Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

Eerst maar even Mod the Sims want die hebben weer mooie spullen:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Alleereerst een mooie nieuwe eetkamer set (met nieuwe meshes): Westside Dining Set, nieuwe dakpatronen en dit golf karretje

The Sims Resource heeft ook weer veel freebies maar ik krijg elke keer een rare virusscanner popup daar dus was er snel weer weg.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Around the Sims heeft wat nieuwe kinderkleding en een mooi ingericht huis en wat mooie patterns. Sims Lulamai heeft een moderne badkamer set en Liana Sims 3 heeft mouwloze shirt en nieuwe halskettingen (nieuwe mesh).

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Missimis Blog heeft nieuwe dameskleding en wat recolored huissets, Sim Control heeft wat mooie huizen waaronder een strandhuis en Sims Art Gallery heeft wat mooie schilderijen voor boven een schaaltafel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

En als er niemand verder ooit reageert is dat niet echt motiverend om door te gaan. Dan stop ik er mee of doe het alleen nog op front pagina of wacht tot we iemand gevonden hebben die het voor ons gaat doen. En aangezien bijna niemand zo gestoord is als ik om dit elke dag te doen zou dat wel eens lang kunnen duren.

Sorry als ik wat bot overkom: ik doe alles ook voor de lol :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer
Berichten:
62
Lid geworden op:
vr 24 jul 2009, 16:22

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

Rustig maar Hiki,

veel mensen liggen gewoon nog in bed om deze tijd =]

Mooie dingen, die eetkamer set is toppie jammer alleen dat het losse bestandjes zijn maar da's jouw schuld niet hea ;)

Ik zou het best willen doen hoor.
Maar moeten het echt downloads zijn die op de dag zelf pas online zijn gezet?
You know you love me.

Als blikken konden doden, was ik een seriemoordenaar.
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

hiki schreef:En als er niemand verder ooit reageert is dat niet echt motiverend om door te gaan. Dan stop ik er mee of doe het alleen nog op front pagina of wacht tot we iemand gevonden hebben die het voor ons gaat doen. En aangezien bijna niemand zo gestoord is als ik om dit elke dag te doen zou dat wel eens lang kunnen duren.

Sorry als ik wat bot overkom: ik doe alles ook voor de lol :wink:
Ik vind het wel leuk om te lezen en te zien wat op allerlei sites wordt aangeboden als downloads, maar ik haal mijn downloads liever niet van -tig verschillende sites, ik hou me liever bij een paar die ik ken en vertrouw. Dus ik ga ook niet op zoek op allerlei andere sites om iets nieuws of leuks te vinden; ook niet als dat op dit forum (of frontpage) wordt gemeld, door wie dan ook. Aan mij is dit dus helaas niet besteed en ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten. :wink:
En het werkt idd demotiverend als je denkt een leuk topic te starten en er vervolgens niemand op reageert, dus ik geef je groot gelijk Hiki, als je ermee stopt. En nee, je komt niet bot over, je zegt gewoon wat je vindt!

p.s.: Sorry, als ik nu wat bot overkom. :|
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

Zoals ik al eens gezegd heb. Dailyfinds is een blijver! Er zitten hele leuke downloads tussen. Zelf ga ik nooit opzoek naar finds om hier te posten. Net zoals modmod zegt, ik heb ook mijn vaste sites en dan deze S3N finds zijn echt de moeite. Ga zo door zou ik zeggen :mrgreen:
Edit: ofwel mss terug verhuizen naar de homepage? Mensen kunnen dan reageren als gast. Registreren en posten op een forum is voor de meeste een drempel? (van luiheid :lmao: )
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
Saarsel
Snackventer Snackventer
Berichten:
94
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:03

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

Enkele andere leuke downloads:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Aqualand pools en Aqualand slide vind je terug op TSR. Deze twee commerciële kavels zijn combineerbaar! Een echt pretpark dus.


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Japanese lake retreat
Japanese waterfall house
Japanese nature garden (public lot)
Japanese mountain residence

Om in de sfeer te komen van wereldavonturen. Deze kavels zijn te downloaden via de exchange en gemeubileerd. Ook weer combineer mogelijkheden!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Daily Finds: Zaterdag 29 Augustus 2009

Ik heb ook al een paar van die Japanse huizen in mijn buurt staan. Ik vind ze echt heel erg mooi! Dat er zulke creatieve mensen zijn die zoiets kunnen maken en bedenken! Nouja, het bedenken zou ik misschien ook wel kunnen, maar het uitwerken wat je denkt is toch wel wat moeilijker :lol: .

En Hiki, ik kijk zo ongeveer iedere dag bij de daily finds op deze site, alleen ben ik vaak zo druk bezig met leuke spullen downloaden dat ik ehm.. vergeet te reageren :oops: . Voortaan zal ik eraan denken en minimaal 'bedankt' zeggen XD.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie