Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

The Evil In Me - Epiloog 19/10

Proloog

Afbeelding
Daar lag ze. Helemaal stil. Voor mij op de grond. Mijn vingers trilden. Was dit mijn schuld? Nee, dat kon niet. Ik keek naar de vrouw in het wit voor mij. Een valse lach verscheen om haar mondhoeken. Ze wreef het bloed op haar handen af aan haar witte jurk. Sierlijk stapte ze over het lichaam van mijn dode vriendin. Haar rode handen duwden het moordwapen in mijn hand en ze wreef het bloed af aan mijn kleren. Verstijfd volgde ik haar handelingen. Ik probeerde contact te maken met haar bloedrode ogen. Haar gezicht was gehuld in schaduw, dus haar ogen waren ook het enige wat ik ervan kon zien. In de verte hoorde ik de politiewagens aan komen rijden. De buren hadden vast het schot gehoord.
‘Nu ben jij de schuldige,’ siste de vrouw in mijn oren. Toen was ze weg. Daar stond ik dan. Met het wapen in mijn handen, het bloed op mijn kleren, en het lichaam van mijn vriendin voor me.
‘Politie! Open de deur!’ Verdoofd stapte ik naar de deur toe en haalde hem langzaam van het slot. De deur werd opengegooid en ik stond oog in oog met een forse politieagent. Hoe zou ik nu nog mijn onschuld kunnen bewijzen?

Afbeelding
Dat is het proloog van het nieuwe verhaal The Evil In Me. Deze ga ik samen met Amber (monstermummie) schrijven. Dit weekend komt (als alles volgens plan loopt) het eerste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het wat vinden :3

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op vr 19 okt 2012, 12:46, 13 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Proloog 02/04

Hoofdstuk 1 (Door Linsey)

Afbeelding
Een paar weken geleden
Ik stapte de voordeur van mijn nog nieuwe huisje dat ik van mijn ouders geërfd had. De opkomende zon verscheen boven de boomtoppen en de vogels zongen hun vrolijke ochtendlied. Ik deed de voordeur achter mij op slot en stopte de sleutels in mijn broekzak. Ik stapte in mijn oude wagentje. Deze lentemorgen was perfect voor wat ochtendgymnastiek.

Afbeelding
Het was erg rustig op de weg. Al was dat niet zo verrassend gezien het vroege tijdstip. Ik reed over een donker bosweggetje dat leidde naar een open plek in het bos waar ik mijn auto parkeerde. De heerlijke bosgeur vulde mijn longen. Een lach verscheen op mijn gezicht. Het was alweer even geleden sinds het weer mooi genoeg was om hier zo vroeg in de ochtend al te kunnen joggen. Ik was echt blij dat de tijd van korte en koude dagen voorbij was. Ik deed een paar korte strekoefeningen en jogde toen het bos in.

Afbeelding
Ik genoot uitbundig van de omgeving. De planten leken nog nooit zo groen te zijn geweest en de lucht nog nooit zo helder blauw. De takjes kraakten onder mijn voeten terwijl ik gelukkig over de kleine paadjes jogde. Langzaam doemde een ruisend geluid op. Toen het pad naar links boog, volgde ik het geluid en liep de andere kant op. Ik kwam uit bij een prachtig, maar ongelooflijk grote waterval. In mijn rechterooghoek zag ik wat glinsteren. Nieuwsgierig liep ik erop af. Er leek iets op te zijn geschreven. Ik veegde het mos van de steen terwijl ik hardop de woorden voorlas.

Afbeelding
‘Quod licet lovi, non licet bovi’
Plotseling begon de grond onder mijn voeten te trillen en schoot er een bliksemschicht door de lucht. Verschrikt keek ik van mijn voeten naar de wolkloze, blauwe lucht. Wat was dat? Waar kwam het vandaan? Ik keek weer naar de steen. Had ik het me verbeeld? Het moest wel. Er kon hier met geen mogelijkheid een aardbeving veroorzaakt worden en de lucht was te helder voor onweer. Het kwam vast doordat ik nog niet ontbeten had. Ik jogde weer terug naar de auto die ik, ondanks dat ik compleet van het pad afgedwaald was, snel weer gevonden had. Ik stapte in en reed rustig weg, onbewust van wat er een paar seconde later zou gebeuren.

Afbeelding
Het eerste hoofdstuk is er toch iets eerder dan verwacht! Njaa, is alleen maar goed c:
Ik ben alleen nog niet zo'n held in het maken van screens, dus dat moeten jullie me maar vergeven. Uiteindelijk gaat het toch om het verhaal en niet om de screens :3
Let me know what you think! ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 1 03/04

Nee, je had moeten zetten, door 'Laintsai'. Want dat ben jij :D
En een zeepaardenpaprika natuurlijk. Maar deze Laintsai schrijft heel cuwl en ik ga nu aan hoofdstuk 2 beginnen, want deze Laintsai forceerde mij om dat te doen, want ik deed lui. xD

@Nonnieven1: Jawh, we weten het xD We moesten iets Latijn hebben, maar ik vond dat die uitdrukking er wel heel cool bij paste, ook al heeft het er niks mee te maken ahaha xD
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 2 06/04

Hoofdstuk 2 (Door Amber)

Afbeelding
Ik knipperde met mijn ogen. Het wazige beeld werd langzaam scherper. Ik was in een witte kamer, vol met ziekenhuisapparatuur. Een dokter stond in mijn kamer. Ik kon amper verstaan wat hij zei.
“Helaas, ze is gisteren overleden, toen ze binnengebracht werd.” Hij wierp een blik op de hartmeter. Mijn vriendin keek de dokter boos aan.
“Hoe durft u zulke rare opmerkingen te maken? Ik zie toch dat ze met haar ogen knippert? Ze kijkt ons verdomme aan?” schreeuwde ze. “Van die hele hartmeter klopt geen reet!”

Afbeelding
“Maar mevrouw, ze heeft haar ogen gesloten. Haar hart klopt niet en ze kijkt ons niet aan, gaat alles wel goed met u?” vroeg de dokter duidelijk geschrokken.
“Gaat het wel goed met mij? Gaat het wel goed met mij? U bent hier de gestoorde! U verklaart mijn vriendin dood, terwijl ze leeft!”

Afbeelding
“Rustig Emerald, rustig. Het is oké, misschien is die dokter zelf gewoon niet goed wijs. Laat het nou maar, je ziet toch dat ik leef?” zei ik zachtjes en glimlachte naar mijn vriendin. Mijn woorden leken haar te kalmeren.

Afbeelding
Emerald duwde de dokter opzij en legde haar hand bij mijn pols, om mijn hartslag te meten. Toen verstijfde ze. “I-ik v-voel je h-hartslag niet…”

Afbeelding
De dokter kwam achter Emerald staan. “Ziet u nou wel? Ze is overleden, accepteer het feit. Het spijt ons heel erg, mevrouw.”
“Nee! U liegt! Ze praatte net! Ze praatte net tegen me! Er is gewoon iets mis! Met haar hart, met jou, met die stomme meter!” Emerald leek behoorlijk in de war.

Afbeelding
“Het is misschien beter als je gaat, Em. Probeer thuis maar wat bij te komen, dan kom ik je zo snel mogelijk opzoeken, ja?”
Emerald liep zonder iets te zeggen de kamer uit. Ik bleef achter met de dokter, die duidelijk geen idee had dat ik leefde. Hij liep naar mij toe en meette nog een keer – net als Emerald – mijn hartslag.
“Nee, ze is echt dood. Morsdood…” mompelde hij, voordat ook hij de kamer verliet.

Afbeelding
Ik probeerde mijn eigen hartslag te voelen. Ik voelde hem ook niet. Hoe kon het dan zijn dat ik leefde?

Afbeelding
Bedankt iedereen voor de super leuke reacties! We worden er allebei echt super gemotiveerd door (meestal dan. wbw naar Amber :P)
Anyways. Hopenlijk vinden jullie dit hoofdstuk net zo leuk als de vorige ^^
Let us know what you think :3

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op vr 06 apr 2012, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 4 07/04

Hoofdstuk 3 (Door Linsey)

Afbeelding
Vlak nadat de dokter mijn kamer had verlaten, was ik er ook uit geslopen. Ik had nergens last van, behalve dat ik me niet precies meer kon herinneren wat er nou gebeurd was. Maar dat leek onbelangrijk, vergeleken met het feit dat de dokter dacht dat ik dood was en mijn hart niet meer klopte. Maar voordat ik de kamer uitgelopen was, had ik mijn dossier bekeken die aan het bed hing. Er stond in dat ik een ernstig auto-ongeluk had gehad en ik een half uur nadat ik in het ziekenhuis was aangekomen, was overleden. Ik probeerde het allemaal op een rijtje te zetten, maar ik snapte er helemaal niks van. Hoe kon ik dood zijn als ik me nog nooit zo goed had gevoeld?

Afbeelding
Diep in gedachten verzonken liep ik naar huis. Ik lette niet op waar ik liep, of op de auto’s als ik overstak. Wat zou er gebeurd kunnen zijn dat ik nu gewoon nog leef?
‘Dat is een hele goede vraag, ja.’ Verschrikt keek ik om mij heen. Waar kwam die stem vandaan? Of had ik het me verbeeld.
‘Nee, je verbeeldt het je niet.’ Weer die stem. Het weergalmde door de lucht. Toen pas werd ik me bewust van mijn omgeving. Ik was naar het bos gelopen. Ik had veel eerder moeten afslaan voor mijn huis. Ik draaide me om en liep richting mijn huis. Mijn ijskoude voeten voelden pijnlijk aan op de vochtige bosgrond.

Afbeelding
‘Je denkt toch niet dat ik je zomaar laat gaan? Zeker niet nadat ik je leven heb gered.’ Die laatste zin zorgde ervoor dat ik aandacht had voor de stem.
‘Wat wil je dan?’ zei ik geïrriteerd.
‘Oh, niet zoveel. Slechts een beetje hulp van jou. Om mijn moordlust wat te sussen.’
‘Wát?’ riep ik vol afschuw. ‘Geen denken aan. Ik ga niemand vermoorden.’
‘Dat zullen we nog wel zien,’ lachte de stem kwaadaardig. Ik had geen zin om hier nog langer te blijven. Ik beende stug het bospas uit. Ik wilde naar huis en een lange douche nemen. Daarna zou ik Emerald wel even bellen om te vertellen dat ik thuis was.

Afbeelding
Ik drukte op de deurbel en wachtte geduldig totdat Emerald hem open zou doen. Maar nadat ze na twee minuten nog niet open had gedaan, werd ik een beetje bezorgd.
‘Emerald? Ben je thuis?’ vroeg ik terwijl ik op de deur klopte. Door de kracht die ik op de deur uitoefende, viel hij uit het slot. Ik kon me niet herinneren dat Emerald’s deur zo slecht was. Voorzichtig duwde ik het open. Meteen sloeg ik een hand voor mijn mond en gilde zo hard als ik kon.

Afbeelding
Mijn vriendin lag op de grond. Ze ademde niet meer. Het bloed liep uit haar borst.
‘Emerald! Nee, dit kan niet!’ Ik rende naar haar toe. Ik pakte haar schouders vast en schudde haar levenloze lichaam heen en weer. De brok in mijn keel maakte het ademen, dat al moeilijk ging door het huilen, niet veel makkelijk. Mijn tranen vielen op het warme gezicht van mijn vriendin.
‘Laat het niet waar zijn. Alsjeblieft,’ smeekte ik.

Afbeelding
‘Ik heb het je toch gezegd? Maar ja, jij wilde mij niet geloven.’ Ik keek naar waar het geluid vandaan kwam, maar behalve een bank stond er niks.
‘Hier ga je voor boeten,’ zei ik boos.
‘Nee, hoor.’ Ik draaide me weer om. Daar stond ze. Een vrouw met lang zwart haar, gehuld in een lange witte jurk. Haar gezicht was voor de helft zwart al viel dat niet zo op aangezien haar lange zwarte haar er grotendeels voor hing. Sierlijk stapte ze over het lichaam van mijn vriendin. In de verte hoorde ik de politiewagens aan komen rijden. Ze wreef het bloed van haar handen af op mijn kleren.
‘Nu ben jij de schuldige,’ siste ze terwijl ze het vuurwapen in mijn handen duwde.
‘Politie! Open de deur!’ Verdoofd liep ik naar de voordeur, voordat ik hem opendeed, keek ik achterom. De vrouw was verdwenen, maar tot mijn grote teleurstelling lag het levenloze lichaam van mijn vriendin er nog steeds. Voorzichtig opende ik de deur. Daar stond ik dan. Oog in oog met een forse politie agent. Moordwapen in mijn handen, bloed op mijn kleren, de dode Emerald achter. Niks, maar dan ook echt niks kon me nu nog redden.

Afbeelding
Tadaa, hoofdstuk 3 ;D
Ik wilde hem eigenlijk morgen posten, maar omdat ik de hele dag weg ben, kan dat niet dus post ik hem nu maar.
Ik ga binnenkort proberen of pose player nu wel werkt, zodat mijn screens iets beter worden :3
Anyways. Let us know what you think ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 4 07/04

Hoofstuk 4 (door Amber)

Afbeelding
"Kom tevoorschijn! NU!" Riep een enorm dikke, grote agent. Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. "Speel geen spelletjes met de politie! Kom nu tevoorschijn!" "Maar ik sta hier?" Zei ik een beetje boos. De politie duwde mij opzij, waardoor ik op de grond viel, maar niemand leek het door te hebben.

Afbeelding
Ik keek ze geschrokken na. Waarom zagen ze me niet? 'Omdat je dood bent, sukkel.' Weer die stem in mijn hoofd.

Afbeelding
"Er is hier niemand, op het lijk na," zei een van de agenten. Een andere vloekte.

Afbeelding
Verward liep ik weg, weg van het huis, weg van deze stad. Ik probeerde alles op een rijtje te krijgen. De steen bij de waterval, het auto-ongeluk, het ‘dood’ zijn, de moord op Emerald, politieagenten die mij niet kunnen zien...Die steen! Daarmee begon het. Ik moest dus terug naar de waterval, misschien was er wel een aanwijzing om dit alles ongedaan te maken. Vastbesloten probeerde ik een weg naar de waterval te zoeken, maar het ging niet erg gemakkelijk.

Afbeelding
Toen viel het me pas op dat ik de open plek al bereikt had. Ik zuchtte en keek in het rond, om de weg naar de waterval te zoeken, maar mijn geheugen liet me in de steek. Nadenkend liep ik maar ergens heen. Het was nog de juiste weg ook! Nu alleen nog die steen. Gelukkig viel de grote grijze steen op tussen het groene gras.
"Hier begon het dus allemaal," zei ik tegen mezelf. Ik voelde een windvlaag. Verschrikt draaide ik me om? "Wie is daar?" Riep ik. Tussen de bomen zag ik een schim. Was dat dezelfde persoon als de moordenaar van Emerald?

Afbeelding
En dit is hoofdstuk 4! Ik had bij het vorige hoofdstuk een foutje in de titel gemaakt, want daar stond dat ik net hoofdstuk 4 gepost had terwijl dat hoofdstuk 3 was. Dus sorry daarvoor x3
Let us know what you think! :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie