Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

ashana93
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 24 sep 2012, 15:00

Verhuizen en geld verdienen?!

Hoii Allemaal,

Ik vind de sims free play echt leuk om te spelen,
Het is jammer dat er zo langzaam geld binnen komt, want zo kan ik mijn huis niet groter maken.

Kan ik met de sims freeplay verhuizen? Net zoals bij de gewone sims?
Want dan koop ik gewoon in 1x een groter huis?

Ik hoor het wel!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Verhuizen en geld verdienen?!

Helaas kan je niet verhuizen, je kan wel met meerde sims geld maken, gewoon de een laten koken, en de ander laten tuinieren. Als je de goede kiest zal er wel vrij snel geld binnen komen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evangelina
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 17 aug 2013, 11:00

Re: Verhuizen en geld verdienen?!

Wanneer je een Tokyo huis koopt kost je dat 17.000 simdollars, het duurt een uurtje om het te bouwen en als je nadien elke spulletje dat erin staat verkoopt dan heb je in totaal ongeveer 22.000 simdollars terug gekregen. Vervolgens laat je het huis slopen en laat je het opnieuw bouwen. Zo verdien je elke keer bijna 5.000 simdollars. Als je 's nachts slaapt kan je je sims het best 9 uur laten tuinieren (boontjes) dat brengt je het meeste op. Ook als je weet dat je een hele dag niet op je spel zal spelen kan je ze het beste laten tuinieren. Ik speel het spel nog niet zo lang en heb nu ongeveer 165.000 simdollars staan en heb al heel wat gekocht dus dit is echt wel een goede manier om veel simdollars te verwerven. Veel plezier nog!!

Weergave- en sorteeropties