Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 4 12/04

Hoofdstuk 5 (door Linsey)

Afbeelding
Het was een doodnormale donderdag avond in Hidden Springs. Daisy McMillian genoot van haar kopje koffie in de plaatselijke bistro. Ze had een verschrikkelijk lange, stressvolle dag gehad op haar werk. Het nieuws dat haar vriendin Emerald een week geleden en een paar dagen daarvoor haar andere vriendin Chelsea waren overleden, werkte ook niet bepaald bevorderend op haar humeur. Ze nam nog een slok van haar lauwe koffie om de brok in haar keel weg te slikken. Wat ze alleen niet doorhad, was dat haar bewegingen scherp in de gaten gehouden werden.

Afbeelding
Nadat Daisy had afgerekend bij de kassa, liep ze naar buiten. Voor de deur bleef ze staan om de zonsondergang te kunnen bekijken. Maar de zon leek te snel onder te gaan tussen de bomen. Het was alsof het op tijd weg wilde komen, voordat het onheil kwam. Toch bleef ze staan kijken. Het was alsof iets haar tegenhield van het weggaan. Vroeger keek ze altijd met haar twee beste vriendinnen Chelsea en Emerald naar de zonsondergang. Wat miste ze haar vriendinnen.

Afbeelding
De frisse septemberwind die plots wild met Daisy’s haren speelde, deed haar uit haar gedachten ontwaken. Ze wreef over haar koude armen. Het werd maar eens tijd dat ze naar huis ging. Morgen zou een heftige dag worden, aangezien dan de begrafenis van Emerald zou zijn. Traag liep Daisy de trap van de veranda af en sjokte verdrietig richting haar huis. Ze was zo in haar verdriet opgenomen, dat ze het regelmatige getik van een paar hakken op de stoepstenen achter haar niet opmerkte.

Afbeelding
Daisy werd ruw aan haar rechterschouder naar achter getrokken. Ze kon nog net haar evenwicht vinden, voordat haar achtervolger toesloeg. Daisy werd wild naar achter geduwd. Ze balde haar hand tot een vuist en zwaaide hem met veel kracht door de lucht. Met een klap belandde hij op de kaak van haar aanvaller. Daisy werd boos aangekeken door de vrouw. Ze leek op… Chelsea! Maar dat kon helemaal niet. Chelsea was negen dagen geleden overleden aan een hartstilstand in het ziekenhuis. Ze kon dus met geen mogelijkheid hier staan.

Afbeelding
In haar verwarring werd Daisy op de grond gegooid. Haar aanvaller sprong bovenop haar.
‘Bedankt jou vriendin maar voor het lenen van haar lichaam,’ fluisterde de vrouw in haar oor.
‘W-wat?’ stamelde Daisy die nog niet doorhad in wat voor situatie ze verkeerde. Al werd dat allemaal duidelijk toen ze het mes in de hand van de vrouw zag. Hier en nu zou ze dood gaan terwijl ze niet eens de kans had gehad om haar overleden vriendin gedag te zeggen. Misschien kwam ze haar wel tegen in het naleven. Wie wist? Toen werd het scherpe voorwerp tussen haar ribben geduwd.

Afbeelding
Hoofdstuk 5 staat ook weer online ;D Ik heb eindelijk de poseplayer geïnstalleerd dus de screens zullen waarschijnlijk wat beter worden ^^
Let us know what you think! :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 6 16/04

Hoofdstuk 6 (Door Amber)

Afbeelding
Ik zat op de bank. En probeerde me te concentreren op het tv-programma. Het was zo'n standaard spelshow waarbij je $1000,- kon winnen. Ik gaapte en wierp een blik op de klok. Het was pas zeven uur en toch was ik verschrikkelijk moe. Ik rekte me uit en richtte mijn blik weer op de televisie. Eigenlijk had ik wel zin in iets lekkers, bedacht ik me. Ik stond op en liep naar de keuken, maar ver kwam ik niet, want ik had bezoek.

Afbeelding
"Hallo, Chelsea." Klonk een scherpe, gemene stem. Het was diezelfde vrouw als eerst, de moordenaar van Emerald! "Wat doe jij hier, jij moordenaar!" Riep ik kwaad. "Rustig aan, liefje, rustig aan. Ik kom je een cadeautje brengen. Je vindt het vast leuk, ha, ha, ha!" Voor mijn ogen verscheen het lijk van mijn andere beste vriendin, Daisy. Ik schrok. “W-wat heb je m-met haar g-gedaan!” Stamelde ik. “Haha, even ‘gebruikt’. Ik verveelde me, dus besloot ik om een vriendin van je maar te vermoorden. Leuk tijdverdrijf is dat.” Lachte de vrouw gemeen. “Ik haat jou! Waarom doe je dit? Eerst Emerald, nu Daisy? Waarom?” Riep ik boos. “Haha, oh, gewoon, het blijft jouw schuld liefje, dit is allemaal jouw schuld…” “Ik ga de politie bellen hoor!” Dreigde ik. “Ja tuurlijk, dat werkt ook. Ze zien je niet eens, Chelsea, wat heb je daar nou aan. Sukkel…” Toen was de vrouw verdwenen, maar het lijk van Daisy lag er nog.

Afbeelding
“Het zal wel…” Ik liep eigenwijs naar de huistelefoon om de politie te bellen. Dit moest echt ophouden. Ik toetste het nummer in en wachtte geduldig. “Politie van Hidden Springs, met Jack.” “Jackie!” Riep ik enthousiast. “Chelsea! Hey! Wacht, jij was toch overleden?” vroeg Jack verbaasd. “Ja, ja, euh, nee, eh, nou ik moet je wat vertellen, er is hier iemand vermoord, of nou ja, niet vermoord, er, er ligt een lijk in mijn huis.” Met moeite probeerde ik Jack uit te leggen wat er was gebeurd. “Wat? Maar dan moet je ‘112’ bellen, Chels. Nou ok, ik kom eraan! Tot zo!”

Afbeelding
Ik hing op en plofte op de bank. Gespannen wachtte ik op Jack. Hij zou samen met de andere agenten die vreemde vrouw kunnen arresteren en dan zou alles opgelost zijn. Tenminste, dat hoopte ik maar. Want wat was er nou gebeurd? Het had met die steen te maken, met die vreemde tekst. Maar toen ik terugging om te kijken wat er was, was de tekst op de steen verdwenen. Misschien had ik me dit allemaal ingebeeld. “Nee, nee, dat kan niet.” Mompelde ik. Ik schrok op uit mijn gedachtes toen de deurbel ging. Daar was Jack. Met snelle passen liep ik naar de deur toe. “Jackie!”

Afbeelding
Hij keek me lachend aan. “Hoi, Chelsea. Ok, ik ben in mijn eentje, maar dat maakt niet zoveel uit, toch?” Ik schudde mijn hoofd. “Ik ben al blij dat er überhaupt iemand is.” Vertelde ik. “Kom zitten, wil je koffie? Dan kan ik je in ieder geval vertellen wat er gebeurd is.” Ik wachtte niet op Jack’s antwoord en haastte me naar de keuken. Na vijf minuten kwam ik terug met twee bekers dampende koffie.

Afbeelding
“Nou Chels, vertel, wat is er gebeurd?” Vroeg Jack. Ik begon te vertellen. “Ik was alleen in mijn huis en keek naar een programma. Toen wilde ik naar de keuken lopen, maar verscheen er een vrouw, die vrouw die ook,” ik slikte even, “Emerald vermoord had. Dus ik schrok. Ze begon te praten en toen lag Daisy ineens in mijn huiskamer! Ik dreigde dat ik de politie zou bellen, maar de vrouw lachte alleen maar en toen was ze verdwenen. Het is allemaal zo vaag. De laatste tijd gebeuren er allemaal rare dingen en het lijkt soms of ik onzichtbaar ben. En die vrouw komt steeds maar terug en terug, alleen ik weet niet wie ze is. Ze dreigt steeds dat ze ons gaat vermoorden, maar ik kan haar niet stoppen.” Zo, dat was eruit. Jack keek me verbijsterd aan. Wat vrij logisch is eigenlijk, het klonk allemaal zo onwerkelijk. "Maar Chels, waar is het lijk dan?" Vroeg hij. Het was mij nog niet eens opgevallen, maar Jack blijkbaar wel. Het lijk, Daisy's lijk, was verdwenen.

Afbeelding
Dat is hoofdstuk 6 ;D Amber heeft weer heel goed geschreven (:
Voor als het jullie nog niet opgevallen was, The Evil In Me is verplaatst naar het uitgelichte deel n_n
Echt heel erg bedankt voor jullie reacties, ik (en Amber vast ook) word er heel blij van ;D
Let us know what you think of this chapter :3

EDIT: Post 1234 xD

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op di 17 apr 2012, 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 6 16/04

Hoofdstuk 7 (Door Linsey)

Afbeelding
Ik had zo’n raar gesprek gehad met Chelsea. Ik had haar echt al heel lang niet meer gezien en ik heb haar echt gemist, maar ze was niet zoals ik mij haar kon herinneren. Ik liep mijn moderne appartement in en plofte op de bank. Chelsea voelde zo dichtbij, maar raar genoeg ook zo ver weg… Alsof ze er niet helemaal was. Alsof ze daar niet hoorde.

