Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

SN Weekly Finds Vrijdag 18 Juli 2011

Vrijdag 15 juli 2011

Als je downloads het niet doen, of je hebt problemen met instaleren, dan kun je in dit topic alles vragen...

Om problemen met downloads te voorkomen kun je in deze gids, stap voor stap leren hoe dat moet.

Problemen met Mods & Hacks Vragen en problemen + Antwoorden kunnen daar worden vermeld!

Ben je op zoek naar die éne download, of heb je iets specifiek nodig, maar kun je die echt nergens vinden dan kun je dat hier vragen. Hier Zijn nog enkele downloads terug te vinden, van uit het eerste download aanvraag topic.




Afbeelding
Peuter jurkje door TSR

Afbeelding
Peuter shorts door TSR

Afbeelding
Zwangerschaps kleding door in Anticipation

Afbeelding
Leggings door Candy Lovers

Afbeelding
Lang shirt voor mannen doorDrakoSims

Afbeelding
Leren Jack met hoodie door MTS

Afbeelding
Jurkje door Imaginariumofgreen


Afbeelding
Haar door PeggyZone

Afbeelding
Mannen shirt door Ellemieke-TSR

Afbeelding
Shorts voor mannen door Lorandia

Afbeelding
Dierenprint jurkjes door RustyNails

Afbeelding
Topje & Jeans door Lorandia

Afbeelding
Afbeelding
Napoleon hoed en Napoleon Outfit

Afbeelding
Woonkamer door Simcredible

Afbeelding
Woonkamer door Mussa

Afbeelding
Avila woonkamer door Pyszny Design

Afbeelding
Manhattan tafel set door SailfinSims

Afbeelding
Tigra tafel set door Sailfinsims

Afbeelding
Notities door Modthesims

Afbeelding
Tuin set door MTS

Afbeelding
Keuken door Jomsims

Afbeelding
Auto door FreshPrinceCreations

Afbeelding
Huis door Sims3 Modeli

Afbeelding
Park door SimsCrossing

Afbeelding
Huis doorJarkaD

Deze twee sites mag je ook niet missen, MTS en TSR waar ook gratis downloads te vinden zijn.

Uitleg nodig over de PosePlayer? en heb je leuke Poses nodig? Neem dan gerust een kijkje in die twee topics :)


Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: SN Weekly Finds Vrijdag 18 Juli 2011

Die napoleon. :woot Cool man! Hij lijkt ook zo goed. Jammer dat ik op mijn laptop geen internet heb. En ik zou niet weten hoe ik het op mijn laptop zou moeten overzetten. Bovendien, heb ik die empire jurken op mijn pc staan en niet op mijn laptop. Als ik dat wel had kon ik Napoleon en Josephine namaken. Want op mijn laptop koopt de launcher steeds vast. Maar dat uniform moet natuurlijk wel even door de creëer een stijl gehaald worden, want het uniform moet blauw zijn en niet rood. :sleep

( Ik spaar alles wat met die Corsicaan te maken heeft. Ik ben helemaal geïnteresseerd in alles wat met Nap en zijn tijd te maken heeft. :fluit Daarom vind ik die Franse magische kabouter ook zo leuk. En het uithangbord van Bistro klein Corsica)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: SN Weekly Finds Vrijdag 18 Juli 2011

Ik heb hem inmiddels gedownload. Ik had eerst de steek aleen en niet de kleding. Nu wel, want het blijkt een store item te zijn. Wet wel vreemd is dat hij bij de kant- en klare sims die store kleding niet aan heeft.
Edit: ik heb hem even in de cas gedaan en het blijkt dat het zijn avondkleding was. :lol

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie