Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

My way to hapiness Einde! 13/1/2012

Afbeelding
Emily’s leven is altijd goed geweest. Niet perfect, maar ze was gelukkig samen met haar ouders en haar broertje Jason. Maar heel haar leven veranderde toen haar ouders omkwamen bij een auto-ongeluk.

Dit is mijn eerste dagboek dus tips zijn erg welkom :)
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Hoofdstuk 6`
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8
Epiloog

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 14 jan 2012, 17:13, 29 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Midden in de nacht werd ik wakker. De laatste tijd had ik veel nachtmerries over toen de agenten aan de deur stonden om te vertellen dat mijn ouders waren overleden. Ik ben klaarwakker dus pak maar een kop koffie om wat energie te krijgen.
Afbeelding
Terwijl ik mijn kop koffie drink denk ik alweer na over mijn ouders. De dood van mijn ouders is al ruim 3 jaar geleden maar ik heb het nog steeds geen plaats kunnen geven. Waarom kon ik niet op mijn broer lijken? Hij heeft zijn verdriet een plaats gegeven en is verder gegaan met mijn leven, iets wat voor mij op dit moment onmogelijk lijkt.
Afbeelding
Na mijn kop koffie ging ik weer naar het graf van mijn ouders. Ik huilde veel om hen, ik mis ze verschrikkelijk. Jason zegt vaak dat we het graf van onze ouders niet in de tuin moeten hebben maar op de begraafplaats. Hij vindt dat ik te vaak om hen rouw en hij denkt dat dat minder wordt als ze op een begraafplaats liggen.
Afbeelding
Het werd al licht buiten en ik ging maar wafels maken voor mij en Jason. Tijdens dat ik het ontbijt aan het maken was kwam hij de kamer binnen. ‘Goede morgen, lekker geslapen Jason?’. ‘Ja hoor.’ Ik haalde de wafels uit de oven en ze roken nogal raar. Toen ik naar de wafels keek zag ik waarom ze zo roken, ze waren verbrand. Dan maar de herfstsalade van gisterenavond.
Afbeelding
In stilte eten we onze wafels op totdat Jason het gesprek start. ‘Emily, je moet echt meer onder de mensen komen. Nu speel je bijna de hele dag piano en huil je elke ochtend bij het graf van onze ouders. Ik weet dat je het moeilijk hebt, maar ik ben ook verder gegaan met mijn leven.’
Afbeelding
Ik dacht na over wat hij zei maar nog voordat ik kon antwoorden hoorden we de toeter van de schoolbus en hij vertrok naar school. Het enige wat er nog uit mijn mond kwam was ‘Doei’. Hij hoorde me al niet meer want hij liep de deur uit op weg naar de schoolbus. Ik wist dat hij gelijk had, dat ik door moest gaan met mijn leven, maar ik kon het niet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het eerste hoofdstuk, een beetje een introductie van haar leven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tips en reacties zijn erg welkom :D.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 1 online! 3/1/2012

Hoofdstuk 2
Afbeelding
De schoolbus rijdt weg en ik loop de woonkamer in, op weg naar mijn piano. Terwijl mijn vingers over de toetsen glijden denk ik na over wat Jason heeft gezegd. Ik moest veranderen, sterker worden. Niet alleen voor mij, maar ook voor hem. En er was nog iets waar ik vaak, misschien wel te vaak, over nadacht. We hadden een flinke erfenis van mijn ouders gekregen, maar ons geld begon op te raken. Ik zou geld moeten gaan verdienen.
Afbeelding
Ik loop de deur uit en neem een taxi naar de boekenwinkel. Ik houd ervan om boeken te lezen en misschien zou ik daar een parttime baan kunnen krijgen. De vrouw bij de kassa is erg aardig en laat me een sollicitatieformulier invullen, binnen één week zou ik antwoord krijgen. Ik koop ook meteen wat nieuwe boeken want al de boeken die we thuis hebben heb ik al minstens tien keer gelezen.
Afbeelding
Met een tevreden gevoel liep ik de boekenwinkel uit op weg naar de kapper. Mijn kapsel die ik nu had kon echt niet meer. Het was al 14.00 dus Jason kon elk moment thuis komen van school. Gelukkig had ik een briefje op de tafel gelegd dat ik even de deur uit was dus hij zou zich, hopelijk, geen zorgen maken. Het gebeurde nou eenmaal niet vaak dat ik de deur uitging, boodschappen doen weggelaten.
Vanuit Jason
Afbeelding
‘Em, ik ben thuis!’ riep ik toen ik thuis kwam van school. Geen reactie, vreemd normaal komt ze altijd naar me toe of hoor je het geluid van de piano. Dan valt mijn blik op een briefje op de tafel.
Jason,
Ik ben even de deur uit, zie je vanavond.

Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, misschien heeft ze eindelijk een keer naar mij geluisterd.
Weer vanuit Emily
Afbeelding
Ik loop het huis binnen met een glimlach voor mijn gezicht. Het voelde goed om weer een keer wat buitenshuis te doen en me onder de mensen te zijn. Jason is aan het douchen, dat weet ik omdat hij altijd zingt onder de douche. Mijn maag knort, ik heb honger en begin daarom meteen een lekkere maaltijd voor mij en Jason te maken.
Afbeelding
Tijdens dat ik eten aan het maken ben komt Jason binnen. ‘Em, ik ben trots op je. Ik ben zou blij dat je naar me hebt geluisterd.’. ‘Dat ben ik ook broertje, bedankt.’, en ik sla mijn armen om hen heen. Ik zou veranderen voor hem en voor mezelf. Het zou tijd kosten, het zou moeite kosten maar ik zou er heel veel voor terug krijgen.
AfbeeldingAfbeelding
Na het eten hielp ik Jason met zijn huiswerk en daarna ging ik met een erg tevreden gevoel naar bed.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was Hoofdstuk 2, heb al foto's voor heel veel hoofdstukken maar ik moet die wel nog allemaal schrijven.
Reacties, tips :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 2 + poll online! 5/1/2012

In dit hoofdstuk is er een tijdsprong van 2 maanden, Emily heeft haar leven weer opgepakt.
Hoofdstuk 3
Afbeelding
‘Jason, ik ben vanmiddag wat later thuis want ik ga in het park piano spelen om geld te verdienen.’ ‘Oké is goed, misschien kom ik na school nog wel even kijken.’.
We hoorden de toeter van de schoolbus dus Jason moest naar school ‘Doei Em, veel plezier vandaag!’‘Jij ook broertje.’.
Afbeelding
Nadat ik klaar was met eten stond er nog een hele berg afwas te wachten die ik eigenlijk niet kon laten staan tot vanavond. Dus nadat ik had afgewassen, had gedoucht, me had opgemaakt en een warme jas had gevonden, kon ik eindelijk naar het park om daar mijn geld te verdienen met mijn hobby, piano spelen.
Afbeelding
Best veel mensen kwamen naar mijn pianospel luisteren. Sommige mensen zeiden ook dingen naar me als ‘Jij kan echt goed piano spelen.’ of ‘Ga vooral zo door, op een dag zul je hiermee beroemd worden.’. Deze reacties maakten mij erg blij en stimuleerden me om hiermee door te gaan. Aan het eind van de middag, toen ik naar huis wilde gaan, kwam er een man naar me toe die vroeg of ik vanavond in het theater met een aantal andere pianisten wilde optreden. Ik kreeg er geld voor en het leek me super dus ik zei natuurlijk meteen ja.
Afbeelding
Toen ik het huis binnen liep zag ik dat Jason erg geconcentreerd met zijn huiswerk bezig was, hij merkte mijn aanwezigheid pas op toen ik op een stoel ging zitten. ‘Hoi.’ was dan ook het enige wat hij tegen mij zei. ‘Jason, mag ik heel even je aandacht? Een man vroeg aan mij of ik vanavond in het theater piano wil spelen, vind je het goed als ik de hele avond weg ben?’‘Ik ben bijna 16, dan kan ik heus wel een avond alleen thuis blijven hoor.’‘Oké, dan tot morgenochtend.’.
Afbeelding
De zenuwen gierden door mijn lijf toen ik het theater binnenliep. Ik was zo zenuwachtig dat ik niet eens merkte dat mijn grote idool, Tom Wordy, op hetzelfde moment uit het theater liep.
----------------------------------------------------------------------------------------------
In dit hoofdstuk gaat het weer goed met Emily maar de volgende hoofdstukken krijgt het verhaal een hele andere wending.
Reacties, tips?
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 3 + poll online! 6/1/2012

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Ik ben het eten voor vanavond klaar aan het maken, Jason’s vriendin eet vanavond mee en ik zal haar dan ook voor het eerst ontmoeten. Ze heet Peyton Suziki, is Japans en lijkt me volgens Jason’s verhalen erg aardig. Ik moet wel opschieten voor het eten want ik wil me ook nog verkleden, ik heb nu nog mijn kleding aan van het piano spelen in de kroeg.
Afbeelding
Toen ik andere kleren aan had gedaan en terug was in de keuken kwam Jason naar mij toe.
‘Emily, mag Peyton bij ons gaan wonen? Haar ouders mishandelen haar en ze moet naar een pleeggezin. Kan dit haar pleeggezin worden, dan hoeft ze niet naar vreemden.’.
‘Ik vind het goed maar ik wil eerst met haar ouders en de kinderbescherming bellen. Je weet zelf ook dat je niet zomaar iemand in huis kan nemen.’.
‘Bedankt Em, je bent echt de beste zus ter wereld.’
Afbeelding
Een week later kreeg ik een telefoontje van de kinderbescherming. Ze waren al langs geweest om te kijken of dit een goede omgeving is om in op te groeien. Er waren ook gesprekken gevoerd met haar ouders en met mij.
‘Hallo, met Emily Lewis.’ ‘….’ ‘Echt, dat is fantastisch!’ ‘…’ ‘Fijne dag nog.’ En ik hing op, snel ging ik naar Jason om het goede nieuws te vertellen.
Vanuit Jason
Afbeelding
Ik was door het dolle heen toen Emily me vertelde dat Peyton hier kon komen wonen. Ik belde haar natuurlijk ook meteen op en toen ze binnenkwam vloog ze in mijn armen, figuurlijk hè. Volgens mij stonden we zo wel een paar minuten totdat Emily zachtjes, maar toch duidelijk begon te kuchen. ‘Zullen we eens gaan eten?’, zei ze en Peyton en ik gingen meteen aan tafel.
Afbeelding
We waren gezellig met z’n allen aan het kletsen totdat Emily op een serieuzere toon begon te praten,
‘Natuurlijk zijn er voor jullie beiden we regels,’ begon ze haar zin ‘ik wil niet dat jullie bij elkaar op de kamer slapen. Een iemand slaapt in de woonkamer op een kampeerbed of slaapzak. Jullie mogen zelf beslissen wie waar slaapt en verder zijn er eigenlijk geen regels.’ ‘
Oké.’, zeiden we beiden in koor.
AfbeeldingAfbeelding
’s Avonds sliepen we keurig apart, Emily in mijn bed en ik in de slaapzak in de woonkamer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was alweer hoofdstuk 4, hierna komen er nog 4 hoofdstukken en dan kom ik. Ik was van plan om daarna nog door te gaan alleen door de weinige reacties ben ik niet erg gemotiveerd. Ik ben al bezig met een huis te bouwen voor een nieuw dagboek dat over een totaal ander onderwerp gaat en ik hoop daar meer reacties op te krijgen :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 4 online! 10/1/2012

Hoofdstuk 5
Afbeelding
Mijn leven ging geweldig, bijna perfect. Urenlang kon ik samen met Peyton muziek maken en Jason kon ook urenlang naar ons kijken. Ik ook veel gemeen met Peyton zoals onze liefde voor muziek en voor koffie. Beiden moesten we ’s morgens eerst onze doses cafeïne binnen hebben voordat we fatsoenlijk konden nadenken. Ze was een geweldige meid en paste perfect bij mijn broer, ik was er van overtuigd dat ze samen een heel gelukkig leven zouden hebben.
Afbeelding
Ook met mijn liefdesleven ging het erg goed. Na een tijdje te hebben gedatet had ik nu alweer een half jaar een vriend waarmee ik erg gelukkig was. Hij heet Lenny Shutter en maakt mijn leven helemaal compleet. Hij steunt me wanneer ik verdrietig ben, is romantisch, kan goed naar me luisteren, gaat vaak mee als ik in de kroeg piano speel, hij is gewoon perfect.
Afbeelding
We zijn vaak erg intiem met elkaar en dat vind ik helemaal niet erg hoewel ik me wel afvraag of we het wel elke keer veilig hebben gedaan. Niet dat ik het erg zo vinden als ik een kindje zou krijgen maar ik wil graag eerst met Lenny trouwen. Dan ben ik er zeker van dat mijn kindje bij ons samen een liefdevolle opvoeding zou krijgen en zou ik hem het gelukkigste kindje van de wereld maken.
Afbeelding
Maar mijn leven ging nog steeds zijn gangetje. Ik had geen baan maar verdiende genoeg met piano spelen in de kroeg. In een lounge wilde de uitsmijter mij jammer genoeg niet toe laten omdat ik niet beroemd genoeg was. Erg jammer want daar komen de mensen met het geld en die betekenis hebben in de muziekwereld. Maar Lenny, Jason en Peyton bleven me steeds maar overtuigen dat ik ooit zou doorbreken, als ik er maar in bleef geloven
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Korte update, maar de meeste screens die ik voor deze up had gemaakt pasten er niet bij en de volgende update zal heel snel komen omdat dat een foto-update is, de foto’s zeggen daar al meer dan genoeg. Ik heb een nieuwe poll online gezet met de vraag of jullie denken dat Emily met Lenny gelukkig gaat worden.
Reacties, tips :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 5 en 6 online! 11/1/2012

Hoofdstuk 7
Afbeelding
De laatste tijd voelde ik me erg misselijk en moest ik vaak overgeven. Lenny wilde graag dat ik naar een dokter ging maar ik had al mijn vermoedens over wat er met mij aan de hand zou zijn. Mijn symptomen zoals overgeven, misselijk, moe, veel eten en dat ik erg emotioneel was pasten wel erg goed bij een zwangerschap.
Afbeelding
Na nog een paar dagen in de zenuwen hebben gezeten kocht ik een zwangerschapstest in de supermarkt. En na een paar minuten wachten kon ik het resultaat aflezen, zwanger.
Afbeelding
Toen Lenny thuis kwam van de galerie waar hij zijn schilderijen verkoopt, hij is een schilder, kwam hij meteen naast me op de bank zitten. ‘Ik moet wat vertellen.’ zeiden we tegelijk.
‘Jij eerst.’ was mijn reactie.
‘Emily, ik hou heel veel van je maar gisteren in een dronken bui ben ik vreemd gegaan met de baas van de galerie. Het spijt me heel erg en ik zal ervoor zorgen dat ik het goedmaak en het zal nooit meer gebeuren.’
Ik was geschokt, boos en verdrietig tegelijk. Ik dacht dat hij de perfecte verloofde was, dat hij me altijd trouw zou zijn maar niets was minder waar. Hij had me bedrogen.
Afbeelding
Ik rende naar de deur, ik wilde weg hier, weg van hem. Ik hoorde voetstappen achter me en begon harder te rennen in de hoop dat ik hem voor zou zijn, dat ik hem niet meer hoefde te zien, de man van wie ik hield.
‘Emily, het spijt me. Ik snap dat je boos bent maar laat me het goedmaken.’
‘Dat had je moeten bedenken voordat je vreemd ging, nu is het al te laat. En het ergste is dat ik zwanger ben, van jou. Het kind zal niet opgroeien tussen twee ouders die gelukkig met elkaar zijn.’
‘Emily ik hou van je, en ik ga van ons kindje evenveel houden, luister toch naar me!’
‘Nee Lenny, je hebt je kans gehad. Ik wil dat je vanavond nog vertrekt en hier nooit meer komt.’ En nadat ik deze woorden had uitgesproken liep hij de deur uit.
Afbeelding
Tranen stroomden over mijn wangen, nog nooit had iemand me zo erg gekwetst. Mensen hadden me soms wel gekwetst maar nog nooit iemand van wie ik hield. Ik legden mijn handen op buik waar mijn kindje in groeide en zei: ‘Ik ga voor je zorgen en je zult heel gelukkig worden.’ Ik hield van het kleintje in mijn buik, nu al. Niemand zou hem of haar ooit van mij af kunnen nemen.
Afbeelding
Toen Jason thuis kwam van school, Peyton was bij een vriendin, zag hij meteen mijn betraande gezicht en hij vroeg natuurlijk meteen wat er was. Ik vertelde hem dat ik zwanger was en dat Lenny was vreemd gegaan. Ik had verwacht dat hij eerst Lenny helemaal maar verrot ging scheleden maar in plaats daarvan sloeg hij zijn armen om mij heen om mij te troosten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Morgen komt het laatste hoofdstuk online. Hierna ga ik beginnen met een nieuw dagboek waar ik al even mee bezig was. Ik hoop dat ik met dat dagboek meer reacties zal krijgen.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 7! 12/1/2012 + mededeling

Mededeling
Hierna wil ik graag een nieuw dagboek maken. Mijn vraag aan jullie is daarom: Zal ik een vervolg maken op dit dagboek of met iets heel nieuws komen.?
Als ik met een vervolg kom dan zal het over Jason en Peyton gaan. Zij zullen dan ook naar een andere stad verhuizen.
Als ik een nieuw dagboek begin zal het gaan over een meisje waarbij haar ouders alles beslissen. Over wat ze op een dag doet, wat ze wel en niet mag leren en het allerbelangrijkste: de liefde. Zij willen dat ze met een rijk iemand trouwt, iemand van dezelfde stand maar zij heeft hier hele andere ideeën over. Dit dagboek lijkt mij persoonlijk leuker omdat ik hierbij al een hele verhaallijn in mijn hoofd heb. Bij een vervolg op dit dagboek heb ik dat (nog) niet.

Edit: poll doet raar dus gewoon stemmen in het topic.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 7! 12/1/2012 + mededeling

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Tijdens mijn zwangerschap bleef ik nog steeds veel piano spelen. Peyton speelde dan ook vaak gitaar. Ik zou Peyton en Jason wel gaan missen. Over een half jaar werden ze 18 en zouden ze uit huis gaan en gaan trouwen. De baby zou dan 3 maanden zijn want ik was uitgerekend over 2 maanden. Ik had een week geleden nog een echo gehad en daaruit bleek dat ik een meisje zou krijgen. Ik hoop dat zij ook zo’n grote passie voor muziek zal hebben als ik.
Afbeelding
De baby trapte tegen mijn buik en ik legde er mijn hand op. Lenny had me nog vaak gebeld nadat ik hem het huis uit had gezet. Over dat hij me terug wilde en dat hij wel zijn kind wilde zien. Ik miste hem verschrikkelijk want ik hield heel veel van hem maar ik was bang om weer gekwetst te worden. Misschien kon ik het hem op een dag vergeven, maar die dag was niet vandaag, deze week of deze maand. Misschien zelfs niet dit jaar.
Afbeelding
Ik ging ook vaak zwemmen in het zwembad van onze tuin omdat ik zo nog een beetje in beweging kon blijven en dit was het enige wat ik nog kon doen. Peyton ging vaak met me mee zwemmen omdat ze zwemmen leuk vond en me in deze zwangerschap wilde steunen.
Afbeelding
En toen kwam de dag dat ik was uitgerekend. Ik was hartstikke zenuwachtig omdat elk moment mijn vliezen konden breken. Ik was bang dat de bevalling niet goed zou verlopen of dat het kindje niet gezond was. Niet dat daar een reden voor zou zijn, maar toch. Gelukkig was het weekend en waren Peyton en Jason thuis zodat ze me konden steunen.
Afbeelding
Een dag later braken mijn vliezen. Het deed verschrikkelijk veel zeer en ik wilde meteen naar het ziekenhuis. Jason en Peyton waren helemaal in paniek toen ze mij zoveel pijn zagen lijden en brachten me daarom zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis beviel van een mooie, nee prachtige dochter, genaamd Alice. Na een dag mocht ik naar huis om daar uit te rusten van de bevalling.
Afbeelding
Toen ik uit het ziekenhuis was gelopen kwam ik een paar bekenden tegen die meteen vraagden hoe de bevalling was gegaan en haar wilde zien. Zij vonden haar, natuurlijk, ook prachtig. Het was erg vermoeiende dag geweest en ik was blij toen ik eindelijk thuis was.
Afbeelding
Toen ik Alice in haar wiegje had gelegd stonden we met z’n drieën naast het wiegje en keken we naar mijn prachtige dochter. Toen ik haar daar zag liggen wist ik dat alles op een dag goed zou komen en dat ze een prachtige jeugd zou hebben.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het laatste hoofdstuk. Ik vond het erg leuk om dit dagboek te maken, jammer dat ik niet zoveel reacties kreeg. Hierna kom ik met een nieuw dagboek, een 100 Vampire Challenge. Daar zal ik misschien dit weekend het eerste hoofdstuk van online zetten.
Dit is trouwens niet het laatste hoofdstuk, er komt nog een proloog waar ik de foto nog van moet maken. Die zet ik vandaag of morgen nog online.
Reacties, tips? :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My way to hapiness Hoofdstuk 8! 13/1/2012

Epiloog
MY HAPPY ENDING
Afbeelding
Uiteindelijk was alles goed gekomen. Lenny en ik hadden het uitgepraat, natuurlijk nadat hij tig keer sorry had gezegd en nadat hij heel veel romantische dingen had gedaan.
Toen Alice 1 jaar was zijn we getrouwd en niet lang daarna trouwden Jason en Peyton ook. Ze was toen al even zwanger van hun eerste kindje, een jongetje.
Een paar jaar later beviel ik van mijn tweede kindje, Amy. Lenny en ik waren en zijn dolgelukkig met haar. We vormen nu eindelijk een happy family.
Peyton en Jason krijgen ook nog een tweede kindje. Zij weten al welk geslacht het wordt maar voor ons houden ze het geheim tot de geboorte.
Iedereen uit de familie is nu helemaal gelukkig en we spreken vaak samen af omdat de kinderen het leuk vinden om met elkaar te spelen en wij vinden het natuurlijk ook leuk om vaak samen dingen te doen.
Mijn leven was perfect en zo zou het ook blijven.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de epiloog. Ik hoop dat jullie dit een leuk dagboek vonden en er veel plezier aan hadden om het te lezen. Ik begin morgen of ergens volgende week aan mijn volgende dagboek, ik hoop dat jullie dat dagboek leuk gaan vinden.
Ook al is dit de laatste update, zou ik het toch heel leuk vinden om nog wat reacties te krijgen, dat is ook wat motiverender als ik hierna met een nieuw dagboek begin.
Toen ik de titel MY HAPPY ENDING boven deze epiloog schreef, dacht ik aan het liedje van
Avril Lavigne. Past niet bij deze proloog, maar ik vond het toch leuk om er een link naartoe te zetten voor degene die ook bij deze titel meteen aan dit lied denken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie