Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hoe vonden jullie dit dagboek?

Jammer dat het stopt! :(
5
50%
Ik vond 't erg leuk :D
2
20%
Het was niet mijn stijl :P
3
30%
Totaal aantal stemmen: 10

96 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 2

Hoofdstuk 2: Een nieuw vooruitzicht

Afbeelding

Na alweer 2 maanden in Bridgeport te zitten vertrok iedere beroemdheid naar Starlight Shores.
Een nieuwe hippe stad voor grote beroemdheden en rijzende sterren.
En Aimee was natuurlijk van de partij, Ze verhuizde voor een nieuwe Carrière, zangeres.

Toen Aimee aankwam stond ze helemaal paf, 'Wauw wat een mooie stad!' Zei Aimee.
Bridgeport lijkt vergeleken met dit niks!

Afbeelding

Toen Aimee begon als nieuwe zangeres wist ze het meteen, het stond haar gelijk aan.
Ze is hier thuis, en dat voelt ze, ze kan niet wachten op haar éérste performance!

Afbeelding

Eerst natuurlijk wel optreden voor fooi zodat ik wat decoratie kan kopen voor als ik op het podium ga, dit wordt geweldig!
"Vanavond is de grote dag" dacht Aimee, ik ga voor het eerst optreden.
Nog even een schietgebedje en het doek gaat op!

Afbeelding

Na reactie als "Wow!" en "Mijn hemel!" vond ze het goed, dit is haar toekomst en dit zal ook zo blijven.
Niks laat mij van de weg geraken!
Laat ik maar beginnen met het sparen voor ________.

À Suivre

_________________________________________________________________________________________________________

Hoofdstukken:

1. Introduceren
2. Een nieuw vooruitzicht
3. Love is in the air
4. Een wolk van baby's
5. Opgroeien gaat in stappen

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 11 mar 2012, 17:00, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 2

Hoofdstuk 3: Love is in the air

Afbeelding

Na alweer een top performance gaat het alleen maar beter, ze is zo enthousiast dat ze wil gaan zorgen voor vaste optredens, maar voor nu gaat Aimee maar gewoon nog even uitrusten van die geweldige dag en Aimee gaat naar huis.

Afbeelding

Net wanneer Novi Aimee ziet, rent Novi naar buiten om haar baasje te begroeten, Novi is helemaal blij om uit dat asiel te zijn, Novi ziet dat Aimee moe is en gaat samen met haar slapen op bed, Aimee droomt een hele nacht lang van haar top performance.

Afbeelding

De volgende dag denkt Aimee: "Het is tijd voor een groter huis".
Ze heeft genoeg geld dus denkt Aimee: "Waarom niet?".
En ze verhuist naar een klaar huis en richt het nu al in.
Novi is al helemaal gewend aan haar Speelhuis en mooi appartement vergeleken met andere katten is zij best makkelijk in verhuizen.

Afbeelding (dit kan iemands sim zijn van Simsnieuws, was een SimPort ;D! )

"NU! Een performance van de topzanger!" Aimee denkt: "Daar zal en moet ik heen!".
Na die performance is Aimee vastberaden: "Zo groot word ik ook!".
Aimee gaat rustig naar huis voor haar eerste nacht in haar nieuwe huis, wel wat wennen, een nieuw en groter huis!

Afbeelding

De dag dat Aimee naar het park liep zag ze deze man, ze voelt zich aangetrokken.
Aimee krijgt kriebels in haar buik en wordt opeens verliefd, ze stapt af op de man en ziet al gauw dat de man haar ook super leuk vindt.
Van geklets en gelach komt er al gauw een afspraakje, mooi thuis aangezien in het openbaar komt er nog wel eens paparazzi.

Afbeelding

In de avond is het zeker, ze zijn verliefd, dit is gewoon puur liefde.
Na deze kus hebben ze besloten om door te gaan als een koppel.
Hopelijk wordt dit nog wel eens wat!

À Suivre


_________________________________________________________________________________________________________

Hoofdstukken:

1. Introduceren
2. Een nieuw vooruitzicht
3. Love is in the air
4. Een wolk van baby's
5. Opgroeien gaat in stappen

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 11 mar 2012, 17:00, 5 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice NIEUWE UPDATES! Pg. 3

Hoofdstuk 4: Een wolk van baby's

Afbeelding

Na een nacht logeren zijn de twee lovebirds nog steeds samen.
En voor Aimee is dat een goed teken aangezien zij heel verliefd is, en blijkbaar ook haar nieuwe vriend.
Het is al een maand geleden maar nog zijn de twee samen.
En hé, liefde kan niet te snel gaan.

Afbeelding

Aimee gaat naar bed maar toch is er iets, ze voelt zich heel aangetrokken tot haar vriendje.
En plots, gebeurd het, ze doen 'het'.
De dag daarna voelt Aimee zich niet goed.
En heel kort daarna moet ze overgeven.
Aimee werd plots heel blij en vertelde dat ze zwanger was.
En of de 2 heel gelukkig waren!

Afbeelding

Op dat moment zei haar vriend 'Aangezien ik dit al eerder plande kan ik dit beter nu doen, Aimee wil jij met mij trouwen?'
En de tranen kwamen in Aimee's ogen en zei zonder erover na te denken 'Ja! Natuurlijk wil ik dat!'

~1 Maand Later~
Het is de grote dag, de spanning brak aan en daar stonden ze voor het altaar.

Afbeelding

Na al het gepraat van geloftes tot beloftes deden ze elkaar de ringen om en wisten ze nu dat ze getrouwd waren, hoe gelukkig Aimee was des te gelukkig haar man was.
Die avond wou Aimee haar gewone kleren aantrekken tot ze oppeens voelde, dit past niet.
Haar buik is groter geworden, dus pakte Aimee maar gewone stretch kleren die gewoon pasten.

Afbeelding

Van die tijd is het alleen nog maar een grotere en grotere buik geworden.
Aimee kon niet uitdrukken hoe blij zij was, maar wat zij niet wist was dat zij niet één kind kreeg.
niet twee, maar drie!

~ 8 Maanden Later ~

Afbeelding

In de avond kreeg Aimee plots een hevige kramp.
Haar man bracht haar naar het ziekenhuis en de bevalling was begonnen.
Na 6 uur in het ziekenhuis kon Aimee gaan persen.
Het eerste babytje kwam tevoorschijn maar nog had ze kramp.
Het werd een drieling, Noëlle, Adriënne en Helene waren geboren, 3 meisjes.
En het koppel was vreselijk gelukkig.

À Suivre

Hoofdstukken:

1. Introduceren
2. Een nieuw vooruitzicht
3. Love is in the air
4.Een wolk van baby's
5. Opgroeien gaat in stappen

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 11 mar 2012, 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 4!

Afbeelding
Hier volgt een mededeling, Ik ben begonnen met een challenge wat op dit dagboek slaat, een nieuw huis voor Aimee aangezien ze ook een drieling in 1x heeft gekregen!
En een huis met overal Wiegjes is niet echt handig, hopelijk kunnen jullie meedoen! :D
Afbeelding
The Girl Next Door Challenge.
Ze zullen nu in een tijdelijk huis zitten!
Dit huis:

Afbeelding
(Dit is een tijdelijk huis wat van MTS komt)
Afbeelding
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 4!

Shevens schreef:
Laurél schreef:Ik ga proberen om je te helpen want ik heb ook net een drieling gekregen, en er zijn nog kinderen op komst dus... ik ga proberen om mee te doen xD
Haha, Ja... Het zijn wel mooie kindjes geworden! :D :klap

Achja de vader en moeder waren gewone sim en ik heb 3 vampier kindjes, zijn ook hier mooie kindjes geworden xD
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 4!

Hoofdstuk 5: Opgroeien gaat in stappen.

Afbeelding

Het is alweer een tijdje verder, de kinderen zijn al wat groter geworden en een stuk schattiger.
Aimée heeft weer gauw een optreden voor de boeg, maar ook niet zomaar een optreden, het is in het stadion, nog nooit was Aimée zo zenuwachtig.

Afbeelding

"Het is tijd Aimée" riep de uitbater, en Aimée ging met een kloppend hart op het podium.
Op het eerste moment dacht ze dat ze afging, maar één minuut daarna ging het dak eraf!
Aimée heeft niet zomaar een optreden gegeven, ze wordt nu door het hele land herkent!
Aimée heeft het toch gemaakt voor een 26-jarige, zij is nu de ster!

Afbeelding

Om te proberen wou Aimée een andere haarkleur, en welke haarkleur duidt een sterke vrouw aan?
Rood!, rood is de kleur waar zij zich mee uit, waar zij mee laat zien dat zij het gemaakt heeft zonder enkele poes pas, deze vrouw is een en al glorie, "Geweldig!", "Super!" en "Sexy!" waren de reacties van de stedelingen, Aimée heeft een grote toekomst voor haar neus, dit is om te vieren.
Ze heeft zojuist een architect ingehuurd (De deelnemers van de challenge) om een mooi huis te bouwen, maar tijdelijk heeft ze een mooi huisje.

Afbeelding

Dit is Aimée's tijdelijk huis, en het is een prachtig stulpje, maar ze houd eerder van modern, en wat zij wil krijgt ze!, ze heeft aanzien door de stad, en iedereen vindt het gewoon gegund.
En het is niet zomaar een beroemdheid, het is een beroemdheid met een hart, een hart van goud.

Afbeelding

Dit is Woefie, de nieuwe aanwinst van het huishouden Monroe, Aimée heeft dit hondje geadopteerd omdat het een zwerfhond was en als dierenvriend kan zij het niet aan om dit hondje in de kou te laten staan, en omdat Novi al een oudere kat is maakt Woefie het minder moeilijk voor de kinderen om Novi straks kwijt te raken.

Afbeelding

Het was weer een mooie dag in huize Monroe, en iedereen slaapt weer.
zelfs de luie huiskat doet een oogje toe, morgen is de grote dag om te verhuizen naar het tijdelijk huis.

À Suivre

Hoofdstukken:

1. Introduceren
2. Een nieuw vooruitzicht
3. Love is in the air
4. Een wolk van baby's
5. Opgroeien gaat in stappen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 4!

Om even een tip te geven van de volgende poll, Jullie zullen kiezen welk huis er wordt gekozen waar Aimée in zal gaan leven, hopelijk helpt dat ;)!

Er komt even een stop voor het weekend, ik heb wel vrij veel geüpdated, al zie ik nog niet veel reacties :(, maar ik ga nu beginnen aan een huisje, sinds dat ook een hobby is wat ik doe!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: The Girl Next Door ~ Your Choice MEDEDELING PG. 4!

Heti s alweer bijna 1 week geleden, maar morgen zal de deadline zijn voor de huizen, hopelijk doen anderen mee.
EN mijn stem telt ook mee!

Nou, We wachten op Laurèl's huis en FranSor's huis :)!

Oké, er is een korte pauze.
Ik heb heel veel te doen deze week en meerdere weken ook.
Ik ben daarom ook vrij vaak offline op Simsnieuws.
Naja, ik zal zo snel mogelijk terug zijn!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie