Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 7 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

De baby komt er bijna aan ;) Nog even geduld. :P

Nieuwe update

Afbeelding
"Vind jij dit NORMAAL?" begon Jackson opeens hard te schreeuwen. Wax was even stil...
"Komop, geen ruzie maken!" zei Priya.
"Jackson, ik wil het je uitleggen..." zei Wax geschrokken.

Afbeelding
"Ach, man. Kap toch met die praatjes en dat zielige gedoe. Jij wilt iedereen alleen maar iets aandoen! Waar is mijn moeder nou gebleven? Ik geloof er niets van dat ze op wereldreis is gegaan." zei Jackson kwaad.
Wax weet wat hij Merel heeft aangedaan maar ging alsnog ontkennen.
"Jackson, je moeder is er echt vandoor gegaan maar je snapt het hele verhaal niet. Ik wordt beschuldigd van ontvoering!" zei Wax op een medelijdende toon.
"Het zou me niets verbazen als jij er inderdaad achter zit, nu je moordplannen bedenkt. Ik ga dit aan Kim vertellen! Het is ONS kind dat je hebt ontvoerd!" zei Jackson kwaad en liep snel het huis uit.
"Ik moet hem tegenhouden..." dacht Wax.

Afbeelding
Ondertussen was Uzlem nog steeds bij Hans beneden. Ze hadden het heel gezellig samen. Gina kwam toen beneden en was verbaasd dat Uzlem er nog was.
"Ik dacht dat jij al weg was?" vroeg Gina.

Afbeelding
"Oohja, sorry ik ben de tijd vergeten. Ik moest allang ergens heen." zei Uzlem.
"Niet slim van je hé." zei Gina op een boze toon. Gina voelde zich duidelijk bedreigd en Hans merkte dat op.

Afbeelding
Uzlem ging het huis uit en Hans en Gina bleven achter bij de bank. Uzlem riep nog gedag, Hans reageerde terug alleen Gina niet.

Afbeelding
"Waarom doe jij zo? Ze is heel aardig." zei Hans.
"Ben jij soms vergeten wat er vorig jaar was gebeurd? Jij vondt Arlega ook al zo aardig..." zei Gina.
Hans moest diep zuchten.
"Gina, Uzlem is Arlega niet, Arlega zit achter slot en grendel en ik maak heus niet meer dezelfde fouten." zei Hans. Gina voelde zich opgelucht, na een tijdje begonnen de twee te zoenen.
"Ik hou van jou, alleen maar van jou." zei Hans.

Afbeelding
In de avond moest Kim werken bij de kapsalon van Mariska. Ze stond achter de bar. Op dat moment kwam Jackson binnen lopen.
"Oohnee, heb je hem ook weer." dacht Kim.

Afbeelding
"Kim, ik moet met je praten..." zei Jackson.
"Maar ik niet met jou, laat me gewoon met rust, je stalkt mij gewoon! Het zou me niet verbazen als jij onze zoon hebt meegenomen om mij te pesten!" zei Kim kwaad.
"Ik heb onze kind niet, echt niet! Ik weet..." Jackson kon zijn zin niet afmaken omdat Wax snel kwam aangelopen.

Afbeelding
"Jackson en Kim! Wat toevallig! Leuk jullie te zien, mag ik misschien een drankje?" vroeg Wax schijnheilig.
"Donder alsjeblieft op, ALLEBEI!" zei Kim. Jackson begon in te zien dat het geen zin had om te vertellen, vooral nu Wax hem probeerde tegen te houden. Jackson ging meteen weg.

Afbeelding
"Nou, wat onbeleefd. Mijn zoon die meteen weg loopt." zei Wax.
"Klopt, nu jij nog." zei Kim.
Wax probeerde te weten te komen of Jackson iets heeft verteld over zijn plannen.
"Hebben jullie leuke gesprek net gehad?" vroeg Wax. Kim moest diep zuchten.
"Nee, we hebben het bijna nergens over gehad, en ik ga nu weg want ik wil jou niet zien." zei Kim die ervandoor ging.
Wax begon boos te kijken, wat had hij een gruwelijke hekel aan Kim.

--------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
De grote dag was aangebroken: Julia en Jessica hadden de reis betaald naar Duitsland en ze zouden vertrekken met de vliegtuig. Eric en Shanna namen afscheid van hun dochters. Vooral Eric ging Jessica omhelzen flink. Hij is bezorgd om haar omdat ze ziek is.

Afbeelding
Een uurtje later in het vliegtuig gingen ze opstijgen.
"Aangezien het in Duitsland is zijn we er zo." zei Julia tegen John.

Afbeelding
Jessica schrok zich dood door een vrouw die voorbij liep, ze leek veel op een zombie.
"Gadverdamme, rare mensen komen hier over de vloer."

Afbeelding
"Belachelijk dat we in zo vliegtuig moeten zitten, me vader is rijk hij had voor ons een privé vliegtuig kunnen geven." zei Tina een beetje boos.
Shurlien keek in de richting naar Julia en Jessica.
"Achja, het is mijn familie en daar moet ik zuinig mee zijn." zei Shurlien. Tina moest erom lachen.
"Haha, geloof je nou echt dat ze jou zullen accepteren?"

Afbeelding
Ondertussen kwamen steeds meer vreemde mensen in het vliegtuig, Julia dacht dat ze droomde maar ze zag toch echt Ariel de kleine zeemeermin binnen komen.

Afbeelding
Uit verveling ging Shurlien een beetje fluiten in haar zelf. Leyla en Julia begonnen zich hieraan te ergeren.
"Shurlien, kun je alsjeblieft stil zijn!" zei Leyla beetje boos die naast David zat. David trok zich er niet veel van aan.
Toen Julia het voor Leyla opnam ging Shurlien ermee stoppen.

Afbeelding
Jessica zat de hele tijd alleen, tot dat er een bekend persoon naast haar kwam zitten, het was niemand minder dan Cristiano Ronaldo!
"AAH, dit is me geluksdag! Het is hem echt!" dacht Jessica.

Afbeelding
Terwijl Jessica en Cristiano het gezellig kregen keek Tina jaloers naar hun.
"Ik dacht dat beroemde mensen privé vliegtuigen namen?" zei ze.
"Hoe bedoel je?" vroeg Shurlien. Opeens keek ze naar Jessica en begon het te begrijpen.
"OH MIJN GOD...Is dat...."
"Ja, dat is Cristiano Ronaldo. Ik wist ook niet dat hij in Nederland was!" zei Tina jaloers.
"Echt hé, wij zitten alleen maar met die vieze zombie achter ons." zei Shurlien.
Ondanks dat er rare dingen gebeuren in het vliegtuig kwamen ze uiteindelijk toch in Duitsland aan.

Afbeelding
Ondertussen in Droomzicht zijn Eric en Shanna samen met peuter Mike verhuist naar een nieuwe woning.
"Oh mijn god, heb jij dit huis gekocht?" vroeg Shanna.
"Ja, het is helemaal van ons!" zei Eric.

Afbeelding
Ze bekeken het huis rond en kwamen daarna samen in de woonkamer.
"Wat zou Julia en Jessica hier blij mee zijn. Dit is een echte paradijs!" zei Shanna.
"Als ze maar beloven het netjes te houden." zei Eric.

Afbeelding
Shanna ging met Mike naar boven lopen op de trap.
"Kom, dan gaan we kijken waar jouw baby kamer is!"

Afbeelding
Hoge spanningen in huize Steen. Mariska was eindelijk aan het bevallen!
Helaas was Marco alleen niet thuis...Kim wel.

Afbeelding
Ook de tuinman kwam erbij kijken.
Kim schrok zich dood.
"Wat? Wat doe jij hier? Ga werken!" zei ze.
"AAAAAAHHH!!" schreeuwde Mariska.

Afbeelding
Na de pijnlijke bevalling was het kindje geboren.
Het was een meisje en ze noemt haar Elise.

------------------
lam6

Door de examens die ik heb gehad kon ik een tijdje niet meer updaten...Ik heb nog wat werk af te maken van school, ik zou daarna weer gaan updaten want dit dagboek gaat gewoon door. (H)
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Na lang reizen kwamen ze eindelijk bij het hotel aan in Duitsland. De tieners hebben er enorm zin in!
"Wat een prachtige omgeving!" zei Jessica.

Afbeelding
Shurlien en Tina gingen meteen zitten toen ze binnen kwamen.
"Jullie zijn ook snel moe." zei Jessica.
"Ja hallo, wij zijn ook maar mensen hoor. En mensen worden moe." zei Tina grof.
Leyla en Julia liepen naar de man toe die achter zijn laptop zat bij de balie.

Afbeelding
"Gutentag..." zei Julia.
"Goededag, spreek maar gewoon Nederlands hoor. Ik ben zelf ook een Nederlander." zei de man.
"Oké, dat is dan prettig!" zei Leyla die achter Julia stond.
"Ik heb nog ongeveer acht kamers vrij. Hoelang willen jullie blijven?" vroeg de man.
"Acht kamers, dat komt mooi uit. Wij willen een weekendje blijven hier." zei Julia. De man ging akkoord en ging zichzelf voorstellen.
"Noem mij maar de Graaf. Ik werk hier al meer dan tien jaar aan dit hotel. Ik ben blij dat het jongeren trekt ook. Jullie zijn van harte welkom. De prijs zou ongeveer vijf euro per dag zijn." vertelde de Graaf.
"Dat is niet duur!" zei Leyla.

Afbeelding
"Hé mensjes. Als jullie niet erg vinden wij gaan alvast opzoek naar de beste kamers die er zijn!" zei Shurlien die met Tina voorbij liep.
Leyla begon zich aan hun gedrag te ergeren maar hield zich in.

Afbeelding
Ondertussen was er in huize Steen enorme vrolijkheid door de komst van Elise.
"Gefeliciteerd met jullie dochter." zei de schoonmaakster.
"Dankjewel, het is ook een schatje." zei Mariska.

Afbeelding
Mariska gaf Elisa aan Marco.
"Ga maar naar pappa." zei Mariska. Marco keek met vol trots naar zijn dochter die hij in zijn armen kreeg.
"Ze lijkt een beetje op jou. Het is een klein wondertje!" zei Marco.

Afbeelding
Het begon opeens keihard te stormen, harde regen en onweer in Droomzicht. In huize van Leeuwen ging de telefoon over.

Afbeelding
Shanna nam op en kreeg geweldig nieuws te horen aan de lijn.
"Echt waar? Van harte gefeliciteerd, Mariska. Wij komen zeker snel langs en kijken naar je nieuwe dochtertje!" zei Shanna die helemaal begon te stralen.

Afbeelding
Shanna liep gelijk naar Eric toe.
"Heb je het al gehoord? Mariska is bevallen van een meisje! En ze heet Elise." vertelde Shanna.
Eric was ook blij voor Mariska.
"Het is hun echt gegunt. Na alles wat ze hebben meegemaakt. De kleinzoon van Marco is nog steeds vermist zeker?" vroeg Eric.
"Helaas wel..." antwoordde Shanna.

Afbeelding
In Duitsland was iedereen uitgehongerd door de vermoeide reis.
Shurlien wist niet wat ze moest nemen en keek stiekem naar John wat hij op zijn bord zou nemen.
"Ik neem de kalkoen!" zei hij. Shurlien werd opeens bijna misselijk.
"Gadverdamme, kalkoen!" dacht ze.

Afbeelding
Leyla keek naar buiten.
"Wat een mooie tuin heb je hier meneer de Graaf. Zelf gemaakt ook?"

Afbeelding
"Ja, ik ben zelf gek op doolhof. Ik dacht ik maak er zelf ook één!" zei meneer de Graaf.

Afbeelding
Even later ging iedereen aan tafel eten. Meneer de Graaf verliet de kamer.
"Ik hoor het wel als jullie mij nodig hebben. Geniet van de mooie avond die nu komt." zei meneer de Graaf.

Afbeelding
Meneer de Graaf ging opeens snel naar buiten en liep naar een schuur die om de hoek stond in de tuin.

Afbeelding
In de schuur stonden allemaal tafels met voodoo poppen erop!
"Haha, acht nieuwe slachtoffers. Geniet nu het nog kan, kinderen. Dit wordt jullie laatste weekend ooit!" zei meneer de Graaf.

----------------------------
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

caesar11111 schreef:echt geweldig om de sims 2 terug te zien :d
mis hem soms zo :cry
maar echt een suuper update hoor :thumbsup
Dankzij jou ga ik nu De Sims 2 weer installeren xD

Mooi verhaal btw! Lollige kopjes xD
Afbeelding
lam6

Nieuwe update

Afbeelding
Eind van de middag zat Mariska even bij te komen in een kleine maar gezellige café. Even weg van alle zorgen en drukte die haar bezig houden in het dagelijks leven.

Afbeelding
Paar minuten later kwam Priya binnen en ging meteen naar de bar. Mariska hield haar mond dicht in de hoop dat Priya haar met rust zou laten. Priya had niet in de gaten dat Mariska er was omdat ze helemaal recht vooruit keek.

Afbeelding
En toen keek Priya uiteindelijk toch opzij...
"Maar nee, Mariska! Wat een toeval zeg." zei Priya verrast. Mariska had geen zin om met Priya te praten en ging opstaan.

Afbeelding
Priya ging achter Mariska aan.
"Mariska, wacht nou. Ik wou je een drankje aanbieden!" zei Priya.
"Hou dat maar lekker voor jezelf." zei Mariska met een boze stem. Ze was flink geirriteerd.
"Waarom doe je nou zo? Gaat dit weer om Wax?" vroeg Priya. Mariska reageerde er niet verder op in.
"Ik ben gewoon moe..." zei ze. Mariska verliet daarna het pand en ging naar huis.

Afbeelding
In Duitsland was het ook al bijna bed tijd. Julia en John gingen naar hun hotelkamer.
"Het is best wel leeg..." zei Julia.
"Als wij maar elkaar hebben!" zei John op een romantisch manier.

Afbeelding
De Graaf was ondertussen in de hotelkamer van Leyla. Hij bekeek snel haar kast door om te kijken of hij iets kon vinden dat van haar is.
Hij vondt een oorbel.
"Ha, dat kan ik gebruiken voor mijn voodoo!"

Afbeelding
Op dat moment kwam Leyla binnen.
De graaf deed de oorbel net in zijn zak op dat moment. Leyla had niets in de gaten.
"Meneer de Graaf, wat doet u nog zo laat?" vroeg ze.
"Ehm...Ik wou kijken of je kamer wel netjes was nog. Ik wil niet dat mijn gasten in een vies bed slapen." verzon hij.
"Wat bent u toch een aardige man!" zei Leyla.

Afbeelding
Even later kwam hij bij zijn voodoo poppen weer en besloot zijn eerste slachtoffer te laten maken.
"Leyla, jij zult vannacht zelfmoord plegen." zei hij.

Afbeelding
Leyla lag te slapen en had niet in de gaten wat er met haar werd gedaan. Een onzichtbare macht wist haar ineens in zijn macht te krijgen.
De graaf heeft een vloek over haar uitgesproken.

Afbeelding
"Leyla sta op, en loop naar het balkon." zei de graaf.
Leyla begon inderdaad uit haar bed op te staan zonder te beseffen wat ze aan het doen is.

Afbeelding
Vervolgens liep ze inderdaad naar het balkon toe. De koude lucht uit de bergen ging tegen haar gezicht aan. Leyla had nog steeds niet door wat ze aan het doen was.

Afbeelding
Toen ze op het balkon kwam zei de graaf het volgende:
"Spring nu van het balkon af!"

-----------------------------

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie