I'm back

En gaat ZLZR dus ook weer door! Vanaf nu op deze forum dus...
Nieuwe update

Ondertussen hadden Kim en Jackson met elkaar afgesproken in het bedrijfsrestaurant van Wax. Wax had vandaag een vrije dag en kon zo niet weten dat hun daar waren.

Het was nog aardig rustig in het restaurant, de meeste mensen hadden nog geen pauze. Jackson en Kim zaten over de problemen te praten.

"Kim, ik wil opnieuw met je beginnen..." zei Jackson.
"Opnieuw beginnen zonder ons kind die nog steeds vermist wordt?" zei Kim boos. Jackson moest zuchten...
"Ik weet dat je kwaad op mij bent en ik heb al duizend keer sorry gezegd dat ik dom was toen."
"Ja, maar hoe kan ik nou met jou verder? Misschien is het je vader wel die Rik heeft ontvoerd." zei Kim die uitgeput was.

"Als wij onze kleine terug hebben regel ik gelijk dat we in Amerika gaan wonen. Wij met z'n drieën." zei Jackson in de hoop dat Kim wat meer rustiger zou zijn.
"Dit bedoel ik nou, ik wil nog niet verder met jou. Als Rik weer terug is komt hij lekker bij mij wonen!" zei Kim.
"Over wonen gesproken, waarom ben jij nog niet op jezelf? Je kan niet voor eeuwig bij je vader wonen." zei Jackson.
"Ik kan daar blijven zolang ik wil, het is een villa dan heb je alle ruimte!" zei Kim die een beetje chagerijnig was.
Jackson verdenkt ook al Wax van de ontvoering...Maar wat zou hij moeten doen?

Shanna was bij Mariska op bezoek gekomen om de pas geboren Elise te bekijken.
"Wat ben jij een mooie meisje, ja, jij ja! Wat is ze schattig zeg!" zei Shanna die er helemaal vrolijk van werd.
"Ja, eindelijk hebben Marco en ik samen een kind. Maar John en Sheila zijn ook schatjes! Ze zouden vast blij zijn als ze straks weer terug zijn om hun halfzusje te zien."

"Maar, is er nog nieuws over Rik? Het zoontje van Kim." vroeg Shanna.
"Nee, nog steeds vermist en elke spoor loopt dood. Marco is er kapot van, het is zijn eerste kleinzoon." zei Mariska.
Shanna begreep het, vooral de verdriet van Kim ook.
"Ik durf mijn kind niet eens hier te laten slapen vannacht, ik ben bang dat ze haar ook meenemen." zei Mariska.
"Nee joh, wie zou jou nou iets willen aandoen, Mariska? Heel de buurt mag jou." zei Shanna om Mariska wat op te vrolijken.
"Nou, ik weet heel goed wat Kim doormaakt want John was ook ontvoerd geweest toen hij pas was geboren door die gestoorde Mary." vertelde Mariska terwijl ze Elise stevig vast had.
"Mary, die is al jaren dood. Niemand doet jou of Elise iets aan hoor." zei Shanna.

Ondertussen ging Shanna naar de bank om eventjes te zitten.
"Als Priya maar niet in de buurt komt, ik vertrouw haar niet." zei Mariska terwijl ze Elise in haar wiegje deed.
"Priya? De vrouw van Wax? Wat moet zij van je dan?" vroeg Shanna verbaasd.
"Geen idee, ze doet opvallend erg aardig de laatste tijd. Op een enge manier nog wel..." antwoordde Mariska.

In Duitsland kwam iedereen weer terug bij het hotel na een middag in de stad te hebben gezeten.
"Pff wat ben ik moe zeg, kan wel even een bank gebruiken!" zei David voor de grap.
"Jij bent gewoon een lui varken." zei Tina grof.
"Doe is normaal tegen elkaar!" zei Sheila.

Leyla was iedereen gaan ontwijken, zelfs haar vriendje David. Ze ging even naar de eetzaal om te zitten. David ging haar achterna.
"Wat is er met je? Je bent zo stil de hele dag." zei David.
"Ik ben gewoon een beetje moe." zei Leyla en liep naar David toe. Ze zocht troost bij hem. David ging haar omhelzen.

David en Leyla hadden niet in de gaten dat ze werden bekeken door de graaf. Hij bleef veilig een stukje achter zodat hij niet opgemerkt werd...

Een uurtje later zaten Julia, John en Sheila beneden. Julia maakt zich zorgen om Jessica, omdat ze de hele dag niet naar beneden was gekomen. Maar Julia had geen idee wat er echt was gebeurd met Jessica...
Op dat moment kwamen Tina en Shurlien naar beneden.
"Ik ben mijn oorbel kwijt! Misschien ligt hij wel buiten ergens!" zei Shurlien. Tina moest mee helpen zoeken van haar.

"Ach, zijn de diva meisjes iets kwijt?" zei Sheila op een plagende toon.
"Houdt je bek, stuk reep chocola!" zei Tina grof.
"Racist dat jij bent!" riep Sheila terug.
"KAPPEN!" zei John. Julia werd er ook ziek van, het was geen goed idee om Tina mee te laten gaan. Ze verziekt het voor iedereen.

Shurlien en Tina gingen buiten zoeken, alleen was Shurlien de enige die er echt moeite voor deed. Ze ging tot de grond zitten bijna om te zoeken.
"Ik ga niet tot de grond hoor, die vieze beetjes hier allemaal." zei Tina.
Shurlien keek naar de schuur dat van de graaf was.
"Wat zou er eigenlijk daar in zijn? In het schuur?" vroeg ze zich af.
-----------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels