Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Jouw mening over Appaloosa Plains

Hoii. Hier kan je je mening kwijt over de nieuwe stad Appaloosa Plains, die je bij het uitbreidingspakket Sims 3 Beestenbende erbij krijgt. (:

Sorry als dit topic hier niet hoort, of er al is... Maar ik neem aan dat het onder deze categorie hoort?
Afbeelding
idk hoi
Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ben ik de eerste die er mijn mening over kwijt wil?
Nou goed, ik vind de buurt wel goed.
De farms die aanwezig zijn zijn supervet, alleen heb ik mijn huis van in Hidden Springs meegenomen :o
Alleen mag er nog een patch uitkomen die de routing van het stadje fixed.

Verder is het een goed dorpje omgeven door bergen, prachtig uitzicht zo.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ik vind het een mooie buurt, de families zijn leuk, het ziet er prachtig uit en de buurt is niet zo sloom als Bridgeport bij mij. Ik speel momenteel met de familie Lionheart die ik helemaal heb aangepakt. Er is veel afwisseling qua families en de openbare kavels zijn erg mooi gemaakt. De dieren en insecten die je er vindt zijn erg leuk. Ik vind het een goede, mooie buurt dus ik ben er erg blij mee! Het is tot nu toe mijn favoriete buurt. :)
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Appaloosa Plains is een mooie buurt, het is een beetje een plattelandsdorpje. De indeling van de buurt is heel mooi gedaan, alleen is de buurt een beetje klein, maarja hij is daardoor wel sneller dan bridgeport envdat is ook wel prettig. Ze hebben volgens mij heel erg hun best gedaan in tegestelling tot Chang Simla. Daar zijn echt heel veel problemen met de routing. Samen met riverview is dit mijn favoriete buurt.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Mijn mening:


Appaloosa Plains is echt mijn favoriete buurt geworden, de huizen die EA gebouwd heeft zien er ook erg realistisch uit en passen goed bij de rest van de buurt, evenals de sims.
Eigenlijk past in elk huis wat er staat wel een huisdier, of het nu groot of klein is.
Voorlopig ben ik nog een hoop aan het ontdekken, maar van wat ik totnu toe gezien heb vind ik het een top buurt.
En ik speel er liever mee omdat hij geen half uur moet laden zoals Bridgepoort, wat wel jammer is, want dat is ook een leuke stad. Al moet ik toch zeggen dat ik liever voor het "boerenlandje" ga.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ik vind Appalossa Plains tot nu toe de leukste buurt die ze hebben gemaakt. De stad ik klein, maar dat vind ik niet erg, want dan is het laden naar de buurt veel sneller en we hadden al 2 buurten die groot waren. (Twinbrook, Brigdeport)
De huizen in Appaloosa Plains heb ik nog niet allemaal goed gezien, maar die ik gezien heb waren mooier ingericht dan andere buurten en de families die erin wonen vind ik ook leuk.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ik vind Appaloosa Plains wel de mooiste buurt tot nu toe. Mijn favoriete buurt is nog altijd Bridgeport, omdat ik meer van modern houd dan van dat boerderij-achtige. Daarom had ik ook verwacht dat AP niet zo'n wauw buurt zou zijn, maar toch vind ik het een erg mooie buurt! Ook de familie's passen echt bij de buurt.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

appaloosa plains is inderdaad een leuke buurt, en functioneert goed zoals het hoort met beestenbende. Wat echter wel jammer is, clubs van na middernacht werken niet echt goed in appaloosa plains, er komt geen kip... Behalve op die gene die er al staat, daar komen 2 mensen!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

schattige buurt :) Had wel graag meer afwisseling qua landschap gezien, en bovendien verschilt deze niet zo super veel van de andere buurten, vind ik. ;) Maar ik vind het opzich wel een leuke buurt, ik speel er graag in :) Ik zou idd ook meer NM dingen er in willen die werken, maarja ;)
Gebruikersavatar
YumeVampire
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 08 jun 2012, 15:40

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ik vind Appaloosa Plains persoonlijk best mooi. Alleen net zoals alle buurten tot zover in Sims 3, te klein. Ik merk dat er bij elke buurt wel iets mankeert naar mijn mening.
Sunset Valley: Te weinig ruimte
Bridgeport: Geen normale ruimte en te ghetto-ish
Twinbrook: Groot moeras
Appaloosa Plains: Te klein

Maar, ahem. Je kunt niet alles hebben I suppose. In ieder geval, ik vind Appaloosa Plains een leuk dorpje om mijn sims buiten bezig te laten zijn.
Color <3
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: Jouw mening over Appaloosa Plains

Ik vind Appaloosa plains mooi maar ook wel langs de kleine kant
maar de mensen zijn er wel vriendelijk en een goede tip van mij :
maak de zonsondergang of opgang eens mee in appaloosa p , dat is echt prachtig en vooral met het plateau op de achtergrond

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie