Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

'Hidden Springs' Live broadcast - Verslag van Nina

Afbeelding
Op 25 augustus is de Sims 3 Hidden Springs verkrijgbaar in de Sims 3 Store, maar voordat we deze nieuwe wereld zelf kunnen gaan ontdekken, hield Azure Bowie-Hankins op 12 augustus een live video chat! Van deze chat heb ik een verslag gemaakt met leuke, nieuwe feitjes over de Sims 3 Hidden Springs.



De buurt in het algemeen

Azure vertelde dat de makers van deze wereld graag een luxe wereld wilden hebben, met een aantal rijke, beroemde mensen in het centrum. Het is een ander soort wereld dan de werelden die we tot nu toe van EA hebben gezien. Er zijn verschillende delen, zoals ik al zei is er een centrum waar er onder andere beroemdheden wonen en er is een gedeelte in het bos. De inspiratie voor deze buurt komt uit verschillende delen van onze wereld, onder andere de alpen.


Nieuwe kavels

Er zijn veel visplaatsen in Hidden Springs en er is een uitkijkplaats waar je prachtige schilderijen kan maken. Het kuuroord in de stad heeft een make-over gekregen: erg modern en daarnaast ook een prachtig zwembad! Een zwembad is overigens ook nog ergens anders in de stad, waar je een binnen-en buitenbad kunt vinden. Verder zijn er wat cafés in Hidden Springs en natuurlijk wat uitgaansgelegenheden waar je beroemdheden kunt spotten!


Nieuwe Sims en families

In de buurt zijn 25 nieuwe families geplaatst. Alle families hebben hun eigen verhaal. Zo is er de familie Shue, een vrouw met een groene huid die vier kinderen heeft geadopteerd, waaronder een tweeling. Er werd verteld dat hun ouders zijn overleden en, als je goed zoekt, kun je hen vinden op de begraafplaats van Hidden Springs!
Een andere familie is Free Spirk, een hippiefamilie die proberen zo te leven dat het goed is voor het milieu.
Ook kun je in Hidden Springs Alto terugvinden, de rijke broer van meneer Alto die in Sunset Valley woont met zijn gezin. Meneer Alto in Hidden Springs is nog single, dus je kunt er zelf een leuk verhaal - of niet - mee maken!
Over het algemeen zijn er veel jonge singles in de buurt waarmee je alle kanten op kunt.



Nieuwe voorwerpen

Bij de wereld Hidden Springs zitten 15 nieuwe voorwerpen. Natuurlijk zijn er wat nieuwe ramen, deuren en een hek te vinden, maar er is één speciaal voorwerp wat een aantal keer werd laten zien: 'the fountain of youth'. Bij deze fontein heb je verschillende interacties, waaronder het drinken uit de fontein en een wens doen. Neem je een slok van het water kunnen er verschillende dingen gebeuren. Heb je geluk, dan leeft die Sim één dag langer dan hij of zij eigenlijk zou leven. Maar heeft je Sim geen geluk, dan gebeurt er niks. Je kunt je Sim zo vaak als je wilt uit de fontein laten drinken zodat deze Sim een oneindig lang leven heeft!
Doe je een wens bij de fontein en je hebt geluk, dan wordt de leeftijd van je Sim 'gereset' en gaat die naar het begin van de levensfase. Zou je Sim bijvoorbeeld over 12 dagen oudere worden en hij doet een wens, wordt het bijvoorbeeld (ligt eraan wat je hebt bij de instellingen) weer 30 dagen.

Nieuwe kleding

Azure liet een aantal kledingstukken zien van (jong)volwassen mannen en vrouwen. Bij de mannen komt er een nieuw soort overhemd met daaronder een shirt, een kledingstuk wat we wel vaker zien in de Sims 3. Ook is er een volledige outfit met blazer, shirt en broek.
Bij de vrouwen is er wat meer kleding. Twee nieuwe jurken, waaronder één met een diepe uitsnede, een soort jumpsuit en een nieuw shirt.

Mijn conclusie

Ik was - en ben nog steeds - erg onder de indruk van de Sims 3 Hidden Springs. De grote huizen zijn tot in detail afgewerkt, echt prachtig, en er is nog genoeg ruimte voor je eigen families.
Wel vind ik het jammer dat ze niet hebben laten weten hoeveel de buurt gaat kosten, toch een vraag die veel Simmers hebben. Maar dit zullen we binnenkort wel te weten komen.
Ik denk dat de Sims 3 Hidden Springs echt de moeite waard is om te kopen!

Azure Bowie-Hankins en het team, bedankt voor deze uitgebreide live video chat!

Wil je de video van de chat terug lijken ga dan even naar dit bericht op onze homepage.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: 'Hidden Springs' Live broadcast - Verslag van Nina

Erg leuk verslag Nina en ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst wat sceptisch was over deze nieuwe buurt omdat Barnacle Bay een afgeraffelde buurt was.

Maar zo te lezen hebben ze er nu een echt leuke buurt van gemaakt met allerlei nieuwe families en mogelijkheden.

Mijn Sims hebben de verhuiswagen al besteld nu!

:knuffel thanks Nina
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties