Nieuwe update

Na lang reizen kwamen ze eindelijk bij het hotel aan in Duitsland. De tieners hebben er enorm zin in!
"Wat een prachtige omgeving!" zei Jessica.

Shurlien en Tina gingen meteen zitten toen ze binnen kwamen.
"Jullie zijn ook snel moe." zei Jessica.
"Ja hallo, wij zijn ook maar mensen hoor. En mensen worden moe." zei Tina grof.
Leyla en Julia liepen naar de man toe die achter zijn laptop zat bij de balie.

"Gutentag..." zei Julia.
"Goededag, spreek maar gewoon Nederlands hoor. Ik ben zelf ook een Nederlander." zei de man.
"Oké, dat is dan prettig!" zei Leyla die achter Julia stond.
"Ik heb nog ongeveer acht kamers vrij. Hoelang willen jullie blijven?" vroeg de man.
"Acht kamers, dat komt mooi uit. Wij willen een weekendje blijven hier." zei Julia. De man ging akkoord en ging zichzelf voorstellen.
"Noem mij maar de Graaf. Ik werk hier al meer dan tien jaar aan dit hotel. Ik ben blij dat het jongeren trekt ook. Jullie zijn van harte welkom. De prijs zou ongeveer vijf euro per dag zijn." vertelde de Graaf.
"Dat is niet duur!" zei Leyla.

"Hé mensjes. Als jullie niet erg vinden wij gaan alvast opzoek naar de beste kamers die er zijn!" zei Shurlien die met Tina voorbij liep.
Leyla begon zich aan hun gedrag te ergeren maar hield zich in.

Ondertussen was er in huize Steen enorme vrolijkheid door de komst van Elise.
"Gefeliciteerd met jullie dochter." zei de schoonmaakster.
"Dankjewel, het is ook een schatje." zei Mariska.

Mariska gaf Elisa aan Marco.
"Ga maar naar pappa." zei Mariska. Marco keek met vol trots naar zijn dochter die hij in zijn armen kreeg.
"Ze lijkt een beetje op jou. Het is een klein wondertje!" zei Marco.

Het begon opeens keihard te stormen, harde regen en onweer in Droomzicht. In huize van Leeuwen ging de telefoon over.

Shanna nam op en kreeg geweldig nieuws te horen aan de lijn.
"Echt waar? Van harte gefeliciteerd, Mariska. Wij komen zeker snel langs en kijken naar je nieuwe dochtertje!" zei Shanna die helemaal begon te stralen.

Shanna liep gelijk naar Eric toe.
"Heb je het al gehoord? Mariska is bevallen van een meisje! En ze heet Elise." vertelde Shanna.
Eric was ook blij voor Mariska.
"Het is hun echt gegunt. Na alles wat ze hebben meegemaakt. De kleinzoon van Marco is nog steeds vermist zeker?" vroeg Eric.
"Helaas wel..." antwoordde Shanna.

In Duitsland was iedereen uitgehongerd door de vermoeide reis.
Shurlien wist niet wat ze moest nemen en keek stiekem naar John wat hij op zijn bord zou nemen.
"Ik neem de kalkoen!" zei hij. Shurlien werd opeens bijna misselijk.
"Gadverdamme, kalkoen!" dacht ze.

Leyla keek naar buiten.
"Wat een mooie tuin heb je hier meneer de Graaf. Zelf gemaakt ook?"

"Ja, ik ben zelf gek op doolhof. Ik dacht ik maak er zelf ook één!" zei meneer de Graaf.

Even later ging iedereen aan tafel eten. Meneer de Graaf verliet de kamer.
"Ik hoor het wel als jullie mij nodig hebben. Geniet van de mooie avond die nu komt." zei meneer de Graaf.

Meneer de Graaf ging opeens snel naar buiten en liep naar een schuur die om de hoek stond in de tuin.

In de schuur stonden allemaal tafels met voodoo poppen erop!
"Haha, acht nieuwe slachtoffers. Geniet nu het nog kan, kinderen. Dit wordt jullie laatste weekend ooit!" zei meneer de Graaf.
----------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels