Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 8 07/05

Sorry dat we al zo lang niet meer geupped hebben, maar door de vakantie en mijn reis naar Engeland heb ik geen tijd gehad om te schrijven en/of plaatjes te maken. Dus ik ga deze week heel erg mn best doen om daar tijd voor te maken en dan komt uiterlijk zondag de volgende up ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 9 18/06

Hoofdstuk 9 (Door Linsey)

Afbeelding
Het nieuws over de dood van mijn vader was erg schokkend. Ik heb het via-via moeten horen, want het verzorgingstehuis wist natuurlijk van mijn ‘overlijden’. Meteen toen ik het hoorde, was ik naar het huisje van mijn vader gegaan, maar ze hadden zijn lichaam al weggehaald. Ik weet niet wat ermee is gebeurd, en ik heb geen afscheid van hem kunnen nemen. Mijn lieve vader die er altijd voor mij is geweest. Snel veegde ik de tranen uit mijn ogen. Er moest iets zijn wat ik voor hem kon doen, net als voor Daisy en Emerald.

Afbeelding
Weer thuis aangekomen, liep ik meteen de trap op. Ik voelde me verschrikkelijk van het overlijden van mijn vader. Eenmaal boven stopte ik en keek de kleine kamer rond, mijn ogen bleven rusten op de grote boekenkasten. Een dik, donkergroen boek ving mijn blik. Ik stond op uit de stoel om te titel van het boek te kunnen lezen. ‘Demonen en Zwarte Magie’ stond er in grote gouden letters. Ik pakte het boek en blies de stof eraf. Ik had nooit geweten dat mijn ouders zulk soort boeken lazen. Ik bekeek het boek nog eens goed. Mijn ogen werden groot toen ik de naam van de schrijfster las. Mijn moeder had dit geschreven!

Afbeelding
Ik plofte in een van de oude stoelen en bladerde het boek door. Bij elke bladzijde die ik omsloeg werd de verbazing op mijn gezicht nog groter. Op elke bladzijde stonden alle details over verschillende soorten demonen. Op de pagina waar in grote zwarte letters ‘Hiaski’ geschreven stond, stopte ik. De tekening leek sprekend op de moordenaar van Daisy en Emerald! Alleen was de vorm van haar gezicht net anders.
‘Snap je het al?’ klonk een valse stem voor mij. Verschrikt keek ik op.

Afbeelding
Voor mij stond ze dan, de moordenaar. De Hiaski. Snel wierp ik een snelle blik op de tekst om wat laatste informatie te vinden voor ik weer bedreigt zou worden. Maar de enige woorden die ik zo snel vond waren ‘extreem gevaarlijk’ en ‘zware moeilijkheden als je er een tegenkomt’. Helemaal ontmoedigd keek ik de vrouw trillend aan. Als reactie glimlachte ze vals.

Afbeelding
‘Wat wil je van me?’
‘Waarom doe je me dit aan?’
‘Wat gebeurt er allemaal?’
Al die vragen lagen op het puntje van mijn tong, maar mijn angst weerhield me ervan ze uit te spreken.
‘Dat neem ik aan als een nee. Jammer van jouw papa, hè? Maar ja, het kon nou eenmaal niet anders.’
‘Wat?’ schreeuwde ik. ‘Het was nergens voor nodig!’ De tranen sprongen uit mijn ogen.
‘Ach liefje toch, natuurlijk wel. Al vanaf het moment dat hij jouw moeder ontmoette, was zijn lot bepaald.’
‘Hoe dan?’ Ik weerstond mezelf ervan de vrouw recht in haar gezicht te slaan.
‘Jouw verschrikkelijke moeder heeft mijn man gedood en ik ben hier om hem te wreken!’ barstte ze opeens uit. Ik keek haar niet-begrijpend aan. Maar voor ik de tijd had om ook maar een beetje na te denken, kwam ze op mij afrennen.

Afbeelding
Zo snel als ik kon, rende ik naar mijn kamer. Ik ramde de deur achter me dicht en ging ertegenaan zitten. De warme tranen rolden over mijn rode wangen. Ik dacht na over wat ik net gehoord had, terwijl er kei hard tegen de deur geslagen werd.
‘Wacht maar! Ik krijg je nog wel, Chelsea!’ schreeuwde ze. Toen werd het helemaal stil. Alleen het zachte snikken van mij was nog te horen in het huis dat opeens heel leeg aanvoelde.

Afbeelding
Nou, daar is 'ie dan eindelijk. Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik had geen tijd en leed aan inspiratieloosheid. Hopenlijk duurt het nu niet zo lang tot de volgende up.
Nogmaals sorry daarvoor.
Maar hopenlijk heb je deze up toch nog wel leuk gevonden ^^ Snap je al een beetje hoe het in elkaar zit?
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 9 21/06

Hoofdstuk 10 (Door Amber)

Afbeelding
Het was druk op het politiebureau. Er waren momenteel veel zaken aan de gang in Hidden Springs. Jack staarde voor zich uit, hij wist niet wat hij met zijn zaak aanmoest. Er waren verschillende moorden gepleegd en er was geen enkel bewijs, alleen de lijken. Alles wees erop dat Chelsea het gedaan moest hebben, maar Jack wist dat dat niet kon. Zij was dood, maar toch ook weer niet. Hij zuchtte en zakte onderuit in zijn stoel. Toen werd er op de deur geklopt.

Afbeelding
“Jack,” klonk een vrouwenstem, “Al vooruitgang geboekt met de zaak? Er is trouwens weer een nieuwe moord gepleegd. Weer geen bewijs.” Het was Elena, een collega van Jack. “Er is gewoon nergens een vingerafdruk te vinden, op geen enkel lijk! En ook niet op de plaats delict. Dit wordt niks. Ik denk dat we deze zaak moeten sluiten.”

Afbeelding
“Ik ga naar huis, Elena. Ik word gek van deze situatie. Tot morgen.” Zei Jack met een emotieloze uitdrukking. Hij pakte zijn spullen en verliet zijn kantoor, een verbaasde Elena achterlatend. “Wat was dat?” Mompelde ze nog, voordat ze Jacks kantoor ook verliet.

Afbeelding
Ik was thuis, ik zat op de bank en staarde glazig voor me uit. Wat moest ik doen? Het groene boek lag voor mij op de salontafel, maar ik durfde er niet meer in te kijken. Toen bedacht ik me plotseling dat ik Jack kon bellen, even mijn hart luchten. Ik stond op en pakte mijn mobieltje.

Afbeelding
“Hoi Jack, met mij!” Zei ik vrolijk. Jack reageerde wat afwezig terug. “Wat is er?” Vroeg ik verschrikt. Hij vertelde over de zaak en alles wat er op het politiebureau gebeurd was. Ik zuchtte vermoeid. Allemaal mijn schuld. “Het spijt me Jack, maar luister…”

Afbeelding
Ik had alles wat er na ons laatste gesprek gebeurd was er in een keer uitgegooid. Het bleef even stil aan de lijn. Ik wachtte op Jacks antwoord, maar er kwam niets. “Jack?”

Afbeelding
De Hiaski stond achter Jack. “Hallo, Jack. Hoe gaat het ermee?” Klonk haar valse stem. Jack draaide zich om. Was dat de Hiaski waar Chelsea over vertelde? Hij hoorde Chelsea praten door de telefoon, maar hij kon niet antwoorden. Jack keek bang om zich heen, maar wist dat hij nu niets meer kon doen.

Afbeelding
Een vervroegde update omdat ik er dit weekend geen tijd voor ga hebben ivm mn toetsweek en mijn verjaardag :3
Let us know what you think ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 9 21/06

Sorry dat ik al zo lang niet heb geupped, maar ik heb mijn hele vakantie helemaal volgepland dus ik heb niet echt tijd om aan het dagboek te werken. Ik ga wel heel erg mn best doen om toch zo snel mogelijk te uppen. Dat gaat alleen nog minstens 2,5 weken duren want dan heb ik geen computer met de sims tot mijn beschikking D: Nogmaals, sorry.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 10 31/08

Hoofdstuk 10 (Door Linsey)

Afbeelding
Jack stond daar, alsof hij vast genageld stond aan de vloer. Hij staarde recht in de lege ogen van de Hiaski. Hoe langer hij naar haar staarde, hoe bekender het gezicht leek te worden. Toen zag hij het, het was Chelsea die daar vals op hem neer stond te kijken.
‘Chels?’ vroeg hij zacht.
‘Jack? Ben je daar nog?’ klonk het door te telefoon. Nee, nee het kon niet. Het spook dat hier voor hem stond, kon Chelsea niet zijn.

Afbeelding
Een lach vormde zich om de mond van de Hiaski zodat haar vlijmscherpe witte tanden te zien waren. Ze siste. Jack hervond de kracht in zijn benen, liet te telefoon vallen, en zette het op een rennen. Hij wist alleen niet waarheen. Zijn appartement was niet groot en de voordeur zat op slot. Die zou hij nooit van het slot kunnen halen voor de Hiaski hem zou vangen. Panisch was hij door de kamer aan het rennen, maar hij zag geen enkele uitweg. De Hiaski keek geamuseerd toe terwijl ze de telefoon van de grond af pakte.

Afbeelding
‘Hé, Chelsea. Wat leuk je weer te spreken.’
‘Waar is Jack? Laat hem met rust!’ schreeuwde Chelsea door de telefoon, proberend haar tranen in te houden.
‘Ik dacht dat je dit wel zou willen horen.’ De Hiaski liep op Jack af die probeerde uit het raam te klimmen.
‘Lijkt me geen slim plan, Jack. We zitten drie hoog.’ Ze pakte zijn rug vast, en Jack stopte abrupt zijn poging om te ontsnappen.
‘Maar ja, het is natuurlijk wel grappig. Wat zijn je laatste woorden?’
‘Laat Chelsea met rust!’ schreeuwde Jack. En op dat moment duwde de Hiaski hem door het raam. Jack’s hulpkreten waren door de hele stad te horen.

Afbeelding
‘Hoor je dat, Chelsea? Geweldig, niet?’ lachte de Hiaski door de telefoon. Het bleef stil aan de andere kant van de telefoon.
‘Oh, heb je nu niks meer te vertellen?’
‘Ik haat jou!’ schreeuwde Chelsea voor ze in snikken uitbarstte. ‘Jij zult boeten! Ik laat je dit niet zomaar doen!’
‘Dat zullen we nog wel zien.’ De Hiaski lachte hard terwijl ze de laatste stap van haar plan in haar hoofd doornam, ze zou er zo van genieten.

Afbeelding
Nogmaals sorry dat het zo ongelooflijk lang heeft geduurd, maar ik ben super druk geweest de afgelopen 2 maanden. Maar hier is 'ie eindelijk! Ik hoop dat jullie er nog een beetje van genieten, dit is een van de laatste ups van dit dagboek. Iemand een idee wat er gaat gebeuren?

Ik wil ook nog even iedereen bedanken voor zijn leuke reacties <3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Hoofdstuk 11 17/10

Hoofdstuk 11 (Door Amber)

Afbeelding
Aan de andere kant van de telefoon was geen geluid meer te horen. Voorzichtig legde ik de hoorn terug en begroef mijn hoofd in mijn handen. "Alles wordt mij afgepakt!" Schreeuwde ik. Uit woede schopte ik wat voorwerpen kapot. "Godverdomme waarom!" Ik keek kwaad in het rond en gooide wat nutteloze versiersels door de kamer. Tranen stroomden over mijn wangen. "Kalmeer, Chels.." Sprak ik mezelf toe.

Afbeelding
Plotseling vulde een huiveringwekkend gelach de kamer. "Kalmeren zul je toch niet, ik heb leuk nieuws. Ik heb inderdaad iedereen afgepakt. Je lieve ouders meegerekend. Sorry, ze moesten boeten voor zo'n afschuwelijk kind als jij. Ik weet zeker dat ze ook van je gruwelden. Ha ha, ha ha ha! Het bloed spoot toen lekker in het rond. Oh wat een heerlijk gevoel was dat, nu ik dat ook met jou ga doen! Ik kan gewoon niet wachten! Nog een laatste afscheidswens? Want ja, drie..."

Afbeelding
Ik durfde me niet om te draaien, bang om in die duivelse ogen van de Hiaski te kijken. Haar jammerende gehuil was nu nauwelijks onhoorbaar. Ik veegde mijn tranen weg en probeerde zich te concentreren, maar dezelfde vraag spookte steeds in het rond. Waarom? Wat had ik misdaan? Ik vatte het niet, maar het was nu toch al te laat.

Afbeelding
"Twee..."

Afbeelding
Met een ruk draaide ik me om. Het had nu toch al geen zin meer om me te verdedigen. Het was te laat, voorbij, over. "Een!" Gilde Hiaski. Ze stormde op mij af, maar het ging zo snel dat ik het niet eens merkte. Beelden vlogen voor mijn ogen voorbij, maar ik kon niet nadenken. Ik was me niet bewust wat er gebeurde. Het ene wat ik wist was dat ik met een doffe klap op de harde houten vloer neerviel en de Hiaski duivels lachte.

Afbeelding
Toen werd alles zwart.

Afbeelding
Dit was het allerlaatste hoofdstuk van The Evil In Me. Excuses dat het zo lang geduurd heeft. Morgenochtend zal ik het epiloog plaatsen en dan is dit dagboek ook weer afgelopen.
Laat voor de een na laatste keer nog weten wat je ervan vond!
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The Evil In Me - Epiloog 19/10

Epiloog (Door Linsey)

Afbeelding
Ik opende mijn ogen. Alles was zwart. Ik zat op de grond met mijn hoofd tegen mijn knieën. Wat was er met mij gebeurd? Waar was ik terecht gekomen? Vragen waar ik geen antwoord op wist. Mijn lichaam schokte. Ik was alles kwijt, alles. Mijn lieve vrienden en familie waren op gruwelijke wijze vermoord en het was veroorzaakt door de demon in mij. Gecontroleerd door mijn onderbewustzijn, heb ik niks meer over. Geef niet toe aan de demon in jezelf, of je eindigt net als ik. Op lege, donkere plaats met een hart dat nog leger en donkerder voelt.

Afbeelding
Dat was het einde van The Evil In Me. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben, ondanks het late updaten van de laatste paar hoofdstukken.
Toch hebben Amber en ik het wel leuk gevonden om te maken en willen iedereen heel erg bedanken voor het lezen en reageren!
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie