Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 9 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Shurlien en Tina liepen richting het schuurtje.
"Wat zou daar in zitten?" vroeg Shurlien zich af. Tina begon al te gapen bij het idee.
"Waarschijnlijk oude spullen ofzo." zei ze.

Afbeelding
Op dat moment kwam de graaf naar buiten lopen en zag Shurlien en Tina die net op het punt stonden om naar binnen te gaan.
"Wat doen jullie hier?" vroeg de graaf dreigend...

Afbeelding
"We waren opzoek naar een oorbel!" zei Shurlien. De graaf wilde hun niet geloven en begon een vreemd dansje te doen. Tina keek er raar van op.
"Wat doet hij?" vroeg ze verbaasd.
"Jij blonde meisje met grote mond, val neer tot de grond!" zei de graaf opeens.

Afbeelding
Opeens viel Shurlien neer op de grond. Tina schrok ervan...
"Shurlien, wat is er? Shurlien!" schreeuwde ze. Shurlien werd maar niet wakker, opeens ging de graaf dichtbij Tina staan.
"Nu maar kijken wat ik met jou gaat doen. Wil jij ook naast je vriendin begraven worden morgen?" vroeg hij.
"Blijf uit mijn buurt, jij vieze GEK!" schreeuwde Tina.

Afbeelding
Tina nam de benen en rende richting het doolhof. De graaf ging haar achterna.
"Kom terug, jij!" riep hij. Tina deed alsof ze het niet hoorde en rende zo snel als ze kon door.

Afbeelding
Ze rende het doolhof in en ging door alle paden. Ze hoorde voetstappen vlak achter haar. De graaf had de achtervolging nog niet opgegeven.
"Jij ontsnapt toch niet aan mij! Jij en de andere zullen dood gaan!" riep hij. Tina probeerde er niet op te reageren en rende door.

Afbeelding
De graaf ging het na een paar minuten opgeven. Hij wist niet welke kant ze was op gegaan.
"IK VIND JE NOG WEL HOOR!" riep hij. De graaf ging toen uit het doolhof om terug te gaan naar zijn schuur en sleepte Shurlien naar binnen.

Afbeelding
Intussen waren Uzlem en Hans een tv serie aan het kijken. Uzlem was weer voor de zoveelste keer op bezoek bij hem.
"Kijk jij vaak naar tv?" vroeg Hans.
"Om de tijd, als ik niet hoef te werken." antwoordde Uzlem.

Afbeelding
Op dat moment kwam Gina thuis na een avondje bingo in de buurt.
"Ooh, ben je er weer?" vroeg Gina gelijk.

Afbeelding
"Waarom ben je zo chagerijnig?" vroeg Hans.
"Therapie is pas volgende week weer. Jij hebt nu niks te zoeken hier, Uzlem!" zei Gina kwaad. Hans pikte de toon niet van Gina.
"Doe is rustig! Ze is alleen even op bezoek."
"Nee, Hans. Laat het maar, ik ga wel weg het is ook erg laat nu." zei Uzlem.
"Heel verstandig!" zei Gina nog erop.

Afbeelding
Hans bracht Uzlem naar buiten.
"Sorry voor het gedrag van mijn vrouw, ze kan zich erg aanstellen." zei Hans.
"Zo gek is dat niet hoor. Ze voelt zich bedreigd. We moeten wat minder afspreken vind ik." zei Uzlem.

Afbeelding
Hans bleef nog even buiten staan. Gina ging alvast op de bank zitten om het nieuws te volgen. Opeens kwam Marky naar beneden.
"Mam, ik heb een beetje eng gedroomd. Kan niet meer slapen." zei Marky.
"Aah, kom maar even bij mamma zitten. Je hebt nu toch vakantie." zei Gina bezorgd.

Afbeelding
"Was die vrouw met die donkere haren er weer?" vroeg Marky aan zijn moeder.
"Je bedoeld Uzlem, ja ze was er even." antwoordde Gina.
"Is al de vijfde keer deze week dat ze langs kwam. Pappa gaat veel met haar om." zei Marky.
Gina keek strak naar haar zoontje toen hij dat zei.
"Ja...inderdaad..." zei Gina die er stil van werd.

Afbeelding
Ondertussen was de politie op bezoek bij Wax Veldhuizen. De agent ging hem wat informatie geven voor de komende tijd.

Afbeelding
"Meneer Veldhuizen, u weet dat u verdacht wordt van de ontvoering van uw kleinzoon Rik. Er komt binnenkort een rechtzaak over deze zaak. Als ik u was zou ik een advocaat regelen want het begint al over een week." zei de agent.
Priya keek geschrokken naar de twee toen ze het hoorde...

Afbeelding
Wax keerde zich naar de agent die hem aansprak.
"Voor de laatste keer, ik heb niets met de ontvoering te maken. Waarom zou ik dat bij mijn eigen kleinzoon doen?" zei Wax.
"Zorg maar voor bewijzen dat je onschuldig bent." zei de agent.

Afbeelding
De agent ging toen vertrekken.
"Goedenacht!" zei hij nog en ging naar buiten. Priya liep meteen naar Wax toe.
"Lieverd, luister nou eens naar mij." zei Priya.

Afbeelding
"Laten we hier nou mee kappen. Ik wil een normaal leven met jou leiden. Zonder al dit domme gedoe." zei Priya.
Maar Wax had al een plan om te voorkomen dat hij opgesloten zou worden.
"Maak je geen zorgen, lieverd. Ik ga even ergens heen, ik ben zo weer terug. Ik heb een mogelijke oplossing bedacht." zei Wax.
"Wat ga je dan doen?" vroeg Priya verbaasd. Wax wou er nog niets over kwijt en ging ervandoor.

Afbeelding
Een uurtje later was Wax op zijn werk. Hij had daar met iemand afsproken die er ook aan kwam. Hij moest opeens weer aan Marco denken.
"Argh, Marco. Door jou komt dit allemaal. Als ik het kon had ik jou vermoord inplaats je ex vrouw toen." zei hij.

Afbeelding
Een paar minuten later kwam er een man naar binnen.
"Meneer Veldhuizen, vind u het ook niet erg laat om nu af te spreken? Het is bijna drie uur in de nacht." zei hij.
"Doe rustig, Peter. Het duurt niet lang. Ik kom je alleen iets voorstellen." zei Wax.

Afbeelding
"Zeg maar, wat is je voorstel?" vroeg Peter.
"Nou, ik wil je een miljoen bieden. Als jij de schuld op je neemt op de ontvoering van mijn kleinzoon Rik. Je hoeft alleen maar een aantal jaren in de gevangenis te zitten en daarna ben je weer vrij." stelde Wax voor.
Peter wist niet wat hij hoorde...
"Jij bent echt gek weet je dat. NOOIT! Je bekijkt het maar Wax Veldhuizen!" zei Peter boos.

Afbeelding
Wax pikte dit niet...
"Peter, ik zou nu maar niet dom gaan doen als ik jou was. Je weet hoe groot mijn macht is, je wilt toch niet dat jouw kinderen straks wat overkomt? Wees een slimme man en accepteer mijn voorstel, anders kan ik je beloven dat jij EN je familie niet lang meer zal leven." dreigde Wax met een boze stem.

Afbeelding
Peter voelde zich bedreigd door Wax. Hij wilt nooit dat zijn kinderen iets overkomt...
"Nou...vooruit dan maar. Dit doe ik alleen maar om te voorkomen dat jij mijn kinderen wat aandoet. Ik neem de schuld op mij." zei Peter.
"Verstandig keuze. Kom morgen naar mijn huis, dan spreken we af hoe we het gaan doen." zei Wax.

--------------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Mini update

Afbeelding
In de vroege ochtend ging iedereen beneden zitten. Vandaag gingen ze weer terug naar Nederland.
"Gaan jullie vanavond weer terug naar Nederland?" vroeg de Graaf.
"Ja, het weekend gaat snel om!" antwoordde Sheila. Het viel Julia op dat haar zus nog niet uit haar kamer is geweest.
"Gaat het wel goed met Jessica? Ze is al 24 uur niet naar buiten gekomen!" zei Julia bezorgd.
"Maak je geen zorgen om haar, ik heb dr vanochtend eten gebracht en ze wilt graag alleen zijn nu." zei de Graaf.
"Waar zijn Shurlien en Tina eigenlijk?" vroeg Leyla. Iedereen werd stil, niemand wist het...
"Die zijn gaan wandelen in de bergen! Ze zijn vanmiddag terug." loog de Graaf.

Afbeelding
"Dan ga ik alvast mijn koffer inpakken voor vanavond." zei David.
"Weten jullie zeker dat jullie nog niet één dag willen blijven? Dan krijgen jullie de dag van morgen gratis erbij!" zei de Graaf schijnheilig in de hoop dat ze van gedachten zouden veranderen.
"Nee, bedankt meneer. Het is aardig van u maar het weekend is om dus we moeten nu echt terug." antwoordde John.

Afbeelding
Intussen werd Tina wakker in het doolhof. Ze was er vannacht blijven slapen omdat ze was verdwaald. Ze was toen ook erg bang...
"Gadver, heb ik toch nog in de modder gelegen!"

Afbeelding
Iedereen ging naar zijn kamers om de spullen in te pakken. David verliet als laatst de eetzaal.
"Kom je mee?" riep Leyla.
"Ja, schat. Ik kom eraan." antwoordde David.

Afbeelding
Tina had het hotel terug gevonden en kwam in een breed tuintje te staan.
"Ooh, hier is de eetzaal!" zei ze. Tina zag dat David net de eetzaal wou verlaten.

Afbeelding
"David! Ik ben hier! David! Loop nou niet weg, jullie moeten vluchten!" Maar wat Tina ook deed om David's aandacht te trekken, het lukte maar niet. David verliet met grote stappen de eetzaal.

Afbeelding
Op dat moment kwam de Graaf weer binnen. Hij had een flesje gif bij zich en wou die in het eten doen. Tina schrok zich dood...
"Jullie komen hier nooit weg." zei de Graaf op een gemene toon.

--------------------------
lam6

^Dankjewel :D
Ik kan je alvast zeggen: De komende 3 updates gaat centraal staan om de laatste momenten bij de Graaf. Daarna is het verhaallijn voordat afgelopen...Maar hoe zal het aflopen??? Je ziet het in de komende 3 updates die nog gaan komen. :D
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Ondertussen werd er bij Wax grote afspraken gemaakt.
"Is het duidelijk, Peter? Jij bent dus de ontvoerder van mijn kleinzoon." zei Wax nogmaals tegen hem.
"Ja...Ik ga van de week mezelf aangeven bij de politie. Maar dat doe ik alleen om te zorgen dat je van mijn kinderen af blijft!" zei Peter met een trillende stem. Hij was bang voor Wax.

Afbeelding
Toen Peter was vertrokken ging Wax naar de slaapkamer. Daar treft hij Priya aan die dol gelukkig keek.
"Wax, ik heb goed nieuws!"

Afbeelding
"We krijgen een kind. Eindelijk van ons twee..." zei Priya dolgelukkig.
Wax bekeek het buikje van Priya.
"Dit is een nieuw begin, nog even en we zijn van alle problemen af. En dit kind wordt ons nieuwe start!" zei Wax.

Afbeelding
In de middag ging iedereen zich voorbereiden om weg te gaan.
"Ga jij maar alvast naar beneden. Ik ga even naar Jessica." zei Julia. John ging naar beneden lopen.
"Ik zie je zo!" zei hij.

Afbeelding
Toen John beneden kwam zag hij dat iedereen nog even ging eten.
"Gaan we nu nog eten? We moeten over een kwartier al weg!" zei John verbaasd.
"Toe nou, gaan nog even lekker wat eten voordat jullie weer die lange reis moet maken. Ik heb het speciaal voor jullie gemaakt. Dit komt niet op jullie rekening." zei de Graaf.
"Ik vind het wel beleefd, kom John, ga ook even wat eten." zei Leyla. John besloot maar ook een bordje te nemen, ook al was het maar een klein beetje.

Afbeelding
Julia liep naar de kamer van Jessica en komt tot verbazing te staan. Jessica is helemaal niet in haar kamer geweest!
"Hier klopt iets niet..." dacht Julia.

Afbeelding
Beneden was iedereen in een diepe slaap gevallen. Het eten zat vol met vergif en slaapmiddelen!
"Haha, wat zijn ze toch lief als ze slapen." zei de Graaf.

Afbeelding
De Graaf stond op en bekeek zijn slachtoffers.
"Hmm, er was toch nog iemand?" vroeg de Graaf zich af.
"Je bedoeld zeker MIJ, wat heb jij met mijn vrienden gedaan? En waar is mijn zus?" vroeg Julia kwaad.

-------------------------------
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
"Waar is mijn zus, en wat heb je met hun gedaan?" vroeg Julia boos.
"Het spijt me, Julia. Maar het is niet anders...Ik ben een duitse crimineel die zich bezig houdt met voodoo en allerei andere gekken dingen." zei de Graaf.
Julia was geschrokken...Ze hapte snel naar adem.
"Dus...Jij bent een crimineel? Waarom wil je ons iets aandoen dan?" vroeg Julie met een trillende stem. De Graaf wou haar een glaasje water aanbieden zodat ze tot rust zou komen. Hij had daar ook stiekem gif in gedaan.

Afbeelding
Maar Julia trapte er niet in en gooide het tegen de Graaf aan.
"Hou je vergiftige dingen lekker bij je!" zei Julia boos. Op dat moment kwam Tina de kamer binnen rennen.
"Julia, kom snel! Die Graaf is helemaal gestoord!"

Afbeelding
Tina en Julia rende het hotel uit. Ze durfte allebei niet om te kijken of de Graaf achter hun aanzat.

Afbeelding
Buiten bleven ze even staan...
"Waar was jij al die tijd?" vroeg Julia.
"Ik was op de vlucht, ik kwam vannacht erachter dat die Graaf gestoord is!" zei Tina. Julia werd opeens stil...
"Wat is er?" vroeg Tina.
"De...de Graaf! Hij komt naar buiten, ik zie hem door het raam!"

Afbeelding
"REN NAAR DIE SCHUUR TOE!" schreeuwde Tina.
Julia en Tina rende zo hard als ze konden naar de schuur. Op dat moment kwam de Graaf naar buiten.
"Waar zijn jullie?" riep de Graaf.

Afbeelding
De Graaf zag hun naar binnen vluchten. Tina draaide de deur meteen op slot. Omdat de Graaf een oude man was moest hij nu al op adem komen.
"Jeetje, zo jong ben ik niet meer voor die heftige achtervolgingen!"

Afbeelding
Julia en Tina bekeken de poppen en naar Shurlien en Jessica.
"Jessica, zij was dus hier al die tijd." zei Julia.
"Ja, kijk ze heeft een pop naast haar liggen. Net zoals bij Shurlien. Ik denk dat die Graaf een soort tovenaar is. Hoe kan hij mensen in zo diepe slaap brengen met een dansje?" vertelde Tina.
"De rest heeft hij gewoon gif gegeven in het hotel." zei Julia.

Afbeelding
Het begon avond te worden en de Graaf liep nog steeds buiten rond...
"Eens moeten ze toch naar buiten komen. Ze zijn er al meer dan zes uur daar binnen!"

Afbeelding
"Hij loopt nog steeds buiten." zei Tina die hem door het raam zag.
"Wat moeten we toch doen, we kunnen niet eeuwig hier binnen blijven." zei Julia die bang was.

---------------------------

Laatst gewijzigd door lam6 op za 14 aug 2010, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

*Trilt* Omg...Aaaaah!! Zo spannend!!!! :drool :drool :drool

Tina en Julia gingen het hotel uit rennen, ze durfte allebij niet om te kijken of de Graaf achter hun aanzat.

Buiten gingen ze even staan...
Dat zijn weer 2 rare zinnen, maar het is al een stuk beter! :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie