Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Ik heb Hidden Springa en ik vind het ...

Ik vind hem veel te duur, normaal koop ik alles legaal, maar hier had ik het geld niet voor over, snap je, dus ik heb hem hier gedownload, en al het andere heb ik natuurlijk allemaal gekocht, maar ik koop deze wereld later nog een keertje, teminste, misschien vinden anderen deze link ook wel handig: [Link weggehaald].

Laatst gewijzigd door FranSor op vr 26 aug 2011, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: We delen op SN geen illigale download links

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Ik heb Hidden Springa en ik vind het ...

Ik heb er even over nagedacht en uiteindelijk toch maar wel Hidden Springs gekocht. Ik vond hem eigenlijk iets te duur, maar wilde hem te graag hebben. Gelukkig voor mij is Hidden Springs zo mooi en groot als de buurt leek. Ik ben erg tevreden. De buurt is erg mooi en afwisselend, weer even wat anders. Ik miste wel even de watervallen, maar zodra ik met een sim ging spelen verschenen de watervallen ook.

Een lang verhaal kort,
Ik vind Hidden Springs mijn simpoints wel waard!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Ik heb Hidden Springa en ik vind het ...

^Er is wel een brandweer kazerne, en ik heb ook al een (soort van) club gezien :)

Ik vind Hidden Springs tot nu toe erg mooi! Ik vind vooral het bosgedeelte heel mooi en gedetailleerd uitgewerkt, en de watervallen zijn zeker de mooiste plekjes in de stad. Ik vind het stadsgedeelte dan wat minder. Ik vind bijvoorbeeld het centrale park verschrikkelijk lelijk, en er zijn nog meer gebouwen die ik ook lelijk vind. Gelukkig zijn er ook mooie gebouwen, en een pluspunt vind ik ook dat er achter het stadsgedeelte water ligt.
De standaardfamilies vind ik ook leuk en divers! Ik speel nu met de familie Shue, de oma die in het bos woont met vier geadopteerde kinderen.
Een ander ding dat me is opgevallen, net als Hiki zei, is dat er weinig zaadjes en vlinders etc. te vinden zijn.
Ik heb nog niet zo lang in Hidden Springs gespeeld, maar ik kan niet wachten om er nog meer van te ontdekken!
Gebruikersavatar
tannevw
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
za 30 okt 2010, 16:33

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

Ik Heb Even Alles Zitten Doorlezen, Reacties Etc. En De Screenshots Gekeken En Nou Toch Maar Besloten Hem Te Kopen -Net Gedaan :laugh - En Nu Dan Maar Spelen! Ik Hoop Dat Het Naar Verwachting Is, Naja. Duimen maar! (A)

Edit: Nou, Ik ben net begonnen het ziet er echt mooi uit. Even alles bekeken, Simmetje gemaakt, huis gekocht etc. Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren (Als je de uitdaging negeert gaan de geesten automatisch weg)
Ik lees dat, en ik lach me H-E-L-EMaal dood, Ik ben de uitdaging aangegaan en ik was bezig toen ik vond dat ik dit wel even kon gaan melden aan jullie (A) -En nu weer veder spelen :sweatdrop -

Laatst gewijzigd door tannevw op vr 26 aug 2011, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Tanne Plays Minecraft! En de sims natuurlijk ;D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

Ik heb 'm, nog niet gespeeld want ik moet mijn game updaten, en daar wacht ik liever mee tot Beestenbende.. Maar, ik vind 'm wel erg mooi! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

tannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te maken xD
Gebruikersavatar
tannevw
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
za 30 okt 2010, 16:33

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

Caitlin schreef:
tannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te maken xD
Ok, Zal ik even doen voor je, Even de sims opstaren en dan denk ik dat ik het wel voor je kan doen :G
Ok.. Geupload op Photobucket.. dan.. Eeuhm :G
Even uitgezocht, Ok hier komen ze:
Dit is het huis zelf:
Afbeelding

En hier ff vanaf de map:
Afbeelding
Zoals je ziet ligt het Dichtbij Fort Kabouter,
Nou. Hehe, Nikstedankenhe! (A)
Tanne Plays Minecraft! En de sims natuurlijk ;D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

Ik vind de buurt erg leuk. Veel details en de nieuwe Spa is echt prachtig, lekker zwemmen onder het rustgevende geluid van de waterval. Overal in de buurt is ook een geweldig uitzicht.
Ik weet niet of meerder mensen dit hadden, maar ik kon de foutnain of youth nergens vinden in de buurt. Uiteindelijk heb ik 'm zelf maar geplaatst op de plek waar hij volgens mij moet staan.

Ik geef de buurt een 8.5.
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: Ik heb Hidden Springs en ik vind het ...

tannevw schreef:
Caitlin schreef:
tannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te maken xD
Ok, Zal ik even doen voor je, Even de sims opstaren en dan denk ik dat ik het wel voor je kan doen :G
Ok.. Geupload op Photobucket.. dan.. Eeuhm :G
Even uitgezocht, Ok hier komen ze:
Dit is het huis zelf:
[...]
Zoals je ziet ligt het Dichtbij Fort Kabouter,
Nou. Hehe, Nikstedankenhe! (A)
Aah hartstikke bedankt! :laugh ik ga zo gauw ik tijd heb is even kijken :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie