Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Sub-buurten

Ik zit al een tijdje met een vraag... En nu ga ik hem dus maar stellen.
Zijn die nieuwe ''buurten'' zoals Bridgeport, en die landen van World Adventures, sub-buurten, of zijn het van die basisbuurten? Bijvoorbeeld: In de Sims 2 heb je een aantal basisbuurten. Maar als je dan een uitbreiding installeerd, krijg je sub-buurten zoals de academie-buurt en de stad. Hoe zit dat met deze uitbreidingen?

PS. Ik weet dat dit misschien niet op de juiste plek staat, maar ik wist niet waar het moest omdat het over meerdere uitbreidingen gaat...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: Sub-buurten

Nou, voor zover ik weet zijn de vakantielanden sub-buurten zoals hoe jij het noemt. Die vakantielanden kun je ook aanpassen.

XXX
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Sub-buurten

Maar bij Na Middernacht heb je toch ook barretjes enzo? Als je dat niet als basisbuurt hebt, kan je dat dus niet maken? Ik begrijp het niet zo goed...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Sub-buurten

Bridgeport is geen sub-buurt.
Je kunt wel zelf barretjes en discotheken enzo in Sunset Valley ofzo maken.
De landen van WA zijn inderdaad wel sub-buurten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Sub-buurten

Jepske schreef:Bridgeport is geen sub-buurt.
Je kunt wel zelf barretjes en discotheken enzo in Sunset Valley ofzo maken.
De landen van WA zijn inderdaad wel sub-buurten.
En hoe zit dat dan met bijvoorbeel het brandweerstation? Uiteindelijk is er dan toch geen plek meer in Sunset Valley? (tenminste genoeg voor de Sims en hun huizen)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Sub-buurten

Echte buurten zijn Sunset Valley, Bridgeport, Riverview, Barnacle Bay en eventuele andere gedownloade werelden. Deze kun je ook in het hoofdmenu selecteren om mee te spelen. Met sub-buurten kun je dit niet.
Dus Al Simhara is bijvoorbeeld een sub-buurt.
Afbeelding Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Sub-buurten

Dan moet je wat huizen verwijderen in sunset valley, je gaat in bridgeport spelen, of in je eigen buurt/door een ander gemaakte buurt. Voor het spelen van na middernacht kan je in eerste instantie het beste naar bridgeport gaan, de andere werelden zijn gewoon niet gebouwd voor na middernacht.
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Sub-buurten

Zinooo schreef:
Jepske schreef:Bridgeport is geen sub-buurt.
Je kunt wel zelf barretjes en discotheken enzo in Sunset Valley ofzo maken.
De landen van WA zijn inderdaad wel sub-buurten.
En hoe zit dat dan met bijvoorbeel het brandweerstation? Uiteindelijk is er dan toch geen plek meer in Sunset Valley? (tenminste genoeg voor de Sims en hun huizen)
de brandweerkazerne enzo staan in de bibliotheek, dan kun je onbewoonde huisjes verwijderen en die plaatsen, als je ambities hebt kun je ook zelf kavels plaatsen, maar daar is best weinig plaats voor in sunset valley... ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Sub-buurten

Jepske schreef:
Zinooo schreef:
Jepske schreef:Bridgeport is geen sub-buurt.
Je kunt wel zelf barretjes en discotheken enzo in Sunset Valley ofzo maken.
De landen van WA zijn inderdaad wel sub-buurten.
En hoe zit dat dan met bijvoorbeel het brandweerstation? Uiteindelijk is er dan toch geen plek meer in Sunset Valley? (tenminste genoeg voor de Sims en hun huizen)
de brandweerkazerne enzo staan in de bibliotheek, dan kun je onbewoonde huisjes verwijderen en die plaatsen, als je ambities hebt kun je ook zelf kavels plaatsen, maar daar is best weinig plaats voor in sunset valley... ;)
Ok. Ik kon trouwens een keer zelf kavels plaatsen zonder dat ik een uitbreiding ofzo had. Het zat geloof ik in een patch ofzo... :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties