Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hoe vonden jullie dit dagboek?

Jammer dat het stopt! :(
5
50%
Ik vond 't erg leuk :D
2
20%
Het was niet mijn stijl :P
3
30%
Totaal aantal stemmen: 10

96 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: 5G ~ The Girl Next Door ~ KORTE STOP! pg. 7 :)

Afbeelding
Seizoen twee: Leven, liefde en leren!

Het leven van Noëlle en Ryan stond een tijd op pauze, maar het koppel komt terug.
Dit seizoen staat in het teken van het leven, de liefde en het leren. Hoe zal het leven uitpakken voor hen? Met kleine Tim in de familie staat het leven al op z'n kop, met de goede en slechte tijden. De poepluiers, de knuffels en de verjaardagen, maar hoe zal de liefde nu uitpakken? Zal moedertje natuur nog een cadeau leveren? Of zit het toch anders? Noëlle en Ryan nog altijd het koppel dat ze waren, 'madly' in love zei Seth nog, de vader van Noëlle, Adriënne, de zus van Noëlle heeft nog steeds 'verkering' met haar vriend, en Helene woont nog altijd bij haar vader, maar zoekt nu ook rustig naar een nieuwe relatie.

Zal het leven uitpakken hoe het moet? Of zal het toch anders zijn?
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Seizoen twee! *ANNOUNCEMENT*

Hoofdstuk 8 - Romantische nachten zijn toch het best.

Afbeelding

Jullie kennen mij hopelijk nog! Ik ben Noëlle.
Jullie hebben een lange tijd in mijn leven gezeten, van het begin tot het eind. Want jullie castten eerst bij mijn moeder, Aimee. Jammer genoeg is Aimee twee jaar geleden overleden, onze familie voelt de pijn nog. Vooral papa, Seth is nog helemaal treurig. Het is ook niet niks. Hij leeft nu met Helene, zonder Aimee is het heel moeilijk voor paps. Seth was verliefd tot het eind. En dat doet pijn. Aimee was een powerwoman, en dat vergeet niemand. Maar goed, ik ben terug. Ik ben in die tijd dat jullie er niet waren naar de kapper geweest, ik heb een paar reisjes gemaakt met Ryan, Tim is bijna jarig.. Een boel!

Afbeelding

Gisteren was helemaal wow, Ryan had me mee uit eten genomen. En niet zomaar uit eten, nee! Naar 'Les diners romantiques', het beste restaurant voor koppels. Je krijg een paar wijntjes voorgeschoteld aan de wijnbar, en dan krijg je een koppelgerecht, wij hadden een croutonsalade met sushi, het is een aparte combinatie, maar lekker was het wel! Toen zijn we gelijk naar huis gegaan, Adriënne, mijn zus, ging weer naar huis van een avondje babysitten. Tim lag te slapen.. En blijkbaar nam Ryan dan een grote kans!

Afbeelding

Ryan vroeg of ik me alvast ging omkleden omdat we gingen 'slapen' zogenaamd, hij kwam later terug.
En toen Ryan kwam, jeetje.. Hij zag er zo magnifiek uit, stralend en.. en.. sexy! En dat is een lange tijd niet hier geweest, puur omdat Tim nooit sliep. Het was een magische nacht.. En ik wist nooit dat onder de lakens van ons bed een groen laken zat..!

~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

Ik heb een mededeling. Het is je misschien opgevallen dat '5G' uit de naam is van het dagboek.
Dat klopt, ik heb besloten om dit mijn laatste generatie te maken. Het is superleuk om dit te doen, en er is ook niks mis met het spel. Maar mijn grootste angst is gewoon dat ik later niet meer aan updaten kom omdat dit jaar mijn belangrijkste jaar van school start. Zeker, ik kan dit dagboek wel tot leven houden. Maar ten eerste krijgen jullie kleine updates zoals deze en kan ik net maar één keer in de week updaten. Tenslotte, ik ben een persoon die ook nog eens van uitbreiding tot uitbreiding leeft. Zodra er een nieuwe uitbreiding aangekondigd is kan ik bijna geen Sims meer spelen tot ik die uitbreiding heb. Ik zal wel proberen nog een paar hoofdstukken te maken voordat ik stop. Maar in de toekomst zal ik zeker een nieuw dagboek starten!
Afbeelding
deoha
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 20:51

Re: The Girl Next Door ~ Hoofdstuk 8! 14/8

Ik ben uiterst blij dat het opnieuw gestart is.
Ik heb natuurlijk respect dat school voor gaat.
Maar doe mij en al u lezers een plezier, de update's die u plaatst maak ze zo goed dat we ze niet vergeten.
Al denk ik dat dat voor u niet erg moeilijk zal zijn. Ik heb ook u familie Keaton gevolgd.
Ik moet zeggen dat ik er nu wel wat meer "respect" voor heb gekregen. De familie Keaton vond ik zowat
een mindere familie in het spel. Maar door u hebben ze die mindere verloren.

Shevens, doe zo verder ook al zijn het kleine update's ik blijf volgen, en doe het goed op school.
Veel succes

Met Beleefde Groet
Deoha
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Fin.

Hoofdstuk 9 - 'The End'
Afbeelding

Noëlle was naar het strand gegaan, het was zulk lekker weer, hoe het water rustig bewoog, héén en weer... Noëlle vond het prachtig hoe het water bewoog. Vandaag had ze ook weer een geweldige conversatie gehad met Cat, haar beste vriendin. De dag ging eigenlijk best goed. Maar iets vond Noëlle vreemd, het voelde anders. Tot oppeens haar telefoon rinkelde.

Afbeelding

"Hallo, met Noëlle Monroe?" zei Noëlle. "Goedenavond mevrouw Noëlle, ik moet u helaas wat meededelen. Vanmorgen is heer Monroe, uw vader opgenomen in het ziekenhuis met ernstige hartklachten. En een uur geleden is hij overleden. We hebben rustig alle vrienden en familieleden gebeld. En omdat uw achternaam ergens onderaan de lijst staat hebben wij u nu pas kunnen bellen. Gecondoleerd mevrouw, het spijt me voor uw verlies." en het onbekende nummer hing op. Er gingen een heleboel woorden door Noëlle's hoofd heen. Maar het eerste wat ze was rennen, rennen naar huis. Maar Ryan had gezegd dat hij met Tim op pad ging. Lekker een wandelingetje maken met de kinderwagen.

Afbeelding

Toen Noëlle eindelijk aankwam zag ze dat Ryan er nog niet was. Ze zocht voor hen, maar vond niemand. Ze stopte in de woonkamer. Ze zat de heletijd stil, het leek wel een uur te duren, maar het waren maar vijf minuten. Noëlle pakte een foto. De trouwfoto van Aimee en Seth, Noëlle pakte haar hand en wreef over de hoofden van Seth en Aimee en begon te huilen.

Afbeelding

Oppeens stond ze op en ging en zakte ze door haar knieën op de grond, tot ze ging liggen.
Huilen en huilen, niets meer. "Waarom ik?", "Waarom mijn familie!?" dacht Noëlle, het was als een mes in haar ribben. Tot ze begon te schreeuwen, niemand was thuis. "NOU? IS ER DAN WEL EEN GOD?" "IS ER DAN WEL HOOP!?" en zo ging ze door tot ze in slaap viel.

Afbeelding

Oppeens lag ze op de grond in een witte kamer, Seth stond daar. Lachen naar Noëlle. Alles was wit, de kamer, de kleding. Behalve het rode haar van Noëlle. Noëlle stond op. "Ik heb op je gewacht." zei Seth lachend, "Neem mijn hand." zei Seth zacht, Noëlle deed wat hij zei. Seth zei zacht dat hij van Noëlle hield. "Ik hou ook van jou." zei Noëlle. En oppeens begon er iets vreemds.

