Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Alles over Barnacle Bay - (reageer topic)

Ik mis alleen nog een bovenaanzicht van de buurt. 8-)
Maar ik vind hem er sowieso mooier uitzien dan sunset valley, twinbrook en riverview. (Over bridgeport kan hij niet heen) :wub
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
rikwes66
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 11:54

Re: Alles over Barnacle Bay - (reageer topic)

eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat ze voor zowel supersnelle accessoires als barnacle bay geld vragen. Ik koop deze buurt daarom 100% zeker niet. Ze hadden fastlane kopers gewoon een code moeten geven voor deze buurt . Je moet eens uitrekenen wat je op deze manier in twee maanden tijd wordt geacht te spenderen .

Da's echt teveel van het goede.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Alles over Barnacle Bay - (reageer topic)

Dina en Nina Heethart terug in De Sims 3?

Afbeelding

Het lijkt erop dat 2 oude bekenden uit De Sims 2 terug komen in De Sims 3: Dina en Nina Heethart uit De Sims 2 buurt Droomzicht. Je kunt ze vinden in Barnacle Bay, deze nieuwe buurt voor De Sims 3 zal morgen in de De Sims 3 Store te koop zijn.

Bron: http://sims.wikia.com/wiki/The_Sims_Wiki
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Alles over Barnacle Bay - (reageer topic)

Barnacle Bay voor De Sims 3 te koop op De Sims 3 Store

Afbeelding

EA heeft de nieuwe wereld / buurt voor De Sims 3 online gezet en Barnacla Bay kun je voor 1650 Simpoints kopen op De Sims 3 Store.
De nieuwe buurt bevat ook 18 gloednieuwe exclusieve voorwerpen.
Er ligt een nieuwe wereld op je te wachten
Verken Barnacle Bay vandaag nog!

Barnacle Bay is een eiland in de Simyanzee. Het is een heerlijk vakantieoord vol prachtige stranden, campings, parken en een moderne binnenstad. De nederzetting werd gesticht door piraten, vissers en kunstenaars. Nu kan iedereen hier lekker ontspannen op het strand of doorzakken in de kroeg. Als je hier op vakantie gaat, wil je nooit meer weg!
Barnacle Bay op De Sims 3 Store

Afbeelding

Wil je nog meer piraten spullen hebben dan is de Piratenbuitset (700 Simpoints) misschien ook iets voor jou.
Piratenbuitset
Landrotten opgelet! Deze schatten liggen voor het oprapen; als je maar over genoeg lef, waarheden en een landkaart beschikt.
Piratenbuitset op De Sims 3 Store
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie