Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vind je van dit verhaal?

Awesomee! :3
23
52%
Heel goed
8
18%
Redelijk
6
14%
Saai
0
Geen stemmen
Lees hem niet
7
16%
Totaal aantal stemmen: 44

97 berichten • Pagina 3 van 5

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I Used To Be Perfect ~Update 8/9/11'~ Updateee!

Elisa, nu moet je wel deel 2 posten ^^
Snel, want iemand zit te zeuren dat ik naar bed moet >.<

V Ik wou net weer je inbox volspammen toen ik om een preek te voorkomen naar bed moest >.<

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 09 sep 2011, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

That Isn't My Family

4. That Isn't My Family (Deel 2, Door Elisa)
Afbeelding
'Ja?' antwoordde ik twijfelend, want ik had er nog steeds geen idee van wie er nu eigenlijk voor me stond. Haar gezicht betrok, ze was teleurgesteld dat ik haar niet herkende. 'Zo lang geleden.. Natuurlijk herken je ons niet..' Was dit? Nee, dat kon niet waar zijn.. Natuurlijk was dit niet mijn moeder. Ik was weggelopen om ze te vinden, en nu ik ze zag.. wist ik niet meer of ik ze wel wilde kennen. Het waren de personen die mij in de steek hadden gelaten, de personen die mij dit aan hadden gedaan. Opeens voelde ik een steek van pijn door me heen gaan.
Afbeelding
Opeens klonk er een slippend geluid. Het meisje, die dan waarschijnlijk ook familie van mij was, was naar de vrouw, het lukte niet om moeder te zeggen, toe gerend. Ze had bijna haar doel getroffen toen een man die plotseling opdook haar tegenhield. 'En jullie denken er niet eens aan om mij te vertellen dat ik een zus heb! Jezus, niemand vertelt mij hier ook wat!' Ze probeerde de man opzij te duwen, maar met een flinke inspanning kon hij haar tegen houden.
Afbeelding
'Stom mens, ga aan de kant, dan zal ik die achterlijke bitch eens laten zien wat ze gedaan heeft!' Bang keek ik toe, en meteen besefte ik dat ik hier niet wilde zijn, hier niet hoorde. 'Ik.. Ik ga..' mompelde ik, maar niemand leek me te horen, want Shani was nog steeds aan het schreeuwen. 'Als ze niet langs was gekomen hadden jullie het zeker nooit verteld! Idiote..' Ze duwde haar vader opzij en rende de deur uit met de woorden: 'Jammer dat jullie mij wel wilden houden! Sukkels, mij zie je ook niet meer!' De deur viel met een klap dicht en er hing een ongemakkelijke stilte.
Afbeelding
'Ik ga' herhaalde ik. Ook ik stond op en maakte aanstalten om de deur uit te lopen. Mijn moeder keek me met tranen in haar ogen aan, en even voelde ik me woest. Dat ze nog om me durfde te huilen, terwijl ik hier de gene was die er niet meer bij paste, die gedumpt was. Het enige geluid kwam van mijn hakken die zachtjes tegen de vloer tikten toen ik het huis verliet.
Afbeelding
Ik dwaalde wat rond tot ik op het strand terecht kwam. Al over het water starend ging ik op de grond zitten en trok ik de klem uit mijn haren. En nu? Ik had mijn doel bereikt, en nu zat ik hier.. Had ik verwacht dat alles weer hetzelfde zou worden? Dat ik bij mijn ouders kon gaan wonen? Wat ik ook verwacht had, het was niet uitgekomen. Ik had alles wat ik ook maar had gehad verloren, mijn ouders, mijn hele leven..
Afbeelding
En nu? Ik stelde de vraag keer op keer aan mezelf, maar een antwoord kwam er niet. Er was maar een optie waarmee ik akkoord kon gaan, en daar was ik totaal niet blij mee.

Zo, deel 2! Beetje veel tekst, maarjaa, dat doe ik standaard dus :sweatdrop
Wanneer de volgende update komt weet ik niet, ligt ook een beetje aan Eline..
Maar ik denk morgen.. Ga eerst even een update voor De Familie Shadows maken, dus..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I Used To Be Perfect ~Update 9/9/11'~ Updatee! :3

Tjaa, ik moet even kijken wanneer.. Op de planning staat eerst een update voor De Familie Shadows.. Daarna maak ik foto's voor I Used To Be Perfect.. en het is sowieso Eline's update, dus ligt er ook aan wanneer zij kan schrijven..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: I Used To Be Perfect ~Update 9/9/11'~ Updatee! :3

Ik weet echt niet wat er gaat gebeuren, dat is niet leuk ;3
Maar oh ja - het is echt verre van interessant of belangrijk- er staat een punt achter To .
;3
*Nu kijkt iedereen die dit leest naar Elisa's sig om te kijken of het klopt* ;3

V Leuk ;D

Laatst gewijzigd door marlinde op zo 18 sep 2011, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: I Used To Be Perfect ~Update 9/9/11'~ Updatee! :3

5. A New Home (Door Eline)
Afbeelding
Ik keek voor me uit, waar het huis stond waar ik in zou gaan wonen. Van de buitenkant leek het een
aangenaam huis, ik dacht dat ik daar wel mijn weg kon vinden. Ik deed de deur open, die een beetje kraakte en liep de gang binnen.

Afbeelding
Ik lag om de witte bank. Het was toch wel een hele andere sfeer dan dat ik gewend
was. Ik staarde naar de muren die nog niet helemaal af waren. Ik hoorde mijn maag rommelen en had de neiging om mijn ouders te vragen of ze wat te eten voor me wilden maken, maar toen bedacht
ik me dat het helemaal niet meer kon. Ik moest het allemaal zelf doen. Na een lange tijd van denken stond ik op en liep naar de keuken, waar ik mijn soep uit blik opwarmde.

Afbeelding
Eindelijk lag de soep voor mijn neus. Groentesoep was het. Ik had nog nooit zoiets gemaakt,
meestal maakten mijn ouders soep. Ik pakte mijn lepel en bracht het naar mijn mond. Ik vond het al raar dat er geen stoom vanaf kwam. En toen wist ik waarom, het was gewoon lauw, tegen
koud aan. Ik baalde van mezelf en gooide de soep meteen weg. Het was eigenlijk het bewijs dat ik nooit iets zelf had gedaan.

Afbeelding
De volgende dag zag ik de krant voor mijn deur liggen. Ik zag daarin wat advertenties van banen. Versuft keek ik er naar. Ik wist wel dat ik een baan moest zoeken, anders zou ik het niet redden en binnen de kortste keren op straat staan. De meest interessante advertentie was die van het kuuroord. Ik besloot daar op in te gaan.
Afbeelding
Nadat ik had gehoord dat ik was aangenomen, kon ik meteen beginnen. Het was wel raar, meestal zorgden mijn ouders voor de kosten en was ik daarvoor dus nog helemaal niet
verantwoordelijk. Maar vanaf dat moment begon het, de verantwoordelijkheid over mezelf.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie