Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Scars ~ Epiloog ~ 15-4

Scars
Afbeelding
Vele littekens had het verleden me gegeven, niet die iemand van buiten zag, maar die van binnen zaten. Veel mensen had ik vertrouwd en zij hadden me laten vallen, keer op keer. Ik bleef maar geloven dat het dit keer anders zou zijn, dat die mensen wel te vertrouwen waren. Maar toch werd ik keer op keer weer teleurgesteld.
Mijn littekens bestonden uit heel veel dingen, maar vooral verdriet. En hoe lief dit meisje in mijn armen ook was, zij was ook een litteken.


Alize is een vrouw die vele tegenslagen in haar leven heeft gehad. Ze is nu naar Sunset Valley verhuisd in de hoop daar een beter leven te krijgen en in rust met haar dochtertje te leven. Maar zal ze het verleden met rust kunnen laten? En belangrijker, zal het verleden haar met rust kunnen laten?

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Epiloog

Laatst gewijzigd door Loungefan op di 17 apr 2012, 20:04, 12 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Scars ~ proloog 1/3/2012

Lijkt me erg leuk! Ik ben benieuwd :D

v Dat is niet erg, bij mijn eigen verhalen komt dat ook vaak (:

Laatst gewijzigd door Luna op do 01 mar 2012, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ proloog 1/3/2012

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Eindelijk ben ik bij mijn nieuwe huis samen met mijn dochtertje Mae. Ze is heel lief en ze is mijn troost, maar ik zal nooit de moeder voor haar zijn die ze verdient. Ze zal nooit de vader krijgen die ze verdient en ze zal nooit de familie krijgen die ze verdient. Mijn ouders hebben mij uit huis gezet toen ik hun vertelde dat ik zwanger was. Die dag zal ik nooit vergeten, hoe mijn vader me uitschold en hoe mijn moeder daar in tranen zat.
Afbeelding
Een tijdje kon ik bij mijn vriend logeren, hij is de vader van Mae. Ik was gelukkig, maar toen ik zeven maanden zwanger was ging hij vreemd. Weer iemand die niet te vertrouwen was, weer een litteken. Ik maakte het uit en hij liet weten dat hij niks met zijn dochter te maken wilde hebben. Ik kon nergens meer naartoe. Mijn vriendinnen hadden me laten vallen, mijn ouders en ook de rest van mijn familie. Ik overnachtte in allemaal goedkope hotels en uiteindelijk kon ik dit huisje kopen. Het was niet groot, maar ik had eindelijk onderdak.
Afbeelding
Ik zet Mae op de grond en ze kruipt meteen naar het poppenhuis toe om daarmee te spelen. Ik ga ernaast zitten. Ik vind het zo mooi om te zien hoe ze zo rustig met haar poppen speelt. Ze maakt zich nergens zorgen over, nu nog niet. Later zal dit anders worden, moeilijker worden. Hoewel ik hier nog niet over na wil denken doe ik dat toch. Ooit zal ik haar de waarheid moeten vertellen, over alles. En dat zal moeilijk worden, niet alleen voor haar maar ook voor mij.
Afbeelding
Ik ben nog maar 24. Op die leeftijd hoor je volop van het leven te genieten, genieten van dat je jong bent, de liefde vinden. En daarna, daarna pas ga je aan kinderen krijgen denken. Ik wil zo graag opnieuw de liefde vinden maar wie wil nou iemand met een kind? Niemand. Dan begint Mae te huilen, ik til haar meteen op en geef haar een knuffel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Korte up, I know maar dit is meer een inleiding over wat er allemaal is gebeurd. De volgende up zal een stuk langer zijn. Hoop dat jullie het een "leuke" up vonden XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 03 mar 2012, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 1 ~ 2/3/2012

^ dankje, dit wordt ook best wel een dramatisch verhaal XD
foto's voor hoofdstuk 2 zijn gemaakt, ben nu bezig met hoofdstuk 3, weet alleen nog niet precies hoe dat hoofdstuk gaat lopen enzo :)
V dankje, ik zal de spelling even aanpassen, moet de volgende keer mijn hoofdstukken wat beter nalezen om naar fouten te kijken

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 03 mar 2012, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Scars ~ hoofdstuk 1 ~ 2/3/2012

Auchh, wat spelling c.q. grammaticale fouten: '.... nooit de moeder hebben die ze verdient', omdat het tegenwoordige tijd is (stam + t)
Sorry, dat ik het zeg, het is nl. jammer als daar de aandacht naar uitgaat en niet naar de inhoud.
En ja, v.w.b. de inhoud: het is nog een beetje vroeg om daar al iets over te zeggen. Voorlopig zal ik het in ieder geval volgen, ben benieuwd.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ hoofdstuk 1 ~ 2/3/2012

Mededeling
Een vraag aan jullie, zal ik elke keer als ik een hoofdstuk af heb hem plaatsen of een vast tijdstip of vaste tijdstippen per week. Want volgende week is er weinig kans dat ik een up plaats dus kan ik ook de volgende up voor volgende week bewaren, ik hoor graag wat jullie ervan vinden :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Scars ~ MEDEDELING ~ hoofdstuk 1 ~ 2/3/2012

Hoofdstuk 2: Het weerzien
Afbeelding
Nadat ik mijn bord heb afgewassen pak ik een foto-album uit de boekenkast en blader er wat door heen. Bij een bladzijde blijf ik langer kijken. Het zijn drie foto’s: twee van Dylan en één van ons twee. Ik hield zoveel van hem, ik kan het nog steeds niet bevatten dat hij vreemd is gegaan, gewoon met de eerste beste die hij tegen kwam. Het probleem was dat ik het niet eens aan zag komen. Ik had niet het gevoel dat onze relatie slecht was, ik hield teveel van hem en was te verliefd om dat te zien.
Afbeelding
Een traan loopt over mijn wang en ik leg het foto-album op de grond. Aan de ene kant zou ik hem dolgraag nog een keer willen spreken om alles uit te praten. En opnieuw met hem beginnen, met hem en Mae en een gelukkig gezin vormen. Maar aan de andere kant weet ik dat dit onmogelijk is, onmogelijk dat hij me terug wil. Ik vraag me af of hij nog een relatie heeft met degene met wie hij vreemd ging, ik hoop het niet, daar ben ik te jaloers voor.
Afbeelding
Het is al best laat en eigenlijk hoort Mae al in haar wiegje te liggen. Ik pak haar op uit de schommelstoel en geef haar een knuffel. ‘Ma-ma, nie huile.’ zegt ze. Ze kan nog niet zo goed praten maar als ze een paar woordjes zegt smelt keer op keer mijn hart. Ze is dan nog schattiger. Ik reageer niet op wat ze zegt en geef haar alleen een kus op haar hoofd en zij drukt haar hoofdje weer tegen me aan. ‘Ma-ma lief.’ zegt ze dan. ‘Jij ook.’ fluister ik in haar oor.
Afbeelding
Als ik Mae in haar bedje heb gelegd ga ik douchen en daarna ga ik op mijn bed liggen. Mijn eerste dag in dit nieuwe huisje was goed verlopen, al zeg ik het zelf. Morgen zou ik dit dorp eens rond gaan kijken, hopelijk woonden hier aardige mensen die mij eindelijk zouden accepteren. Ook al had ik nauwelijks vertrouwen meer in mensen bleef ik de hoop houden dat het ooit een keer goed zou komen. En terwijl ik na aan het denken was viel ik in een onrustige slaap.
Afbeelding
Als ik de volgende morgen wakker word besef ik me eerst niet goed dat dit mijn eerste nacht was in mijn nieuwe huis. Ik kijk om me heen en laat de omgeving op me inwerken. Dan weet ik waar ik ben, in mijn slaapkamer, in mijn nieuwe huis. Ik loop naar Mae’s kamer en kleed haar aan en geef haar een flesje. Zelf pak ik de restjes van mijn salade die ik gisteren heb gemaakt. Daarna bel ik een oppas want ik wil vanmorgen even naar de boekenwinkel om een paar boeken te kopen.
Afbeelding
Ik kleed me snel aan en doe wat make-up op, vooral een extra laag foundation om mijn wallen te bedekken. Ik haal al mijn make-up eraf en breng weer een nieuwe laag aan. Dan gaat de bel, dat moet de oppas zijn. Ik doe de deur open en vertel haar waar alles ligt, wat ze moet doen en al dat soort dingen. Snel geef ik Mae nog een kus op haar hoofd die alweer heel druk bezig is met het maken van deuntjes op haar xylofoon. Dan loop ik de deur uit, start mijn auto en rijd naar de boekenwinkel.
Afbeelding
Bij de boekenwinkel hadden ze veel leuke boeken. Bij de tweedehands afdeling kocht ik meteen wat boeken. Als ik de winkel uitloop hoor ik een bekende stem achter me ‘Ally’ zegt hij. Ik draai me niet om, op deze stem heb ik lang gewacht om hem te horen. Deze stem wilde ik altijd horen maar nu, net als ik opnieuw wilde beginnen, kwam het aan als een kwelling. Toch draaide een bepaalde kracht me om, ik keek recht in zijn ogen en ik moest moeite doen om niet te gaan huilen…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was hoofdstuk 2, gelukkig alweer een stuk langer dan het 1e hoofdstuk. Het volgende hoofdstuk is weer wat dramatischer en die heb ik al bijna af. Bedankt voor jullie reacties en tips, dat is echt de beste motivatie die ik kan hebben. Ally is btw gewoon een bijnaam voor Alize.
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk ‘leuk’ vonden :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie