Mijn Vraagje,
Bij de Katy Perry edition en de LE, zitten die spullen er dan meteen al in of moet je die met een of andere code vanuit de store in je spel krijgen??

121 berichten • Pagina 1 van 7
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 84#p312784Damian schreef:welke liedjes komer er in de sims 3 showtime
LEUKE LIEDJESYannickLOVESDesims schreef:Breathe Carolina – BlackoutDamian schreef:Ik heb een vraag welke liedjes krijgen we in de sims 3 showtime!
Cobra Starship – You Make Me Feel
Flo Rida – Good Feeling
Gavin DeGraw – Not Over You
Hot Chelle Rae – Tonight
J. Cole – Work Out
Katy Perry – E.T
Katy Perry – Firework
Katy Perry – The One That Got Away (Exclusief in Katy Perry Limited Edition)
Lady Gaga – Marry The Night
LMFAO – Champagne Showers
Maroon 5 – Moves Like Jagger
Michel Teló – If i Catch You
Nicki Minaj ft. David Guetta – Turn Me On
Outasight – Tonight is the Night
Restart – I Carry You With Me
Toby Keith – Red Solo Cup
Tyga ft. Lil Wayne – Faded
Laatst gewijzigd door matthias99 op zo 26 feb 2012, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze vraag is vaker langs gekomen. Ik zal het proberen uit te leggen. Als je Sim in de grotere clubs gaat optreden zal je niet alle Sims zien die er zijn. De buitenste ring met Sims is zwart. De 2e ring is gevuld met Sims en soms zie je een dubbele Sim staan en de laatste ruimte, dichtste bij het podium is gevuld met mensen uit je stad.matthias99 schreef:Wordt de zaal/tent waar je optreed altijd goed gevuld met sims? Of zijn er maar 5 sims ofzo die naar je show komen kijken?
Ik vraag dit omdat ik in na middernacht wel vrij teleurgesteld was, de discotheken en kroegen zijn vaak vrij leeg en dat is in mijn ogen niet bepaald realistisch.
Bij mijn weten niet, de zanger, acrobaat en magiër zijn echt alleen beroepen en geen talenten. Ik denk dus niet dat deze uitbreiding veel toe zal voegen aan het leven van kinderen en tieners.YannickLOVESDesims schreef:Komen er voor de school ook talenten jachten? (dus niet als rabid hole, maar als locatie)
Ook een goeie en om eerlijk te zijn weet ik dit niet zo goed omdat bij het testen alleen Showtime geïnstalleerd was. Ergens denk ik van wel ALS er een podium is, dus die moet je er zelf dan inzetten. Let op: dit is een gok, ik weet absoluut niet of dit zo is.matthias99 schreef:Nog een vraag die net op me opkwam. Kan je ook optreden in kroegen/discotheken die je via de uitbreiding Na Middernacht maakt? Want ik heb een foto gezien van een zanger die precies in een kroeg/lounge optrad.
Van wat ik heb begrepen krijg je bij de Katy Perry versie verschillende kledingstukken erbij en een aantal decor stukken. Er is ook nog een limited edition (dus niet de Katy Perry versie) en daar krijg je de grote club bij en waarschijnlijk nog een aantal andere dingetjes.cindy1986 schreef:ik heb even een vraagje wat is nu hetverschil tussen de gewone showtime en die van katy perry?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Maar ik denk dat je graag Sim1 naar Sim2 op bezoek wil laten gaan terwijl ze allebei in een andere buurt wonen en terwijl ze allebei andere saves zijn? Dat kan niet.Super_Grootgevaar schreef: Verder zou ik willen weten of het nu eindelijk mogelijk zal zijn om je sims te bezoeken in andere buurten want daar baal ik nu momenteel wel van.
Je hoeft niet perce Simport te gebruiken om het spel te kunnen spelen, maar je mist dan wel veel leuke extra's! Simport is een grote feature in deze game, ik weet ook niet zo goed of je dan nog steeds alles uit je spel kan halen. Ik denk het niet. Maar het hoeft niet perce.john344 schreef:heb een vraag moet je persee simport gebruiken of niet
Kijk eens: Deze vraag had ik al beantwoord.Simpower16 schreef:Oke ik heb ook een vraag:
als je acrobaat, zanger, goochelaar bent wat moet je dan nog meer doen dan alleen maar optreden en beter worden in je vaardigheid op naar de top te komen??
FranSor schreef: Je kan beter worden in zangeres, acrobaat en magiër door op te treden, opdrachten te doen die je krijgt tijdens werktijd en door op straat je kunsten te vertonen.
De liedjes worden in Simlish gezongen en hebben aanstekelijke deuntjesmatthias99 schreef:Oh ja: worden al die liedjes in het simlisch gezongen?