Afbeelding
Ze heeft mij verteld over een mysterieuze steen bij een waterval, het auto-ongeluk, de dokter die haar niet kon horen en haar voor dood heeft verklaard, haar hart die niet meer klopte en haar vermoorde vriendinnen waar een vrouw met lang zwart haar achter zou moeten zitten. Het leek allemaal zo onwerkelijk.

Afbeelding
Ik liet me achterover op de zwarte bank vallen. Haar verhaal zou zo verzonnen kunnen zijn, al is Chelsea niet echt iemand die zoiets zou doen. Maar het klonk allemaal zo ongeloofwaardig. Toch moest er wel wat van waarheid inzitten. Een collega vertelde een paar dagen geleden over de moord op Emerald Jones. Hij zei dat toen hij bij de plaats delict aankwam de deur voor hem opengemaakt werd maar dat er vervolgens niemand behalve het lichaam van Emerald binnen bleek te zijn. Wel klonk er een vaag gefluister, maar daar heeft hij verder geen aandacht aan besteed.

Afbeelding
Ik geloof niet in geesten of een leven na de dood. Al kon geen van beiden iets te maken hebben met Chelsea aangezien ik haar gewoon nog kon zien. Misschien moest ik de dokter die haar doodverklaard heeft maar eens even gaan opzoeken. Misschien dat hij dit vreemde verhaal wat kon ophelderen.

Afbeelding
Tududuu hoofdstuk 7 alweer ;D Ik had niet zoveel inspiratie, vandaar de weinige hoeveelheid aan tekst :c Ik ben dit hele weekend weg en van maandag tot donderdag komen er twee Duitsers hier voor een exchange, dus ik ben bang dat de volgende update pas volgend weekend zal komen ondanks dat Amber hem moet schrijven, maar ik moet de plaatjes maken. Dus sorry daarvoor. Maar hopenlijk vinden jullie deze up alsnog wel leuk en kijken jullie uit naar de volgende ^^
Bijna vergeten! Heel erg bedankt voor jullie super leuke reacties <3 ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 8 07/05

Hoofdstuk 8 (Door Amber)

Afbeelding
Het was een mooie lentemiddag. Chelsea’s vader Johannes zat rustig in zijn stoel de krant de lezen. De zon scheen op de vensterbank vanuit het stoffige raam. Alles leek zo vredig. Johannes legde zijn krant weg een staarde naar buiten. Hij bedacht zich dat de verpleegster zo binnen zou komen met het middageten. Er werd op de deur geklopt. Waarschijnlijk de verpleegster. Johannes keek blij op, hij had honger gekregen.

Afbeelding
Een donkerharige verpleegster kwam zijn kamer binnen met een schaal met eten. “Goedemiddag, meneer.” Zei ze vriendelijk. Ze glimlachte en zette Johannes’ eten neer. “U kent mij waarschijnlijk niet, ik ben Chelsea, een nieuwe verpleegster.” Haar stem klonk warm en zacht. Johannes keek de nieuwe verpleegster aan en zei zachtjes: “Zo heette mijn overleden dochter ook.” Hij zuchtte.

Afbeelding
“Ahw, gecondoleerd,” zei Chelsea vol medeleven, “Maar hier is uw eten, eet smakelijk, meneer.” Ze glimlachte weer en verliet de kamer. Johannes vond haar een vriendelijke verpleegster. Hij richtte zich op het eten, het waren bruine bonen met vlees, niet Johannes’ lievelingsmaaltijd. Langzaam at hij van zijn middagmaaltijd. Hij pakte een glas sinaasappelsap en dronk hem leeg.

Afbeelding
Johannes ging op bed liggen, hij voelde zich misselijk. Hij vroeg zich af waarom. Kwam het door zijn eten? Vast niet, het verzorgingstehuis’ eten was altijd van goede kwaliteit. Toch voelde het alsof er iets mis was. Johannes schudde zijn hoofd, er was vast niets aan de hand.

Afbeelding
Johannes begon zich steeds misselijker te voelen. Dit was niet goed. Hij stapte moeizaam uit bed, proberend om op het rode knopje te drukken. Johannes strompelde en had de noodknop bijna bereikt. Hij stak zijn arm uit, maar struikelde over een tafelpoot. Alles draaide en draaide, Johannes voelde zich steeds misselijker. Hij viel op de grond, ‘Help!’ riep hij nog, maar niemand zou hem horen.

Afbeelding
Zo, eindelijk weer een update. Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar dat was het gevolg van een exchange, vakantie en inspiratieloosheid. Hopenlijk kan je het ons vergeven en heb je van deze up genoten ^^
Let us know what you think ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie