Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Lucky Palms, of Hidden Springs?

ik heb vandaag Simpoints gekocht op de store, en ik dacht: het is tijd voor een nieuwe buurt, alle andere buurten heb ik gewoon al uitgespeeld. Alleen nu twijfel ik welke buurt ik zou willen, en daarom zou ik graag jullie mening vragen. wat vinden jullie de leukste stad? welke van de twee gaat snel vervelen? welke heeft de meeste nadelen en in welke kan je je eindeloos vermaken? sowieso als ik Lucky palms koop, doe ik de standaard versie en niet die extra dure. :flapper
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

Heb Lucky Palms niet, maar heb wel ongelooflijk veel filmpjes bekeken, heb wel Hidden Springs, en ik denk dat je beter voor Lucky Palms kunt gaan ;)
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

Ik zou ook voor Lucky Palms gaan, een super leuke buurt waarop je eigenlijk nooit uitgekeken raakt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

Hidden Springs is heel mooi, maar Lucky Palms is interessanter vind ik. Ik vind de gezinnen die er wonen, ook al heel leuk om mee te spelen. En daarbij is Lucky Palms ook heel mooi. Dus ik ga ook voor Lucky Palms :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

Nou, ben ik een spelbreker zeg :$
Ik ga liever voor Hidden Springs, ik heb Lucky Palms en vind het een geweldige stad! Maar iets houdt mij toch bij Hidden Springs, ookal zijn de huizen vreselijk :# Maar het is wel erg close hoor! Er is bijna geen mening voor mij zo mooi zijn beiden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

Als je echt wil spelen met de verhaallijnen zou ik voor hidden springs gaan. Ik vind namelijk dat de sims daar betere verhaallijnen gaan. Maar bij Lucky Palms krijg je leukere spullen, hij is super mooi & de verhaallijnen zijn ook niet slecht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Lucky Palms, of Hidden Springs?

^De werelden van de store worden als je een nieuwe save-game start ook bijgehouden qua locaties.
OT: Ik denk dat je voor Hidden Springs moet gaan. Volgens mij is Lucky Palms pas echt speciaal met de gouden editie, en niet de standaard. Maar je kunt ook voor Lunar Lakes gaan, ik weet niet of je van futuristische werelden houdt? Barnacle bay (of zoiets) lijkt me niet zo'n leuke buurt...

Weergave- en sorteeropties