Afbeelding

Heel langzaam gleed Noëlle weg van Seth, "PAP!?", "PAPA!?" riep Noëlle, maar hij bleef daar. Oppeens vaagde Seth weg uit Noëlle's zicht. Noëlle kon niet meer in haar droom bewegen, haar lichaam volgde zijn eigen leven. Oppeens ging Noëlle liggen. Ze sloot haar ogen, en begon te huilen. Oppeens werd ze wakker.

Afbeelding

Ryan had Noëlle naar boven gebracht en op bed gelegd, hij had een kaartje op het nachtkastje gelegd. "Ik ben even broodjes halen bij de bakker." maar die zag Noëlle niet. Ze lag wel zeker een kwartier op het bed. Tot ze oppeens opstond.

Afbeelding

Noëlle liep naar de badkamer. Ze zei niks, ze dacht niks. Ze waste haar handen, poetste haar tanden. En kamde haar haar. Oppeens liep ze naar het medicijnenkastje, daar pakte ze een potje pillen uit het kastje. In het Simlish stond er "Slaappillen", ze opende het doosje, en ze pakte er precies 10. Ze stopte ze allemaal gelijk in haar mond.

Afbeelding

Het beeld werd geleidelijk vager, toen het gewoon op het vaagst was werd het donkerder.
Noëlle knipperde met haar ogen, tot er geen eind aan kwam, en oppeens sloot ze haar ogen.
Ze lag daar voor 5 minuten, en toen kwam er geen beweging meer. Geen ademhaling. Geen hartklopping, Noëlle was dood.

Afbeelding

Noëlle is met een traan op haar wang overleden, na een uur kwam Ryan de kamer binnen. Hij zette Tim neer en liep op Noëlle af, hij probeerde een mond op mond beademing, maar niks werkte. Hij vond een briefje.

"Lieve schat,

Als je dit leest, zal ik waarschijnlijk ergens anders zijn.
Het is een veel te pittige wereld voor mij, mijn vader is overleden, en mijn moeder, ik had jullie nog.
Maar er speelde nog meer, ik had het niet makkelijk. Lieve schat, wees alsjeblieft niet boos. Ik kom jullie ooit nog eens tegen, en tot dan. Het beste.

Lieve groetjes,
Je ex-vrouw."

En zo eindigde het verhaal van Noëlle Monroe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ ALLERLAATSTE UPDATE! 17/8

Ik denk dat ik ga vragen om dit dagboek te verplaatsen naar de dagboeken die klaar zijn.
Jammer dat er geen reacties zijn gekomen xD! Blijkbaar heb ik jullie allemaal de mond gesnoerd :3

Maar goed, ik zal denk ik wanneer Bovennatuurlijk uit is een nieuw dagboek beginnen :D
Ik heb een poll erbij gezet dus gauw stemmen! :D
Afbeelding
deoha
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 20:51

Re: The Girl Next Door ~ ALLERLAATSTE UPDATE! 17/8

Beste Shevens,
Het eerste wat ik vandaag op simsnieuws deed was kijken naar u dagboek. (Kom net terug van reis naar Egypte) Het verbaasde me dat het afgelopen is.
Ik vind het heel erg jammer, en vooral dat ze dood is. Maar ik zal moeten wachten op uw nieuw dagboek.
Mooie laatste update.

Met beleefde groet
Deoha
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ ALLERLAATSTE UPDATE! 17/8

deoha schreef:Beste Shevens,
Het eerste wat ik vandaag op simsnieuws deed was kijken naar u dagboek. (Kom net terug van reis naar Egypte) Het verbaasde me dat het afgelopen is.
Ik vind het heel erg jammer, en vooral dat ze dood is. Maar ik zal moeten wachten op uw nieuw dagboek.
Mooie laatste update.

Met beleefde groet
Deoha
Niet getreurd! De proloog voor het volgende dagboek is al klaar! :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie