Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

141 berichten • Pagina 4 van 8

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 11/9: UpdateVergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis Klap

Sorry dat het enorm lang duurt voordat er weer een update komt - in ieder geval duurt het wel extreem lang als je kijkt naar wat ik eerst zei ;3
Maaar jaaa, ik heb er ook een best redelijke reden voor;
Mijn inspiratie is geweldig op.
Zeer handig, zeker als je gezegd hebt dat je ook met g2 doorgaat..
Maar Elisa is zo geweldig ( xD ) geweest om een idee te opperen, wat misschien ook doorgaat.
Ik weet het nog niet, want ik moet het wel zo verdraaien dat ze niet alles meteen weet ;3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Iets- Vergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis Klappord

Hoofdstuk 6: Bejaard
Afbeelding
‘Hij was het gewoon niet waard… Hij verdient het gewoon niet’ snikte ik. Mijn hart was gebroken, net zoals mijn slaapcomfort. Deze bank verdient het niet eens om een bank genoemd te worden.
Papa zei altijd voor het ongelukje met die paspop, dat ik bankdirectrice moest worden, omdat ik zo’n geweldig geheugen heb. Ja ja, toen was ik al geweldig.

[Afbeelding
Afbeelding
..En ik werd al weer bejaard. Bejaard.. zonder kinderen, zonder een man. Nog even of de familie Klapvoet bestaat niet meer. Whehehehheee, dat kunnnen ze niet menen.
Ik ben altijd een braaf mensje geweest, slim, charmant en alles wat je nog kan wensen.

Afbeelding
En toch zal ik eindigen zonder nageslacht. Geen kleine schattige kleutertjes, verschrikkelijke luiers en helemaal geen tieners waar je lekker mee kan feesten. Geen kinderen die trots op je zijn..
Behalve..

Afbeelding
‘Nee!’ ik zou dan opgescheept zitten met een krijsend kind. Bovendien geen enkele man zou de familie Klapperd missen. Helemaal niemand. Ik zou tot heks worden uitgeroepen, nog minder beroemd zijn dan de schapen hier..

Afbeelding
Ik nam uiteindelijk toch een besluit. Ik zou een kind adopteren. Nu, voordat mijn tijd om was, zou ik zorgen dat iemand de familie Klap voor kan zetten. Of twee mensen..
‘.. Oké, dat is dan geregeld. Toedeledokie mevrouw’
Morgen zouden Kees en Henkie komen.

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 16 sep 2011, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie