Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

515 berichten • Pagina 26 van 26

Gebruikersavatar
SIMdoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 06 dec 2011, 15:30

Re: Een Familie van Sims: Acceptatie

Zown Mooi Einde :love Helaas Is Het De Laatste Up :cry En Jammer dat Je Geen Computer Meer Hebt Met De Sims, Ik Hoop Echt Dat Je Toch Nog Een Keer Een dagboek Maakt...
~(-.-)~ | (/o,o)/ | \(o.o)/ | \(o,o\) | ~(-.-)~
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Een Familie van Sims

Met de site, ben ik terug! Simsnieuws is weer online, en mijn Sims lopen weer vrolijk rond. Jullie lezen het goed, de familie Sims leeft als nooit te voren. Komende week verschijnt een foto online van de familie, en als die jullie goedkeuring doorstaat, ga ik verder met Een Generatie Verder. De familie verhuist naar Monte Vista!
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Een Familie van Sims

Je hebt natuurlijk mij goedkeuring :swing :swing :swing
Ik ben natuurlijk wel benieuwd met welke sims je verder gaat! Of met iedereen? :S Ik kan het er niet zo goed uithalen :P En ga je dat verhaal dan weer in dit topic posten?
Ik ben super duper benieuwd naar het eerste hoofdste/nieuw hoofdstuk/proloog XD
:swing
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Een Familie van Sims

Nieuwe laptop, dus nieuwe sims. Tja, dat krijg je er van als je alles weg gooit...

Dus, ik wil heel graag, van jullie allemaal, weten wat jullie vinden van de nieuwe familie Sims. Op de eerste foto kunnen jullie hopelijk herkennen: Alexis, Nick, Sarah, Thomas, Maartje en natuurlijk ook Dorothea. De tweede foto bevat de 'nieuwe' Ellen, Romeo en Jonathan.


Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie, eerlijk? Bij genoeg reacties onthul ik het nieuwe huis in Monte Vista!
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Een Familie van Sims

Jonathan lijkt me iets anders ;) Maar ik vind ze weer mooi hermaakt :D
En ik ben benieuwd naar het huis in Monte Vista! :swing
Het vorige huis was ook mooi :wub


P.s. Moet je niet vragen aan een moderator of hij weer naar de uitgelichte dagboeken mag?
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Een Familie van Sims

Haha, dat je juist Jonathan, het minst geziene personage, anders vindt. Ik zal er nog eens naar kijken.

Ik heb ze opnieuw moeten maken, omdat ik eerst Sims speelde op een andere PC. Op die PC stonden mijn save-files niet meer, dus helaas, geen familie meer, geen Zomeren meer. Maar ik denk dat dit een veel leukere, mooiere setting is! Hoop ik :P
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Een Familie van Sims

Ik denk dat de kinderen richting de universiteit zijn. Maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ik wil in ieders geval beginnen met de hoofdpersonages. De kinderen van Ellen en Thomas zullen op de achtergrond wel aanwezig zijn, maar die zijn ook nog erg jong. Adam speelt mischien wel een wat grotere rol, maar Justin en Noortje zijn naar de universiteit gegaan. Ik moet het nog even uitzoeken!

Om jullie te bedanken voor jullie support, zal ik het huis eens laten zien :) Ik denk dat mijn volgende post in een nieuw topic is. Mijn nieuwe verhaal gaat verder in een nieuw topic :)

Afbeelding
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie