Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 2 ~ 5/3/2012

bedankt beide :D
volgende up komt waarschijnlijk dit weekend. Dit dagboek zal denk ik nog 4 of 5 hoofdstukken hebben en daarna een epiloog. Dit is ook meer de bedoeling als een kort verhaal. Misschien dat ik hierna nog een keer met een verhaal kom :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 2 ~ 5/3/2012

Hoofdstuk 3: Verdriet en bekentenissen
Afbeelding
Daar stond hij dan, Dylan. Nu ik hem zo voor me zag staan realiseerde ik me dat ik nog steeds van hem houd. Maar dat is verkeerd, hij heeft me zo hard laten vallen, ik moet mezelf beschermen tegen hem. Beschermen tegen dat hij mij misschien nog een keer laat vallen.
‘Alize, sorry. Sorry voor de pijn die ik je heb gedaan.’
Zou hij het echt menen, menen dat het hem spijt. Ik kan het nauwelijks geloven maar een deel van mij zegt dat het zou kunnen. Hij zou het kunnen, sorry zeggen. Dat denk ik echt, al is het ook veel hopen.
Afbeelding
‘Ik wil mijn dochter zien.’ Zegt hij. Ik schrik ik had niet verwacht dat ik hem ooit nog zou zijn, laat staan Mae. Dan komt er een vrouw naar ons toe, ze ziet er erg goed uit, misschien iets te goed.
‘Hoi schatje.’ zegt ze, en ze zoent Dylan vol op zijn mond.
Hij is dus niks veranderd. Hij is hier alleen gekomen om mij pijn te doen. Om mij opnieuw zwak te maken en mij opnieuw verdriet te geven.
Afbeelding
Als ik wegrijd rolt er een traan over mijn wang. In het spiegeltje van mijn auto zie ik dat ook mijn make-up aan het uitlopen is. Ik werp nog een laatste blik op Dylan en zijn vriendin. Gelukkig zien ze er wel uit. Was ik maar die vrouw, was ik maar zijn vriendin, was ik maar degene die gelukkig met hem was, was ik maar gelukkig. Maar dat was ik niet. Ik kon het wel worden, maar dan moest ik Dylan vergeten.
Afbeelding
De volgende avond, het is nog maar 18.00 uur, ben ik aan het schilderen als plots de bel gaat. Ik kijk door de glazen deur en zie meteen wie het is, Dylan. Hij weet dat ik hem gezien heb, mijn schildersezel staat immers zowat naast de deur. ‘Hallo.’ zegt hij en hij loopt meteen naar binnen. ‘Hallo.’ mompel ik, zo zacht dat hij het niet kan horen. Dylan gaat meteen op de stoel zitten en gebaart naar mij of ik er ook bij wil komen zitten. En zo braaf als ik ben doe ik meteen wat hij zegt.
Afbeelding
‘Ik wil mijn dochter zien. Daarom ben ik hier. Ik weet dat ik me verschrikkelijk heb gedragen, niet alleen tegenover haar maar ook tegenover jou. Daar wil ik sorry voor zeggen. Ik had er voor je moeten zijn en je moeten steunen, ik had niet vreemd moeten gaan. Maar alsjeblieft, laat me mijn dochter zien.’ Zijn woorden doen wat met me. Ik had dit niet verwacht, dat hij ooit sorry zou zeggen voor zijn daden, dat ik hem ooit nog zou zijn. Maar dit was wel de waarheid. Ik kon Mae het ook niet aandoen dat ze nooit haar vader zou zien, dus daarom stond ik op zonder iets tegen Dylan te zeggen, om Mae uit haar kamertje te halen.
Afbeelding
Als ik het kamertje van Mae binnen kom is ze erg lief op haar xylofoon aan het spelen. Ik ga voor haar zitten. ‘Mae, er komt iemand voor jou die je heel graag wil zien.’ zeg ik tegen haar. Volgens mij begrijpt ze het want ze stopt met spelen en strekt haar armpjes al uit om opgepakt te worden. Als ze zenuwachtig is houdt ze haar hoofdje altijd dicht tegen me aan, net als nu. ‘Het komt goed.’ fluister ik in haar oor. ‘Het komt allemaal goed.’ En zo loop ik samen met haar naar de woonkamer, waar Dylan is.
Afbeelding
Als ik in de woonkamer kom geef ik Mae meteen aan Dylan. Eerst kijkt Mae nog wat wantrouwend naar mij maar ik denk dat ze gewoon voelt dat Dylan te vertrouwen valt en ze legt haar hoofdje tegen zijn schouder. Nu hij ziet dat ze op haar gemak is geeft hij haar een knuffel. Ik hoor hem zeggen: ‘Vanaf nu zal ik er altijd voor je zijn.’ Aan de ene kant ben ik blij dat Mae nu een vader heeft maar ik ben bang dat hij ons weer laat vallen. Dat hij van de ene op andere dag ineens verdwijnt en dat ik aan Mae kan gaan uitleggen dat haar papa weg is.
Afbeelding
Maar toch kan ik het niet aanzien hoe schattig ze samen zijn, ik ga er spontaan van glimlachen. Dylan zet haar in de schommelstoel en is haar uitgebreid aan het vermaken. ‘Eet je mee?’ vraag ik aan Dylan. ‘Ja, gezellig.’ reageert hij meteen. Snel begin ik te koken, niet al te uitgebreid want daar heb ik geen tijd voor, gewoon macaroni. Dylan dekt even de tafel en mijn dromen over een gelukkig gezin komen weer terug. En als hij naar me glimlacht smelt mijn hart. Ik weet dat ik niet zo mag en wil denken, maar waarom doe ik het dan?
Afbeelding
Als we aan tafel zitten is het erg gezellig. Ik praat over hoe ik dit huisje had gevonden en over hoe ik de domme makelaar. Hij praat op zijn beurt dan weer over werk, collega’s vrienden, huis, ouders en noem maar op. Alleen over een persoon praten we niet, zijn vriendin. Ik praat er opzettelijk niet over en het lijkt erop dat hij dat onderwerp ook maar al te graag vermijdt. Als we klaar zijn met eten was ik even af terwijl Dylan Mae eten geeft. Ik kan aan haar zien dat ze het leuk vindt dat hij er is en ik begin het ook steeds leuker te vinden.
Afbeelding
Als hij weggaat wil hij me een knuffel geven, ik duw hem van me af.
‘Waarom niet?’ vraagt hij. ‘Omdat je een vriendin hebt.’
‘We kunnen toch vrienden zijn.’ ‘Vrienden.’ zeg ik hem na. Vrienden kunnen we toch wel blijven? Voor Mae is het sowieso goed als haar ouders goed met elkaar op kunnen schieten en voor mij is een vriend ook wel erg welkom.
Afbeelding
En dan gaat hij weg, naar zijn huis of misschien woont hij wel samen met zijn vriendin, verloofde of misschien wel vrouw. Een onrustig gevoel bekruipt me. Niet aan denken, niet aan denken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was hoofdstuk 3. Ik hoop dat jullie het een goed up vonden. Zelf ben ik er niet helemaal tevreden dus tips zijn welkom :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 3 ~ 11/3/2012

Geweldig! 0;
Ik vind het best wel zielig voor Alize, maar ook weer lief dat Dylan zo lief omgaat met Mae (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 3 ~ 11/3/2012

Dankjullie :)
Voor de volgende up zijn de screens al gemaakt, up is 15 screens lang maar ik moet nog wel ff kijken hoe ik de up schrijf want ik weet nog niet welke kant ik op wil na deze up, zal anders even een poll plaatsen
@ Simsfreak misschien wordt het nog wel zieliger....
edit: poll geplaatst
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 3 ~ 11/3/2012 ~ poll online

Hoofdstuk 4: Geluk en Ongeluk
Afbeelding
Mijn leven zag er nu een stuk rooskleuriger uit. Dylan kwam elke dag en Mae vond hem geweldig, net zoals ik. Dylan en ik waren hele goede vrienden geworden. Ik voelde voor hem meer als alleen vriendschap maar ik durfde mijn gevoelens niet op te biechten, bang om weer gekwetst te worden en bang voor het einde van onze vriendschap. Nu deed ik weer de zoveelste poging om Mae te laten lopen. Dylan staat al klaar met zijn camera ‘Kom op Mae, nog een paar stapjes!’ moedigt hij haar aan.
Afbeelding
Het is tijd voor Mae’s middagslaapje dus Dylan legt haar in bed terwijl ik even het nieuws aan het kijken ben. Dan komt hij naast me zitten en zet hij de tv uit.
‘Ally, heb je zin om naar het strand te gaan? Het is heerlijk weer.’ zegt Dylan.
‘Ja, maar we hebben toch geen oppas voor Mae?’ reageer ik.
‘Eigenlijk heb ik alles al gepland. Zeg maar ja, voor mij?’
‘Oké.’ zeg ik dan.
Afbeelding
Als we op het strand zijn begint Dylan meteen drankjes te mixen. Ik weet dat hij heel goed drankjes kan mixen. Vroeger deed hij dat elke dag en het was ook zijn droom om een eigen bar te hebben, daar had hij het heel vaak over.
‘Je bent het nog niet verleerd hè?’ zeg ik.
‘Nee hoor, let jij maar eens op!’ zegt hij. ‘Maar dit is ook niet de beste bar hoor.’
Afbeelding
Als we ons drankje ophebben, wat echt heerlijk was, gingen we in de strandstoelen liggen. We praten heel gezellig weer over van alles, vooral over Mae totdat hij ineens serieus begint te kijken.
‘Niet serieus gaan doen zeg? We gingen er toch een gezellige middag van hebben?’ zeg ik.
‘Nee hoor. Ik ben alleen zo blij dat ik je ben gaan zoeken en dat ik je heb gevonden. Ik kan gewoon niet geloven wat ik al die tijd heb gemist.’
‘Kunnen we het hier niet een andere keer over hebben?’ probeer ik, mijn hoofd staat vandaag totaal niet naar dit soort serieuze dingen. Als ik had geweten dat hij hierover zou beginnen zou ik ook nooit mee zijn gegaan naar het strand.
Afbeelding
Het is vandaag heel erg warm dus we trekken onze zwemkleding aan. Het is erg rustig en we gaan voor de verkoeling maar onder de boom zitten. Ik leun tegen Dylan aan en doe mijn ogen dicht. Wat heb ik dit gemist. Dan legt hij ook zijn arm op die van mij en ik voel me nog gelukkiger. Door de alcohol denk ik niet meer goed na, niet meer over dat hij een vriendin heeft en niet meer dat ik bang ben om weer gekwetst te worden. Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik niet slim bezig ben maar ik doe mijn best om dat stemmetje niet te horen.
Afbeelding
Na een tijdje zegt Dylan: ‘Nu hebben we wel lang genoeg lui gezeten, laten we eens wat actiefs doen.’
We zien ergens op het strand een bal liggen en gaan overgooien. Dit zorgt voor erg komische momenten, zoals toen ik de bal per ongeluk op zijn hoofd gooi. Uiteindelijk liggen we lachend in het zand te rollen. Het begint al donker te worden dus we besluiten naar huis te gaan, de babysitter wil natuurlijk ook niet te laat thuis zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Als we thuis zijn en de babysitter hebben betaalt begint de alcohol wat beter te werken. Voordat ik het in de gaten heb ben ik met hem aan het zoenen. Onze kleren vallen op de grond en hij tilt me op, op weg naar de slaapkamer, waar we een romantische nacht hebben.
Door Dylan
Afbeelding
Gisteren was geweldig. Ik realiseerde me eindelijk dat Alize de vrouw voor mij is, daarom heb ik met Melody afgesproken, mijn vriendin. Als ze me ziet begint ze meteen te stralen en een schuldgevoel bekruipt me. Ik heb haar gewoon bedrogen, net als Alize. Ik ben een bedrieger. Maar ik moet het uitmaken, voor Alize, voor Mae. Om er voor hun beiden te kunnen zijn. Alize en ik hebben nooit over Melody gepraat, Alize weet niet eens dat mijn vriendin Melody heet. Melody gaat zitten en ik ga naast haar zitten. ‘Ik moet je iets vertellen.’ zeggen we tegelijk.
Afbeelding
‘Jij eerst.’ zeg ik.
‘Ik, ik ben zwanger.’ zegt ze. Ik slik, hoe kan ze nou weer zwanger zijn? We hebben het toch altijd veilig gedaan? En hoe moet ik dit nou aan Alize uitleggen, ze zal vast woedend worden en me nooit meer willen zien.
Ze kijkt me bang aan omdat ik geen reactie geef en alleen maar voor me uitstaar. ‘Jij wilde toch ook wat zeggen, het is toch niet erg?’ zegt ze.
‘Ik wil dat kind niet! Ik wil geen relatie met jou, de enige met wie ik een relatie wil is Alize!’ schreeuw ik.
Afbeelding
‘Gisterenavond was ik bij haar en toen realiseerde ik me hoeveel ik van haar houd. Ik zal nooit, maar dan ook nooit, hetzelfde voor jou voelen als voor haar.’
Dan begint ze te schreeuwen, ‘Ben je serieus vreemd gegaan! En ik maar denken dat jij de ware voor mij bent, wat ben ik toch naïef geweest!’
‘Je kunt het kind toch weg laten halen?’ probeer ik.
‘Denk jij ook nog serieus dat ik het kindje in mijn buik laat vermoorden? Wat ben jij een eikel zeg, ik ben blij dat het uit is en dat mijn kindje niet zo’n vader krijgt.’
En toen rende ze weg, misschien naar haar huis, misschien naar een vriendin, mij in wanhoop achterlatend.

Laatst gewijzigd door Loungefan op zo 18 mar 2012, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 4 Geluk en Ongeluk ~ 17/3/2012

Er stonden nog wat schrijffouten in en ik heb die verbeterd. Ik verwacht volgend weekend weer een up omdat ik nog de helft van mijn foto's moet maken. Ik heb de kwaliteit wat verandert waardoor mijn foto's naar mijn mening mooier zijn (de foto's van deze up zijn nog de lagere kwaliteit). Hierdoor duurt het laden wel langer. Bijvoorbeeld als ik op een kavel kom zie je pas na één minuut wachten de voorwerpen. Daardoor duurt het foto's maken langer en kan ik minder snel uppen.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 4 Geluk en Ongeluk ~ 17/3/2012

Hoofdstuk 5 ~ Things get worse
Afbeelding
Het was alweer een maand later na het nachtelijke avontuurtje van Dylan en van mij. Hij had het met zijn vriendin uitgemaakt en heeft tegen mij gezegd er altijd voor me te zijn. Ergens voelde ik dat er iets niet goed was, of dat er iets niet goed zat. Maar ik ben al veel te gelukkig dat hij eindelijk voor mij heeft gekozen dus ik heb nog niks tegen hem gezegd.
Dan stopt Dylan met mij kussen, ‘Wat is er Ally, ik zie dat er iets niet goed is.’
Afbeelding
‘Ik maak me gewoon zorgen, hoe je jouw vriendin zomaar aan de kant hebt gezet, ik heb gewoon het gevoel dat er iets niet klopt.’ zeg ik.
‘Ik moet je wat vertellen.’ zegt hij met een serieuze blik, een te serieuze blik.
‘Melody, mijn ex, is zwanger. Van mij.’ Hij voelt mijn boosheid al aankomen en probeert met een zorgelijke blik het goed te maken. Maar er valt niks goed te maken, hij heeft tegen mij gelogen en dat is gewoon een feit. Een feit die niet valt goed te maken.
Afbeelding
Ik sta op en Dylan loopt achter mij aan.
‘Mijn huis uit!’ schreeuw ik. ‘Ik wil je hier niet meer hebben, ik wil je niet meer zien. Je zal me nooit gelukkig kunnen maken, het enige wat je kan is liegen en vreemd gaan.’
‘Maar…’ probeert hij nog.
‘Maar niks.’ zeg ik. ‘Ik wil dat je nu vertrekt, meteen.’
Afbeelding
Met een verdrietig gezicht loopt hij de deur uit en een traan loopt over mijn wang. Niemand zou ooit echt van mij gaan houden. Niemand, behalve Mae, omdat ik haar moeder ben.
Ik ga zitten en zet de muziek aan en neurie zachtjes mee.
And who do you think you are
Running ‘round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
Afbeelding
Als ik me de volgende morgen opsta voel ik me al erg misselijke en nadat ik heb gegeten voel ik een steek in mijn buik. Meteen ren ik naar de wc en gooi mijn maaginhoud eruit. Ik zou toch niet zwanger zijn? Nee, dan ben je nu nog niet misselijk, toch?
Ik mag gewoon niet zwanger zijn, niet van Dylan.
Afbeelding
Afbeelding
Ik bel maar een babysitter op en ga naar het strand. Meteen ga ik onder de boom zitten, de boom waaronder ik ook een maand geleden in de armen van Dylan lag. Misschien bedoelde hij het niet zo, zegt een stemmetje in mijn hoofd. Misschien zei hij wel niks omdat hij je geen verdriet wilde doen.
Misschien houdt hij wel van je en wil hij wel de rest van zijn leven met je doorbrengen.
AfbeeldingAfbeelding
Ik ren naar de zee toe en ik spring in de zee en ik ga een keer kopje-onder. Vroeger deed ik dat ook altijd als ik me rot voelde. Dan ging ik altijd naar de zee en ging daarna in het zand liggen, net zoals nu. Maar toen kwam mijn zus altijd naar me toe om me te troosten. Maar zij ging weg toen ze haar diploma haalde, ze had altijd ruzie met onze ouders en kon daar niet meer tegen. Wij hielden contact, maar mijn ouders probeerden dat altijd tegen te houden. En het is hen gelukt, ze weet waarschijnlijk niet eens dat ze een nichtje heeft.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Als ik uiteindelijk thuis kom komt Mae al naar me toe gelopen. Meteen pak ik haar op en houdt haar in de lucht ‘Hai liefje, was het vandaag gezellig met de oppas?’
‘Jaaa, weel gezallig.’ zegt ze in haar beste Nederlands.
‘Waa is dada?’ vraagt ze dan. Ik slik en besluit Mae neer te zetten en de oppas te betalen. Maar hoe ga ik dit volhouden, liegen tegen mijn kind over haar vader? Dat hoor je toch niet te doen als moeder?
-~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~ -~
Sorry, sorry, dat deze up zo lang duurde. Ik moest best veel doen voor school de afgelopen weken en ik kon nauwelijks gewoon simsen door bugs enzo. Die bugs zijn nog steeds niet allemaal opgelost en daarom is het vaak heel irritanten om te simsen als je spel vaak vast loopt. Ik ga dan meestal maar sims maken en screens maken want daar heb ik geen snel spel voor nodig. Ik ga vandaag weer simmen dus ik hoop dat ik weer genoeg foto's kan maken voor de volgende up, die hopelijk volgende week komt.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 5 Things get worse ~ 29/3/2012

Hoofdstuk 6: Achter de wolken schijnt de zon
Afbeelding
Dylan en ik, op het strand. Zonder zorgen en met een goede relatie. Daar gaan mijn dagdromen vooral over. Jammer genoeg zijn dit alleen maar dromen en is dit niet de realiteit. In de realiteit ben ik nog steeds boos op hem dat hij mij heeft voorgelogen. Ik kwam zijn ex-vriendin laatst ook tegen, met een schattig jongetje op mijn armen. Ik kon haar niet de schuld geven van dat hij, tegen mij heeft gelogen. Ze was zo vriendelijk, zo gezellig. Na die dag hebben we vaker met elkaar afgesproken. En nu? Nu zijn we vriendinnen .
Afbeelding
Ik besluit maar met Mae de deur uit te gaan, in mijn huis denk ik te veel na over hem. Als ik met haar aan het wandelen ben kijkt ze haar ogen uit. Ze probeert de vlindertjes te vangen en zij heeft ontzettend veel plezier. De vraag waar haar vader is blijf ik horen, en die vraag blijf ik moeilijk vinden. Wat moet ik zeggen? ‘Ik wil niet meer dat je vader jouw ziet?’ Ooit, ooit zou ze de waarheid te horen krijgen. Maar de vraag is wie haar dat gaat vertellen. Ik weet dat het het beste is als ik haar de waarheid vertel, maar iets houdt me tegen. Iets zegt me dat niet te doen.
Afbeelding
Als we in het parkje zijn zie ik een vrouw zitten. Die bruine lokken, die ken ik. Die houding, die ken ik. Zou ze…? Nee, dat kan ze niet zijn, ze kan niet mijn zus zijn. Maar, ze lijkt er zoveel op. Stilletjes loop ik naar elkaar toe, nog steeds de kinderwagen aan het duwen. Als ik dichterbij ben zet ik de kinderwagen stil en laat Mae erin zitten. ‘Sst’ zeg ik. Ze snapt wat ik bedoeld en houdt op met praten.
Afbeelding
Ik loop dichter naar de vrouw toe, totdat ik op één meter afstand blijf staan. ‘Deena?’ fluister ik bijna onhoorbaar. ‘Deena?’ zeg ik nu wat harder. Dan kijkt ze om. Eerst kijkt ze verdrietig maar als ze me herkend zie ik haar verbaasde blik.
‘Alize? Ben jij dat?’ zegt ze. En dan staat ze op, klaar om me in haar armen te sluiten.
Afbeelding
‘Alize, ik heb je zo gemist! Waarom liet je nou niks meer van je horen. Ik ben toch je zus, en ik hoop ook nog je beste vriendin!’ grapt ze.
‘Sorry, ik mocht geen contact meer met je hebben.’ Ze kijkt verbaasd. ‘Dat mocht niet meer van onze ouders Deena.'
'Is er nog meer wat ik moet weten?' vraagt ze.
'Heel veel. Maar ik zal je alles vertellen.'
Afbeelding
Ze kijkt richting Mae. ‘Dat meisje, is dat jouw dochter? Mijn nichtje?’ vraagt ze.
‘Ja, er is heel veel gebeurd, te veel als je het mij vraagt.’ zeg ik op een grappige toon die verdrietig en depressief overkomt.
‘Is Dylan de vader en zijn jullie nog samen?’ vraagt ze op een bezorgde toon.
Afbeelding
Nee, alles ging verkeerd en gaat verkeerd.’ zeg ik en ik vertel haar alles wat er is gebeurd.
‘Alize toch. Ik zal er voor je zijn, vanaf nu zal ik er voor altijd voor je zijn.’ zegt ze en ze begint mij te troosten. En ik wist, dat hoorde ik aan haar toon, dat ze alles wat ze zei gemeend was.

------------------------
Sorry dat deze up zo lang duurde!! Ik wilde wat vooruit werken met foto's maken maar ik had wat problemen voor sommige foto's, sims deed niet wat ik wilde dus dat was erg vervelend.
De foto's voor de volgende (laatste) up zijn gemaakt, de foto voor de epiloog moet ik nog maken. Ik hoop mijn dagboek dit weekend nog af te ronden maar het kan zijn dat ik pas volgend weekend mijn dagboek afrond. Ik weet niet precies hoe druk ik ben met school enzo XD
Ik hoop dat jullie de up leuk vonden :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie