Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vind je van dit dagboek?? :3

Awesomee ;D
19
61%
Leuk
7
23%
Gaat wel
1
3%
Niet zo leuk
0
Geen stemmen
Lees het niet o:
4
13%
Totaal aantal stemmen: 31

172 berichten • Pagina 6 van 9

arnoud
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
104
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 07:42

Re: The life of the dead ~update 15/10

1ik weet wel honderd dingen die ja kan doen laat haar vriendin komen om haar te troosten
en laat blijken dat ze iet de enige is met bovennatuurlijke kr88

2 de geest komt weer

3 ze gaat naar britspoort verhuizen of apalusa plans
de enige logica die ik leuk vind is onlogica
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The life of the dead ~update 20/10

Hoofdstuk 18 ~ A strange suprise

Afbeelding
Twee dagen later lag ik nog steeds depressief op mijn bed. De politie had al gebeld om te vragen of ik het lichaam van oma kon identificeren. Ze hadden haar gevonden op de plaats waar haar man zelfmoord had gepleegd lang geleden. Maar ik wilde niet. Ik kon haar gewoon niet meer zien, ik kon het gewoon niet. Ik was bang dat ik alleen nog maar meer pijn zou krijgen.

Afbeelding
De deurbel ging. Ik negeerde het vervelende geluid. Nog geen vijf seconden later werd er weer aangebeld. En nog eens. Chagrijnig strompelde ik naar de voordeur. Ik opende hem ver genoeg om te zien wie er buiten stond.
‘Pakketje voor mevrouw Black,’ zei de vrolijke postbezorger. Verbaasd nam ik het pakketje aan en tekende zijn papier.

Afbeelding
Ik liep ermee naar de eetkamer en zette het voor me op tafel. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest. Ik kon de letters voor mijn achternaam niet goed genoeg lezen om te zien voor wie het pakketje was. Uiteindelijk besloot ik om het toch open te maken.
Het enige wat ik in de doos vond was een boek. Een doodnormaal boek. Ik opende het en bladerde er wat doorheen. Helemaal achterin het boek zat een briefje. Het briefje was van mijn moeder..
_______________________________________
Sorry voor de falende up, maar ik was nogal inspiratieloos :c
Waarschijnlijk word de volgende leuker :3 Ik heb alleen geen tijd om te uppen dit weekend, dus je moet tot maandag/dinsdag wachten o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The life of the dead ~update 20/10

Hoofdstuk 19 ~ A letter from my mom

Afbeelding
Lieve Cassie,
Als je deze brief leest, zullen Elenore en ik er niet meer zijn. Ik hoop dat ze verteld heeft over onze ‘gave’. Waarschijnlijk zul je het tegen de tijd dat je dit leest al ontdekt hebben, maar je kan met de doden praten. Maar ik kon het ook.


Afbeelding
Ik had al een paar dagen last van vreemde stemmen die ik maar bleef horen. Ik dacht dat ik gek was geworden en had me van iedereen afgesloten. Maar de stemmen gingen maar niet weg. De nacht voordat ik naar de psycholoog zou gaan, droomde ik dat je vader aan mijn bed stond. Hij was helemaal in het wit gekleed en zijn ogen waren fel groen.

Afbeelding
Zijn zoete stem maakte me wakker.
‘Penelope, Penelope, wordt wakker,’ zei hij. Ik opende mijn ogen, en daar stond hij. Ik sprong mijn bed uit en omhelsde hem.
‘Droom ik?’ vroeg ik met tranen in mijn ogen. Hij schudde zijn hoofd.
‘Het spijt me, maar ik moet weer gaan. Ik beloof je dat ik zo snel mogelijk weer terug kom,’ zei hij en verdween net zo spontaan als hij verschenen was.


Afbeelding
Tot mijn verbazing hield hij zich aan zijn afspraak. Ik zat alleen in het park en opeens zat hij naast mij. Ik dacht nog steeds dat ik had gedroomd, maar deze ontmoeting bewees het tegendeel. Je vader vertelde dat hij zich aan mij kon vertonen omdat hij die nacht 10 jaar geleden overleden was. Maar ook dat hij niet de enige dode was waar ik mee kon praten.

Afbeelding
Na het doen van veel onderzoek en met de hulp van je vader ben ik erachter gekomen hoe ik geesten kan oproepen. (Ik heb het op de achterkant van deze brief uitgelegd.) Zo heb ik de geest van je tante kunnen oproepen. De eerste keer was ze er niet langer dan een minuut. Maar hoe meer ik oefende, hoe langer ze bleef. Uiteindelijk leerde ik ook hoe ik meerdere geesten tegelijk kon oproepen.

Afbeelding
Cassie, ik weet dat het allemaal ongeloofwaardig klinkt, maar het is echt waar. Ik geloof dat op een dag het jou lukt om mij op te roepen, maar je moet vooral in jezelf geloven.
Hopelijk zie ik je snel. Ik hou van je.
Penelope Alexandra Black.


Afbeelding
Met tranen in mijn ogen las ik de brief. Ik miste haar zo erg. Ik draaide het papiertje om. Het was helemaal vol gekrabbeld met veel tekst en tekeningen. Snel las ik het door om te zien welke spullen ik nodig had om een geest op te roepen. Vastberaden begon ik aan mijn zoektocht. Ik kon niet wachten totdat ik haar eindelijk weer zou zien.
_________________________________
Whoeeh weer een een up gemaakt ;D
Jaah die een na laatste foto is een beetje random, maarjah ;P
Reacties && tips zijn altijd welkom :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The life of the dead ~update 20/10

Ik hoop dat ik zondag tijd heb om te uppen o:
Ik wilde eigenlijk gister uppen, maar toen moest ik heel hard leren voor mn toetsen van vandaag, morgen heb ik een feestje en zondag moet ik aan mn boekverslag werken o: Dus ik hoop dat ik die up er nog ergens tussen kan proppen o:
Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: The life of the dead ~update 20/10

Thankuu ;D
En het spijt me echt verschrikkelijk,, maar ik heb de komende twee weken elke dag een repetitie die 3x meetelt, dus ik ben ook druk bezig met leren. En ik zit ook een beetje met inspiratieloosheid. Ik doe echt mn best om zo snel mogelijk te uppen. Dus ik hoop dat ik morgen tijd heb en anders donderdag. Maar hij komt zoiezo donderdag,, anders zal ik trakteren op koekjes ofzo o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie