Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

De Sims 3 Midnight Hollow



"In een land ver weg, midden in een bos, ligt het stadje Midnight Hollow. Creatieve en ondernemende spelers kunnen nu hun eigen winkels beginnen en hun bedrijfjes runnen terwijl ze de andere ‘Midnight Hollowers’ leren kennen. In Midnight Hollow wonen veel ruimdenkende en excentrieke Sims. Fans uit alle Simstreken zullen de familie Spencer uit De Sims 2 herkennen, die zeer populair is in dit charmante stadje. Beleef de intrigerende wereld van Midnight Hollow en alles wat deze te bieden heeft als de uitbreiding later deze maand uitkomt.

De Sims 3 Midnight Hollow is een nieuwe wereld voor De Sims 3. De wereld bevat nieuwe Sims en decoraties plus nieuwe gameplay in de vorm van de Vlugge Verkoopcollectie waarmee je een winkel kunt openen en runnen in de nieuwe wereld. "
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: De Sims 3 Midnight Hollow

die wereld lijkt me best leuk, ik koop alleen bijna nooit sims werelden dus ik zal nog wel zien
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: De Sims 3 Midnight Hollow

ik heb nog steeds problemen met de festival lot voor midnight hollow
wie heeft dit ook???

bij mij staat ie niet in de folder kan hem nergens vinden en als ik de hint van simsvip doet en het koppieerd naar een andere map , zie je hem wel maar deze werkt dan niet goed in je stad , geeft niet aan dat het een festival lot is in je stad en deze verandert dan ook niet mee in de seizoenen
ook crast mn game veel vaker als ik dit gedaan heb
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: De Sims 3 Midnight Hollow

De wereld en huizen zijn erg mooi.
De stijl spreekt mij erg aan als oude goth en hedendaagse heks :P
Ik kan het wel gebruiken in mijn verhalen.

Ik snap alleen nog niet goed hoe je je eigen winkel moet beginnen, want het lukt mij bijv. niet om eigen alchemisten drankjes te verkopen, die blijven op 0 staan bij mij (bug?) :?
Is hier overigens een aparte topic over? ;)
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: De Sims 3 Midnight Hollow

cindy_ve schreef:ik heb nog steeds problemen met de festival lot voor midnight hollow
wie heeft dit ook???
Er schijnen inderdaad problemen met die kavel te zijn. De guru die die kavels maakt schijnt eraan te werken (moet je even op het officiële Simsforum in de gaten houden).

De elixers kun je inderdaad niet verkopen helaas, alleen spullen die gekloond kunnen worden. Je zou misschien wel een winkel kunnen maken met op de ene verdieping een speelgoedwinkel en op de andere een kringloopgedeelte (waar elixers wel verkocht kunnen worden). Dan heb je toch een beetje het effect alsof je ze verkoopt. Maar geen idee of dat werkt...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties