Al een paar fansites hadden het eerder gemeld, maar ik bleef de oude prijzen zien.
Ondertussen heb ik de link gevonden waar je 50 items voor 300 punten kan krijgen: klik
Ik heb zelf nog niet getest of het goed werkt en vroeg me af of andere mensen dit wel gedaan hebben. De spullen zijn over het algemeen niet echt mijn smaak en ik heb liever wat kapsels en kleding, maar voor 300 punten is het zeker het overwegen waard als het werkt.
da is weer héél goedkoop
is dit een blijvende actie
of word het binne zoveel dage terug duurder
want ik zou even moete overwegen om dit te kopen
geef liever geld aan kleding, kapsels
Dat is niet zeker. De aanbieding is er inmiddels al ongeveer een week, maar het kan zo zijn dat ie ieder moment weg is. Het kan echter ook zo zijn dat het een blijvende aanbieding is, maar dat lijkt me niet omdat je normaal gesproken geen korting ziet.
Isabel83 schreef:I can't get it to work, it keep asking me to register my game for some reason. I guess cos it's in Finnish? I tried making my settings Finnish but it still didn't work.
Jamelith schreef:I have a Mac. I used the in store link, but it tells me I need to update my game, even though it is up to date. I tried it with the game open too.
Any ideas?
Witchiris schreef:They must be geting ready to put it on sale. When you click it, it says something about registering simstore.
Ik zal het bericht updaten zodra het wel werkt.
Edit:
Gezien de uitverkoop van alle ultra lounge sets (zie ook dit bericht), zal bovenstaande waarschijnlijk een bug of een fout zijn.