Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

werken

Ik snap niet zo veel van sims freeplay dus heb ik een paar vragen

Hoe kun je werken en waar?
Hoe kun je gebouwen in de stad bouwen/plaatsen?
Hoe moet je een nieuw spel beginnen?
Tip ik heb een android tablet geen ipad en mijn sims freeplay is ook geupdate


Alvast bedankt!

Gr. Jordi_louse
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: werken

werken: eerst moet je die gebouwen maken, die kan je 1 met een keer bouwen, nadat je een opdracht kreeg dacht ik (is lang geleden) - als het gebouw klaar is erop klikken en dan kan je een sim een baan geven - normaal wordt dit uitgelegd als je de opdrachten volgt
opnieuw beginnen: euhm, spel opnieuw installeren?
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: werken

ik snap het niet zo 'die kan je 1 met een keer bouwen'?? :?
maar ik heb geen opdracht gekregen

bedankt dat je een antwoordt geeft! :D

v okee sorry ben een beetje ongeduldig.. :C


edit: dave. ja ik heb nou de opdracht van de behoeftes helemaal goed maken maar hoe moet je die gebouwen bouwen?

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 22 jun 2013, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: werken

@jordi_louse: Let je hier ook even op je powerposting? Er moeten minstens twee berichten tussen jouw berichten zitten, anders noemen wij dit powerposten, tenzij er een paar dagen tussen zitten, dan mag het wel. Om toch te reageren kan je even je post er boven aanpassen door daar te typen 'Edit:' of als je iemand beantwoord met een verwijzing naar boven of beneden met een pijltje als 'v' of '^'.

En om je vragen te beantwoorden. Boven het humeur van je Sim staat een balkje dat knippert met daarop een korte tekst, als je hier op klikt, zie je dat dit opdrachten zijn. Als je die goed uitvoert, krijg je er geld voor. Heb je die opdrachten gedaan?
Om een Sim werk te geven kan op verschillende manieren. Als je eenmaal een bedrijf gebouwd hebt, en deze is voltooid, kan je er op klikken en dan krijg je een schermpje met al je Sims. Je kan er dan eentje aanklikken, en dan kan je een baan aanklikken voor die Sim. Even accepteren en je Sim heeft werk!
De andere manier is om door links op het scherm op het koffertje te klikken, vervolgens een Sim aan te klikken en dan kan je weer een baan aanklikken voor die Sim.

Hopelijk heb je er wat aan, ik weet niet op welk platform je de Sims Freeplay speelt, op mijn iPhone ziet het er namelijk wat anders uit dan op mijn iPad, dus ik hoop dat je er uit komt!

:thumbup

EDIT:

^ Ongeduldig zijn geeft niet, maar we vinden het fijner als je gewoon je bericht aanpast, anders staat deze pagina straks vol met berichten van jou. ;)
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: werken

nadat je een aantal opdrachten voltooid hebt krijg je hierover een opdracht (weet niet meer wanneer juist), daarna kan je de gebouwen (waar een sim kan werken) bouwen

1 met een keer: 1 gebouw aanklikken om te bouwen, wachten tot ie klaar is, dan het volgende gebouw

Weergave- en sorteeropties