Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

I love you.. Forever. (Afgerond verhaal)

I love you.. forever
Afbeelding
‘Dan zijn jullie hierbij getrouwd’ zei een schorre stem. Voor de rest waren we alleen. Alleen de stem, Josef en ik. Josef in zijn zwembroek, ik in mijn zwangerschapskleren. Ja, ik was zwanger. Van Josef.
Josef reageerde zoals ik verwacht had toen ik het vertelde : Blij maar bang.

Afbeelding
En nu waren we dus getrouwd. Al meteen toen we erover begonnen, fantaseerde ik erover hoe het zou zijn. Nu bedenk ik me pas, dat ik fantaseerde over een sprookje. En sprookjes bestaan niet. Helaas niet. Het zou zo geweldig zijn.. een gezinnetje, kind, papa en mama. Helaas mocht het niet zo zijn.

Afbeelding
Alsnog was die tijd geweldig. En zeker dat moment. Dat moment, toen ik ‘Ja’ zei. Het moment dat Josef hetzelfde zei. Het moment dat ik een glinsterende traan over Josef’s wang zag glijden.
Het was gewoon geweldig. Die avond. Al die jaren daarvoor.

Afbeelding
Het leek gewoon op een sprookje. Een verhaal met een grote ‘Happy End’.
Maar mensen komen er nooit op tijd achter hoeveel geluk ze hebben om er van te kunnen genieten. Er zijn geen uitzonderingen, niemand denkt zijn of haar hele leven lang over hoeveel geluk hij heeft.
Mensen met overgewicht wijzen dunne mensen op straat aan en denken in hun hoofd hoeveel geluk diegene heeft.

Afbeelding
Terwijl dat meisje of die jongen, zijn ouders moet missen. Die zo dik zou willen als het maar kon, als hij zijn ouders daarmee terug kon krijgen.
Josef en ik waren niet zulke mensen, we waren mensen die nooit nadachten over hoeveel geluk we hadden. We waren niet jaloers op anderen, we hadden enkel oog voor elkaar.

Afbeelding
Het klonk sowieso gewoon veels te mooi. Natuurlijk besprongen mij af en toe de twijfels of hij niet vreemd ging, natuurlijk hadden we wel eens ruzie.
We waren heus niet perfect, we waren geen stel uit duizenden. We waren positief over de toekomst.

Afbeelding
En toen sloeg het noodlot toe.. Het duurde nog 2 maanden voordat ik uitgerekend was en de babykamer was al klaar. Het zouden twee kleine meisjes worden, een tweeling.
We waren trots, geen een klein kindje, maar twee.. Het plan was om als de meisjes twee jaar waren, nog een kindje nemen. Dat was het plan.

Afbeelding
Josef was dol op zwemmen en af en toe zwom ik met hem mee. We hadden een klein zwembadje in de achtertuin waar we vaak in de zomer zwommen.
We waren een uurtje aan het zwemmen, hooguit twee, toen Josef kopje onder ging.
En niet meer levend bovenkwam.

Afbeelding
Ik weet nog steeds niet wat er met Josef toen gebeurde. De dokters hadden me het uitgelegd, maar deels door de dure woorden en deels door mijn behuilde kop weet ik het niet meer.
Josef was dood, ik moest opstaan. Josef was dood, ik moest werken. Zo ging het leven voor mij.

Afbeelding
Ik was een tijd depressief, daarna had ik weer een goede bui, en dan weer depressief.
Twee maanden verstreken, de uitrekendatum naderde. En verstreek.
Mijn humeur daalde nog meer, ik lag op de dag zelf huilend op mijn bed. Na vijf dagen besloten de dokters dat mijn en Josef’s tweeling dan maar gehaald moest worden.

Afbeelding
Uiteindelijk kwam ik thuis met een meisje, een ja. Haar jongere zusje lag in kritieke toestand in het ziekenhuis. Uiteindelijk zou alles goed komen, maar dat wist ik toen nog niet.
Na een paar dagen kon ik ook Lisa mee naar huis nemen, en ik kwam uit de put. Ik had geen tijd meer om te huilen, elk uur was ik bezig met de tweeling.

Afbeelding
Ik vergat Josef af en toe, hoewel ik wist dat ik de meisjes het woordje ‘papa’ moest leren, dat ze over een paar jaar zouden vragen waar hun papa was. En ik zou moeten zeggen dat hun papa dood was.
Wat zou hun reactie zijn? Zouden ze het niet geloven? Zouden ze huilen? Ik wist het niet. Ik wist het totaal niet.

Afbeelding
Toen kwam Josef op bezoek. De meisjes waren aan het slapen, morgen zouden ze alweer een jaar op de wereld zijn.. De tijd ging snel, razendsnel.

Afbeelding
Ik ontdekte hem in de kamer van de meisjes. Ik hoorde wat gestommel, en bang dat de meisjes wat was overkomen, stormde ik de trap op. Als versteend bleef ik staan. Ik had hem herkend.
Meteen, ook al was het ruim een jaar geleden dat ik hem voor het laatst had gezien.

Afbeelding
Hij vroeg niet of het zijn dochters waren, hij knuffelde ze zwijgend. Hij had zich nog altijd niet omgedraaid naar mij, ook al had mij me zeker horen binnenkomen. De meisjes huilden niet, ze kraaiden evenmin. Ze waren stil. De stilte werd verbroken door het zachte gesnik van Josef.

Afbeelding
Geweldige tijden waren aangebroken. Josef bleef bij mij en zijn dochters, overdag bleef hij thuis, ’s avonds bracht hij de hele tijd met mij door. We hadden het nooit over zijn dood, hij was weer terug bij mij, dat telde alleen.
Eindelijk zag de toekomst er weer rooskleurig voor ons uit.

Afbeelding
Twee jaar streek voorbij. De meisjes werden peuter, Josef maakten hun verjaardag mee.
En weer, weer maakte ik de grootste fout die je kon maken.
Ik vergat hoeveel geluk ik eigenlijk had.

Afbeelding
Het leek gewoon een herhaling, een herhaling van mijn leven. Hij moest weer terug, weg van ons.
‘Nee’ fluisterde ik zacht, zijn ogen ontwijkend.
Hij gaf geen antwoord, er werd een kus op mijn lippen gedrukt, en weg was hij.
Weer uit mijn leven gerukt.

Afbeelding
De meisjes vroegen waar hun ‘dada’ was. Ik verzamelde al mijn moed en vertelde dat papa weg was, maar dat hij een cadeautje voor ze had achtergelaten.
Zoals voor elk kind wisten ze meteen wat het woord cadeautje betekent.

Afbeelding
‘Meisjes, jullie krijgen een broertje of zusje’

Laatst gewijzigd door marlinde op ma 03 okt 2011, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I love you.. Forever.

Marlinde, jij schrijft geweldig <333
En is het btw die familie waar je het over had? (A)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: I love you.. Forever.

;oo
Geweldig, nu al <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I love you.. Forever.

Oeps, foutje, ik ga hier mee niet meer verder schrijven, ik zou het even in de titel zetten ;$
Maar alsnog bedankt :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: I love you.. Forever. (Afgerond verhaal)

^
Er is geen vervolg ;3

trouwenssssss waar heb je het haar van Josepihn vandaan? (schrijf ik haar naam goed? Nee zeker :sweatdrop)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I love you.. Forever. (Afgerond verhaal)

Het spijt me, maar bedoel je de man of de vrouw? :sweatdropE

Edit: Haha, nu zie ik het :sweatdrop Je hebt het goed geschreven hoor, ik heb haar naam niet
genoemd in het verhaal :3 Waarschijnlijk van Tsr, anders weet ik het echt niet..

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 05 okt 2011, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie