Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Pre-order topic - De Sims 3 Wereld Bundel

Afbeelding

Reis naar nieuwe werelden en maak kennis met nieuwe Sims als je de wonderen verkent die je te wachten staan in De Sims™ 3 Wereldbundel*. Alles wat rijk en beroemd is, stroomt naar Hidden Springs op zoek naar ontspanning en om te ontsnappen aan de sleur. Sommigen kunnen de geruchten over de geheimzinnige geneeskrachtige magie in de bossen en wateren niet weerstaan. Is er echt sprake van magie? In Monte Vista ontdek je een charmant landschap waar het geld vanaf druipt, waarin villa's met prachtig uitzicht over de zacht glooiende heuvels verspreid liggen. Bezoek beroemde musea, maak een wandeling over de piazza of leer de culinaire kunsten met een authentieke houtgestookte oven. Vinden je Sims de inspiratie om hun culinaire vuurtjes brandende te houden?

Met doosje:

- Origin € 19,99

- ECI € 17,99 (exc verzendkosten)

- Wehkamp € 17,99

- FRS € 17, 00

Online download

- Origin €19,99


Zijn jullie naast deze algemeen bekende sites nog sites tegen gekomen, meld ze dan hier in dit topic :)!
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Pre-order topic - De Sims 3 Wereld Bundel

sims3 showtime schreef:voor iedereen die bij free record shop wil bestelen dat raad ik af deze week word bekent of free record shop failliet is of niet
En zoals te verwachten is zijn ze failliet. Maandag wordt het aangevraagd las ik. Maar de winkels in België blijven vooralsnog wel open, hoorde ik.
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Pre-order topic - De Sims 3 Wereld Bundel

Cool! Veel plezier!!! :) Ik moet nog even kijken of ik hem bestellen kan... Het euvel is dat er twee sims dingen uitkomen deze maand die ik beiden wil hebben maar of daar ook het geld voor is moet ik nog even zien :P Maar deze maand ook jarig dus wie weet... xD

Weergave- en sorteeropties