Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

~0~ Don't Forget

[youtube]oYDDiqhhzbQ&ob=av2e[/youtube]
Geïnspireerd op Don’t Forget van Demi Lovato.

Mijn ogen, omlijst met de lange wimpers die jij altijd zo mooi vond, volgden al je gracieuze bewegingen. Waarom? Elke keer dook die vraag weer op, elk uur, elke minuut. Elke seconde die ik leefde vroeg ik me dat af.
En nooit had ik een antwoord.
Afbeelding

Ik wist dat de tijd samen met jou ver achter me lag. De tijden dat we samen met onze vrienden in het gras lagen te klooien, de tijden dat we elkaar alles konden vertellen.
Ik miste die tijden. Met heel mijn armzalige hart.
Afbeelding

Mijn halve leven was gebaseerd op het sprookje dat onze relatie heette. Elke ochtend wanneer ik de sms’jes las die je me had verstuurd, nestelde er een warm gevoel in mijn buik.
Elke dag wanneer ik me herinnerde dat jij bij mij hoorde, glunderde ik.
En altijd, altijd wanneer ik je zag, maakte mijn hart een sprongetje.
Afbeelding

Misschien was ik naïef geweest, misschien gewoon dom. Alle sprookjes liepen ten einde, zelfs die perfecte versie van ons. Ik had geen idee waarom ik zo lang had geloofd dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven.
Wel dat het enorm veel pijn deed toen bleek dat het niet zo was.
Afbeelding

Je lieve stem die zachtjes woordjes in mijn oor blies, voor de rest onhoorbaar. Hoe je zelfverzekerd mijn hand vast pakte en me leidde als ik aarzelde. Je gespierde armen die me dikwijls stevig en teder vastpakte.
Allemaal verleden tijd.
Afbeelding

Je geloofde echt dat het weer goed tussen ons zou komen, dat we vrienden zouden blijven, merkte ik toen ik op die bewuste dag in je helderblauwe ogen keek.
Volgens jou zou het voor ons allebei uiteindelijk beter zijn als we verdergingen als alleen vrienden.
Je had deels gelijk.
Want in de dagen erna zag ik jou steeds verder opbloeien, terwijl ik net als de blaadjes van een bloem steeds verder verwelkte.
Afbeelding

Ik wilde niets liever dan vrienden met je blijven, ook al was het alleen om bij je te zijn. Ik probeerde mijn verliefdheid opzij te zetten, echt waar. Maar ik kon het gewoon niet. Het zat te diep daarvoor. Dus was ik gedwongen om het contact te verbreken. Met jou, maar ook met alle anderen.
Afbeelding

Daar stonden jullie dan. Als ik eerlijk was, deed het me pijn hoe snel jullie me vergeten waren. Al mijn vrienden, waarmee ik gelachen en gehuild had, gingen verder met hun leven alsof ik nooit bestaan had.
Jij ook. Alsof we nooit iets meer hadden gehad dan vriendschap.
Afbeelding

En elke keer dat ik jullie zag, vroeg ik me af wat jullie zouden doen als ik plotseling tevoorschijn zou komen. Waarschijnlijk zou het voor jullie er niet beter op worden.
Dus bleef het bij kijken.
Afbeelding

Het geluid van voetstappen, enigszins verstomd door het gras. Jullie keken allemaal tegelijkertijd op en op jouw gezicht verscheen de grootste glimlach van allemaal.
Ik vroeg me af of die er ook ooit in dat formaat was verschenen toen ik eraan kwam. Ik beet op mijn lip.
Nee. Nooit.
Afbeelding

Tranen brandden in mijn ogen toen ik zag hoe ze jullie begroette. Ze ging naast jullie staan alsof het een gewoonte was en ze nooit wat anders had gedaan.
Mijn oude vrienden. Mijn ex vriendje. Ons oude gezamenlijke plekje.
Niets van dat alles was nog echt verbonden met mij. En zou dat ooit weer zijn.
Afbeelding

Mijn plekje was in zijn geheel over genomen door het meisje. En dat was ook beter voor jullie, bleef ik tegen mezelf herhalen.
Jullie moesten me wel vergeten om verder te kunnen gaan met mijn leven. En wat maakte mij het uit?
Veel. Heel erg veel, als ik eerlijk was.
Maar dat was ik niet, niet tegen mezelf.
Afbeelding

Als een van jullie mij had opgemerkt en vroeg waarom ik onze vriendschap zo plotseling had verbroken, zou ik zwijgen.
Waarom wist alleen mijn hart, niet mijn hersens. Waarom ik jullie toch bespioneerde? Mijn hersens wisten die reden, mijn hart wilde die ontkennen.
Omdat ik jullie niet los kon laten.
Afbeelding

Jullie gingen gewoon verder met jullie leven, alsof ik nooit bestaan had. Mijn naam was uit jullie hersens gewist, onze foto’s waren alleen nog maar foto’s, de herinneringen die wij ooit samen hadden waren uit het geheugen verdwenen.
Bij mij was dat allemaal niet. En dat zou ook nooit gebeuren.
Waren jullie echt alles vergeten?

Afbeelding

Laatst gewijzigd door marlinde op ma 23 apr 2012, 16:05, 2 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Don't Forget - One Shot

Oké, even een nawoord met alleen maar punten, geen gepraat eromheen, omdat het zo al eigenlijk veels te veel is:
*Ik ben terug in dagboek land! Je kan blij zijn of het jammer vinden, mij maakt het niet uit. Ik vind het in ieder geval leuk.
*Er zullen meer One-Shots volgen, verhalen die bijna altijd in het midden beginnen en meteen afgelopen zijn. Als ze van mij zijn, kan je ze herkennen aan de ~0~ , een tekentje dat nu als eerste in mijn hoofd opkomt en me aan een smiley doet denken.
* Er is een reden waarom ik überhaupt terug ben in het dagboekgedeelte en dan ook nog met One shots, maar je moet maar een pm sturen als je het perse wilt weten, laat ik het maar niet allemaal hier neer zetten xD
En btw, alle muziek waar het op is geïnspireerd, is niet speciaal geselecteerd. Favorieten en nummers waar ik maar een paar keer naar heb geluisterd- zoals Don’t Forget.
*Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en leuk vinden! (: Kritiek mag, opbouwende en keiharde, aangezien ik toch blijf schrijven, hoe vaak mensen me ook af gaan zeiken.
Maar natuurlijk zijn normale comments ook leuk (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Don't Forget - One Shot

Waaah, awesome Marlinde! :o
Booh, jij schrijft echt zo geweldig, en in combinatie met screens.. WAAAAUW! :D
Ik kan niet wachten op nog meer one shots! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie