Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vind je van dit verhaal?

Awesomee! :3
23
52%
Heel goed
8
18%
Redelijk
6
14%
Saai
0
Geen stemmen
Lees hem niet
7
16%
Totaal aantal stemmen: 44

97 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I Used To Be Perfect ~Update 18/9/11'~ Updatee! :3

^
Jaa, dat is dezelfde :3

Dankjee allemaal! :3
En wanneer er weer een update komt weet ik niet, omdat het Eline's update is..
Zal ook een beetje aan haar liggen :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I Used To Be Perfect ~

Dit is hem toch?
Toen ik dat bericht had geplaatst was ik te lui om te kijken :sweatdrop
Ikppikweethetmaarhetmoeteven

V Hij is ook van Elisa hea (a)

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 02 nov 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I Used To Be Perfect ~

@Marlinde; jaa, en al mijn verhalen zijn goed *kuch*

^
Maar wel bedankt! :'D

ach, ik zal eens aan Eline vragen wanneer ze weer tijd heeft..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: I Used To Be Perfect ~

Naisss :D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I Used To Be Perfect ~

8. Life Sucks (door Eline)
Afbeelding
Jeetje, hoe kon ik nou zo stom zijn! Het is niks, eventjes zwanger raken. Mijn leven stond na die vreselijke streepjes helemaal op zijn kop. Hoe zou ik nou in hemelsnaam een kind kunnen verzorgen als ik het al moeilijk heb om mezelf te onderhouden?

Afbeelding
Na al dat gepieker besloot ik er mee op te houden en lekker naar de kroeg te gaan. Even mijn aandacht op iets anders, dacht ik. Het liefst een tijdje verdoofd, alsof alles langs me heen gaat.

Afbeelding
En dat lukte me aardig goed. Het ene naar het andere glas ging naar binnen. Het voelde ontzettend goed. De hoofdpijn die ik eigenlijk had voelde ik geen eens. Maar of dat nou wel een goed idee was...

Afbeelding
Ik kwam na een tijdje een jongen tegen, die net zoveel op had als ik. Samen dansten we lekker in het rond. Het ging zelfs zover, dat ik nog geen eens zijn naam wist, maar wel mijn mond op de zijne
drukte. Ik had gewoon geen besef meer waar ik mee bezig was. Het voelde zo goed.


Afbeelding
Ach, nou ja. Even bij elkaar in bed kon ook nog wel.

Afbeelding
De volgende ochtend had ik ontzettend last van een kater. Ik voelde me niet goed en eenzaam. De tranen prikten in mijn ogen en liepen langs mijn wangen naar beneden. Wat had ik gedaan?
De zorgen die ik had, kwamen opeens weer allemaal terug. Ik verlangde eigenlijk terug naar mijn ouders, die me misschien wel wilden helpen. Want zeg nou zelf, als je al moeite hebt om jezelf te onderhouden, hoe kan je dan een kind opvoeden?


Afbeelding
Toch besloot ik het kindje te houden. De zwangerschap verliep goed. Ik probeerde mezelf in controle te houden, wat me aardig goed lukte. Ik vond het aan de ene kant eng, maar aan de andere kant was ik al bezig met de voorbereiding voor het kindje.

Afbeelding
En toen hadden we ook nog de bevalling. Nog nooit had ik ergere pijn gevoeld, en ik kon niks anders doen dan gillen. Een paar uur later lag er een klein lief babytje mijn armen.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie