Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

141 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Poll - Vergeetachtigheid en vaag gedrag- Ellis

Hoe kun je nou voor geen van beide kiezen? ;o
Ik bdl maar, Henkie staat vooraan omdat ie zo'n falende naam heeft,
en Kees heeft ook nog 2 stemmen omdat ie nog het knapste is..
Maar geen van beide? ;o
Maybee had je er nog bij moeten zetten dat ze ook nog voor ene
Eddie kunnen kiezen (a'')
Maaarjaa, wanneer komt er weer een update?
Dit is gewoon een van de beste dagboeken van sn's he^^
En jaa, i know, ik ben aan het toegestaan pp'en.
#TekenVanLevenloosheid

----
Goed let daar even niet op, wanneer komt er weer een update? (A)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: - Vergeetachtigheid en vaag gedrag-Henkie

Omdat jullie het zo netjes vragen :P Owh ja, dit is nog niet echt een typische Henkie update, meer een oude Ellis update, maar alsnog plaats ik deze bij Henkie ;P
---
Hoofdstuk 1: Goodbye, Ellis (Geschreven door de ogen van Henkie, die de volgende stamhouder zou worden)Afbeelding
Onze moeder stierf net een dag voordat Kees naar een kostschool zou gaan. De school voor Vrede en Liefde, om precies te zijn. Ik ging niet naar een kostschool en Kees zei altijd dat ik daar te dom voor was. Daarom ging hij ook naar Vrede en Liefde, niet naar een andere.

Afbeelding
Ik stond er naast. Naja, dat is ook overdreven, maar ik stond in de open keuken, taart te pakken.
Heel toepasselijk, ik weet het.

Afbeelding
Magere Hein was een hele speech aan het houden, een hele wisselende ook. Eerst sprak hij dat het leek alsof mam zijn eigen dochter was, daarna schelde hij haar de huid voor door die paspop.
Niet iets wat ik zou doen als ik tegen mijn eigen dochter zou spreken, maar ja.

Afbeelding
Natuurlijk had broertjelief niks door, die jongen was áltijd buiten. Oké dat kan wel. Maar als je
bloedeigen moeder - oké, hij is ook geadopteerd, niet te letterlijk nemen- sterft, kan je toch wel zo beleefd zijn om even dag te zeggen? Hij niet, blijkbaar.

Afbeelding
Nog altijd was Heintje-klein-konijntje aan het preken. Kon hij geen dominee worden? Ik wou taart pakken, huilen om mam, taart eten. Oh ja, als het kon ook nog even snel afscheid nemen van Kees.
Kees mocht van mij wel weg..

Afbeelding
Maar na een tijd preken ging Heintje toch weg en na 3 dagen lag onze moeder hier. Kees was uiteindelijk toch nog hier even gebleven, overmorgen ging hij pas weg.
Kees reageerde niet zoals ik verwacht had, hij huilde. En toen ik zei dat mam alleen even bij Magere Hein logeerde en later weer terugkwam, werd ie alleen maar kwaad. Raar..

Afbeelding
R.i.p. Ellis Klappord.

Laatst gewijzigd door marlinde op di 11 okt 2011, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: - Vergeetachtigheid en vaag gedrag-Henkie

Heintje-klein-konijntje ? xD
En toen ik zei dat mam alleen even bij Magere Hein logeerde en later weer terugkwam, werd ie alleen maar kwaad. Raar.. ? xD

Oh, man, arme Kees xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie