim te gaan trouwen.

Wax en Jackson liepen naar een andere kamer.
"Ik moet Jackson even onder vier ogen spreken, ik ben straks terug." zei Wax tegen Priya.
Priya bleef alleen met Kim achter.
"Waar gaan ze het over hebben?" vroeg Kim onzeker.
"Over jou en Jackson." antwoordde Priya.

Wax zag zijn kleinzoon zitten.
"Dag, Rik." zei Wax. Maar Rik reageerde niet. Jackson en Wax gingen aan de tafel zitten.
"Denk je er nog steeds over om met Kim te trouwen?" vroeg Wax.
"Als je daarvoor helemaal hier bent heen gekomen, is het gesprek voor mij nu al afgelopen." zei Jackson.
"Wacht nou, ik wil je juist een voorstel doen! Ik ken een mooie jonge vrouw van jouw leeftijd uit Brabant die volledig bij jou past." Jackson begon te zuchten.
"Pap, ik hou van Kim! En niemand anders, wij hebben al een kind samen!" zei Jackson. Rik stond af te luisteren op de achtergrond.

"Denk jij nou echt dat Jackson van je houdt? Hij moet gewoon een speeltje hebben in bed, en meer niet." vertelde Priya om Kim een rot gevoel te geven.
"Wat kan jij enorm stoken! Waarom zijn jullie zo tegen ons huwelijk? Ik heb jou en Wax nooit wat aangedaan."
"Wax mag je gewoon niet, kan toch?" Kim kon Priya wel slaan op dat moment, maar hield zich in.
"Jij bent zeker wel zijn juiste vrouw? Wax gebruikt je, hij heeft jou nodig om zich compleet te voelen in bed." zei Kim.

Priya begon door te slaan en begon Kim te schudden.
"JIJ NEEMT DAT HEEL GAUW TERUG JIJ VIES KIND!" schreeuwde Priya.
Kim sloeg Priya van zich af.

Jackson en Wax hoorde het geschreeuw en kwamen kijken.
"Wat is hier aan de hand?" vroeg Jackson.
"STUUR ZE WEG! IK KAN HIER NIET MEER TEGEN! GA WEG!!" schreeuwde Kim die aan het huilen was.
"Mam, rustig maar!" riep Rik om zijn moeder te kalmeren.
"Ze stelt zich aan, ik heb haar gewoon duidelijk gemaakt dat jullie niet bij elkaar passen." vertelde Priya.
"Oké, nu is het genoeg! Iedereen eruit, Pap en Priya! Jullie hebben genoeg ellende veroorzaakt. Bij deze zijn jullie niet welkom op het huwelijk, want ik blijf trouw aan mijn gezin!" zei Jackson op een harde toon.
Wax en Priya gingen snel weg...

De volgende dag zat Rudy buiten in zijn hangmat. Roos kwam er op dat moment aan.
"Rudy, ik moet je wat vertellen!" riep ze.

Rudy stond op en keek naar Roos.
"Wat is er aan de hand?" vroeg hij.
"Er is een grote beer gezien in de buurt! Schijnbaar gaat het om een hele gevaarlijke, wil jij mij beschermen? Ik ben zo bang!" vertelde Roos.
Roos was eigenlijk minder bang dan dat ze zich voor deed. Ze heeft altijd beren gezien, maar misschien kon ze hiermee Rudy's aandacht trekken.

"Oh een beer? Je moet in iedergeval dan niet weg rennen, want ze zijn sneller dan mensen!" gaf Rudy als tip.
"Bedankt voor het mededelen, ik laat het Samuel ook gauw weten en dan houden wij de deur wel op slot!" zei Rudy nog vervolgens.
"Eh, oké..." zei Roos een beetje teleurgesteld.
"Hoe moet het dan met mij? Ik ben hier ook elke dag, weetje..." zei Roos een beetje onzeker.
"Ach, met zo flinke gastheer naast je bij de infobalie overkomt je vast niks." zei Rudy. Roos had juist gehoopt dat ze bij Rudy mocht slapen als bescherming.

Roos liep weg.
"Ik ga, moet nog een hoop doen." zei Roos.
"Kijk je goed uit!" riep Rudy.
"Ja, zal wel lukken..."
Rudy moest denken aan een grote beer, hij maakte zich zorgen. Hij vond beren best eng altijd als ze boos waren.
Roos zat echter ergens anders mee, ze kon nog steeds niet indruk maken op Rudy.
----------------------
Morgen weer een update