Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

141 berichten • Pagina 2 van 8

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 2/9 Update! Vergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis Klap

Oepss, een paar foutjes

Afbeelding
De laatste tijd ging het nogal slecht met mij. Ik maakte een paar, vervelende kleine foutjes.
Bijvoorbeeld, in het water springen terwijl je een afschuwelijke hekel hebt aan water en niet kan zwemmen. Niet zeer slim, en zeker niet als je ook nog in je normale kleding in het water springt.

Afbeelding
Maar ja, dat was niet het grootste probleem .Wat was dan het grootste probleem eigenlijk, als ik vragen mag?
Oh ja, ik weet het weer. Denk ik. Hoop ik. Oh ja, ik liep gewoon naar de keuken ’s ochtends vroeg.

Afbeelding
En daar stond een heerlijke chocoladetaart. Van CHOCOLADE mensen. Chocolade!
Er zaten iets van 3 kaarsjes ofzo in. Geen idee wie hem had gemaakt, misschien Stefan?
Stefan was teruggekomen, maar hij ging niet smeken. Vraag me niet waar hij dat lef vandaan heeft gehaald. Niet smeken. Tegen je eerste liefde. Whehehee.

Afbeelding
De politie had gezorgd dat mijn aangifte anoniem was. Tss, ze gooide mijn hele plan in de war.
Ik kon nu wel gewoon tegen Stefan zeggen dat ik ervoor had gezorgd dat hij wereldwijd werd gezocht wegens het stelen van een geit – dat met die pistool hadden ze er gewoon achterwege gelaten, een geit stelen is hier vaag genoeg veel erger.
Maar dan mocht ie me denk ik niet meer.

Afbeelding
Enfin, ik blies gewoon de kaarsjes uit zodat ik tóch een stuk kon pakken. Chocolade mensen.
Maar ja, toen kreeg ik opeens het gevoel alsof iemand mijn hele lichaam met een veer kietelde.
Ik wou mijn ellebogen naar achter gooien zodat diegene eindelijk zou kappen, maar nopes.
Net toen ik opeens ging zweven – misschien is al dat luchtige eten toch niet zo gezond voor je- wist ik dat ik ouder werd. Volwassene, terwijl ik alleen maar honger had! Het is niet eerlijk.

Afbeelding
‘Stefan Maatman! Heb jij die-die verschrikkelijke taart gebakken?!’ik klonk nogal hysterisch maar mijn 18 jaar fase was opeens voorbij.. Hoe durft die gozer.
‘Ja, voor mijn zusje, ze word 3. Hoezo?’ hij is af en toe nog slimmer dan ie eruit ziet.
‘Oeloepoelewapper. Ik ben ouder, door jouw schuld’ whehehehe, ik wil niet ouder zijn.
Afbeelding
‘Ksst, wegwezen’ ik maakte een weg-ga gebaar naar hem toe. Tss.
Hij knikte vaag, en liep vrolijk weg. Dit ging niet zoals het hoort. Hij moest huilen, op de grond slaan, huilen! Niet vrolijk weghuppelen.
Hij heeft ook geen respect voor mij zeg.

Afbeelding
Ik sneed een stuk taart uit, raakte daarbij mijn vinger en liep naar de tafel. Even snel dit naar binnenschrokken, douchen en daarna weer slapen.
Morgen zou ik wakker worden, zou mijn vinger genezen zijn en ben ik gewoon weer jong.
Snel slapen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelf vind ik dit een nogal slechte, maar er is iets teveel gebeurd om dit niet te plaatsen ;3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Klein ding Vergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis Klapp

Haaaai, sorry voor de powerpost, maar ik moet even wat melden ^^
Ik weet niet of ik hierna nog een generatie ga doen. Ik maak sowieso Ellis Klappord af en áls ik stop maak ik er ook een normaal einde aan. Naja, een einde wat door kan gaan voor normaal in Ellis ogen.
Ik vind het best leuk om rare dingen te bedenken en helemaal door jullie leuke reacties.
Maar
Ik weet niet of ik dit vol kan houden. Sommige schrijvers hebben het nog drukker dan mij, en dat weet ik, maar ik moet nu weer door naar groep 8, ik sport minstens 3 x in de week en daarnaast ga ik wss elke (?) zaterdag snowboarden & zoek ik nog naar toneelles. Ik bergeet maar even huiswerk ^^
Vet druk dus, en ik weet niet hoelang ik dan nog bijna elke dag kan updaten of hoelang ik sowieso nog ga simsen ;$
Alsnog wil ik jullie heel erg bedanken voor al jullie reacties :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Klein ding- Vergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis Klap

Midlifecrisis

Afbeelding
Weer stond ik voor het gemeentehuis. Nu niet het kuuroord, nee, het echte gemeentehuis.
Ik had uiteraard na dat vervelende rotkuuroord mét zonnetje gedoe meteen een klacht ingediend bij de gemeente. Vraag me niet waarom, maar die stomkoppen daar moesten lachen.
Tss. Ik stond hier in ieder geval om mijn baan te beëindigen. Ja, ik heb een baan, niet schrikken. Ik was het zelf ook helemaal vergeten. En toen ik uiteindelijk mijn eerste klus had gedaan als binnenhuisstyliste, kreeg ik te horen dat Paars met gele stippen niet in is! Je merkt echt dat ik in een middeleeuwse stad ben zonder smaak.

Afbeelding
Kijk, dit is mijn nieuwe outfit. Want ik was niet jonger toen ik wakker werd. Vet raar, ik weet namelijk zeker dat het een droom was. Ik durf er zo een miljoen om te wedden, als ik dat had.
Dus met deze outfit lijk ik stukken jonger. Geweldig toch want mijn vorige outfit zorgde ervoor dat ik er bijna uit zag als bejaard! Gelukkig lijk ik met deze outfit er weer uit als achttien, nog jonger dan ik eerst was. Geweldig.

Afbeelding
En dat is nog niet alles! Zeker niet, nog lang niet. Wat denkt gij wel? Ik heb nog vele verassingen.
Kijk eens naar mijn prachtige schoentjes. Vooral mijn kousen zijn geweldig.
Mooi hartjespatroon, past perfect bij mij.

Afbeelding
Maar maar maar, ik heb nog een verassing! Een zeer grote, die jullie geweldig zullen vinden.
Ik moet al lachen als ik denk aan jullie verbaasde gezichten. Natuurlijk verklap ik het niet meteen, eerst moeten jullie wachten.. Wacht. Wacht. Nog 10 seconden. Nog 11 seconden.. Verassing!

Afbeelding
Komt straks! Zien jullie al wat anders? Straks komt nog de grootste verassing hoor, niet teleurgesteld wezen. Maar slimme mensjes kunnen misschien raden wat de verassing is.
Gelukkig lezen de zo slimme mensjes die ik bedoel mijn dagboek niet, die weten immers wat er gaat gebeuren! Dus wacht nog even.. Eventjes.

Afbeelding
Suprise! Niet schrikken, ik weet dat mijn lippenstift nogal donker is, binnenkort ga ik voor een fellere. Want ik wil natuurlijk wel wat leuke jongens aan de haak slaan. Vooral dat is mijn bedoeling.
En dan bedoel ik geen bejaarde opa’s.
En ook niet het soort dat taarten voor hun 3-jaar oude zusje op het aanrecht laten staan zodat hun geweldige vriendinnetje per ongeluk de kaarsjes uitblaast en ouder word. Grr.. Steflan..

Afbeelding
Naja, ik heb ook een nieuw huisje gekocht. Best lelijk van buiten niet? Vind ik ook, maar ja, er heeft iets gedwongen om dit huisje te kopen. Niet de binnenkant nee, want die is enorm armoedig.
Ook niet voor het aantal kamers zodat ik misschien ooit een kind kan nemen en een aparte slaapplek voor de man..
Enkel de dure prijzen voor de woningen in dit herderstadje. Tss.


Afbeelding
Ook door die absurde hoge prijzen ben ik gedwongen om mijn bed te verkopen. Nu slaap ik op een krakkemikkige bank. Waarom? Om vervoer te regelen.
De taxi word te duur door de lammer-crisis en ik had geen vervoer. Maar nu wel!

Afbeelding
Prachtige fiets niet? Vind ik ook, enkel jammer dat ie voor kinderen is. Dat bewijst weer dat ik me ook echt jonger voel, want wie koopt anders een kinderfiets?
Natuurlijk zie ik er ook weer bloedmooi uit, binnenkort zal ik wel weer een vriendje hebben.
Tot die tijd draag ik toch maar een blinddoek, misschien geld die Eerste liefde op het laatste gezicht ook wel voor de tweede jongen..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie