Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Hidden Springs: de familie Cho

Afbeelding

EA Benelux heeft enkele Nederlandse De Sims 3 fansites gevraagd om, in ruil voor een recensie exemplaar van Hidden Springs voor De Sims 3, elk één van de vele families te bekijken en er een stukje over te schrijven.

Voor ons is dat de familie Cho en je vind ze dus in Hidden Springs, de nieuwste officiële buurt voor De Sims 3 die op de Sims 3 Store te koop is.


Afbeelding

Afbeelding

Meet the family Cho!

De speelfilms van Simon Cho waren zo’n succes dat hij zichzelf getrakteerd heeft op een vervroegd pension. Zijn gezin heeft hij uiteraard ook meegenomen.

Zo wordt de familie Cho beschreven door de makers van Hidden Springs. Maar wie zijn ze nou eigenlijk, wat doen ze in het dagelijks leven en wat eten ze het liefste?

Afbeelding

Simon Cho is gestopt met het regisseren van grote films en is nu divisiemanager (zaken, 6).

Hij is gek op zijn gezin, heeft een goed gevoel voor humor, is artistiek, een genie en een computernerd. Het liefste eet Simon Cho spaghetti, luistert hij naar electro en zijn favoriete kleur is grijs.

Afbeelding

Zijn vrouw Alisha Cho is een vrouw die van een rijk leven houdt. Ze kijkt er naar uit om te gaan shoppen, te loungen en om met de elite van Hidden Springs te gaan praten, want ze heeft veel gehoord over deze stad van haar vrienden in Bridgeport.

Alisha is muziekscout (muziek, 5) en is vanzelfsprekend erg virtuoos. Daarnaast heeft ze een goed karakter, is ze vaak overenthousiast, een hopeloze romanticus en af en toe een snob.
Het liefste luistert Alisha naar popmuziek, eet ze macaroni met kaas en haar lievelingskleur is roze.

Afbeelding

Hun oudste kind, Davy Cho, is geadopteerd. Hij voelt zich aangetrokken tot het bos en wil daar graag mensen ontmoeten. Toch is hij het liefste alleen, Davy is een echte einzelgänger. Verder heeft hij vaak pech en hij is, net zoals zijn adoptiemoeder, virtuoos. Zijn favoriete kleur is blauw, hij eet het liefste hotdogs en hij luistert graag naar kindermuziek.

Afbeelding

De peuter Minzi Cho brengt haar dagen door met onder andere het verleiden van elke volwassene waar ze tegen lacht. Ze is een echte vaste slaper en, net zoals haar vader, een genie.

Ze speelt graag op haar xylofoon of luistert naar kindermuziek. Koekjes is haar lievelingseten en lichtpaars is volgens Minzi de mooiste kleur.

Afbeelding

Afbeelding

De familie Cho woont in de Kustvilla, in het rijke gedeelte van Hidden Springs. Zoals de naam al zegt kun je naast het huis de kust vinden. Er zijn 3 slaapkamers te vinden en ook 3 badkamers.

Daarnaast zijn er nog verschillende kamers waar de gezinsleden kunnen ontspannen, zoals een televisiekamer en een studeerkamer.

Natuurlijk willen we ook weten waar de familie Cho graag naar toe gaat: naar het zwembad, het park, het restaurant of toch de speeltuin?

Afbeelding

Af en toe trekken Simon en Alisha er samen op uit naar het kuuroord 'Verborgen Bronnen'. Dat is een perfecte manier om aan hun relatie te werken en even te relaxen. Ze krijgen dan een heerlijke massage, verschillende maskertjes en voor Alisha een manicure en pedicure.

Aan het einde van de dag liggen ze dan het liefst nog even op de stoelen langs het zwembad.

Afbeelding

Als het een dag is die in het teken staat van de kinderen, bezoekt de familie Chu het liefst het Sprookjespark. Dat is een prachtige speeltuin voor jong en oud. Davy Chu schommelt graag, dat kan hij in het Sprookjespark perfect doen!

En natuurlijk kunnen Simon en Alisha ook genieten: het is heerlijk rustig in de bossen van Hidden Springs!

Afbeelding

Aan het einde van de dag gaan ze altijd ergens wat eten. De ene keer is dat bij de bistro, de andere keer bij de snackbar, maar de favoriete plek is toch De Rooibossen. Vanaf daar heb je een prachtig uitzicht over het park en je kunt er heerlijk eten!

Afbeelding

En wat vinden de gezinsleden nou van Hidden Springs? En waar gaan ze het liefste naar toe?
Simon Cho schreef:Mijn favoriete plek is Uitkijkpost de Rooibossen. Hier heb je namelijk het mooiste uitzicht op de stad. Daarnaast kan ik hier ook prachtige schilderijen maken, want dat doe ik graag. Er staat zelfs een schildersezel, speciaal voor de liefhebber!
Alisha schreef:Ik ga het liefste, samen met mijn rijke vrienden natuurlijk, naar Lars' Disco-Tech. Hier kan ik helemaal losgaan op de muziek en kletsen met de rijke elite van Hidden Springs op het dakterras. De drankjes zijn daar echt geweldig!
Davy schreef:Samen met mijn vriendjes bezoek ik vaak Zwembad het Zilvergoud. Daar kunnen we lekker spelen in het water en aan het einde van de dag uitrusten op de ligbedjes. Ik bezoek dit zwembad bijna elke week!
Minzi schreef:Ik ben het liefste thuis, daar heb ik mijn eigen speelkamer met mijn favoriete speelgoed. Ook buiten kan ik lekker spelen: zwemmen mag ik helaas nog niet, maar we hebben een grote speeltuin!
De familie Cho is erg tevreden over de stad Hidden Springs! Ze hebben allemaal een eigen, favoriete plek in de stad en zullen het hier nog vele jaren volhouden.

Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Hidden Springs: de familie Cho

Caitlin schreef:Leuk geschreven :D klinkt idd als een leuke familie om mee te spelen

Komen de links naar de stukjes van de andere sites hier ook nog te staan? Lijkt me ook leuk om te lezen :)
Op de officiële De Sims 3 site komen de links en dan zullen we ze natuurlijk ook wel melden.

http://www.simsnieuws.nl/2011/08/25/enk ... de-sims-3/

Om deze families gaat het, geen idee wie wat gaat doen alleen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties