Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is je favoriete karakter?

Alice
7
37%
Kayleigh
7
37%
Rosalie
2
11%
Nick
1
5%
Kane
2
11%
Totaal aantal stemmen: 19

84 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Lies Revealed ~ Einde 10/4/12

@Dave; Geen vervolg, misschien een ander verhaal, maar dat zal nog wel even duren voor die online komt.. :)
@Abctje; Haha, ja, zo gemeen ben ik ook weer niet xD

Dankss :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Lies Revealed ~ Einde 10/4/12

Wow. Hoe kan ik nog niet gereageerd hebben? 0.o Ik had die eerdere updates al lang gelezen, maar goed..

Sowieso, hoe durven jullie Kayleigh dood te laten gaan? Al mijn favoriete personages sterven :/
In ieder geval, mooi beschreven <3 Niet dat dat wat afdoet dat jullie het awesomeste persoontje ooit dat Kayleigh heette hebben laten sterven, maar goed.

En wat fijn dat Alice niet meteen met een enorme smile en zelfvertrouwen als de Mount Everest hebben laten binnenstappen. Zou namelijk een beetje raar zijn, maar goed xd
Maar woesh, heeft Kane foto's van Alice ofzo, dat ze meteen weten dat zij het is?
Dat zou ik namelijk best leuk vinden, want op een of andere manier mag ik hem niet, en dat verbetert zijn persoonlijkheid in mijn ogen wel een beetje xd

Yeah, Alice heeft haar vader gevonden! (: En ze vergeet Kayleigh niet, nog beter. Mooi dat het een happy end is, maar toch niet meteen rozekleur en maneschijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Al met al; Niceee (: En ik kijk natuurlijk uit naar het nieuwe dagboek ^^ -Is dat het dagboek dat ik denk dat je bedoelt, of wat? ;o

V Echt niet? ;o Naja, dan moet ik maar net als iedereen eens nieuwsgierig afwachten, snik snik xd
Jaah maar als hij alleen dat bericht heeft gekregen, weet hij toch niet hoe ze eruit ziet? :p
Het was niet storend ofzo hoor, ik vroeg het me alleen even af (:

Laatst gewijzigd door marlinde op zo 08 apr 2012, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Lies Revealed ~ Einde 10/4/12

Welke, Hidden? Ehm, ik denk in elk geval niet dat het het dagboek is die jij bedoelt, want ik heb het daar geloof ik nog nooit over gehad.. o;

Maar wel heel erg danks :D
En ik denk dat hij geen foto's heeft van Alice, tja, ik weet niet, Rose heeft het hem wel verteld denk ik, of hij heeft bericht gekregen dat hij vader is geworden, en dat hij hoopte haar te zien.. Geen idee eigenlijk xD

Nou, Alice lijkt sowieso héél erg op haar moeder, en hij wist wel dat ze bestond, dus hoopte hij eigenlijk dat ze hem ooit zou komen bezoeken.. :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie