Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 8 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Zo zijn wel veel Leyla fans hier :P
Nieuwe update

Afbeelding
Op dat moment kwam Jessica naar binnen. Ze wou Leyla iets vragen over een film die ze laatst had gezien. Maar ze zag dat Leyla niet in haar kamer was.
"Leyla?" riep Jessica. Opeens zag ze de balkon deur open staan.

Afbeelding
Jessica liep het balkon op en zag dat Leyla wou gaan springen.
"BEN JIJ GEK GEWORDEN?!" riep Jessica.
Leyla reageerde niet.

Afbeelding
Leyla's voodoo proces hield opeens op en ze was bewust van wat er gebeurde.
Leyla merkte dat ze op het punt stond te springen. Ze gleed uit naar achteren en schreeuwde.

Afbeelding
Door de val kwam ze vast te zitten met haar been tussen de palen van het hek.
"Help me, ik zit vast!" riep ze.
Jessica ging haar helpen haar been te bevrijden.

Afbeelding
"Wat heb jij? Je probeerde net zelfmoord te plegen!" zei Jessica boos. Leyla werd er stil van...
"Ik...Ik weet niet waarom ik het deed." zei ze.

Afbeelding
De volgende dag waren Mariska en Marco op bezoek bij Gina.
"Waar is Hans? Gaat alles goed met hem?" vroeg Mariska.
"Ja, hij is even een dagje naar het spa centrum. Hij werkt veelste hard." antwoordde Gina.
"Hoe gaat het met de therapie? Gelukkig dat Arlega nu vast zit voor een lange tijd." zei Marco.
"Het gaat goed, ik heb eindelijk me leven weer een beetje kunnen oppakken." zei Gina.

Afbeelding
Gina besloot om even thee klaar te maken en liep naar de keuken. Mariska en Marco bleven achter in de woonkamer.

Afbeelding
"Moest jij nou net weer beginnen over Arlega? Je ziet toch dat ze er moeilijk mee heeft." zei Mariska.
"Hebben wij het ook niet moeilijk dan? Mijn kleinzoon wordt al heel lang vermist en de politie twijfelt nog steeds of ze Wax zullen oppakken!" zei Marco geirriteerd.

Afbeelding
Ondertussen ging Hans in het bubbelbad. Hij was nog steeds in het spa centrum. Hij wou alle zorgen van zich af zetten.

Afbeelding
Op dat moment kwam Uzlem naar binnen en zag Hans in het bubbelbad.
"Hans, dat is toevallig. Ik wist niet dat jij hier ook kwam." zei Uzlem.
"Haha, dat is inderdaad toevallig. Je mag er wel bij komen hoor." zei Hans op een vriendelijke manier. Hij vond het lullig om Uzlem weg te sturen.

Afbeelding
Paar minuten later kwam Uzlem erbij zitten.
Ze keek naar Hans die zich stil hield. Hij was een beetje in gedachten.

Afbeelding
"Hoe gaat het met Gina?" vroeg Uzlem.
"Gaat beter, maar ze is nog wel vaak stil." antwoordde Hans. Uzlem en Hans hadden het erg gezellig samen.

-------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Jessica kwam bij Leyla zitten in de eetzaal.
"Waarom wou je zelfmoord plegen vannacht?" vroeg Jessica.
"Ik zei toch dat ik het niet weet!" zei Leyla die er moe van begon te worden. Jessica vond het maar raar. Leyla vroeg aan Jessica of ze haar mond ging houden tegen iedereen. Niemand mocht dit te weten komen.
Jessica beloofde het.

Afbeelding
Een uurtje later was iedereen in de ontvangstruimte. Vandaag gaan ze naar een winkelcentrum om te shoppen. Tina en Sheila zaten naar een soapserie te kijken terwijl de rest aan het lezen was.
Ze gingen wachten op Jessica en Leyla die nog in de eetzaal waren.

Afbeelding
Shurlien was ondertussen met de vissen aan het spelen. Ze bekeek ze goed van onder en boven. Ze gaf hun ook wat te eten.
"Zorg die graaf wel goed voor ze?" dacht ze.

Afbeelding
Op dat moment kwam de graaf aan bij Shurlien en gingen ze praten over de vissen. Terwijl ze aan het praten waren kwamen Jessica en Leyla de ruimte binnen.

Afbeelding
De graaf merkte dat heel snel op. Vooral toen hij Leyla zag komen.
"Hé, waarom is ze niet dood?" dacht hij. De graaf snapte niet wat er mis kon zijn gegaan met de voodoo uitvoering...

Afbeelding
Jessica ging even snel naar boven.
"Ik ben zo terug, gaan jullie maar alvast naar buiten. Ik ben iets vergeten." zei Jessica.
De graaf hoorde dat en ging snel naar zijn schuurtje toe die buiten stond. Hij had een nieuwe plan bedacht.

Afbeelding
Hij pakte snel de volgende voodoo pop en wil die gebruiken om een vloek uit te spreken over Jessica.

Afbeelding
In de slaapkamer voelde Jessica zich niet goed worden, ze werd enorm duizelig.
Toen viel ze keihard op de grond neer...Ze was helemaal bewusteloos geworden. De graaf heeft iets met haar gedaan...

Afbeelding
Na een dik tien minuten kwam Jessica nog steeds niet naar beneden.
Julia was het zat met wachten en wou naar boven gaan om te kijken waar ze bleef.
Maar de graaf ging haar tegenhouden.

Afbeelding
"Jessica is moe, ze heeft slecht geslapen vannacht. Ze wilt liever alleen zijn nu. Gaan jullie maar naar de stad, ik zorg wel voor haar." zei de graaf.
"Ooh, maar mag ik haar dan nog even gedag zeggen?" vroeg Julia.
"Nee, ze wilt echt even alleen zijn." zei de graaf op een snelle toon. Julia vond het vreemd maar accepteerde het.
Niet lang daarna ging iedereen naar de stad zonder Jessica. Leyla dacht dat Jessica in shock was, door wat er gebeurd was vannacht. Maar ze hield haar mond dicht.

Afbeelding
Toen iedereen weg was sleepte de graaf Jessica naar zijn schuur
"Het spijt me jongedame. Maar je zult hier nu even gevangen moeten blijven." zei de graaf.

----------------------------
Dit was voor voorlopig de laatste update van Zoete Lippen Zure Rimpels.
Want ik ga een maand met vakantie naar het buitenland. Rond midden augustus gaat ZLZR gewoon weer door!
Na augustus zijn we alweer bijna bij de cliffhanger van seizoen 4!
En ik kan je vertellen, die wordt enorm spannend! één van de personages gaat dood...In seizoen 5 zul je dan erachter komen wie dat is.

Alvast iedereen een fijne vakantie en tot over een maand! :D

PS: WOOW al 2000 x bekeken dit dagboek :D

Laatst gewijzigd door lam6 op za 07 aug 2010, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

lam6

^Dankjewel Essel, Nou mensen nog even en ZLZR gaat weer door.
Ik ga volgende week weer terug naar NL. En de week daarop zou ZLZR weer doorgaan. In mijn vakantie tijd heb ik het lekker rustig gehad een maandje.
Ook heb ik bedacht wat ik weer ga doen als ik terug ben in NL, zo heb ik ook alvast het einde van seizoen 4 bedacht en nieuwe verhaallijnen bedacht voor seizoen 5! Er komt ook een nieuwe huwelijk alweer aan binnenkort voor twee vaste personages erin, en ze zijn vrij jong...Ga maar raden wie. :P
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Het is net zo leuk als altijd, maar er is IETS vreemds aan je schrijfstijl...Moeilijk te beschrijven, maar...

Toen iedereen weg was ging de graaf Jessica slepen naar zijn schuur.
Dat klinkt een beetje wierd.....
Toen iedereen weg was sleepte de graaf Jessica naar zijn schuur.
Dit lijkt me beter, maar het kan ook gewoon aan je schrijfstijl liggen, lol!!!! :laugh
Afbeelding
lam6

I'm back :D En gaat ZLZR dus ook weer door! Vanaf nu op deze forum dus...
:P

Nieuwe update

Afbeelding
Ondertussen hadden Kim en Jackson met elkaar afgesproken in het bedrijfsrestaurant van Wax. Wax had vandaag een vrije dag en kon zo niet weten dat hun daar waren.

Afbeelding
Het was nog aardig rustig in het restaurant, de meeste mensen hadden nog geen pauze. Jackson en Kim zaten over de problemen te praten.

Afbeelding
"Kim, ik wil opnieuw met je beginnen..." zei Jackson.
"Opnieuw beginnen zonder ons kind die nog steeds vermist wordt?" zei Kim boos. Jackson moest zuchten...
"Ik weet dat je kwaad op mij bent en ik heb al duizend keer sorry gezegd dat ik dom was toen."
"Ja, maar hoe kan ik nou met jou verder? Misschien is het je vader wel die Rik heeft ontvoerd." zei Kim die uitgeput was.

Afbeelding
"Als wij onze kleine terug hebben regel ik gelijk dat we in Amerika gaan wonen. Wij met z'n drieën." zei Jackson in de hoop dat Kim wat meer rustiger zou zijn.
"Dit bedoel ik nou, ik wil nog niet verder met jou. Als Rik weer terug is komt hij lekker bij mij wonen!" zei Kim.
"Over wonen gesproken, waarom ben jij nog niet op jezelf? Je kan niet voor eeuwig bij je vader wonen." zei Jackson.
"Ik kan daar blijven zolang ik wil, het is een villa dan heb je alle ruimte!" zei Kim die een beetje chagerijnig was.
Jackson verdenkt ook al Wax van de ontvoering...Maar wat zou hij moeten doen?

Afbeelding
Shanna was bij Mariska op bezoek gekomen om de pas geboren Elise te bekijken.
"Wat ben jij een mooie meisje, ja, jij ja! Wat is ze schattig zeg!" zei Shanna die er helemaal vrolijk van werd.
"Ja, eindelijk hebben Marco en ik samen een kind. Maar John en Sheila zijn ook schatjes! Ze zouden vast blij zijn als ze straks weer terug zijn om hun halfzusje te zien."

Afbeelding
"Maar, is er nog nieuws over Rik? Het zoontje van Kim." vroeg Shanna.
"Nee, nog steeds vermist en elke spoor loopt dood. Marco is er kapot van, het is zijn eerste kleinzoon." zei Mariska.
Shanna begreep het, vooral de verdriet van Kim ook.
"Ik durf mijn kind niet eens hier te laten slapen vannacht, ik ben bang dat ze haar ook meenemen." zei Mariska.
"Nee joh, wie zou jou nou iets willen aandoen, Mariska? Heel de buurt mag jou." zei Shanna om Mariska wat op te vrolijken.
"Nou, ik weet heel goed wat Kim doormaakt want John was ook ontvoerd geweest toen hij pas was geboren door die gestoorde Mary." vertelde Mariska terwijl ze Elise stevig vast had.
"Mary, die is al jaren dood. Niemand doet jou of Elise iets aan hoor." zei Shanna.

Afbeelding
Ondertussen ging Shanna naar de bank om eventjes te zitten.
"Als Priya maar niet in de buurt komt, ik vertrouw haar niet." zei Mariska terwijl ze Elise in haar wiegje deed.
"Priya? De vrouw van Wax? Wat moet zij van je dan?" vroeg Shanna verbaasd.
"Geen idee, ze doet opvallend erg aardig de laatste tijd. Op een enge manier nog wel..." antwoordde Mariska.

Afbeelding
In Duitsland kwam iedereen weer terug bij het hotel na een middag in de stad te hebben gezeten.
"Pff wat ben ik moe zeg, kan wel even een bank gebruiken!" zei David voor de grap.
"Jij bent gewoon een lui varken." zei Tina grof.
"Doe is normaal tegen elkaar!" zei Sheila.

Afbeelding
Leyla was iedereen gaan ontwijken, zelfs haar vriendje David. Ze ging even naar de eetzaal om te zitten. David ging haar achterna.
"Wat is er met je? Je bent zo stil de hele dag." zei David.
"Ik ben gewoon een beetje moe." zei Leyla en liep naar David toe. Ze zocht troost bij hem. David ging haar omhelzen.

Afbeelding
David en Leyla hadden niet in de gaten dat ze werden bekeken door de graaf. Hij bleef veilig een stukje achter zodat hij niet opgemerkt werd...

Afbeelding
Een uurtje later zaten Julia, John en Sheila beneden. Julia maakt zich zorgen om Jessica, omdat ze de hele dag niet naar beneden was gekomen. Maar Julia had geen idee wat er echt was gebeurd met Jessica...
Op dat moment kwamen Tina en Shurlien naar beneden.
"Ik ben mijn oorbel kwijt! Misschien ligt hij wel buiten ergens!" zei Shurlien. Tina moest mee helpen zoeken van haar.

Afbeelding
"Ach, zijn de diva meisjes iets kwijt?" zei Sheila op een plagende toon.
"Houdt je bek, stuk reep chocola!" zei Tina grof.
"Racist dat jij bent!" riep Sheila terug.
"KAPPEN!" zei John. Julia werd er ook ziek van, het was geen goed idee om Tina mee te laten gaan. Ze verziekt het voor iedereen.

Afbeelding
Shurlien en Tina gingen buiten zoeken, alleen was Shurlien de enige die er echt moeite voor deed. Ze ging tot de grond zitten bijna om te zoeken.
"Ik ga niet tot de grond hoor, die vieze beetjes hier allemaal." zei Tina.
Shurlien keek naar de schuur dat van de graaf was.
"Wat zou er eigenlijk daar in zijn? In het schuur?" vroeg ze zich af.

-----------------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
Picassu
Snackventer Snackventer

Je dagboek is echt ZO verslavend, haha! Heel spannend, leuk om sims2 weer eens te zien en je hebt een leuke schrijfstijl. Alleen, zoals Ayumi zei, soms staan er wel eens rare zinnen. Het doet me trouwens aan GTST denken, steeds gebeurt er weer iets spannends :D.
Yaaaaay, gewonnen! Superbedankt voor het stemmen!
Afbeelding

Afbeelding ~!
lam6

^Haha dankjewel :D Ja ik hoor dat wel vaker dat het op GTST lijkt. :P Haha dat is zo te zien een goed teken, want GTST is ook best wel populair. Misschien zou ik soapschrijver moeten worden later :P haha lol.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie