Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

91 berichten • Pagina 4 van 5

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

Hoe bedoel je "hij doet 't niet"?Er zijn technische problemen op de site en ik heb geleerd(the hard way)om dan toch maar even geduld te hebben.Dus ik probeer het vanavond laat wel. :(
Ik las op Simsvip dat je alle items die bij de wereld meekomen gratis kon downloaden en dat zijn ze nu natuurlijk aan het oplossen want dat zal zeker niet de bedoeling zijn. ;)
Gebruikersavatar
Ireen1990
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 13:01

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

LadyChant schreef:Al mensen die er mee gespeeld hebben?
Mooie buurt? Aanrader?
Ik heb net even snel gespeeld en gekeken :) Echt een super buurt!!! Groot, veel ruimte om kavels van andere uitbreidingen toe te voegen, mooie details. Ik ben natuurlijk gelijk op die pier gaan bouwen, wat ik echt te gek vind!
Als je het mij vraagt is het zeker een aanrader :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

Ligt het aan mij of is hij ineens veel goedkoper geworden?? o_O Ik ga hem denk ik 11/12 juli kopen, en dan samen met Diesel even installeren =)
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

Aurelyce schreef:Ligt het aan mij of is hij ineens veel goedkoper geworden?? o_O Ik ga hem denk ik 11/12 juli kopen, en dan samen met Diesel even installeren =)
de buurt is tot 13 juli in de aanbieding: daarna is de buurt stukken duurder xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

ik heb hem gekocht! Ik vind hem erg leuk qua wereld, alleen jammer dat sommige kavels leeg zijn :(! Maar goed, je kan namelijk wel zelf kavels toevoegen! ik ben er echt blij mee met de hele stad :$

Als ik een cijfer mocht geven, gaf ik hem een 8



Big Mama schreef:Hoe bedoel je "hij doet 't niet"?Er zijn technische problemen op de site en ik heb geleerd(the hard way)om dan toch maar even geduld te hebben.Dus ik probeer het vanavond laat wel. :(
Ik las op Simsvip dat je alle items die bij de wereld meekomen gratis kon downloaden en dat zijn ze nu natuurlijk aan het oplossen want dat zal zeker niet de bedoeling zijn. ;)
Nou ik kreeg de link niet geopend XD! Maar blijkbaar was dat een technische fout.. maar ik heb hem nu wel jij ook :D?
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

hiki schreef:
Aurelyce schreef:Ligt het aan mij of is hij ineens veel goedkoper geworden?? o_O Ik ga hem denk ik 11/12 juli kopen, en dan samen met Diesel even installeren =)
de buurt is tot 13 juli in de aanbieding: daarna is de buurt stukken duurder xD
ja maar ik bedoel: hij was gistermiddag toch iets van 3000/4000 SimPoints?? Als hij 13 juli uit de aanbieding gaat wordt hij maar 2450 SimPoints, en stuk goedkoper dan dat er eerst stond... of ik ben blind :')
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
LadyChant
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 08:23

Re: Lucky Palms (28 juni 2012 te koop)

Aurelyce schreef:
hiki schreef:
Aurelyce schreef:Ligt het aan mij of is hij ineens veel goedkoper geworden?? o_O Ik ga hem denk ik 11/12 juli kopen, en dan samen met Diesel even installeren =)
de buurt is tot 13 juli in de aanbieding: daarna is de buurt stukken duurder xD
ja maar ik bedoel: hij was gistermiddag toch iets van 3000/4000 SimPoints?? Als hij 13 juli uit de aanbieding gaat wordt hij maar 2450 SimPoints, en stuk goedkoper dan dat er eerst stond... of ik ben blind :')
De standaard versie is afgeprijsd van 2450 naar 2100 simpoints tot 13 juli
De deluxe versie is afgeprijsd van 4350 naar 3700 simpoints tot 13 juli
Dus nu ben je goedkoper uit, ongeacht welke je neemt..
Één dag niet gelachen..
Is één dag niet geleefd!!!

Weergave- en sorteeropties