Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Gamescom 2011: jouw vragen over Hidden Springs

Afbeelding

Op vrijdag 19 augustus zullen enkele Sims Nieuws teamleden naar de Gamescom 2011 in Keulen (Duitsland) afreizen, dat is de grootste gamesbeurs van Europa. Vorig jaar waren we er ook al en dat was een erg geslaagde dag. Niet alleen omdat we toen enkele nieuwe games hebben gezien, maar ook veel van onze collega’s van (internationale) fansites en de mensen van EA en het Sims Team weer eens hebben ontmoet.

Ook dit jaar komen er producers uit Amerika over om ‘behind closed doors’ presentaties te geven van enkele nieuwe games. Officieel weten we nog niet welke games we te zien zullen krijgen, maar hoogst waarschijnlijk zijn dat De Sims 3 Beestenbende (PC/MAC en Consoles versies), De Sims Middeleeuwen: Piraten en Adel. En heel misschien ook Hidden Springs, de nieuwe officiële buurt voor De Sims 3.

We willen jullie de kans geven om nu al vragen te stellen over deze games en wie weet is er tijd om die aan de Amerikaanse producers te stellen en jullie vragen dus beantwoord te krijgen.

Om alles een overzichtelijk te houden verdelen we het per spel.

In dit topic kun je vragen stellen over Hidden Springs.

Vragen over De Sims Middeleeuwen: Piraten en Adel kun je in dit topic kwijt.
Vragen over De Sims 3 Beestenbende kun je in dit topic kwijt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Gamescom 2011: jouw vragen over Hidden Springs

^
Volgens mij zit die gewoon gratis bij de stad net als de nieuwe gebouwen. Anders zou je betalen voor iets wat je ook zelf kan maken bij wijze van spreken.

@ Hiki:

Ik heb een andere vraag...niet over Hiddensprings..maar een losse vraag over de Sims 3..mag dat ook? :P
Ik vraag me namelijk af waarom ze de spiraal trappen uit Levensweg niet beschikbaar hebben gemaakt voor Tombes? Dus het verbergen en verschijnen daarvan. (Ben bang dat ze zijn vergeten dat ze die optie er ooit in hebben gezet omdat er weinig/geen nieuwe opties daarvoor erbij komen)

Heeft NIKS met Hiddensprings te maken maar denk dat daar de enige plek is waar ik antwoord op deze vraag kan krijgen..

En anders om TOCH een vraag erover te stellen: In vergelijking met Sunset Valley, hoe groot is deze nieuwe buurt dan? :)

Weergave- en sorteeropties