Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Heel leuk! Het idee van een tropisch eiland vond ik al geweldig, en toen ik de foto's zag...
Het is groot, er staan erg mooie huizen in en de natuur is ook prachtig. EA heeft zeker zijn best gedaan met het water en de lucht, wat er echt prachtig uit kan zien. :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Ik vind Sunlit Tides eigenlijk de beste buurt voor De Sims 3 tot nu toe. Vanaf de eerste foto die ik zag was ik er al enthousiast over, en dat is, nu ik de wereld heb, des te meer geworden. Sunlit Tides is namelijk een erg mooie wereld met een prachtige tropische natuur en erg mooie kavels. Het gevoel van een modern en lux eiland, maar ook van een mooi topisch eiland is dus erg goed aanwezig. Ik geef Sunlit Tides daarom een 9! :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Sunlit Tides is de enige wereld op de store die ik zoveel geld waard vond, het is een geweldig mooie wereld met een tot nu toe uniek thema in de sims 3. Elke plek is mooi afgewerkt, en je krijgt er erg leuk premiummateriaal bij. Wonen in Sunlit Tides is een feest!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Sunlit Tides is een zeer mooie buurt! Het is prachtig gemaakt, de landschappen zijn er gaaf en ook de lucht en waterbewerking is fantastisch. Toch vind ik het voor het spelen geen al te fijne buurt, met name omdat hij door de vorm vrij onoverzichtelijk is. Niet mijn favoriete buurt, maar toch erg mooi.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Sunlit Tides is een mooi en zonnig eiland. Het is erg goed afgewerkt en het water er omheen is ook erg mooi. De huizen en openbare kavels passen echt in Sunlit Tides, door hun zomerse en exotische uitstraling. Sunlit Tides heeft niet alle openbare kavels, en als je er zelf een moet plaatsen past het niet echt in Sunlit Tides. Het verplaatsen van je sim van de ene kant naar de andere kant van het eiland duurt ook ontzetten lang. Al met al vind ik dit een van de beste buurten van EA en geef het een dikke 9! :D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Ik vind het echt een hele mooie buurt! EA wordt steeds beter na elke wereld die ze maken, hij is echter wel een beetje onoverzichtelijk zoals Simsfreak al zei, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Het is echt heel mooi afgewerkt en EA heeft mijn complimenten. Sunlit Tides krijgt echter wel een 8 want het is wel héél duur!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Sunlit Tides is zeker een mooie buurt. De natuur, het water en de omgeving is allemaal heel mooi afgewerkt en ook de huizen vind ik leuk gemaakt allemaal. Echter vind ik net zoals Simsfreak dat de wereld heel onoverzichtelijk is door de vorm.. Ondanks het mooie water, de natuur enz. is de buurt mij snel gaan vervelen. Na 1 generatie in Sunlit Tides te hebben gespeeld vond ik de buurt alweer niks, en was ik niet snel van plan een nieuwe save in Sunlit Tides te starten. Ik geef het een 7,5. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Ontzettend mooie buurt!
Nadeel vond ik dat het ontzettend lang duurt om je sim van de ene naar de andere kant van het eiland te krijgen. Ook mistte ik toch echt een aantal kavels, zoals de vuilnisbelt en de kringloopwinkel. Ondanks dat het zo'n mooie buurt is vond ik de inrichting van de huizen wat minder en dat maakt dat ik de buurt nu vooral gebruik om mooie screens te maken.
Afbeelding
xBellerose
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 12 sep 2013, 20:47

Re: Ik heb Sunlit Tides en vind het...

Eerst vond ik hem geweldig: de buurt is echt ontzettend mooi, dat klopt. Met dat mooie water, de stranden, waw! Het geeft echt een tropisch gevoel. Echter viel het me wel tegen toen ik er begon te spelen. Ik heb steeds moeite met het zoeken van kavels, ik vind het vrij onoverzichtelijk en het duurt voor mijn simmies soms erg lang voor ze ergens zijn. Ik speel toch liever in een andere buurt, ook al is het echt een prachtige omgeving.

Weergave- en sorteeropties